Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Sonata 2,4 GDI: 148 kW a přímé vstřikování pro korejský trh

Hyundai na domácím korejském trhu uvádí do prodeje novou Sonatu s motorem 2,4 GDI. Nový agregát má přímé vstřikování a dosahuje nadprůměrného maximálního výkonu 148 kW.
Zpět na článek
28. 1. 2010 12:12
28. 1. 2010 08:52
1 za techniku, 3 za exterier
Stejne si myslim, ze Kia Cadenza 2011 v teto kategorii ma preci jenom vice evropstejsi design

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
28. 1. 2010 10:23
Re: 1 za techniku, 3 za exterier
suhlasim..plati pre porovnanie vacsiny Hyundaiov so zopdovedajucimi Kiami
28. 1. 2010 11:12
Re: 1 za techniku, 3 za exterier
Tohle je model hlavne pro Koreu...v Evrope by si to stejne nikdo nekoupil, protoze by si v tom nutne musel pripadat, jako chudej princ..
28. 1. 2010 17:38
Re: 1 za techniku, 3 za exterier
Jj protože v evropě jsou všichni bohatí.
29. 1. 2010 09:47
Re: 1 za techniku, 3 za exterier
Bud jsme bohati, nebo si nekupujem radoby limuziny ze....neb era jeansu od vietnamcu je uz nastesti za nami...
28. 1. 2010 17:37
Re: 1 za techniku, 3 za exterier
Hmm ale předek te Cadenzy vypadá jak mondeo.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2010 11:06
Poslední foto zadních světel
Přijde mi divné, jak na poslední fotce, kde je detail zadních světel, nenavazuje horní linka části světel napevno usazených v karoserii na část světel na víku zavazadelníku. Přijde mi, jak kdyby při focení neměli dovřené víko kufru. Jestli to jsou oficiální fotky, to si to nemohli pohlídat (nebo to snad jistí PS ;-) ).
Interiér na mě působí trošku kolotočářsky, hlavně barevností podsvětlení se mi nějak tříští, nevím proč. Exteriér je zajímavý, ale opravdu si nemyslím, že by to vystihoval evropský vkus. Už jsem to psal i jinde - nějak mi ten styl Hyundaie (pro Evropu) nesedí.
Rozbalit vlákno
1
28. 1. 2010 15:03
Re: Poslední foto zadních světel
Nooo, ale ten oskok nie je zdaleka taky velky ako Roomstery :-)
28. 1. 2010 12:12
Dobrý krok
Hyundai novou Sonatou dělá další důležitý krok a rychle postupuje k celkové nové definici svého designu v rámci celé modelové nabídky i napříč regionálními trhy. Prospívá to velice vymezení hřiště mezi Kií a Hyundaiem. Jejich jasné designové odlišení je sice mnohem náročnější než pouhý rebadging, ale pro vykrývání trhů a cílových skupin a jejich interní dělbu nabízí mnohem širší možnosti. Kromě toho se tím vytváří zdravý konkurenční efekt uvnitř samotné skupiny. Pro designérský názor obou automobilek je docela příznačné, že zatímco Kia si za hlavního designéra najala ex-Audi Petera Schreyera, Hyundai loni na jaře získal na post šéfdesignéra US vývojového centra ex-GM Philipa Zaka, který v posledním období své kariéry u GM dozíral na evropské značky (Opel-Vauxhall a SAAB).

Pro milovníky obrázků přidávám docela podařenou galerii tady: (Philip Zak je ten člověk v tmavé košili a světlé kravatě - jako správný designér ;-) : [odkaz] Obrázky se dají zvětšit tlačítkem "+" pod titulkem Gallery.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
28. 1. 2010 20:48
Hruza!
To je pohled na tachometr, nebo na plynovy sporak? :no:

Vypada to jako Opel. Fuj
Rozbalit vlákno
0