Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai stále touží po koncernu Fiat Chrysler Automobiles

Hyundai Motor Group má údajně stále v plánu získat koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Pokud by k tomu došlo, rázem by se Korejci dostali do čela světových výrobců automobilů.
Zpět na článek
3. 7. 2018 08:24
3. 7. 2018 07:50
Avatar - rokyta.p
2. 7. 2018 11:00
Hnojde nebrat
Hnojde nebrat. Pak by to bylo kozel zahradníkem. Dostat se k patentům a technologiím a pak z toho vybastlit nějaké šméčko :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - JirkaV8
2. 7. 2018 12:17
Re: Hnojde nebrat
ble, od šikmého háčka se je lepší držet dál, jsou to čů*** 8-s :no: :no: :no:
Avatar - sorpersa
2. 7. 2018 13:03
Re: Hnojde nebrat
No nemôžem súhlasiť. Alfu tlačí FCA do prémie!!! Mohli z nej urobiť športovo strihnutý Fiat a bolo by za rozumnú cenu. Ach kde sú časy 33, 75, ktoré mali ceny pre smrteľníkov. To v F1 som zvedavý dokedy im to vydrží...A mali to tak pekne rozdelené - Fiat normal, Alfa, - sport, Lancka - lux, ferrari - supersport, maseratti - superlux. Podľa toho čo čítam, rolu Fiata má prevziať Jeep???, Alfa - Giulia pecka Stelvio tiež, ale predaje nič moc, Julinka na suchu, MiTo mŕtve, Lancka - prakticky mŕtva Y podľa mňa už tiež skončí, feráro si šlape samostatne, Mase je super, ale či vydrž? Fiat - Punto 13 rokov - neskutočná hanba, korejci chrlia modely každé 3 roky, tak nech sa nečudujú že sa predá viac Stingerov ako 4c. Jediné ako tak v poho Tipo /aj to so strašným interiérom/ chcú zarezať... UFF, že sa vraj neoplatí... kokos, stojí ako CeeD, Focus , i30, pritom sa robí u Erdogana a vraj sa neoplatí....Kórejci dokázali, že vedia šlapať a verím, že by FCA naštarrtovali, minimálne by ho vyzbrojili už teraz lepšou povesťou ako FCA má. V pohode by to šlo zjednotiť platformy a motory. A nakoniec, dnes mi pred oknami stojí Genesis, áno, Maseratti to nie je ale ani s tou cenovkou.
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2018 14:33
Re: Hnojde nebrat
Jako bývalému Fiaťákovi se mi ježí všechny chlupy na těle při představě zneuctění italských automobilek korejským koncernem.

Nicméně zoufalou situaci FCA jsi popsal docela trefně. Pro většinu automobilek koncernu platí, že když už se po dlouhých letech zmůžou na vývoj nového modelu, tak za a) zamrzne modelová péče na dalších 10-15 let nebo b) účetní otočí o 180°, nově vyvinutý produkt označí za paskvil a ohlásí další reorganizaci. Tak či tak, výsledkem je fiasko. Nemůžu se zbavit dojmu, že ve vedení tam panuje neskutečný bordel.
2. 7. 2018 15:51
Re: Hnojde nebrat
Proc by HK nemohl vlastnit FCA, kdyz Cinane vlastni (cast) Mercedesu napriklad.
3. 7. 2018 05:29
Re: Hnojde nebrat
Čínský investor si koupil par procent akcií na burze, to je trochu něco jiného než ovládnout firmu a začlenit ji do svého koncernu.
12. 7. 2018 11:58
Re: Hnojde nebrat
Těch pár procent je ovšem pořád největší podíl, navíc v mateřském koncernu.
2. 7. 2018 15:15
Re: Hnojde nebrat
Proč nebrat? Dyť čtu jen o tom jak dělají nějaké nové inovace, o co se snaží škodovka? Jen kopíruje staré věci a nevyrábí nic nového, to aspon hyundai jede na zelený vlně a bude vyrábět Nexo na vodík
3. 7. 2018 08:24
Re: Hnojde nebrat
Hyundai je oproti škodovce úplně jiná liga..to se nedá srovnávat.
Avatar - KANKUNEN
2. 7. 2018 11:11
Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Nové Fiaty a Alfy bych přivítal.
Rozbalit vlákno
13
2. 7. 2018 12:21
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Ale za akú cenu?
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2018 12:35
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Může být něco horšího, než stávající stav?
2. 7. 2018 14:18
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Nikdy nebolo tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie.
Avatar - _Karel_
2. 7. 2018 12:50
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Za cenu zvýšené spolehlivosti?
2. 7. 2018 14:14
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Za cenu ďalšej expanzie Ázie do Európy. A je fuk, či sú to Číňania alebo Kórejčania. Mám s nimi niečo skúsené a odrobené a popravde, vlastnú firmu by som im nepredal, ani keby som mal chcípnuť od hladu.
2. 7. 2018 14:17
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
K čomu by skoro určite došlo, je nenávratná strata charizmy. Charakter ničím nenahradíš, zmeníš ho, a už nikdy to nebude ono. z praktického hľadiska by to pre Alfu bolo možno dobré, ale to ostatné...
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2018 15:05
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Zase na druhou stranu, pokud budeme pořád "charakter" posuzovat jen podle toho, kdo značku vlastní nebo odkud je, nedostaneme se z doby kamenné. V jiném článku kritizuješ přístup k francouzským značkám a tady v téhle chvíli děláš totéž. :-(
Avatar - praděda7
2. 7. 2018 15:27
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Když už jsi vzpomněl francouzské značky. Takové spojení FCA s Renault/Nissan koncernem by nebylo marné....
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2018 15:44
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
To mi připadá divné. Fiat a Renault jsou přímí konkurenti tradicí i "jménem", Nissan s Infiniti převyšují vše běžné, co může FCA nabídnout v USA. Zbyl by zase jen Jeep, který ale pro ně R/N nebude dost zajímavý. K R/N pak nesedí nabídka italských specialit.
Ani jeden tím nemá co získat.
Avatar - praděda7
2. 7. 2018 21:36
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Pořád lepší, než kdyby ho zblajzli Korejci, nemyslíš?
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2018 22:02
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Vzhledem k tomu, že netrpím koreofobií, tak ne.
A pak, stačí mi vidět, jak ti, kdo nesnáší Francouze, nadávají na převzetí Opelu PSA. Pohřbíváte Opel, nebo rovnou všechny tři...
5. 7. 2018 20:06
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Asi máš to šťastie, že Kórejčanov a ich štýl a spôsoby nepoznáš.
Avatar - sorpersa
2. 7. 2018 15:10
Re: Bylo by fajň, kdyby Hyundai zachránil Fiat a Alfu
Nooo, aká už charizma??? teraz myslím Fiat ... 500? na Lko sa skoro nedá pozerať, a porovnaj si 3008 a 500x, kde sú slávni karosári IT? A keď nie 3008 tak Kona strčí 500x do vrecka aj o polnoci. Jedine to Tipo, ale tá prístrojovka...brrrrr, to už nemohli prevziať aspoň toto? [odkaz] .Charizma je proste OFF u Fiatu isto... skončila v roku 2005 u Grande ;-\
2. 7. 2018 13:35
Hyundai nemusím...
... ale moje kacířšká myšlenka je, že by mu to mohlo pomoci vyhrabat se ze sra*ek. A třeba by se dostalo i na Lancii. Jediné, co opravdu z FCA jede je Jeep, ostatní značky jdou do kytek ;-)
Rozbalit vlákno
4
2. 7. 2018 14:17
Re: Hyundai nemusím...
Maš žiaľ pravdu.
Avatar - Bubáq
2. 7. 2018 15:00
Re: Hyundai nemusím...
Všichni ve svých komentářích zapomínají, že nejen FIAT a ALFA potřebují injekce pro udržení při životě! Je tu ještě Chrysler, jenž je stejně na dně, jako Lancia či Maserati. Celý Italsko-Americký Koncern je opravdu před zánikem, bez ohledu na údajně kladná čísla za 2017.
Je schopen H/K zachránit všechny tyto tradiční a kdysi úspěšné značky?
Mám takové svědění v konečníku, že H/K by v případě koupě koncernu postupoval přísně účetně: Fiat OK pro Evropu, Chrysler OK pro USA, potud by to bylo dobré. Lancia NOK, to je ta špatná zpráva. Maserati šup s výrobou do Číny, neboť jeho potenciální trhy jsou blíže tomuto místu výroby. Jeep zůstane jako jediná celosvětová značka. A to je, prosím, ta optimistická varianta.
Pesimistická varianta může být založena jen na maximálním využití vybraných výrobních kapacit: FIAT jen v Turecku a Brazílii, JEEP jen v USA (viz cla na importy- Renegate) a v Číně; zbytek do kytek. Proč by Maserati mělo konkurovat Genesisu? Pokud si někdo myslí, že by se Genesis a Maserati vedle sebe vešly, je na omylu.
Ne, nevypadá to dobře: ať už to "zařídí" účetní, nebo Korejci, Maserati a Chrysler budou obětovány ve jménu efektivního využití výrobních kapacit, jichž do r. 2020 zbude jen polovina oproti současnému stavu. Ostrouhají Evropa, USA a Jižní Amerika. S tím se nedá nic dobrého dělat, Chrysler a Maserati umírají před našima očima.
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2018 15:11
Re: Hyundai nemusím...
Proč by to nemohlo fungovat? Když Volvo kupovali Číňani, taky se tu předestíralo, jak do pár let jen vytěží značku a pohřbí ji. A hle, nejen že se to nestalo, naopak Volvo roste a není to žádná Čína.
Lancia je mrtvá tak jako tak, není o ni zájem nikde. Maserati a Genesis si ve skutečnosti vůbec nekonkurují, každé z nich má jinou cílovou skupinu a zároveň nemá potenciál oslovit tu druhou. Asiati obecně navíc rádi zachovávají tradiční značky, protože k tradicím mají mnohem větší úctu, než Evropani (o Američanech ani nemluvě). Hezkým příkladem je svět elektroniky - čínské firmy skoupily už dost zaniklých značek a stále je drží naživu pod původním názvem (pokud mohou).
3. 7. 2018 21:24
Re: Hyundai nemusím...
Lancie je celkově škoda, velký jméno s obrovskou sportovní historií. Souhlasím s tím, že Maserati a Genesis si nekonkurují. Maserati je taková italská prémie, alternativa k luxusním řadám D3, kdežto Genesis v Evropě nikoho v podstatě nezajímá ;-)
2. 7. 2018 16:53
Jsou to jenom spekulace
novinářů a ve skutečnosti se může klidně odehrát zcela opačný scénář kdy FCA koupí Hyundai. Finanční síla obou společností je přibližně stejná, za rok 2017 byl zisk FCA 4,4 mld. USD a zisk Hyundai 4,28 mld. USD přičemž FCA zisk roste, kdežto Hyundai měl pokles. Takže to co je napsané v článku bych bral s velkou rezervou.
Rozbalit vlákno
5
2. 7. 2018 17:52
Re: Jsou to jenom spekulace
Hyundai má, ale cca 250 mld. USD rezerv. Kolik má FCA. Dle zisku nelze srovnávat sílu nebo hodnotu společnosti. Automobilka je jen část Hyundai
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2018 18:14
Re: Jsou to jenom spekulace
Hlavně, na rozdíl od FCA, má Hyundai zájem a snahu. FCA má akorát problémy.
2. 7. 2018 20:50
Re: Jsou to jenom spekulace
Totální nesmysly, Hyundai má rezervy 8,3 trilionu wonů, což je méně než 8 mld. USD.
[odkaz]
2. 7. 2018 21:39
Re: Jsou to jenom spekulace
Ako už zaznelo Hyundai nie je len Hyundai motor. Ale aj keby nakupoval len samotný Hyundai motor, tak to nie je problém. Väčšina podobných nákupov je z veľkej časti vyplatená akciami.
3. 7. 2018 01:01
Re: Jsou to jenom spekulace
ano jen divize motors. nedavno kupovali pozemek pro sve sídlo za 10 mld. usd a to jen pozemek. Na jejich hotovostni fondy si brousi zuby korejska vlada,ktera je chce zdanit,proto ty zdanlive nesmyslne investice. Jinak oprava v soucasne dobe skupina po ruznych investicich ma na uctech 112 trilionu wonu. coz je asi 100 mld. USD
Avatar - Bubáq
3. 7. 2018 07:50
Aktualitka:
[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
0