jak jim nové Tucsony i po roce na trhu stále frčí, ani vyšší výbavy prodejně neslábnou, málokdo ošklivce dával naděje na úspěch, ale uchytila se, čekačky jsou opravdu brutální, 5-7 někdy i 9 měsíců. Slováci vyrobili za půl roku asi 36 000 ix35 a Sportage, Nošovice by měly zmáknout 60 000.
Perfektně sestavený a vyvážený ceník v kombinaci s kvalitním zastoupením motorizací, nese zdá se plody.
Vidíme ovšem jen kus produkce ix35/Tucson, vyrábí se kromě toho v hlavním závodě v Ulsanu (34000 zaměstnanců, denní produkce všech modelů až 5.600, vlastní námořní přístav, kde lze nakládat 3 lodě souběžně) a v čínské joint-venture Beijing Hyundai Motor Company (tam pouze verze pro čínský trh, loni tahle fabrika vyrobila přes 700.000 vozů). Nepátral jsem po členění podle modelů, jen narychlo vidím prodeje v USA, kde je ale Tucson jakožto prťavé SUV míň žádaný než ix55/Veracruz - za 1-5/11 se tam prodalo přes 19.000 Tucsonů (a skoro 27.000 Veracruzů).