Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai vstoupí mezi automobilovou elitu příští rok v USA s limuzínou Equus

Hyundai se na americkém trhu pustí do konkurenčního boje s Mercedesem třídy S, BMW 7 nebo Lexusem LS. V USA začne prodávat svoji vlajkovou loď Equus.
Zpět na článek
14. 8. 2009 08:48
14. 8. 2009 08:49
14. 8. 2009 09:07
14. 8. 2009 09:31
neregistrovaný "Mig21"
14. 8. 2009 15:15
neregistrovaný "Donovan"
14. 8. 2009 13:37
14. 8. 2009 15:39
15. 8. 2009 12:53
Avatar - iudex
14. 8. 2009 08:48
Hyundai slape
Tak Hyundai nepolavuje vo svojej agresívnej jazde za úspechom a jeho snaha je sympatická. Vstúpit do "ligy výnimocných" vyzaduje nielen odvahu, ale aj dostatocné technické zázemie. Papierovo idú na to správne: zadný pohon, rázvir cez tri a dĺzka cez pat metrov, výkonný osemvalec, na Kórejca dost zdrzanlivý dizajn. Verím, ze v Amerike to bude mat nemalý úspech. V konzervatívnej a velkou trojkou zhýckanej Európe si obávam sa ani neskrtne. Predsalen premiér ci CEO firmy v Hyundai... 8-s Takze slusné, ale v EU bez sancí.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2009 08:49
Výlet do ZOO
Prozatím byly jednotlivé kousky navezeny k dealerům jako vzorky, aby se otestovala voda, neboli relevantní zájem. Hyundai rozhodně není v pubertální euforce a dělá s uváděním Equusu mimo jeho revír (JV Asie) tak trochu drahoty. Nicméně po velmi dobré odezvě na Genesis (a možná ještě víc kupé) se dá pro posilování značky dobře použít i tenhle Kůň (equus je po latinsku kúň). Možná důležitější než penetrace trhů vyhrazených pro jiná zvířata, jako třeba medvědy, je naopak obrana právě té JV Asie, kam se medvědi a spol. tlačí zuby drápy. ;-)

BTW: Skupina Hyundai-Kia po 1.pololetí postoupila z 5. na 4. místo ve skupině největších automobilek světa, když o pár tisícovek předstihla Ford. Na čele nadále svatá trojice Toyota, GM a VW. Až sem redakce tuhle zprávu dá, můžeme to probrat podrobněji.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2009 09:07
tohle auto...
a tahle trida by si zaslouzila vice originality;( ale uz se smiruju s tim, ze Asiati proste musi kopirovat dokud to jde...
Rozbalit vlákno
3
14. 8. 2009 13:30
Re: Nekopíruje len blbec ...
Ak niekto príde s dobrým dizajnovým detailom či praktickým riešením - tak by bol blbcom každý, kto by sa neinšpiroval či to priamo neprevzal.

Robia to všetci a maximálne sa môžme baviť o tej miere kopírovania. Z diaľky je však väčšina vozov navzájom dosť podobná čo je dané do značnej miery i aerodynamikou, ktorá je rovnaká v Európe i v Ázii.

Okrem toho je to i psychológia - keby prišlo s niečím trochu avangartným BMW tak je to "odvnážne" a keby to isté priniesol Hyundai tak by to bolo "smiešne".

Preto, žiadna značka čo sa chce uchytiť na trhu neriskuje, žiadnu revolúciu v dizajne a dáva dôraz na vizuálnu "klasiku".
17. 8. 2009 11:05
Re: Nekopíruje len blbec ...
Je sice pravda, že tahle třída se už dostává na hranu mezi top manažerskou a skutečně boháčskou, ale žádné rollsy to tak jako tak nejsou, i když by třeba výrobci rádi ;-) A pro vyšší manažerskou třídu prostě platí dál dress code, předpis o správném oblíkání, kde jsou dány barvy bot, jejich vázání, délka kalhot, povolené barvy a vzory na košilích a jediná drobná extravagance se může v mezích mírného pokroku odehrát leda na vázance nebo manžetových knoflíčcích. Do tohohle nevětraného sebestředného kastovního světa dokonale zapadají i povolené tvary, barvy a další náležitosti aut. Lexus např. od začátku nedělá nic jiného, než že se snaží zařadit do lajny a jen občas ukáže nepatrný kousek kimona, aby se v mezích mantinelů odlišil. Hyundai sice Equus postavil primárně pro asijský trh, který má svá poněkud odlišná pravidla, ale stejně musí respektovat diktát kasty. To čemu říkáš originalita, je nežádoucí stejně jako sláma v botách. Jasně, máme ve zdejší zemičce borce v šortkách, se zlatými řetězy a pokérkované, kteří se taky vozí v autech téhle třídy a tvoří svou vlastní kastu. Myslím ale, že ani oni by si nepřáli originalitu, naopak, tahle auta jim voní přesně tou maximální konzervativností, proč, to už je na jiný rozbor. V Evropě, dogmatické jako svíčková bába, ale stejně nejde o design, ale o tu značku na kapotě.
Avatar - Katikakus
17. 8. 2009 21:48
Re: Nekopíruje len blbec ...
Jo ma to ctyri kola a dokonce volant - jasna kopie. :no:
neregistrovaný "Mig21"
14. 8. 2009 09:31
CD ze Stutgartu?
To designéři tohoto skvostu ukradli CD s návrhy ve Stutgartu? Zepředu je to eSko jako vyšitý :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2009 13:34
Asi tak ako Rusi dizajn na Su-27 a MiG-29.
Aj po ich predvedení sa objavili "odborníci" čo tvrdili, že Rusi nevedia nič vymyslieť a všetko okopírovali od amerických strojov.

Pánom "odborníkom" nedošlo, že pri riešení rovnakých problémov sa často dopracuje k podobným riešeniam - aerodynamickým.

Dnes už je tento blud "kopírovania" dávno vyvrátený.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Donovan"
14. 8. 2009 15:15
Re: Asi tak ako Rusi dizajn na Su-27 a MiG-29.
Ale prosímtě, to přirovnání k ruským letounům je směšné. :no: Bojový letoun je designově zcela podřízen praktičnosti, tzn. maximální efektivitě. U auta se to má jinak, kromě aerodynamiky a bezpečnosti je třeba dbát i na estetickou stránku věci. A přijet s touhle bezostyšnou kopií eSka do slušné společnosti, musel by se člověk stydět. V určitých kruzích na US trhu to zřejmě neplatí, ovšem v Evropě beze zbytku ano, proto se tady tenhle paskvil také prodávat nikdy nebude.
15. 8. 2009 14:57
Re: Asi tak ako Rusi dizajn na Su-27 a MiG-29.
Tak jestli je to přímo kopie S-ka tak může Mercedes zažalovat Hyundai a spor vyhrát.Já se vsadím že se tak nestane,protože ta podoba je stejná jako mezi S-kem a třeba Phaetonem.V této třídě všichni sází na konzervatismus,žádné výstřelky.Každopádně Hyundai má už v US celkem dobře našlápnuto,jak už psal nahoře Patrik s Genesisem.
14. 8. 2009 13:37
Ha ha
Hned v úvodu jsem se pobavil: Hyundai chce konkurovat Mercedesu? >:D Lexusu, Infiniti nebo Acuře možná, ale s prémiovkami se poměřovat nemůže.
Rozbalit vlákno
3
14. 8. 2009 14:08
Re: Aby si sa nedosmial : ).
V krátkodobom výhľade určite nie - ale v budúcnosti je to reálne.
Avatar - Katikakus
17. 8. 2009 21:50
Re: Aby si sa nedosmial : ).
No, to same si americke (i evropske) automobilky pred 25 lety rikali o japonskych. A podivej se dnes. :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2009 22:42
Re: Aby si sa nedosmial : ).
Je FAKTem že počet prodaných kusů korejských automobilů na evropském trhu bude URČITĚ nadále STOUPAT.. v té LUXUS-Klasse to bude trvat DÉLE, ale po nižší ceně JISTĚ mnozí sáhnou (a Hyundai je dnes už TAK silný, že si MŮŽE dovolit i "dumping(ovou)" cenu.. ;-)
14. 8. 2009 15:39
Kde je premia?
Fandim Hyundayiu, co tu kto furt splieta o premii, zo svatej trojice, je na tom najlepsie asi M, Audi a Bmw vyrabaju auta asi tym stylom ze zvacsia/zmensia nejaky genericky model podla potreby nadizajnovania velkosti a triedy, a potom clovek nevie ktore bmw/audi to vidi v spataku >:D
Samozrejme, cenovo bude asi Equus brat zakaznikov o triedu nizsie >:D
a mozno len dristam 2^3 >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2009 12:53
Copyright
Zadubený konzervatívny postoj voči nemeckej „premémiovej“ trojke evidentne funguje. Tak za prvé, za „prémiovú“ triedu sa Mercedes, BMW, alebo Audi pasovali sami, čo je viac ako smiešne, napriek tomu, že ich autá sú po technickej stránke prvotriedne a nie je možné voči nim niečo namietať. Prípadne možno slušne povedané konzervatívny a studený nemecký dizajn, ktorý je 100 rokov (voči talianom a francúzom hádam o 1000 rokov) pozadu voči iným automobilkám, ale to je len a len vec vkusu. A hlavne, keď už sa tu bavíme o dizajne a vyčítate tomuto Hyundaiu napr kopírovanie prednej časti od Mercedesu triedy S, ja tvrdím, že Mercedes triedy M okopíroval tvarovaniu zadného blatníka od tohto Hyundaiu, finálne tvary Equusu sú totiž už min. 2-3 roky definitívne :-)
Rozbalit vlákno
0