Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai vstoupí mezi automobilovou elitu příští rok v USA s limuzínou Equus

Diskuze (16)
Hyundai se na americkém trhu pustí do konkurenčního boje s Mercedesem třídy S, BMW 7 nebo Lexusem LS. V USA začne prodávat svoji vlajkovou loď Equus.

Hyundai není v segmentu pětimetrových sedanů úplným nováčkem – první generace modelu Equus, navržená ve spolupráci s Mitsubishi Motors, se v Koreji a dalších asijských zemích prodávala od roku 1999. Letos se na domácím trhu představila nová generace, která stojí na prodloužené platformě Hyundai Genesis (rozvor Equusu je 3045 mm) a má poháněnou zadní nápravu.

Hyundai Equus se poprvé v USA předvedl na dubnovém autosalonu v New Yorku a kladná odezva přivedla automobilku k rozhodnutí uvést jej na americký trh. Oficiální premiéra proběhne na Concours d’Elegance v Pebble Beach. Prodej bude zahájen v roce 2010, přesné specifikace budou teprve zveřejněny.

V Koreji se 5,16 metru dlouhý sedan prodává s motory 3,8 V6 (196 kW) a 4,6 V8 (280 kW). Chystá se ale také verze s prodlouženým rozvorem.

Diskuze (16)
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2009 22:42
Re: Aby si sa nedosmial : ).
Je FAKTem že počet prodaných kusů korejských automobilů na evropském trhu bude URČITĚ nadále STOUPAT.. v té LUXUS-Klasse to bude trvat DÉLE, ale po nižší ceně JISTĚ mnozí sáhnou (a Hyundai je dnes už TAK silný, že si MŮŽE dovolit i "dumping(ovou)" cenu.. ;-)
Avatar - Katikakus
17. 8. 2009 21:50
Re: Aby si sa nedosmial : ).
No, to same si americke (i evropske) automobilky pred 25 lety rikali o japonskych. A podivej se dnes. :-!
Avatar - Katikakus
17. 8. 2009 21:48
Re: Nekopíruje len blbec ...
Jo ma to ctyri kola a dokonce volant - jasna kopie. :no:
17. 8. 2009 11:05
Re: Nekopíruje len blbec ...
Je sice pravda, že tahle třída se už dostává na hranu mezi top manažerskou a skutečně boháčskou, ale žádné rollsy to tak jako tak nejsou, i když by třeba výrobci rádi ;-) A pro vyšší manažerskou třídu prostě platí dál dress code, předpis o správném oblíkání, kde jsou dány barvy bot, jejich vázání, délka kalhot, povolené barvy a vzory na košilích a jediná drobná extravagance se může v mezích mírného pokroku odehrát leda na vázance nebo manžetových knoflíčcích. Do tohohle nevětraného sebestředného kastovního světa dokonale zapadají i povolené tvary, barvy a další náležitosti aut. Lexus např. od začátku nedělá nic jiného, než že se snaží zařadit do lajny a jen občas ukáže nepatrný kousek kimona, aby se v mezích mantinelů odlišil. Hyundai sice Equus postavil primárně pro asijský trh, který má svá poněkud odlišná pravidla, ale stejně musí respektovat diktát kasty. To čemu říkáš originalita, je nežádoucí stejně jako sláma v botách. Jasně, máme ve zdejší zemičce borce v šortkách, se zlatými řetězy a pokérkované, kteří se taky vozí v autech téhle třídy a tvoří svou vlastní kastu. Myslím ale, že ani oni by si nepřáli originalitu, naopak, tahle auta jim voní přesně tou maximální konzervativností, proč, to už je na jiný rozbor. V Evropě, dogmatické jako svíčková bába, ale stejně nejde o design, ale o tu značku na kapotě.
15. 8. 2009 14:57
Re: Asi tak ako Rusi dizajn na Su-27 a MiG-29.
Tak jestli je to přímo kopie S-ka tak může Mercedes zažalovat Hyundai a spor vyhrát.Já se vsadím že se tak nestane,protože ta podoba je stejná jako mezi S-kem a třeba Phaetonem.V této třídě všichni sází na konzervatismus,žádné výstřelky.Každopádně Hyundai má už v US celkem dobře našlápnuto,jak už psal nahoře Patrik s Genesisem.