Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai výrazně zvýšil zisk, čeká se další růst (výsledky za 2. čtvrtletí)

Zejména silná poptávka na domácím trhu pomohla korejské automobilce Hyundai k výraznému nárůstu zisku ve druhém čtvrtletí tohoto roku. Růst zisku se očekává i v druhé polovině roku.
Zpět na článek
30. 7. 2007 09:23
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 12:45
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 19:02
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 21:27
neregistrovaný "exctenar"
30. 7. 2007 10:39
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 11:43
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 7. 2007 18:42
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 10:23
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 06:35
Vela clankov...
Tolko kratkych clankov o tom, ako si vedie ta ktora automobilka. Pri citani tohto (piaty v poradi?...Hyundai, Renault, Ford, Nissan, Honda) uz ma chytaju driemoty. A to nepocitam tie predtym( Skoda, KIA, PSA, Volkswagen). Nestacilo napisat jeden obsiahlejsi putavy clanok o vsetkych? :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 09:23
Re: Vela clankov...
Jsou méně nekonečné diskuse,prože tak se může každý vyjádřit ke své milované značce.Kdyby byl jeden článek a v něm množina automobilek,jedna tabulka a nedej bože jedna jediná věta o škodě,bude 528 reakcí na škodu a ostatní značky budou smutné,že si jich čtenáři nevšímají.Je třeba brát věci pozitivně.Takhle může každý psát k té své. Hyundai je úspěšný, s i30 se jelo dobře,je to trochu jiné než ced,ale 1,6 benzín je slabý,chybí mu 6.stupeň,v listopadu bude 2,0 CRDi, GTI mne nazve švorcákem,ale klidně bych to vzal,proč ne,na ceně jsme se už shodli a ta je skvělá,tj. smluvní,nic ofiko. :yes:
30. 7. 2007 09:58
Re: Vela clankov...
Viac-menej mas pravdu, akurat ja napriklad citamvsetko a tie clanocky sem nasypali jeden za druhym, tot cela podstata mojej drobnej nespokojnosti... ;-)
i30 som si este neskusil, ani sa velmi nehrniem, plus minus ocakavam to iste ako cee´d, pochybujem, ze vacsina beznych soferov zisti nejake rozdiely v naladeni podvozka...Velke mnozstvo dielov maju s cee´dom uplne zhodne, ceny su tiez cca rovnake - osobne dost nechapem tento tah, Rio sa u nas predava len patdverove, Accent iba stvordverovy sedan, aby sa nebili dva modely koncernu, a v pripade cee´d a i30 uplne vpohode vrhnu na trh takmer identicke auta...divne.
neregistrovaný "IT"
30. 7. 2007 12:45
Re: Vela clankov...
Jistě že článků je víc,ale lze je nečíst.Dole píše kolega,že by chtěl víc podrobností,holt si musíme každý vybrat a číst to,co nás zajímá.Trochu mi něco řekli u Hyundai ve Škodě o logice ceed-i30.V principu stejné(pod plechy a plasty),nicméně jako celek ta auta působí každé jinak,u obou převelice záleží na barvě,ceed+bílá=téměř dokonalé.i30+modrá metalíza(také je v salonech na předvádění)je skvělé.Podobně lidé reagovali na O2 RS v nodré,chtěli ji,ale je jen pro RS(tohle trošku jiný odstín,ale podařil se!!).Zpracování se zdá být stejné,interiér je věcí názoru-raději zvolím modré podsvícení,seč ceed je snad trošku elegantněji,možná sportovnější-středový panel.Řízení má už u i30 napravenu char.,brzdy měly ostřejší nástup(ale brzdy mohly být náhodný kus).Každopádně v Hyundai potřebuji,myslím že životně,aby KIA prorazila,proto vypustili o chvilku dřív a o trochu levněji ceeda,teď nastupuje i30.V souhrnu ta dvě auta udělají řádově 300t ks/rok a to se prodá v pohodě.Ceed SW je naživo moc hezký. i30 SW-to jsou spekulace,ceed bude 3D, i30 sporťák,takže zde si nekonkurují ale doplňují,jestli dobře počítám,bude 6 různých karoserií, vždy 2+2 v principu stejné a po jedné odlišné.i30 ve výbavě Premium s 2,0 CRDi -lze dokoupit jen netalízu.Ve standardu je park.senzor,dešťový,vyhřív.sedadla, ESP...je nepatrně dražší.Pokud to lidé začnou stavět do polohy lepší/horší,pak jsou pitomci.Ceed byl pokukusný balónek,rychle se drobnosti napravují,resp. u i30 již napraveno. Nicméně většina lidí stejně nepozná,to zase jo.To máš pravdu.
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 19:02
Re: Vela clankov...
btw jsem dneska pozoroval v pohybu bílý yaris - a říkal jsem si, že stejně jaké ten cee'd i yaris v bílé vypadá prostě dobře. - S tím rozlišením i30/cee'du, tedy nasměrováním k jiným cílovým skupinám zákazníků, uvidíme. Ukáže se na tom, jestli skupina H+K zvládá vyšší školu marketingu. Jestli tu i30 budeš kupovat, tak ji tady taky doufám na mojeauto vyvěsíš a o zkušenosti se podělíš :yes: ;-)
neregistrovaný "exctenar"
30. 7. 2007 21:27
Re: Vela clankov...
Jsem ve věku,kdy celkem neřeším čím jedu,neb všude ucpané silnice,dokonce čím starší a víc peněz,tím méně za auto hodlám utratit.Musím uznat,že i30 se docela podařilo,seč mám zcela jinou představu o motoru.Ten zatím není.Mám uloženy nějaké nabídky,něco si soukr.vyškrtávám,posouván nahoru či dolů,vcelku neřeším,jetli je to něco z třídy "Golf" nebo "Avensis".Dnes opravdu nevím...Menší ani větší nechci.Pokud by to byl i30,není na tom nic ke zveřejnění,v modré metalíze je mají snad všude.Vyvěšení nebude,to vím jistě.Hm,shodujeme se v bílé barvě.Osobně ji moc nemusím,neb za totáče jsem bílé auto měl,jenže byl sortiment snad 4 barev,já tu barvu docela neměl rád,žena byla spokojena,tak jsem to 4 roky přežil a auto šlo z domu.Nicméně ceed v bílé je snad hezčí,než když má nějaký sport.paket,nebo co to bylo v Brně na salonu.Kvalitní laky,to korejci udělali posun.
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 10:39
Re: Vela clankov...
Omluva - omylem jsem kliknul na hlášku administrátorovi, pardon. :-) -- No mě výsledky automobilek docela zajímají a vidíš, naopak bych je raději viděl podrobnější...a hlavně sestavené tak, aby byly porovnatelné. Ne jednou výsledky za kvartál a jinde zas za pololetí, jednou hrubý a podruhé čistý zisk...Teď je holt konec pololetí, tak to Bloomberg, Reuters a další zkrátka zveřejňujou a naše agentury přejímají. Za chvíli se začne chystat Frankfurt a my se zas budeme v klidu věnovat spekulacím o modelech. - S tím cee'dem/i30, jak píšeš ITmu, mi to taky vrtá hlavou, jsem zvědavý, jak se jim to podaří odlišit na trhu. Mimochodem, Rio by si měl hlavní český dovozce pověsit na zrcadlo, aby mu každé ráno při holení připomnělo, že ho tady marketingově těžce zanedbávají - jenom dávat velkorysé slevy nestačí.
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
30. 7. 2007 11:43
Re: Vela clankov...
V tomto ohledu připravuji zlepšení, kterých se dočkáte u výsledků za 3. čtvrtletí.
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 18:42
Re: Vela clankov...
Však já vím, pane Vořechovský, že to máte v malíku. Tak se budu těšit a pár :-) dalších lidí určitě taky. Chápu, že tady nejsme na ekonomickém serveru, takže nejde jít do velkých podrobností. Díky předem :yes:
neregistrovaný "patrik"
30. 7. 2007 10:23
Zabývat se krásami designu je veselejší
Hyundai sám hlásí za první pololetí prodej 992 411 jednotek, předpokládám, že ten rozdíl vzniká započtením KDC vozů (čili rozložených a dodaných k montáži jinde než ve vlastních fabrikách výrobce). Hyundaii se v posledních letech nebývale daří v USA a je to hezká ukázka toho, jak globálně působící automobilku dokáže vytáhnout z rejže takovýhle růst v jednom regionu (Amerika), který mu zacelí rány utržené v druhém regionu (Asie) a taky velké memento pro ty evropské automobilky, které jsou převážně závislé jen na svém evropském písečku. Pokud jde o Čínu, kde Hyundai ročně prodává řádově 300 000 vozů, zdá se, že hlavním zdrojem problémů je joint venture Beijing Hyundai Motor Corp., která v prodejích za pololetí propadla o 23% na necelých 92000 vozů, přičemž by měla vykrývat něco přes 30% výsledku Hyundaie v Číně. Podle místních analytiků nemá Hyundai "dost zajímavé modely" (= Sonata, Elantra, Accent) a navíc mu tvrdě konkurují domácí automobilky jako Geely a Chery. Je to samozřejmě na analýzu nějakým specialistou na čínské poměry - ale i tak je vidět, že čínský trh je pěkně tvrdý oříšek, který nelze louskat zkušenostmi z jiných trhů. Což je další varování pro evropské automobilky, které se tam začaly v posledních několika letech nadšeně hrnout. A myslím je dobré znovu zdůraznit, že počet prodaných vozů není v přímé úměře k zisku, samotné v pohyby prodejů ještě tolik neznamenají, jako schopnost firmy jednak prodávat s optimální ziskovou přirážkou, jednak pak tržby racionálně použít a ošetřit, aby z nich zůstalo co nejvíc v kasičce a třeba se ještě samy pomnožily transakcemi na finančních trzích (jak vidíme nahoře).
Rozbalit vlákno
0