Diskuse

I ty Volvo? Švédská značka končí s naftovými motory. Nová S60 už je nedostane

16.5.2018

Letos uvedená nová generace Volva S60 bude prvním vozem značky za několik desetiletí, který nedostane vznětový motor.

 

  • 44 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 16.05.  11:23

    RIP diesel

    A přitom jakej ten D5 byl motor, škoda ho. A jeho derivátů taky. :-( :-( :-(
    Ať žije hybrid! (sarkasmus)
    • 69 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 16.05.  11:37

      « Re: RIP diesel

      já tedy za diesely plakat nebudu, až se povede, že bude stát benzín co nafta uvidíš co to udělá, tohle umělý zvýhodňování nikam nevede, no a vw s jeho dieselgate by ti mohl vyprávět ;-)
      • 103 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 16.05.  11:43

        « Re: Re: RIP diesel

        Ano, vše se zdraží, protože veškerá doprava zboží jede na naftě.

        Volvo mě netrápí, malá čínská značka, která má to nejlepší za sebou. Však její evropskou pobočku časem soudruzi zruší. Navíc s těmi malými motory ve velkých autech to pravdu není moc pro mě zajímavé.
        • 46 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 16.05.  11:50

          « Re: Re: Re: RIP diesel

          Neklam, ceny phm uz boli aj o dosť vysšie a nezdraželo nič. Takisto nič nezlacnelo po znížení cien phm
          • 11 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 16.05.  15:59

            « Re: Re: Re: Re: RIP diesel

            Tak u nás zdražovalo vše, i rohlíky, když byl benzín za 39 kč/litr.
        • 32 Reagovat !

          foto pali-sk

          pali.sk 16.05.  11:53

          « Re: Re: Re: RIP diesel

          Nič nezdražie a nič nezlacnie! Pred X rokmi stála nafta u nás 1,30 € tak znížili spotrebnú daň o 10 centov (20%) aby sa zabránilo zdražovaniu (rožkov). Teraz stojí 1,10 € niekde aj 1 € a svete div sa rožky a všetko stojí rovnako ... takže tak
        • 30 Reagovat !

          foto tomas4568

          tomas4568 16.05.  17:36

          « Re: Re: Re: RIP diesel

          Abyste se nespletl. Ten čínský soudruh z Geely nejnověji koupil 10 % podíl v Daimleru. A z pozice velkého akcionáře (v Daimleru) a vlastníka (ve Volvo) tlačí obě automobilky se sdílení komponent. Tak se připravte na postupnou unifikaci značek Mercedes/Volvo/Geely.
      • 33 Reagovat !

        foto Neurotic

        Neurotic 16.05.  11:57

        « Re: Re: RIP diesel

        Myslíš, že kvůli o 1,- dražší naftě si půjdu koupit benzín co žere o minimálně 2l víc což je 60,- na 100 >:D Až bude stát 1l benzínu 15,- a nafta zůstane tam, kde je tak se nic nezdraží a osobák v naftě taky nikdo mít nebude...
    • 46 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.05.  12:09

      « Re: RIP diesel

      Ať žije hybrid (bez sarkasmu :yes: :-)

      Co takhle nejdřív vyzkoušet? Abys věděl co to vlastně kritizuješ >:-[]
  • 57 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 16.05.  11:48

    :)

    Super, méně smradu na ulicích, méně komického chrochtání.
  • 92 Reagovat !

    foto Lojza11

    Lojza11 16.05.  11:49

    Volvo

    Volvo je napr. v Cesku predrazena popelnice. Staci se podivat na ceny Volva ve Svedsku o 30% nizsi nez tady v CR.
    • 11 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.05.  16:09

      « Re: Volvo

      Souhlas...a do Číny jim ty benzíny a hybridy budou stačit ! :-)
  • 410 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 16.05.  11:58

    dízel nemá v osobnej čo robiť

    kedykoľvek tu boli testy, či je cenovo výhodnejší dízel, nikdy sa nedopátrali jasného výsledku. Myslím, že prínod dízlov bol len marketingový, niektorí ľudia uverili, že je to lacnejšie, ale vytiahli si z toho len spotrebu. Najkomickejšie mi to príde pri veľkých drahých autách, keď chlapík naštartuje A8, traktorovo zachrochtí a zasmrdí tak, že prechádzam na druhú stranu chodníka. Hlavne, že má A8 a potom nemá na benzín. Keď na to nemá, má brať A6.
    • 61 Reagovat !

      foto Lojza11

      Lojza11 16.05.  12:00

      « Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

      nemyslis, ze je u neho jiny duvod nez, ze nema na benal?
      • 18 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.05.  12:09

        « Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

        Nutkanie ušetriť je silné aj keď máš plné kapsy, ale mne príde komické ak sa niekto potrebuje prezentovať cez A8 a zapíli smradľavý chrochtiaci dízel aby ušetril. Iný dôvod tam reálne nie je, len barličky
        • 61 Reagovat !

          foto Lojza11

          Lojza11 16.05.  12:17

          « Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

          Realne je napr. duvod, ze nikdo zase neresi chrotavy diesel, je mu to uplne sumak. Jestli vypusti trochu NoX vice, kdyz tady jsou desitky velky znecistovatelu,ktery posilaji do ovzdusi stovky tun te same latky. Je pro kupce dieselu dulezity, kdyz napr. natankuje plnou nadrz ujede na ni 1000km a ne 500km. A kdyz auto prodava proda ho vyrazne draz nez auto na benal. Servis u premiovych aut benal ci nafta je stejny cenove. A samozrejme ano i davat za pohonne hmoty jestli v nafte za 8 nebo v benalu za 13 je cenovy rozdil. Hlavne nepiste, ze to kdo ma hodne penez, nepocita. Neznam ani jednoho bohateho cloveka co nepocita, naopak pocitaji vsichni a sakra moc dobre. Jsou to vetsinou jeste vetsi kolenrti nez vsichni ostatni, proto maji A8 -). Znam cloveka co ma miliardu a kdyz s nim jdu na obed, v zivote si neda jidlo drazsi nez 200kc.
          • 36 Reagovat !

            foto comper

            comper 16.05.  12:37

            « Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

            Jasne, ze bohati ludia nepocitaju moze povedat len idiot. Lenze pri tej nafte neusetris tak ako by sa mohlo zdat len z porovnania spotreby - na druhej strane je drahsi servis, vyssia amortizacia, drahsia poistka. Pritom auto horsie jazdi a ma nekulturnejsi chod, jedinou dalsou vyhodou tak ostane to tankovanie - lenze 500 vs 1000 na nadrz to nikdy nebude, realne tak 2 tankovania vs 3 a teraz uprimne kto je naozaj tak vytazeny ze by to nezvladal? Mne teda nafta chybat nebude, aj tak budem kupovat benzin kym sa bude dat.
            • 27 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 16.05.  12:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

              len samé barličky, jediný reálny dôvod je nutkavá potreba ušetriť bez ohľadu na hrúbku peňaženky. Pri hrubých peňaženkách je táto potreba komická a najkomickejšia je v kombinácii luxusná kára/šetrivý chrochťák.
            • 72 Reagovat !

              foto Lojza11

              Lojza11 16.05.  12:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

              Servis je stejne drahej, pojistka je stejne draha takze to neni pravda co pises. Nebavim o krapech 15 let starych co maji realne natoceno pul milionu km. Pisi o premiovych autech novych, zanovnich. A rozdil pri prodejni cene auta bude benzin dost znevyhodnen.
              Zrychleni napr. u Audi A8 z 0 na 100km/h je 0,3 sekundy ve prospech benzinu, tedy nic hrozneho. Naftak ma zhruba o 55kg vetsi hmotnost. Navic auto na benzin je v nakupni cene o 100litru drazsi nez nafta.
              Spotreba - Audi Q7 nadrz 100litru, spotreba 10litru nafty. BMW 740d x drive, spotreba 8.8 prumer, nadrz 80litru takova je realna spotreba pokud neveris, mohu te povozit-).
              • 13 Reagovat !

                foto comper

                comper 16.05.  13:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                Ked chces porovnavat tak objektivne je to pri rovnako silnych motoroch - a ukaz mi jedno rovnako vykonne naftove auto ktore je lacnejsie ako rovnako silny benzin. Take neexistuje. Potom mas aj drahsiu poistku (havarijna je vzdy % z ceny) s amortizaciou sa to tazko dokazuje ale servis je podla mojich skusenosti na nafte drahsi.
                • 62 Reagovat !

                  foto happy-driver

                  happy_driver 16.05.  13:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                  Čo je to furt za bláboly o drahšom servise na nafťáky? Mal som a mám len dieselové Mercedesy a o žiadnom drahšom servise som ani nechyroval. 220CDI, 350CDI, 350 Bluetec - nič. Len bežný pravidelný servis.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Londonbridge

                    Londonbridge 16.05.  18:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                    Suhlasim tiez mam 350 Bluetec a beznu rocnu kontrolu ako u benzinaka. vyskusal som aj 3 l benzin a necitil som tam velky vykonovy rozdiel ,okrem toho ze rucicka palivometru klesala o hodne rychlejsie. najhorsie je ze zacinanu znevyhodnenia pre dizlaky tak nutene rozmyslam o E 400 a to urcite nie koli vacsiemu vykonu ktory na moje presuvanie nepotrebujem...
                • 41 Reagovat !

                  foto Lojza11

                  Lojza11 16.05.  14:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                  Tedy jeste jednou servis je cenove stejny. Nevidim v tom rozdil. Koupis si balicek nebo ho mas v cene a ten stoji uplne stejne na diesela jako na benzin. Ano benzinove Audi A 8 je vykonnejsi v konich, ale v rychlosti zrychleni 0- 100km/h je rozdil 0,3 sekundy ve prospech benzinu a to bych spise pricital vyssi vaze dieseloveho diesela.K tomu bych jeste podotkl, ja kdyz vyuzivam potencial vozu,tak se nedostanu pres 10litru a to jezdim hodne pres limit napr. na dalnici.kdyz budes vyuzivat potencial benzinu tak jako ja diesela,budes mit problemy se vejit do 20litru benzinu.Pokud neveris,pujc si benzin a projedeme se pozde v noci na Rozvadov a nazpatek do Prahy. Drive kdyz jsem kupoval nove auta, tak u premii byla cena benzinu na urovni ceny dieselu.Nyni se zdrazili benzinove motorizace kvuli zelenym hlavam. Takze rozdil uspory premiovek se jeste zvetsil ve prospech dieselu, at se vam to libi ci nikoliv.
                  S cenou pojistky jsem reagoval na dotycneho vyse co psal, ze cena pojistky na diesel je vyssi, coz je blbost. Samozrejme se vychazi z ceny auta, zabezpeceni, bonusu apod. Ale cena pojistky havarijni nic spolecneho u premiovek jestli je diesel nebo benal.
                  U BMW 740d x drive je cena 2 748 000,-kc, vykon 320kobyl, u benzinove verze 2 783 000,-Kc, vykon 326kobyl. Zrychleni maji obe verze stejne, kroutici monent ve prospech dieselu 650 vs 480Nm. Co pises tedy take neni pravda rovnako silne vozy -).Nebo jestli beres v potaz rozdilu 6 koni,tak to potom mas pravdu predsedo.
                  • 32 Reagovat !

                    foto Nonsens

                    Nonsens 16.05.  15:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                    ale na čo máš 7, keď potom riešiš spotrebu? Nebolo by lepšie zliezť na 5 a nechať chrochťák traktorom?
                    • 10 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 16.05.  16:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                      A není to jedno? Myslím, že 300koňový naftový šestiválec v luxusní limuzíně nebude motorem, u kterého by člověk trpěl kvůli kultuře chodu nebo dynamice, přitom se ideálně hodí na dálniční přesuny. Servisní náklady jsou celkem jedno, zrovna u BMW je to loterie bez ohledu na palivo. Nebo z jakého důvodu máte pocit, že si jeho majitel zaslouží ukamenovat?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Nonsens

                        Nonsens 17.05.  09:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                        ukameňovať v žiadnom prípade, nech si kúpi čo chce, s tým nemám problém, píšem len, že je to pre mňa komické (alebo necitlivé). Každé ráno pri mne naštartuje nová A8 f dízli a vždy si poviem, no dobre, ukázal si mi, že máš na A8 (iný dôvod na kúpu A8 nie je, lebo A6 poskytuje dostatočný výkon, priestor a luxus na akékoľvek cestovanie) a potom mi zachrochtí (zvnútra je to samozrejme lepšie) a čpavkovo zasmrdí, že fakt migám od neho preč a poviem si, no hlavne, že si ušetril.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Lojza11

                      Lojza11 17.05.  10:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                      ne nebylo by to lepsi lepsi nechat chrochtak traktorom. Potrebuji vetsi pohodlne auto, kam se mi vejde bagaz a 4 lidi. mam pres 190cm. V lete cestujeme vzdy 2mesice v kuse po Evrope. Kazdy ma jiny pritority, ty potrebujes mit v aute benzin, je to tva volba, nebudu ti nutit diesel. Ja za tech ujetych 100 000km a usetrenych penez na palivu radeji pojedu na Karibiku s rodinou. Az vynaleznou vyrobci motor benzin co bude zrat stejne jako nafta v premiovych ci SUV autech, klidne si benzin koupim. Je mi sumak co leju do auta. Jediny ceho lituji, ze nemam verzi long, protoze deti rostou a mista vzadu moc neni. Tedy pristi verze limuzin urcite long-).
                      • 00 Reagovat !

                        foto Nonsens

                        Nonsens 17.05.  12:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

                        ok, peace, rozhodne mi do toho, čo si ty kúpiš nič nie je, len tu tak kecáme, šak od toho je fórum.
            • 00 Reagovat !

              foto Makovnik

              Makovnik 17.05.  09:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

              Same blaboly; naftak mi usetril pri najazde 23tis.km rocne zhruba 550eur na rozdiele spotreby a ceny paliva. Samozrejme, ak by bola cena paliva rovnaka, rozdiel bude stale okolo 300eur. (teda v konecnom dosledku skoro 5000eur iba na palive za 9rokov.)
              Drahsi servis je cisty blud, cena za servis je rovnaka, cena za poistky sa odvija od objemu a nie typu paliva - zase blud.
              Nestalo ma to ziadne dalsie naklady, nakolko sa za 9rokov nepokazilo nic, co je spojene s rozdielnymi komponentami motora nafta/benzin.
              Horsie urcite nejazdi, nakolko v prevadzke ma zaujima pruznost motora, nie zrychlenie 0-100, preto za mnou nestihaju vyrazne silnejsie atmo benziny, ci podobne vykonne turbo benziny. Napr. 4ty kvalt je pouzitelny od cca 35kmh do 120, pri jazde okreskami/dedinami nemusim preradit z 5ky, ak nepride prekazka ani 200km vkuse.
              Nekulturny chod je max. na volnobehu, po zohriati si to daktori mylia s benzinom. (nie kazdy naftak sroti ako traktor)

              Druhy naftak, co mam podobne, spotreba dlhodobo 5,1, ekvivalentny benzin ma cez 6,5-6,8. Pri najazde 15000km rocne si to spocitaj sam.
        • 00 Reagovat !

          foto JohnST

          JohnST 16.05.  21:06

          « Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

          Ty si diesel v A8 nepocul ani nahodou. Akurat sa tu strapnujes. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 17.05.  09:45

            « Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

            viď príspevok vyššie, počujem a vidím ho každé ráno ráno ;-\
    • 22 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.05.  12:07

      « Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

      suhlasim...
      • 23 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.05.  12:11

        « Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

        ono to často nie je o tom, že chlapík sa vyplieska na veľké auto a potom nemá na benál, mal by, len nutkanie ušetriť nedokáže prekonať.
        • 33 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.05.  12:22

          « Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

          urcite hra rolu aj psychologicky efekt... clovek ktory vie ze za auto vysoli melon alebo dva tak asi podvedome ma uz potom nutkanie setrit na jeho prevadzke... aj ked peniaze nemusia byt problem .. presne ako pises... vidim tu skor akysi davovy a psychologicky efekt.. o to ma viac potesi ked vidim pana v rokoch v benzinovom jaguari ako sa kdesi vysmiaty s nim kruti po parkovisku a srsi z neho pohoda .. je to hned ina liga ako nejaky vystresovany chlapik v dizlovej audine ktory ma nutkanie setrit a s autom by najradsej vodsiel az dnu do hypermarketu .. vsetko je aj v hlave.... a to sa obcas premietne aj do auta pripadne do jazdneho stylu
          • 01 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 16.05.  16:11

            « Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

            Ako potom vysvetlis toto? Niekto ma X5ku diesel. Jazdi s nou dajme tomu za 9. Keby mal to iste auto s benzinom jazdil by urcite min za 12, 3 litre budu urcite rozdiel. Pri najazde len 10 000 km to je rozdiel 300 litrov. Takze co je ekologickejsie? Jazdit benzinom za viac alebo dieslom za menej? A to neplati len pre tento druh auta. Jasne pri tvojom Pole by som o diesli ani neuvazoval ale tak nebudu vsetci teraz jazdit v Pole. Vies niekto napr taha aj privesy a jazdi aj 40 000 km a pre takeho je diesel lepsi. Nehovoriac o cene diesla a benzinu.
          • 11 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 16.05.  16:16

            « Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

            Po problémech a rozežranosti TSI benzínu jsem rád , že již 2 roky jezdím zase s 2.0 TDI..
            ;-)
            Kecy ekofašiístů v Bruselu jsou mi naprosto volný !
            Diesel je o víc jak 2 litry úspornější a větší kroutící moment je taky znát.
            Benzín jen do malého auta ve městě..
            Nebo do sportovních modelů.
            SUV a MPV se bez dieslu neobejdou.
            • 10 Reagovat !

              foto pali-sk

              pali.sk 16.05.  19:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: dízel nemá v osobnej čo robiť

              Našťastie to SUV už nie je také zlé a aj v tomto segmente sa to normalizuje. Konečne mamičky nebudú voziť detičky 5km do škôlky na tých diesloch s ročným nájazdom 10tis. km... bravo volvo, toyota a mazda!
              [odkaz]

              aj MPV celkom rozumne už bude: [odkaz]
  • 24 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.05.  12:02

    volvo

    uz pomaly ale isto prechdaza na benzinove hybridy ( a v hre su aj elektromobily .. uz coskoro tu mame aj elektromobil od volva ) a tak tento krok je vcelku pochopitelny... navyse volvo si s ekologiu ( aspon tou na papieri ) dnes uz tyka takze opat dalsi argument ktory vysvetluje tento jeho planovany krok s dizlami .... a este ak to mam povedat z pohladu motoristu tak volvo a dizel? - tato kombinacia mi doslova trha usi uz len z pocutia ... mne teda k volvu dizle nikdy nepasovali podobne ani k honde ci mazde alebo toyote takze opat mi volvo bude kusok blizsie.. uz len spravit krajsie kabiny .. vyhodit ten jukebox a spravit normalnu kabinu a opat sa mi volvo snad zapaci ako kedysi za cias povedzme prvej XC90 a S80 :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.05.  16:19

      « Re: volvo

      Podle mého názoru je to špatný krok, pro evropské působení Volva. Hybrid není diesel a tuhle pokryteckou "ekologii," že jejich modely trhají rekordy v rozdílu papírových a reálných emisí, neberu.
      • 00 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 16.05.  22:36

        « Re: Re: volvo

        Co je pokryteckeho na realnych emisich??
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 16.05.  23:46

          « Re: Re: Re: volvo

          Právě to, že reálné emise nestojí za nic a ekologie zůstává na papíru?
  • 41 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 16.05.  12:40

    :)))

    Vystresovany dieselový manazer vs spokojený benzinový dedko:)))
  • 12 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 16.05.  13:24

    Holt

    někdo má a někdo nemá na diesel... Jsem zvědavý na ty prodeje... >:-[]
    • 31 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 16.05.  15:26

      « Re: Holt

      Zvědavý nebuď, S60 má v Evropě zcela marginální prodeje (vloni 7400 aut), takže je docela šumák jestli bude mít diesel nebo šlapky s řetězem, tak nebo onak prodeje v podstatě nulové.
  • 20 Reagovat !

    foto nototo

    nototo 16.05.  13:41

    proč je tedy Volvo v benzínu dražší, než v naftě?

    zajímavý; a proč je například XC90 v s benzínovým motorem dražší o 50 000,- kč než
    s dieselem?

    • 00 Reagovat !

      foto pali-sk

      pali.sk 16.05.  19:26

      « Re: proč je tedy Volvo v benzínu dražší, než v naftě?

      Potrebujú sa u nás zbaviť dieslov ktoré nikto nechce :-) Aj renault všade teraz predáva tie DCi :-)
  • 40 Reagovat !

    foto habanero1

    habanero1 16.05.  15:05

    Spotřeba

    To opravdu nikoho ne*ere, že ti, co jezdí trasy delší než 50km denně, budou s benzínem jezdit o >2 litry více na 100km? To je o 200 litrů více na auto při min. ročním nájezdu 10 000km. Krát desítky miliónů prodaných aut na světě. To je ekologie. Z bláta do louže...
  • 51 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 16.05.  15:23

    RIP Volvo ...

    Které se v Evropě prodává z 90% v dieselu.
    Je to rozhodnutí Číňanů kteří se na Evropu dívají z čínské perspektivy.
    Volvo dopadne jako Lexus, v USA OK, v Číně ani nevím, v Evropě nic.

    Prodeje se propadnou o 90%, potom se to trochu zmátoří ale to už bude většina bývalých majitelů Volv jezdit Mercedesy, BMW, Jaguáry nebo Audi. I Range Rovery jsou ve hře.

    Ale jsem absolutně pro ať to zkusí. Volvo už je Čína a v Číně už se vyrábí a bude se importovat do Evropy. Myslím že Volvo postupně v Evropě skončí, benzín hybridy nejsou povedené a jsou komplikovanější na výrobu než diesely, elektro bude velmi drahé s velmi bídným dojezdem ....... To se ještě dlouho nezmění.
    • 21 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 16.05.  16:04

      « Re: RIP Volvo ...

      Pro Číňany není evropský trh s volvem vůbec důležitý.
      • 32 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.05.  16:14

        « Re: Re: RIP Volvo ...

        Volvo v Evropě prodává více než 50% své produkce!!!
        • 12 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 16.05.  16:40

          « Re: Re: Re: RIP Volvo ...

          Mi se líbí ty hlupácké kecy, že někdo kašle na Evropu. Třetí trh na světě, kde se prodává draho. No jo, ale kdo chce tady prodávat musí umět. I malá Mazda prodává a bez slev a podbízení a speciálně pro evropu má kombi. Tipuji spise budoucí rozmach nafty v suv, protože si poradí s emisemi.
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 16.05.  22:49

      « Re: RIP Volvo ...

      Ahoj Wine,

      Jak si vysvetlujes cinskou perspektivu o ktere pises?

      Ja nejsem zadny cinanofil, ale libi se mi to, ze planuji dal nez za jeden rok.
      I kdyz petiletky zrovna nemusim :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Policie pátrá po Pavlovi z Talentu: Úchylák! Znechutil Bílou se Slávikem

Policie pátrá po Pavlovi z Talentu: Úchylák!…

Policie od minulého týdne pátrá po Pavlu Emmerlingovi (24), který utekl z povolené vězeňské vycházky. V…

Mexické království strachu a hrůzy: Ostrov plný děsivých panenek!

Mexické království strachu a hrůzy: Ostrov plný…

Mexický ostrov Isla de las Muecas není nic pro slabé povahy! Je totiž posetý tisíci, mnohdy pořádně děsivých…

 

iSport.cz

Vede Limberský! Podívejte se na TOP 30 hráčů Sparty, Slavie a Plzně ve FIFA 19

Vede Limberský! Podívejte se na TOP 30 hráčů Sparty,…

Nová FIFA 19 je tu! Kromě vylepšené grafiky a animací má spoustu novinek v čele s novou ligou - samotnou…

Mourinho: Lampard byl lídr, ne jako ti, co mám v týmu. A vzal Pogbovi pásku

Mourinho: Lampard byl lídr, ne jako ti, co mám v…

Trenér fotbalistů Manchesteru United José Mourinho zbavil bez bližšího vysvětlení francouzského záložníka Paula…

 

Reflex.cz

Češi jsou nejbohatší z východní Evropy a více než dvakrát bohatší ve srovnání se Slováky

Češi jsou nejbohatší z východní Evropy a více než…

Češi jsou nejbohatší z celé východní Evropy. Jejich čistá finanční aktiva jsou dvaapůlkrát vyšší, než mají…

Uma Thruman přelomená vejpůl. Podívejte se na plakáty k novému násilnému filmu Larse von Triera

Uma Thruman přelomená vejpůl. Podívejte se na…

Film Jack staví dům vypráví příběh sériového vraha Jacka, který cestou do pekla rekapituluje 5 epizod své temné…