Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti vstupuje na český trh se třemi modelovými řadami (české ceny)

Co nevidět si budete moci koupit i u nás výrobky druhé z celkem tří japonských luxusních značek. Infiniti vstupuje na český trh.
Zpět na článek
16. 1. 2009 18:07
18. 1. 2009 12:58
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 15:48
neregistrovaný "kloset"
16. 1. 2009 18:52
17. 1. 2009 20:16
neregistrovaný "Donovan"
17. 1. 2009 22:51
neregistrovaný "babo"
18. 1. 2009 15:53
neregistrovaný "kloset"
16. 1. 2009 19:08
16. 1. 2009 22:34
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2009 15:20
neregistrovaný "AG"
17. 1. 2009 16:41
neregistrovaný "Donovan"
24. 1. 2009 01:26
neregistrovaný "Horways"
16. 1. 2009 20:35
17. 1. 2009 22:52
neregistrovaný "babo"
16. 1. 2009 22:32
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2009 22:45
neregistrovaný "babo"
16. 1. 2009 22:27
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 23:28
neregistrovaný "Horways"
16. 1. 2009 22:33
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:36
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:31
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:38
16. 1. 2009 22:41
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:50
16. 1. 2009 22:55
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 23:02
16. 1. 2009 23:11
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 23:20
17. 1. 2009 11:30
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:47
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:59
16. 1. 2009 23:06
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 23:13
17. 1. 2009 09:31
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2009 10:16
neregistrovaný "carmik"
17. 1. 2009 11:29
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 00:09
18. 1. 2009 20:58
17. 1. 2009 22:42
neregistrovaný "babo"
19. 1. 2009 14:29
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 07:49
3. 3. 2009 00:25
neregistrovaný "p_phunk"
16. 1. 2009 18:07
ceny
Na to, že je to Nissan, jsou ceny celkem sebevědomé :-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ada je zase tady
17. 1. 2009 02:58
Re: Nekonecno - hnissan - rendlik a syn
Vyrobek automobilky majetkove propojene s firmou rendlik a syn si koupi jen cvok. :no:

A mimochodem: auto, ktere vlece bricho po zemi a nema pod kapotou diesel? Jen pro devianty! :-!
17. 1. 2009 17:45
Re: Nekonecno - hnissan - rendlik a syn
Ty musíš být motoristický analfabet, něco si napřed proštuduj než načneš takhle plácat, plác jako kráva...
Přečti si poslení Carauto (jestli víš co to je) a uvidíš kdo vyšel jako vítěz z testu, zda Audi, BMW nebo Infinity !!!
Avatar - pelikoš
17. 1. 2009 21:17
Re: Nekonecno - hnissan - rendlik a syn
přesně tak.vím,že počty těchto krásných aut u nás nebudou na tisíce(což je opravdu škoda),ale i tak budou muset zavodní lékaři u evropské prémie začít předepisovat menežmentu mnohem více valia >:D
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2009 09:45
Re: Nekonecno - hnissan - rendlik a syn
Take patrim mezi osoby v nejvyssim vedeni firmy, a prave pro tuhle odpovednost mi do firmy nesmi zadne auto vyrobce, majetkove propojeneho s firmou rendlik a syn!

Stacil mi ten temer novy (11 mesicu a 46 tis km) Peugeot 406, ktery byl ve firme, kdyz jsme ji koupili - a to proto, ze stal za tech 11 mesicu 9 x v servisu! Proto hned sel z firmy pryc - spolecne se vsemi temi neustale se rozpadajicimi rendliky Kango. Namisto toho se nakoupily Passaty, Octavie a pro techniky Rumunstery - a je klid!
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 11:19
Re: NEvymýšlíte vy ...
... si maličko? Já tedy s Peugeot příliš zkušeností NEmám, ale s "příbuznými" ano a TOTO věru NEznám (mám něco přes 1/4 miblionu km s C5). Ostatně i pro passat/octavi "domácí" německé statistiky NEjsou ke "svým" až tak "lichotivé" jak popisujete ..
Octavia si někde a v některých ročnících stojí dobře až VELMi dobře (ponejvíce zlobily motory TDi), ale passat - tam to MNOHEM horší je, dle některých statistik ho už předstihla i alfa 159! Co se týče srovnání s "mým" Citroën(em) C5, tak je to víceméně "plichta" - oba zhruba "průměr" (passat věru NEzáří!)
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2009 12:28
Re: NEvymýšlíte vy ...
Nevymyslim... je to realita. U passatu vzdy zalezelo na tom, zdali byl z nemecka, nebo z Bratislavy. Problemy u Passata byly vzdy u noveho vozu s nejakymi detaily, ale po prvnich 20 tis km (to je u sluzebniho vozu 3 mesice) uz zadne problemy nejsou. Potize zacinaji po 150 tis km (predni viceprvkova naprava), ale to uz je sluzebni vuz prodan. U Peugeota byly neskutecne problemy s elektrikou, dvakrat byl privezen ze sluzebni cesty na odtahovce. Takove auto ve firme nepotrebujeme. U Octavii TDI zadne problemy prvnich 100 tis km, u benzinove verze okolo 90 tis km zacalo obcas zlobit zapalovani (VN civka). Po 120 tis km u nekterych problemy s elektrickym stahovanim okna a u TDI opakovane problemy s rele (made in France), ktere otvira palivovy ventil. Po 160 tis km jdou Octavie z domu. Hezky den.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 13:05
Re: NEvymýšlíte vy ...
To je samozřejmě "možné", já JEN, že statistiky praví, že v PRŮMĚRu je to trošičku "jinak" ..
Kterak u passat poznáte, že je vyroben "tam či onde"? Také používám(e) služební vozy, ale přiznávám, že 80 tisíc ročně spíše NEnajezdíme a každý rok a půl (jako vy) je také NEměníme ..
U motorů bývají (statisticky) také spíše "jiné" problémy (k přečtení doporučuji dlohodobý test na 100.000 km v německém AutoTip) než vámi zmiňované, ale třeba jste měli prostě velké štěstí ...
Můj (praxí podpořený) názor opírající se právě o ty statistiky je, že passat je spolehlivostí "normální/běžný/průměrný", pokud člověk hledá NADprůměrně spolehlivý vůz z pohledu "národnosti" snad japonské vozy bývají ...
PS: Také měním(e) vozy po cca 150.000 km (zatím jezdím ještě minulou C5 - na oněch 150.000 km má shodou okolností plnou záruku), ale většinou mi "vystačí" tak na 3-4 roky (než oněch 150 t. najedu) - ten rok a půl - BOŽE! Já si málem neUMíM představit co to v praxi znamená (a to sama jezdím po docela velkém kousku evropy), kde to stíháte najezdit?
Pěkný den ;-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2009 21:22
Re: NEvymýšlíte vy ...
Souhlasim s jednou veci - Passaty jsou opravdu prumerne automobily a spolehlivejsi jsou japonske (mimo Nissanu). Take nenajezdime vsichni 80 tisic km rocne, ale nekteri z nas ano. Mame jednotlive casti firmy od sebe 700km. Pokud hovorime o automobilech nespolehlivych, jsou to predevsim auta francouzske a italske. Co dodat?
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 00:29
Re: NEvymýšlíte vy ...
Nu dobrá: NĚKTEŘí z vás se věru HODNĚ najezdí - to bych octavií jezdit NEchtěla ..
Psal jste že používáte passat(y) - tak zrovna TEN NEní spolehlivější než italská Alfa 159 nebo francouzský Citroën C5 - to je takové "klišé" co si lidé myslí, německé statistiky např. dle GÜV - řadí vozy dle tříd - je na tom passat dokonce VELMi špatně, jde o NADprůměrně NEspolehlivý/PODprůměrný vůz - konkrétně POSLEDNí NEJporuchovější je v těch prvních 3 letech (kdy auto používáte) škoda superb před renault laguna a vw passat - to je trojice "vítězů" - tedy OD KONCE! To jsou tři nejNEspolehlivější vozy - asi jste dosud měli opravdu (zcela) MIMOŘÁDNÉ štěstí - navíc při TAK obrovském nájezdu kilometrů! Vlastě stejně dopadl i test na 100.000 km v "domácím" NĚMECKÉM AutoTip, kde passat s novým TDi CR dopadl ... také snad 3tí OD KONCE! (nebo 4tý - už si NEpamatuji a nechce se mi hledat). Opět "stejně" dopadly statistiky DEKRA (také řazeno dle "kategorie/tříd" vozů), kde po 150ti tisících km je vw passat desátý mezi vozy střední třídy a francouzská C5 je opět o NĚKOLIK míst PŘED ním (!), stejně jako mondeo a třeba i vectra a pochopitelně M6 a Avensis atd.)
PS: Prostě vaše věta o spolehlivosti/NEspolehlivosti je věru VELMi "zastaralá" a NEodpovídající současné realitě/skutečnosti - doporučuji nějaké "modernější" statistiky sledovat a představy maličko "aktualizovat" a v realitu je "přeměnit" ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2009 09:46
Re: NEvymýšlíte vy ...
Mila Kylie. Ja se ridim realnymi zkusenostmi (a ver, ze jsem jich za tech 40 let, co mam ridicak, uz par nasbiral), nez nejakymi tabulkami v casopisech. Podobne jako Churchill zkratka verim jen te statistice, kterou jsem si sam zfalsoval. :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 10:48
Re: NEvymýšlíte vy ...
Pan Churchill věru "fik-fik"byl, ale pokud totéž naznačuje NĚKOLIK statistik a NĚKOLIK typů hodnocení, navíc pro vw na DOMÁCí půdě (kde se VŽDY a VŠUDE "nadržuje" "domácím" - což se asi shodneme ;-)), tak já zas dám na ta "masová" hodnocení a NE na jednu (anonymní) informaci na netu (kde to prý je zrovna "obráceně").
Nezmínila jsem např. testy na 100.000 km v německém AutoTip, tedy passat ano, ale i TAM ho např. italská alfa 159 "porazila" (tedy byla na prvních 100 t. km MÉNĚ poruchová, byť NE skvělá, ale přeci jen LEPŠí).
Prostě NĚMECKÉ zdroje mluví JINOU řečí, než je "český" pohled. Na to jsem si už za ty roky zvykla .. prostě v česku jsou výrobky koncernu vw "vnímány" až "naprostoNEkriticky" :-)
PS: Také už mám "chviličku" řidičský průkaz :-)
PPS: Vlastní zkušenosti jsou prima, ale 1 ks může být výjimka (i při tom testu AutoTip se poruchy/potíže konfrontují se statistikami, zda je o poruchu výjjimečnou či pro model/motorizaci "běžnou"), naopak shodne-li se více statistik, více "pohledů" pracujících navíc s desetiMILIONY kusů ... ten 1 ks je věru - 1 ks
Opravdu znám docela spokojené letité majitele Chrysler Voyager (trvalé "předplatné" na posledních příčkách spolehlivosti), mně osobně "pořádně zazlobilo" subaru legacy v nějakých 30.000 km .. ale CELKOVĚ .. co si myslíte, že je "spolehlivější"? Voyager či Legacy? ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2009 20:54
Re: NEvymýšlíte vy ...
Nevim, jestli je lepsi Subaru nez Chrysler Voyager. nemam s nimi zadnou zkusenost a tabulky v casopisech nectu ze zasady. Zato moje negativni zkusenosti s francouzskymi a pozitivni zkusenosti s nemeckymi a japonskymi vozy (a s ceskymi Octaviemi) neni postavena na 1 aute od kazde znacky. Ono to v tech firmach, kde jsem poslednich X let pracoval, to uz statisticky vychazi dost jednoznacne (i kdyz, pravda, ty desitky vozu jeste statisticky vyznamnym vzorkem nejsou). A proto opakuji starou zkusenost - nekupujte vozy, co zacinaji na F - Fiat, Ford a francouzske. A protoze to vyse diskutovane Nekonecno patri odvozene do portfolia rendliku, nemam k nemu duveru rovnez.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 21:08
Re: NEvymýšlíte vy ...
Tak vozy od "F" NEkupujete (a jimi "opovrhujete")?
Já tedy "F" docela "mohu", FFFFerrari California do mé garáže určitě smí a FFFFFighter od Bristol je fffffamózní vůz pagani zonda model fffffffffffff mne věru NEuráží ... a ve ffffffinsku vyráběné porsche také "můžu", ffford GT měl "něco" do sebe a FFFFFFFisker mne také docela zaujal, i FFFFactory FFFive GTM a FFFarbio jsou docela "chic" a vám to s tím "FFFFFFFFFFFFFFFFF" fffffffffffakt nějak NEffyšlo - řefla byf já ;-)
PS: Ale pofud přef těmi "F" dáfáte přednost "O", tedy OOctafii - užijte si fo :-)
PPS: Pokud "ze zásady" neftete časofis(y), ty fýsledky/statiftiky/tabulky/pfehledy se dají najít i na netu ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2009 23:13
Re: NEvymýšlíte vy ...
Ja jsem v pohode a nazor mam jasny. Vy si uzijte ten svuj - pokud ovsem vubec nejaky opravdu svuj mate. Nechavat se vlacet tim, co kde napise nejaky, kdovi kym zaplaceny editor, neni nejlepsi zpusob, jak se orientovat v zivote. Ale ovsem - proti gustu zadny disputat. :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 23:29
Re: NEfymýšlíte fy si Ádo?
TAK a teď jsem to (definitivně) "dostala" (to BYL tedy KALIBRRRR) ;-)
NEodbočil jste "maličko" od tématu "auta od "eF" NEbrat!"?
Ono když člověk něco čte, chce to (PRÝ - to jsem také "jen" někde četla) prý s těmi "daty/informacemi" pracovat .. (ale "snazší" určitě bude raději NIC nečíst ...)
PS: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFuj to bylo (do vás) NEfestné a NEsportofní! ;-)
PPS: NEfálčete fe mnou! NEftojí to fa to! Já jfem pfeci ta "hodná"! >:-[]
Já opravdu NEJraději "preferuji" povídání o autíčkách (no o hudbě ještě raději) a krom toho že tu a tam něco pfečtu, občas i sama něco "ofkouším" ;-)
Ale máte prafdu, f česku se některé tifkoviny oprafdu NEdají číst - já bych ke ftení "schfálila" asi jen AutoDiesel a "opatrně" AutoMobil (dfífe býfalo lépe) a pak ten "nofinového" formátu co si nikdy nepamatuji jak fe jmenuje ... ale stejné je to ve Fšech oborech - recenzi na CD či film také "nezbaftím" kafdému - mám "sfé" oblíbené/profěfené autory/refenzenty :-)
Avatar - Andromeda
21. 1. 2009 00:05
Re: NEfymýšlíte fy si Ádo?
Psst - nápověda -> Auto-Moto-Speciál...
A potichu,voni vopisujou... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
21. 1. 2009 00:23
Re: Milý Andromedo!
Ten(hle) náš "systém" mi MOC vyhovuje! :-)
Já "děkuji" a pěkný den (tedy já se zrovna chystám na "dobrou noc") ;-)
PS: A Pfft - já to moc NEfířím, ale ta automobilka kde já kdyfi pracovala začínala (možná :-) ) také na "F" :-)
Avatar - Andromeda
21. 1. 2009 00:36
Re: Milý Andromedo!
Nejjasnější hvězdo mého severního nebe ;-) ,díky za "pochvalu"(pokud nejsem domýšlivý - a to jsem...)
a pššššt-na taháky tady máme copyrigh...
Jo,díky za pffft - too F je sakvua tajemný,autíčka od F ...sakvua,to bude mazec... >:-[]
Hezkou brou... :yes:
Avatar - pelikoš
21. 1. 2009 07:58
Re: Milý Andromedo!
výborné,moc jjste mě pobavila...adakonečně dostal a vyměknul..bbravo kylie
Avatar - Ada je zase tady
23. 1. 2009 08:59
Re: Milý Andromedo!
Uz dosly argumenty, co? >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 10:35
Re: Milý Andromedo!
Pffffh!
Snafíte fe mít poflední slofo?
Pffffh!
Tak FO autífka na eFfff?
Uf je "můfete? :-)
PF: Pfečtěte fi tady na auto.cz o Citroën SM .. doporufuji ;-)
PFF: To fte nefekal, že na eFfff bude tolif pěfných autífek, fo?
Pěkné čtení, pěkný den (pěkné auto, že?)
Avatar - pelikoš
23. 1. 2009 19:18
Re: Milý Andromedo!
a těch písmen je tolik a je fine ,že na každém je něco..každý preferuje to svoje,ale nakazovat někomu,že lidové auto je nejlepší,je při nejmenším zhovadilost..apropos komu že došly ty argumenty? ;-)ten článek je bezva
Avatar - pelikoš
19. 1. 2009 18:58
Re: Milý Andromedo!
já používám KVALITNÍ auta NISSAN už 17 let nikdy mě ani v nejmenším nenechaly na holičkách a moje příští auto bude znovu NISSAN nebo teď i možná INFINITI...loni v srpnu jsem si koupil X-TRAIL s dCi a je to zatím nejlepší auto co jsem měl :yes:
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 12:58
Re: Milý Andromedo!
Jen klid, to je Ada. Takový místní fenomén. Prakticky vůbec se nezúčastňuje diskuzí, jen pod jakýkoli článek o Renaultu napíše vždycky nějaký žlučový nesmysl. Doporučuji ignorovat.
neregistrovaný "kloset"
18. 1. 2009 15:48
Re: Nafta patri do kamen
Mimochodem prumerna spotreba jen 10litru na 100km.vzhledem k takovemu vykonu je vice nez smesna !K tatovym luxusnim vozum jako infinity proste nafta nema co delat.Tam se bere benzin jako samozrejmost.Z naftou se jdi vycpat....Take nechapu proc tady placas o peugeotech a embeckach kdyz tato diskuse je o necem jinem !Jak zde pise Kylie tak si precti nejakou duveryhodnou statistiku a zjistis,ze na tom embecka nebo passaty nejsou zase tak ruzove jak si myslis.
Avatar - Dinar
16. 1. 2009 18:52
In finýto!
Kromě EX jsem je projel všechny, tedy verze prodávané v Rusku, což by měli být am. verze, a přesto musím říct, že tohle je první jap. značka, u které je z hlediska toho co ta auta umí preference evropského konkurenta odvislá čistě od sympatií k evropským značkám nebo designu. Infiniti jsou auta s evropskou premií naprosto srovnatelná, tedy ty verze, které srovnat jdou. Tradiční japonská bolest úzkého modelového portfolia, motorizací a verzí z něj budou dělat okrajovou záležitost, na rozdíl od Lexe ale řidičsky velmi přitažlivou. Pokud jde o ceny, beru je jako první nástřel, dle mého je Nissan příliš optimistický. ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Donovan"
17. 1. 2009 20:16
Re: In finýto!
Sedan střední třídy s prémiovými ambicemi, velmi dobrou výbavou a motorem o více jak 300 koních za milion, to mi příjde jako vcelku střízlivá cenovka >:D
neregistrovaný "babo"
17. 1. 2009 22:51
Re: In finýto!
ja si tiez myslim... a to nebude treba volit tolko z priplatkoveho zoznamu... Zas ale vyrazne "podbizeni" cenou tam nie je a to je podla mna dobre
neregistrovaný "kloset"
18. 1. 2009 15:53
Re: In finýto!
Mas naprostou pravdu.Ceny jsou vzhledem k nabizene kvalite vice nez rozumne.O Infinity v Cr. jeste uslysime. :yes:
16. 1. 2009 19:08
Ceny!!!
Na to, ze je to prezleceny Nissan tak si moc nahovaraju... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2009 19:19
INFINITIVNÍ DEFINITIVA
No, jmenovat se v Evropě lexus, objednávám se na lifting vrásek... také to cítíte ve vzduchu? Myslím to očekávání, tu naší jistou milou nadrženost na luxusní Nissany? Konečně se sepne historie... před cca 40 lety jsme tu nad snímky sportovního Datsunu slintali a věděli, že takováto auta tu nikdy nebudou. Budou. Už zítra. Ano, Infiniti má už dnes v česku (jako i v Evropě) takovou image, na jakou nedosáhl konkurenční lex po dvaceti letech hybridních tanců kolem svůdné Evropy.

Jo, všechno je fantasticky nakonfigurováno - název automobilky, nástupní modelové portfolio, příznivé ceny... tohle prostě nemá chybu.

Tak tedy všichni společně a nahlas - Vítáme tě Infiniti, naskoč k nám do komunity. Budeš tu na konkurenci lis, ty přece nejsi žádný... IS.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ghostyx
16. 1. 2009 20:27
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
:yes: ;-)
16. 1. 2009 20:46
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
;-) :yes:
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:34
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Čím to je, že Infinity má vyššiu IMAGE? Dokonca, keď má Lexus aj LS. Myslím si, že je to jasné. Stačí pohľad na Infinity FX a na...RX. 8-s >:D
16. 1. 2009 23:03
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
>:D
Avatar - skejpa
17. 1. 2009 23:45
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
tak to je presny :-) EX/FX a mastodontni nedynamicky RX je dost velky rozdil. Ja fandim vetsimu FXku. moc krasny auto :-)
neregistrovaný "AG"
17. 1. 2009 15:20
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Člověče lis...IS to je téměř dokonalý obkročný verš.Už tě překonal pouze Jára,který usoudil,že nejdokonalejší rým je z totožných slov.. :-)
17. 1. 2009 15:25
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
;-) Nechtěl jsem vytvořit verš na... hedonis >:D Věcně vzato tam ten lis ve vztahu k lexíkovi sedne jak... mezi auty... miss :-)
Avatar - pelikoš
17. 1. 2009 21:20
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
kdyžtak lze použít konstantu "dyjadyjadá"
neregistrovaný "Donovan"
17. 1. 2009 16:41
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
>:D :yes:
17. 1. 2009 17:52
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Doufám, že už to umíš veršovat zpaměti... ;-) :yes:
17. 1. 2009 17:49
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Máte úplnou pravdu, už aby to v Praze otevřeli a tito krasavci tady ve větší míře jezdili!!!
17. 1. 2009 17:52
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
:yes:
neregistrovaný "Horways"
24. 1. 2009 01:26
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
:yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2009 01:44
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Tak jsem tady "okolo", milá Galino Tatjano, našla HODNĚ vašich "nadšených" slov na Infiniti - nu NEbyla bych si tak "jistá" ;-)
Abychom si "rozumněli", cupka G37 mi docela "sympatická" jest, jen NEvím, zdali opravdu LEPŠí té dvouturbové bmw 335i .. a ROZHODNĚ bych NEočekávala nějak "převratné" prodeje od této "luxusní" odnože Renault (a ten "toyotí" luxus-lexus prodejně NEporazí - asi tak na 99,99% - si myslím já) ;-)
PS: Bavíte se "dobře", jak vše "obráceně/právě naopak" píšete? To jste se vy "mazáci" (s Dinar(em) a kýmpak ještě?) vsadili, kterak mladé "kluky" "zbubnete", či COpak to je (za "hru")? :-|
Avatar - pelikoš
24. 1. 2009 13:55
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
nemyslím si,že to bude úplný provar(ikdyž jsem fanda nissanu).fakt je ten,že doba je blbá.s bmw to jsou plně srovnatelná auta.ale vadí mě to,jak infiniti někdo přiřazuje k renaultu.JE TO LUXUSNÍ ODNOŽ NISSANU
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2009 14:38
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Já také neočekávám "propad(ák)" - to NE (ale že prodeje infiniti budou VYŠŠí než lexus - to věru také NE) ;-)
PS: JE to luxusní odnož nissan(u) a MAJORITNím vlastníkem nissan je už pěkných pár let Renault (PROTO jsem to napsala - jak jsem to napsala)
PPS: A Nissan Primera - kdysi docela "držák" se skvělým podvozkem patří v poslední "pětiletce" (dle TÜV) k nejPORUCHOVĚJŠíM vozům (spolu s renault laguna) vůbec! Vliv renault(u) skrzeva pana Ghosn(a) na nissan byl a je DĚSiVÝ! Tedy "finančně" mu "jakoby" pomohl, ale kvalitativně ...
Myslím/domnívám se, že doba/nedoba - prodeje infiniti se lexus (a samozřejmě bmw atd.) NEvyrovnají ni "vzdáleně"
Pěkný den :-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2009 19:45
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Presne. Zkratka Nekonecno (infinity) je ve skutecnosti bracha rendlika Rybnik. Navrch huj a vespod fuj.
Avatar - pelikoš
25. 1. 2009 17:02
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
plácá a plácá
Avatar - Ada je zase tady
25. 1. 2009 19:35
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Jednou k tomuto poznani reality take dospejes. :-!
Avatar - pelikoš
26. 1. 2009 18:29
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
plácá a plácá-přečti si po sobě příspěvky,vždyť tam není jediný kloudný argument,akorát bláboly,jsi jak paroubek,jen hloupě uráží,ale kdyby se dostal k veslu,tak skutek utek (omlouvám se za to všem čtenářům,že jsem použil politický příměr,ale jinej demagog mě nenapadl,kromě komoušů)
Avatar - pelikoš
25. 1. 2009 17:15
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
tak k těm primerám:měl jsem všechny 3 generace.první p10wagon byla vyráběná v japonsku,přestože sedan i hatchback byl vyráběn v anglii a byl to neskutečný držák(200 tisíc bez poruchy).p11 už byl slabší odvar.bylo vidět,že na tom není nissan nejlíp(člověk to poznal podle drobností),ale 130tisíc bez jediné závady.p12 po faceliftu tekna v nejlepší výbavě,motor yd 22 tedy nissan,tak na tu dobu fakt skvělá výbava a ani dneska by se neztratila,jenže to auto předběhlo dobu a asi nebylo úplně pochopeno.nic méně 100tisíc BEZ JEDINÉ ZÁVADY!!!nyní mám x-trail s renaultovým dieselem a zatím jen a jen samá chvála(zatím 11000 km).je vidět,že to auto je vyráběné v japonsku.takže když to shrnu,tak bych znovu volil nissan a renault nepomlouvám páč s ním nemám zkušenost.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2009 17:44
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
To bude ONO! X-trail, nebo GT, nebo 370Z ... asi/určitě stále ANO - ale konkrétně PRIMERA šla po převzetí RENAULTem dolů DOlů DOLŮ tempem NEvídaným :no:
PS: Ono "pomlouvat" či "chválit" automobilky je trochu "bubost" - spíš KONKRÉTNÍ modely, motory atd. atp. Já NErada mám a kritizuji "praktiky" koncernu vw (v posledních cca 15ti letech), ale i DNES má v nabídce vozy/motory které chválím a některé dokonce by mne ve vlastní garáži VŮBEC NEurazily ...
Pěkný den :-)
Avatar - pelikoš
30. 1. 2009 19:00
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
ale s těma primerama nemá renault přeci nic společnýho.to je nissanova věc,že to podcenili a nakonec šli jinou cestou...
Avatar - Hammunasakra
30. 1. 2009 23:16
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Ty "vadné" primera "vyrobil" renault(em) vyslaný, nissan řídící Carlos Ghosn - který "skvěle" snížil náklady (1*), ale současně snížil i "kvalitu/spolehlivost" (u některých modelů - primera to "odnesla" nejvíce - tak na 4- , ale TAK to prostě "chodí")
Avatar - pelikoš
31. 1. 2009 20:31
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
bohužel nemáte pravdu ani o primeře ani o ghosnovi ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2009 21:23
Re: INFINITIVNÍ DEFINITIVA
Milý pelikoš(i)! NEchci se "přít" (a mohu se mýlit), ale dle toho co já v BussinessWeek apod. četla, tak ...
PS: Nemůžete svou myšlenku (příspěvek) trochu "rozvést"? ;-)
PPS: Dle německého TÜV je Nissan Primera vůz s NEJvětším "propadem" ve spolehlivosti za poslední roky (z příček málem "nejvyšších" - skoro až "na dno"). Pan Ghosn byl do prodělečného Nissan vyslán "optimalizovat" náklady (což se mu zdařilo), ale .... bylo to "něco za něco" :no:
TAKové jsou mé informace - máte-li "jiné", ráda si je "poslechnu"
Avatar - masO
16. 1. 2009 20:11
OT: Policejni stihacky :)
[odkaz] - omlouvam se za OT, ale mam dotaz, v clanku pisou, ze passaty nemaji radar, ale jen kameru a musi s tebou srovnat rychlost a natocit te. Myslel jsem ale, ze pokud me budou chtit pokutovat za rychlost musi me zmerit radarem a ne svym tachometrem..to bysme se mohli hadat o naky drobny kilometry, jim to meri jinak nez me atd.. Nevite nekdo jak to teda je? Cim me musi zmerit, aby mi mohli dat flastra? Diiky :-)
Rozbalit vlákno
4
16. 1. 2009 23:58
Re: OT: Policejni stihacky :)
Kdyz jezdis rychle a navic se pri tom jeste nechas nachytat, tak se k tomu postav jako chlap a nes nasledky a nespekuluj.
Avatar - masO
17. 1. 2009 00:47
Re: OT: Policejni stihacky :)
Koukam ze ses mistni chytrolin, odpovidas mi na neco na co jsem se vubec neptal, slo mi o princip jak to funguje, ne o vyvlikani se z pokut. Nazdar
17. 1. 2009 10:59
Re: OT: Policejni stihacky :)
maj radar, zaznam je vcetne rychlosti tveho vozu a je uplne jedno jakou rychlosti jede ten Passat, hlavne aby nejeli superrychle, to by ti nakonec mohli ujet >:D

"V pátek mohli řidiči poprvé na českých dálnicích potkat nová superrychlá auta" 8-s by me zajimalo jaka superrychla auta to jsou ? >:D
Avatar - masO
17. 1. 2009 15:24
Re: OT: Policejni stihacky :)
Dik :-)

No nastesti si nekoupili treba Lamborghini pac to by asi potom meli supersuperrychla auta ;-)
16. 1. 2009 20:35
Infi
Znám jen starý FX a to se mi hodně líbilo a dobře jezdilo. To červený na obrázku mi připadá, jako ten novej Opel? No jen tak trochu...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
17. 1. 2009 22:52
Re: Infi
ano Opel, casto kradne napady z USA, to mas pravdu :-) :-) Dost casto aj od HONDY alebo ACURY ;-)
16. 1. 2009 21:13
FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
James Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Ze svýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej. Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy.

Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku.

Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot... co k nám dolejhalo... pět metrů pod zem... Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188.

Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím a... vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Tohle jsem mockrát v životě nezažil. Ženu ho proti slunci a proti času... Jedu jen kam chci. Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka od DVD...

Tohle auto... na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
Rozbalit vlákno
17
16. 1. 2009 21:28
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
Tak to si mě krásně připoměl rok 2003. Sic to byla 45 a moje oblíbená černá, bylo to v tom krámu s Hondama pod Motolskou nemocnicí, ale čuměl jsem na to, jak blbec. Z venku něco neskutečnýho a neobvyklýho a uvnitř obrovský ticho jak v těch filmech, co letí ta kosmická loď z galaxie na galaxii. No a nakonec vyhrál ten dětskej kočárek v kufru a hrozba ropný krize. Kdybych se mohl dnaska vrátit zpátky, tak se na nějakej kočárek a ropnou krizi z vysoka vys... žijeme jen jednou! :yes:
16. 1. 2009 21:32
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:-) Já tohle psal někdy v roce 2006. Jo, to očarování tam přesně bylo. Čas to sice trochu zkorigoval, ale stále je to auto mistrovskej kousek :yes:
16. 1. 2009 21:41
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
Nojo, kdysi jsme to probírali s Dinarem... skvělý auto, ale pro nás "tatíky" nepřijatelnej kufr.
Avatar - Dinar
16. 1. 2009 22:07
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
Tóčno. :-) ;-)
16. 1. 2009 22:20
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes: >:D
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:32
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
A čo MERCEDES-BENZ? ;-)
neregistrovaný "babo"
17. 1. 2009 22:45
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
tak to tu mas druhy krat... Stopni sny o (naozaj skaredej X6) a FX50 na Teba bola jasnym hlasom :-) Sveda das prec, zena zdedi toho skoro 5 metroveho drobceka a je to! :-)
Avatar - Andromeda
16. 1. 2009 21:53
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
Hmm,ty řádky mají styl a "drive" ;-) ,chytlavé...jen sakra mít tu káru... :yes:
16. 1. 2009 23:03
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes:
Avatar - Dinar
16. 1. 2009 22:08
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
Čoveče, tohle jsem od tebe nečet, moc dobrý. :-) :yes:
16. 1. 2009 23:04
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:-) :yes:
16. 1. 2009 22:19
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes:
16. 1. 2009 23:04
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes:
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:27
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes: :yes:
16. 1. 2009 23:04
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes:
neregistrovaný "Horways"
16. 1. 2009 23:28
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes: :yes: :yes:
17. 1. 2009 15:26
Re: FX 35 VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST (repete)
:yes:
16. 1. 2009 22:27
Nekompromisní Infiniti
Já jsem jel jenom G35 kupé, ale moc příjemné svezení. U Infiniti mám rád tu "nekompromisnost" značky. Vždyť která značka dnes začíná na 3,7 litrech objemu a 235kw výkonu. :yes:
Rozbalit vlákno
6
16. 1. 2009 22:29
Re: Nekompromisní Infiniti
Ceed?
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:33
Re: Nekompromisní Infiniti
>:D >:D :yes:
16. 1. 2009 22:33
Re: Nekompromisní Infiniti
Pokud vím, tak Ceed má základní objem kufru hodně přes 300litrů, To je zase ještě jiná liga.
16. 1. 2009 22:35
Re: Nekompromisní Infiniti
Nojo, nachytal si mě, já kopu přebor >:D
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:36
Re: Nekompromisní Infiniti
To je NadLIGA. >:D
17. 1. 2009 17:55
Re: Nekompromisní Infiniti
Chlapi, já jezdil v novém Nisanu GTR, to je bomba... ale také na zabití!!! Ten start... a ty brzdy..., to se Vám motá palice...
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:31
IN SPACE
Tak GTI napísal hore úchvatný prípevok o úchvatnom aute. Musím uznať, že čo Nissan a Infinity vedia, to je navodiť luxusnú atmosféru. Ale takú, skutočne ako vo vesmírnej lodi. Trebárs také Murano. Ale otázkou je či bude mať Infinity nejakú výraznejšiu šancu v Európe. Nemecká veľká trojka je nekompromisná a vzľadom na to, že sa snažia zaplnať stále viac viac medzier, hlavne AUDI a BMW, tak som zvedavý, či bude Infinity stačiť tieto dve SUV. Koneckoncov, aj keď príde sedan niekedy, neviem si predstaviť, kto by si ho kúpil namiesto veľkej trojky. SUV áno, to je absolútne oroginálne, ale inak... Inak to Infinity nedotiahne asi tak veľmi ďaleko.
Rozbalit vlákno
19
16. 1. 2009 22:38
Re: IN SPACE
GTI napsal přesně to, jak to v tý době Infi střelil. Byl to takovej šok, jen nevim zda už to neni moc rychle okoukaný... Každopádně pro prémii to neni, nebyla a nebude až taková hrozba. Teda si myslim já... Ale byla to pecka.
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:41
Re: IN SPACE
Máš pravdu. Nebude to hrozba pre prémiu. Ale zas sinemyslím, že by Infinity bolo okukaná. To teda nie. Človeče, já keď sa pozerám na to FX, tak sa mi zdá, že by ho mohli predstaviť dnes a vyzeral by moderne. :yes: Takéto niečo robia naozaj len tí najlepší dizajnéri v najlepších automobilkách.
16. 1. 2009 22:50
Re: IN SPACE
To poslední ve mě už nevyvolává takový emoce, jako tenkrát, ale taky je asi to tim, že to člověk moc nepotká. Pravda je, že do toho vlezeš, tak si v hitech světě. Pro mě je to tak nepratický auto, že mě dostává, nebo dostávalo fakt do kolen. Hvězdný války s volantem...
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:55
Re: IN SPACE
Veru. Síce som nesedel v Infinity, len v Nissane Murano, ale aj to dokáže zanechať spomienky. Je to skutočne HIGH-TEC. Inak, k tej napraktickosti. Už si to tu povedal. Žiješ len jednou. A jeden zase o GT COUPÉ. Nemyslím si, že by to bolo auto, ktoré by si si doslova nemohol kúpiť, keď si hovoril o tom, že ťa dostáva do kolien. Ale priznám sa, zas som ho ani nevidel.
16. 1. 2009 23:02
Re: IN SPACE
Ne ne ne. Kdybych měl zvlčit ve svojí mladický nerozvážnosti, tak nikdy nebudu experimentovat a beru vše od BMW. Nikdy!
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 23:11
Re: IN SPACE
Myslím si, že Infinity FX je aj bez rozvážnosti dobrá voľba. Teda, relatívne. :-)
16. 1. 2009 23:20
Re: IN SPACE
Kdyby mě bylo tenkrát mezi 20-30, svobodnej a měl na to ty "koule", tak do toho jdu. Se sociálnim myšlením a rodičovskym plánováním na další pětiletku asi ne.
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2009 11:30
Re: IN SPACE
Tak to si viem predstaviť. Vybrať FX so socianalným myslením snáď ani nejde. :-)
Avatar - Ada je zase tady
25. 1. 2009 19:56
Re: IN SPACE
SUV bez dieselu? Dakujem, neprosim. :no:
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 22:47
Re: IN SPACE
Inak, ty by si vtedy nebral radšej MERCEDES-BENZ?
16. 1. 2009 22:59
Re: IN SPACE
Ne. ML bylo už moc okoukaný a mělo skoro stejnej kufr, jako FX, ale každopádně u mě láska k MB dodnes neni taková ta... opravdová? Láska byla k X5, ale v tý době finančně nedostupná. FX bylo asi o mega pod X5, ale bylo tady SUV roku ve středu, novinka a v podstatě úplně nová sekera mezi ML a X5... XC90 a to vyhrálo. A to jsem si šel původně koupit A6 all.
neregistrovaný "507--"
16. 1. 2009 23:06
Re: IN SPACE
Hmm, AUDI A6 ALLROD quattro. Tak to je auto... :-) :yes: Je mix nádhery a HIGH-TEC. Škoda, že tam vtedy nebol nový ML. Ten by už stál za uvažovanie. Hoci je tiež drahý. Neviem či máš XC 90, ale myslím si, že niet čo ľutovať. Keď som ho videl prvýkrát, hovoril som si: TAKTO MÁ VYZERAŤ SUV. Robustné auto, nielen volvovsky a pritom krivky z osobných aut.
P.S.: Prečo teda "nevyhralo" AUDI? Veď v tejto cenovej kategórii to azda najlešpia voľba. :yes:
16. 1. 2009 23:13
Re: IN SPACE
Volvo byla novinka a allroad už ne. Ano podlehl jsem módě, to přiznám a i když dnes lituju, že jsem byl obětí novýho modelu z hlediska výměny snad všeho na autě, tak na druhou stranu musim připustit, že dodnes to auto vizuelně i po face nijak nezestárlo a proto jsem se ho dodnes nezbavil.
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2009 09:31
Re: IN SPACE
Veru, Volvo XC 90 vyzerá aj dnes fantasticky. Hoci, A6 vyzerá aj dnes a to aj bez faceliftu ako práve predstavené. :-)
neregistrovaný "carmik"
17. 1. 2009 10:16
Re: IN SPACE
možná jsem zbytečný šťoura, ale INFINITI se píše se všemi i měkými. Pokud napíšeš na konci tvrdé y, pak už se nejedná o luxusní odnož automobilky NISSAN. ;-)
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2009 11:29
Re: IN SPACE
Ano, ďakujem za upozornenie. ;-) ;-)
[odkaz]
Avatar - VDC
18. 1. 2009 00:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
18. 1. 2009 20:14
Re: IN SPACE
Promiňte, že do toho kecám, ale pokud tehdy bylo bylo XC90 novinka (tedy asi tak rok 2002)a Allroad už ne, muselo se jednat o první gen. Allroadu, ale ta dnes rozhodně nevypadá i bez faceliftu jako právě představená. Tohle se dá říci jedině o současném Allroadu (od r. 2006), tak že tu vzniká mírné podezření, že tak trochu píšete: "jeden o koze, druhý o voze".
18. 1. 2009 20:58
Re: IN SPACE
Květen 03, já tedy píši o all-voze.

Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a Navtech nenese odpovědnost za reakce pisatelů na sebe samé. >:D
neregistrovaný "babo"
17. 1. 2009 22:42
uvidime
G37S porazilo v teste AUTOCAR S5 a 335i E91 na M :-) Nie ze by to nieco znamenalo, uz vidim tu ekonzistenciu a ked dojde v ROAD TESTE, tak ho pochovaju (nieco ako novu 7mu, ktora najprv porazila S klasse a potom zrazu bolo vsetko spatne)...

Ale idu na to dobre, celkom zaujimavy dizajn, dobre to jazdi... G37S samosvor (jak to, ze to 335i nema??), 4 wheel active drive, riadenie vraj ako v 3er... FX krasa sa ma o sebe, X6 proste pri tom vyzera ako otesanek... Len EX mi nejak nic nehovori

Ziadne super predaje to neubudu (le v EU vieme, ze najlepsia A5 je 2.0 TDI a fajnsmekri jazdia predsa v 3.0 TDI), ale zaujimava volba, to urcite ano :yes: :yes: :yes: Som vazne zvedavy na Infiniti vlajkovu lod
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2009 08:33
OT: P408 nebude zadna sereda
Vypada to, ze smer udany P407, tedy sportovnejsi linie a nizka strecha se uplatni i u jeho nastupce, ktery se da cekat do dvou let...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:29
Re: OT: P408 nebude zadna sereda
Skutočne, nechápem takú naivku ako ty, čo hodnotí autá podľa fantázie autora retuše. Veď si uvedom, já tiež môžem urobiť auto podobné batmobil, dať nadpis: NEW PEUGEOT 408 a ty povieš: "Vypada to, ze Puegeot 408 se bude ponaset na batmobil". 8-s 8-s :no:
20. 1. 2009 08:43
Re: OT: P408 nebude zadna sereda
Skolacku, nepustil bych to, kdybych nemel pristup k fotografiim, bohuzel sem nejdou umistit. Nech si podobne kecy na sve spoluzaky. :-)
Avatar - pelikoš
20. 1. 2009 07:49
pro redakci
mám za to,že už by to chtělo pro infiniti přidat kolonku v "podle značky"
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2009 10:48
INFINITYTY... :-)
Okolo stánku predajcu prechádzam denne, je to myslím, skôr individuálny dovoz, FX37 má sused v ulici. Monumentálny, pritom pekný voz, aj keď autá typu SUV nemusím, toto je pekné, má švih a nepôsobí napriek rozmerom ťažkopádne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "p_phunk"
3. 3. 2009 00:25
G35S
Uz pres rok mam 2008 G35S sedan, manual. Zatim jsem nemel jedinej problem a jezdim s tim v SF do tech silenejch kopcu, servis spickovej (i kdyz nevim jak v to bude v Cechach).

Jezdi se v tom krasne, i kdyz uznam ze jsem to na okruh zatim jeste nevytahnul takze opravdu nevim jeho limity.

Co se tyce komfortu, je to o hodne pohodlnejsi nez manzelky Acura a vsechny ty Audi a BMW v kterych jsem kdy byl, ale porad to ma ten sportovni pocit.

Ma to par vybornejch veci jako HDD kam se muzou stahovat CDecka, slot na compact flash (tak s sebou nemusim furt tahat MP3ojku), XM traffic atd.

Za ty penize je to vyborny svezeni. Ted jsem na to hodil 20-palcovy Giovanna kola a vypada to jako novy auto :-)

Jediny co bych tomu vytknul je CD changer v kufru - uz to nedava smysl mit CD changer a zabira to misto. Nevim jestli ten kufr je malej nebo neskladnej, ale 2 velky kufry se tam nevejdou. Taky mi nedava smysl, ze v takovym aute mi sensory na tlak nereknou ktery kolo to chce dofouknout - snad to opravili v G37.

Moje $0.02, jestli to nekomu pomuze...
Rozbalit vlákno
0