Ve Španělsku se na konci května představil Rexton s několika inovacemi. Na český trh by se toto provedení mělo dostat již za několik týdnů, na začátku léta.
brácho... jen tak si uvědomíš, jaký klasy sídlej kolem tvý rodný hroudy. Tohle, kdyby vyjelo z Mercedesu, tak je tu 500 příspěvků s návrhem na opakování Kostnickýho koncilu, akorát by teď na hranici stál šéf Mercedesu. Pochopil bych, kdyby to frčelo třeba v Číně... ale absolutně nechápu, že v Evropě, kde ti cpou horem dolem jednu ikonu za druhou - BMW X5, MB-M, VOLVO XC90, Quasimodo... TOUAREG (DAKAREG, TOUARONG) je možný tohle koupit. Proč? V čem to vězí? Může mi to někdo vysvětlit? Jestli teda jde jenom o prachy... tak to mi raději, brácho, ani neodepisuj... bejt pasákem vlastních snů... tak v tomhle tripu bych hlavní roli hrát nechtěl....
zbytečné se rozepisovat více na tvůj příspěvek, ale budiž... rexton je designově odlišné auto, pro ty, kteří se chtějí vymanit ze všední spleti těch tvých "ikon". Podle mě je to auto se solidní technikou. V rextonu jsi originálnější než v cayennu, těch už je na silnicích tolik, že už stěží zaujmou. Nebojím se toho neadekvátního přirovnání, stějně jako ty se nebojíš srovnat rio s golfem. Zkrátka rexton je auto pro individualisty, kteří navíc nemají doma tiskárničku na penízky (kterou ty zřejmě máš, vzhledem odsuzování asijských (levnějších, a to o několik set tisíc) automobilů). P. S. Na co jezdit na dovolenou do Thajska, když doma ti cpou ikonu v podobě Máchova jezera, proč kupovat plasmu sony či panasonic, když doma na stolku ti trůní "ikona" orava. Otevři oči GTI, vylez z ulity a uvidíš, že kolem Evropy není železná opona jako v tvých snech...
Hmmm, no to ses teda předved´. :-) Přirovnat "kvalitu" Mácháče k Porsche Cayenne >:D to tu zatím nenapadlo nikoho. Ale jde o jinou věc - nemáš-li na Cayenne, netvař se v Rextonu, že valíš Spykera D-12 ;-)
GTI má neustále plné pero ikon,aut s historií,duší...a zapomíná,že každý musel někdy začínat.Japonci před 60ti lety,Korejci před 20ti a Čína před 10ti!Buď rád,že se máš stále větší rozsah výběru při koupi auta. Nebuď zaslepenej degenerovanými a nudnými tvary německé produkce(kromě BMW-Chris je Amík ;-) ).Japonci mají modernější techniku,Italové design a Korejci s Číňany zase konkurují cenou.Jsi inteligentní člověk,tak se konečně přestaň projevovat jako totální ignorant a zaslepenec.Např.Co bys raději-New RAV4,neboX3? ;-)
Tve pojednani o evoluci automobiloveho trhu a filipika proti nemecke provenienci si zaslouzi stejne privlastky. BMW vs X3- vzhledem k tomu, ze X3 cenove zacina zhruba tam, kde RAV4 konci.. opravdu si myslis, ze jsou to porovnatelne substituty? Sire nabidky je rozhodne dobra, nekdo si muze koupit Burgundske, nekdo krabicaka a jiny si treba moci do sklenicky, kazdemu dle jeho gusta;-) Narazky na zdegenerovany design asi zbytecne komentovat.
Srovnávat BMW X3 s RAVem moc nejde, výkony a kultivovanost třílitrových šestiválců BMW - a to jak benzín tak diesel jsou totiž úplně někde jinde! A pokud jde o systém pohonu tak taky docela pochybuju, že bude mít Toyota něco lepšího než X-drive. X-drive totiž umí přenést podle potřeby 100% výkonu na přední nebo zadní nápravu, podle toho co vím o novém RAVu, tak ten tenhle kousek nezvládá - na předek snad umí dát maximálně 80% a dozadu maximálně 60%. Lepší než X-drive by mohl být nový aktivní systém řízení kol od Hondy SS4H nebo jak se jmenuje, ale na ten musíme počkat do podzimu, kdy se v terénu představí nové CRV.
Špatně mě čteš. Vždyť já píši, že bych chápal úspěch třeba v Číně... ovšem... tvá kritika mi připadá, jako bys mě teď přemlouval, abych přestal pít dvanávtiletou skotskou a dal se na zatím nevyzrálou pálenku... proč bych to měl dělat?