Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
13
/
18
Prohlédnout znovu
Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
Instalace lapačů nečistot: Už zase skáču přes kaluže
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Bez zástěrek
|
acz
Bez zástěrek
|
acz
Bez zástěrek
|
acz
Se zástěrkami
|
acz
Se zástěrkami
|
acz
Se zástěrkami
|
acz
Přední díl za 321 Kč a o šestadvacet korun levnější zadní sada.
|
acz
Abarth
|
acz
Podběhy jsme vystříkali tlakovou vodou od nánosu zimního bláta a následně celé auto umyli. Pak už zbývalo pouze sáhnout po torxu číslo 25 a ráčně
|
acz
Stačí vyšroubovat dvojici vrutů a vypáčit jednu plastovou příchytku
|
acz
Důležité je též precizně odmastit lem
|
acz
Zbývá jen zlehka utahnout spodní část, sundat svrchní vrstvu samolepky, vše spasovat na správná místa a dotáhnout šrouby.
|
acz
Potom vší silou přitlačte samolepku na lem a máte hotovo.
|
acz
U předních kol se může jezdit hned – zástěrka, která zde překryje i práh, se nijak nelepí. A i montáž zde by byla hračkou – přichytává se stejně jako vzadu dvěma vruty
|
acz
Jenže třetí fi xační bod se musí vyvrtat – a to na tak nešikovném místě, že se tam s běžnou vrtačkou nedostanete bez demontáže kola
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní