Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Italdesign v Ženevě: Daihatsu D-Compact X-Over, Ford Mustang a studie Vadhò

Giorgetto Giugiaro a jeho designérské studio Italdesign za sebou mají skvělý rok 2006, kdy sehráli významnou roli při vývoji nového Mini a trojčat Citroën Jumpy, Peugeot Expert a Fiat Scudo, velkým úspěchem pro Italdesign je návrh Fiatu Grande Punto.
Zpět na článek
1. 3. 2007 20:34
neregistrovaný "007"
2. 3. 2007 06:36
2. 3. 2007 07:46
neregistrovaný "blue.sun"
2. 3. 2007 08:55
2. 3. 2007 09:21
neregistrovaný "blue.sun"
2. 3. 2007 17:35
neregistrovaný "IT"
2. 3. 2007 17:24
neregistrovaný "IT"
1. 3. 2007 16:32
Italské krásky
Co k tomu dodat?Kdo umí,ten umí,kdo neumí,ten č... ;-) Nádherné tvary,Italové prostě umí... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - masO
1. 3. 2007 20:24
Re: Italské krásky
...kdo neumí, učí. ;-) :-)
neregistrovaný "007"
1. 3. 2007 20:34
ten Mustang
too je proste nadhera.......krasne povedeny :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 06:36
Taliani
Tradicne dobre. Aj Mustangu vdychli vacsiu charizmu. Hlavne ten zadok je urobeny priam nadherne, to sa naozaj len tak nevidi. Aj ten maly "zelenacek" je celkom sik, nechapem iby jednu vec, ze vsetci po novom "usekavaju" auto hned za zadnymi kolesami. Vyzera to niekedy dost surovo, auto ma neprakticky maly kufor a lahky zadok skor na ceste odskoci. Pekne splyvajuce "zadky" sa uz na malych autach asi nenosia, je to skoda.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "blue.sun"
2. 3. 2007 07:46
Re: Taliani
Auta se sekají za zadními koly, protože mají delší rozvor a tak, aby nepřešvihli maximální délkový rozměr, sekne se to hned. A pokud jde o kufr a praktičnost, kolmá záď dělá kufr vždycky praktičtějším a větším, než splývavá, tím spíše při nutnosti využít více, než jen základní objem.
2. 3. 2007 08:55
Re: Taliani
Myslel som tym, ze splyvajuca zadna cast, to je automaticky o nieco dlhsie auto a tym padom aj vacsi kufor. Kratky useknuty zadok poskytne mensi kufor, ale pravidelnejsich tvarov s lepsim pristupom. Mohli by to skratka sekat tosku dalej, naco mi je 300 l kufor, ked je kratky a vysoky a nic vacsie ako cestovna taska sa do neho casto nevojde. Taky Colt napriklad by bol o kus hodnotnejsi, keby mal primerany kufor. Ale to je moj nazor, mozno ini maju odlisny pohlad na vec.
neregistrovaný "blue.sun"
2. 3. 2007 09:21
Re: Taliani
Podle mě je spíš rozdíl, když auto o 3,8 metrech délky má splývavou a kolmou záď. Kolmá je v tu chvíli (při stejné délce interiéru) vhodnější. Já spíš mám pocit, že by se měly zkracovat a optimalizovat přídě aut a ta délka se využít na interiér a zavazadlový prostor.
neregistrovaný "IT"
2. 3. 2007 17:35
Re: Taliani
Spěchám,heslovitě:musíš pamatovat na čelní střet.Je to stále nejčastějí nehoda a abys pohltil a dobře rozložil síly i na druhou stranu kastle,když to lízneš třeba 40% na straně řidiče,musíš mít def.zónu,aby se Ek dala max pohltit.A to bez délky neuděláš,sice se do toho počítá i"propružení" pásů,"stlačení" vaků(myslím celková def.dráha).Musíš mít dostat.délku a optimální čas,kdy přetížení působí, tj.,musíš snížit MAX.přetížení.Bez nějaké minimální délky se to špatně dělá.To se těžko obejde,můžeš jít na voštinovou(dvojitou)podlahu viz. MB A- Klase,např.Nebo MPV čka...Sohlasím s interiérem,tam bych jako příklad špatného uvedl ty, kde je přístr.deska "vysunuta" do interiéru, tj. stará platforma VW A4(ne auto),Mégane2,Peugeot P407 atd.Ubírají při daném rozvoru místo v podélném směru.Ale pamatuj,že je to celé moc heslovitě,bez souvislostí.Zdarec!
neregistrovaný "IT"
2. 3. 2007 17:24
Re: Taliani
To je vždy otázka volby,co zákazník chce,potřebuje,na co má atd...Colt je např.v NL určitě žádané auto a vítězí i v soutěžích,které jsou nic víc než hra a tu se lidé kolem toho vášní.Myslím soutěže,ankety.Spíš je Colt trochu přetáčivý při vyhýbacím manévru,holt jsou auta,která mu v poho ujedou.To bych viděl jako hl.slabinu.Zase je prostorný,i uvnitř při vhodné kombinaci barev vypadá hodně mladě,v dobrém slova smyslu.Na závodění není.Auto do města a tam perfektní.Dokonce lituji,že jsem jej namísto"feferonského"Swifta nevzal.Je to podobné jako Jazz,mají hodně"společného" a hodně dobré,obě :yes: