Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Iveco Massif: italský off-road s kabátem od Giugiara

Model Massif je prvním off-roadem Iveco, ale v rámci koncernu Fiat navazuje na slavný model Campagnola.
Zpět na článek
31. 3. 2008 08:34
31. 3. 2008 09:08
31. 3. 2008 09:29
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 09:36
31. 3. 2008 10:16
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 10:25
31. 3. 2008 10:52
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 11:01
31. 3. 2008 11:12
31. 3. 2008 11:29
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 13:07
neregistrovaný "Shkodillac"
1. 4. 2008 10:26
31. 3. 2008 10:04
31. 3. 2008 10:12
31. 3. 2008 10:26
31. 3. 2008 11:01
31. 3. 2008 11:19
31. 3. 2008 11:32
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 11:33
31. 3. 2008 11:59
31. 3. 2008 12:02
31. 3. 2008 12:42
31. 3. 2008 12:43
31. 3. 2008 13:01
31. 3. 2008 13:06
31. 3. 2008 18:12
31. 3. 2008 19:18
31. 3. 2008 19:52
31. 3. 2008 20:04
1. 4. 2008 11:27
neregistrovaný "ouroboros15"
1. 4. 2008 11:47
1. 4. 2008 08:56
neregistrovaný "carmik"
1. 4. 2008 13:21
11. 4. 2008 16:53
31. 3. 2008 14:10
31. 3. 2008 16:46
25. 8. 2008 11:48
Avatar - T613
31. 3. 2008 08:34
Ošklivka Katka
Při pohledu na ty hrany jednomu srdce zaplesá. Inspirace tvarů je zde daná a snad výkony v terénu nebude zaostávat za dojmem, který nám v mysli svým vzhledem zanechává :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MajoThePuk
31. 3. 2008 09:08
Teren
myslim, ze toto auto sa ziadneho terenu nazlakne, zaklad v Santane tomu dava predznamenavat...iveco ho este poladilo, osadilo vykonnym motorom..myslim, ze toto je poriadna konkurencia pre zavedenu ikonu Defender
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 09:29
Re: Teren
tohle CHCE byt defenderem, ale neni.
Avatar - MajoThePuk
31. 3. 2008 09:36
Re: Teren
to ci je, nie je, bude alebo nebude zatial TY ani nikto nevie tak neviem co tu riesis.. :no:
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 10:16
Re: Teren
jestli nejsi slepy na obe oci, tak to asi vidis. a myslis, ze by neco takoveho vzniklo, kdyby zadny defender - vzor nebyl?
Avatar - MajoThePuk
31. 3. 2008 10:25
Re: Teren
Tvary su cisto z funkcenho hladiska a pouzitelnosti v terene...ano defender ich ma tiez to je logicke, ked sa pohybuje tam, kde takmer nikto...je trosku kratkozrake tvrdit, ze vsetko co ma hrany a vypada ako krabica od topanok je napodobenina Defendera...to sa potom kazde auto na niekoho podoba a kazdy sa okopiroval...trosku sa na to treba pozriet vecne a nie len tak lazo-plazo. Faktom vsak je ze Santana(tym padom aj toto iveco) su na tom podobne ako Defender, pretoze Santa ma licenciu od LR..ak mam spravne informacie
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 10:52
Re: Teren
staci si precist prispevek niz
Avatar - T613
31. 3. 2008 11:01
Re: Teren
Přečetl sis článek z čeho bude vycházet podvozek?
31. 3. 2008 11:12
Re: Teren
A Land Rover by nevznikl, nebýt Jeepu... :-)
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 11:29
Re: Teren
dobře, jestli vám to stejnou měrou připomíná defendera, jeepa, mercedes géčko a třeba aro, máte pravdu, proti tomu se těžko argumentuje ...
neregistrovaný "Shkodillac"
31. 3. 2008 13:07
Re: Teren
Ještě bys mohl přidat Lambo LM 002 :-)
To mají taliáni kde brát inspiraci :-)
1. 4. 2008 10:26
Re: Teren
Všeechny teréňáky mají základ v Jeepu.... Iveco jasně vychází ze Santany a veliké Santany jsou v podstatě Land Rovery.... o tom není pochyb. Ale Britové taky nevařili z vody... a geniální hliníkové panely karosérie byly znouze ctnost, neboť v poválečné Anglii byl velký nedostatek oceli... :-) Samozřejmě - nic proti (současnému) Defenderu.... je to prostě klasika.
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2008 10:04
Re: Teren
Santana JE Defender, tedy i toto je jen kopie a pokus o přiblížení se Defenderu. Pokud nasadí cenu jako Španělé se Santanou, nemusí se legenda LR ničeho, ale vůbec ničeho bát.
Avatar - T613
31. 3. 2008 10:12
Re: Teren
Santana není kopií, ale původní licencí. Může se to zdát, že je to slovíčkaření, ale rozdíl v těch slovech je obrovský
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2008 11:01
Re: Teren
Já neřekl, že Santana je kopií, ale že toto je pokus o kopii Defenderu. Ale to i v první větě asi bylo zbytečné, mohlo zavádět.
Jen, pokud se nepletu, Santana se snažila o vlastní modernizaci a úpravy LR D.
Avatar - T613
31. 3. 2008 11:19
Re: Teren
Pokus o kopii Defenderu? Proboha , proč? Má snad Defender patent na off-road? Tohle bude mít z největší pravděpodobností společné s Defenderem asi jen přibližný vzhled kastle. Nebo snad i LMV a Turbo Daily jsou kopií Defenderu?
A Aro vlastně vyrábí stále pokusy o GAZ ne?
neregistrovaný "ouroboros15"
31. 3. 2008 11:32
Re: Teren
tady asi vzniká trošku nedopatření v tom, že článek už nadpisem to prezentuje jako offroad s kabátem od Giugiara - já tvrdím, že bez ohledu na podvozek, motor, přístrojovku je to kabát od defendera.
Avatar - T613
31. 3. 2008 11:33
Re: Teren
To již jsem zmínil úplně v prvním příspvěku, který byl shodou okolností ode mne. Nicméně karoserie je u off-roadu stejně důležitá jako tvar prachovky.
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2008 11:59
Re: Teren
Tvarově se až příliš podobá na LR D., hlavně ta příď. To bije do očí ještě dřív, než si přečtu, že za základ byla vzata PS 10 od Santany, tedy podvozek bude čistou kopií LR D. Účelový offroad jde udělat i jinak.
Avatar - T613
31. 3. 2008 12:02
Re: Teren
EDIT: ty bys koupil licenci, vyráběl ji několik let. A pak kvůli pár hnidopichům změnil rám? To snad ne >:D
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2008 12:42
Re: Teren
Licenční auto se nesmí vyvíjet? Měl jsem za to, že vývoj probíhá neustále... asi to neplatí všude.
Avatar - T613
31. 3. 2008 12:43
Re: Teren
Tak už si vyber. Buď se vyvíjí nebo je kopií. Obojí zároveň nejde ;-)
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2008 13:01
Re: Teren
Ptal ses mě, co bych dělal já. Ne na to, co dělá Iveco ;-)
Avatar - T613
31. 3. 2008 13:06
Re: Teren
dělá to samé co ty zajíci ;-)
31. 3. 2008 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
31. 3. 2008 19:18
Re: Teren
Slyšeli jsme názor znalce
31. 3. 2008 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
31. 3. 2008 20:04
Re: Teren
ARO a UAZ je taky dobré, adeptů je opravdu víc. Akorát ten Hummer pokulhává.
neregistrovaný "ouroboros15"
1. 4. 2008 11:27
Re: Teren
jestli myslis H1, tak michas hrusky s jabkama. a jestli myslis H2/H3 tak michas zase hrusky s jabkama.....
Avatar - T613
1. 4. 2008 11:47
Re: Teren
Ani na tu H1 jsem neslyšel moc chvály. A H2/H3 souhlas. Když vlezeš na offroad fóra, tak se nad touhle dvojicí klátí smíchy.
neregistrovaný "carmik"
1. 4. 2008 08:56
Re: Teren
Wrangler je ikonou možná tak pro Beachboys, ale do opravdového terénu bez úprav je nanic.Možná by někteří byly překvapeni co dokáže v terénu např. taková Lada Niva, jediné co jí chybí je uzavěrka diferenciálu, ale dá se dokoupit. :-)
1. 4. 2008 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2008 16:53
Re: Teren
wrangler je asi najlepsie terenne auto. vlastnosri seriovky zavisia od toho, aku verziu si kupis. maloco sa nan chyta, akurat niva dokaze brodit meter hlboku vodu..
Avatar - shamal
31. 3. 2008 14:10
Upřesnění
Tolik názorů, tak málo informací! Tak tedy: tohle auto vychází z automobilu Santana PS10, Iveco modifikovalo de facto všechno, má to jiný motor, nový interiér, jinou převodovku a upravené nápravy a samozřejmě modifikovaný design, který má "na svědomí" Giugiaro. Venkovní úpravy bych ale spíš nazval důkladným faceliftem původní Santany. Santana vychází z Land Roveru, nikoliv ale z Defendera, ale z jeho předchůdce LR 109, narozdíl od LR D má tedy ještě kratší jen 109 palcový rozvor (Defender 110) a přiřaditelné 4X4 (defender permanent), listová péra (Defender pružiny), Santana tahle auta vyráběla v řádné licenci slova o kopii a napodobenině nejsou na místě a samozřejmě i Santana auto od doby skončení licenční smlouvy různě modifikovala - výrazně jiný je třeba posaz za volantem v LR jste púřiplácnutí na levých dveřích, Santana šoupla sedačku víc doprostřed a tak by se dalo pokračovat. Dle informací ze zahraničního tisku ale švýcarská armáda má k dispozici Santany (potažmo teď Massify) s permanentním pohonem 4x4 a automatickou převodovkou, takže je možné ještě nejedno překvapení.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
31. 3. 2008 16:46
Re: Upřesnění
dík za info :yes:
31. 3. 2008 16:46
Re: Upřesnění
ano je to přesně tak jak píšeš :yes:
11. 4. 2008 16:56
mozno dobre auto
ak by som mal chatu v horach a potreboval by som tam vozit ludi a material (vodu, naftu do agregatora, potraviny, chlast..), tak sa obzeram po takomto aute. wrangler bol donedavna na taketo vyuzitie maly, az teraz vznikla patdverova verzia. treba si pockat na cenu. ak to talini prezenu a cenou sa budu blizit wrangleru a defenderu, tak mnohych potencionalnych zakaznikoch mozu odradit. toto auto vsak vyzera vcelku zivotaschopne, aj ked o nom mam info iba z dvoch clankov. neviem ani, ci je porovnavanie s wranglerom uplne na mieste. toto iveco je skor nakladne terenne auto..
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2008 11:48
Defik
Vlatnime doma Defendera a nevim proc bych musel pracovat u horske sluzby nebo podobne abych si koupil defendera, toto rikaji lidi, kteri to auto nemaji, nejezdi v nem X kilometru. Vsechny poradny offroady se daji bez problemu pouzivat jako jakekoli jine auto!!! jiste, ze se v nem budete citit lip v lese nez ve meste, ale urcite bych offroady tak moc neskatulkoval (i kdyz uz sam nazev kategorie je skatulkuje). Iveco je dle meho nazoru opravdovy ryzi offroad. Radna nosnost diky listovym perum na ukor komfortu na silnici je sporna a diskutabilni. Myslim, ze to bude fajn auto a svoje kupce si urcite najde. Jinak hadat se jestli Wrangler projede vic nez Defender je naprosto bezpredmetny, jestli jezdite pravidelne na offroad expedice tak ano, vite o cem mluvite, ale v beznem uzivani (i u horske sluzby) se malo kdy dostanete do situace kdyby si nektery z recenych offroadu nevedel rady... no a kdyz vlastnite navijak tak.... :-)
Rozbalit vlákno
0