Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: J.D.Power: kvalita nových aut pohledem Američanů

Lexus a Toyota vítězí v USA nad ostatními konkurenty kvalitě, tak jak ji vnímají zákazníci. Hyundai obsazuje poprvé jeden ze stupňů vítězů.
Zpět na článek
12. 6. 2006 09:35
neregistrovaný "gougy"
12. 6. 2006 09:41
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 09:47
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 09:56
neregistrovaný "gougy"
12. 6. 2006 09:40
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 09:42
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 09:46
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 09:52
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 12:20
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 12:29
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 13:00
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 15:21
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 18:25
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 10:10
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:26
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 6. 2006 10:37
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 6. 2006 20:48
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:28
neregistrovaný "Frollo"
12. 6. 2006 10:42
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 10:45
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 11:23
neregistrovaný "Petr"
12. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 20:51
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 20:51
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 06:41
neregistrovaný "Petr"
13. 6. 2006 13:30
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 18:31
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 10:28
neregistrovaný "Dzosua"
13. 6. 2006 18:28
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 23:26
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:50
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:58
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 20:52
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 18:33
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 23:25
neregistrovaný "Tom"
14. 6. 2006 11:53
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 11:02
neregistrovaný "Johny.Rico"
12. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "Dan"
12. 6. 2006 11:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 6. 2006 11:46
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:31
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 11:46
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 11:58
neregistrovaný "Enzo"
12. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "cyrus smith"
12. 6. 2006 12:18
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 13:33
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "sn4pb4r"
12. 6. 2006 14:53
neregistrovaný "Ricardo"
12. 6. 2006 14:57
neregistrovaný "Charger"
12. 6. 2006 20:42
neregistrovaný "astros"
12. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "sr"
12. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 6. 2006 14:51
neregistrovaný "Charger"
12. 6. 2006 15:27
neregistrovaný "bbleach"
12. 6. 2006 13:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 6. 2006 14:03
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 18:08
neregistrovaný "Drsoň"
13. 6. 2006 06:44
neregistrovaný "Petr"
12. 6. 2006 19:03
neregistrovaný "pepa"
13. 6. 2006 18:38
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 23:23
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 19:55
neregistrovaný "jozef77"
12. 6. 2006 20:52
neregistrovaný "astros"
12. 6. 2006 22:03
12. 6. 2006 20:56
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 20:05
neregistrovaný "pumpi"
15. 6. 2006 20:42
neregistrovaný "Jarda"
15. 6. 2006 13:50
neregistrovaný "Šimon Olejník"
neregistrovaný "gougy"
12. 6. 2006 09:35
:)
Reklama VW bude ve stylu - V PORUCHOVOSTI JSME PORAZILI ISUZU A LAND ROVER!!! ;-) >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 09:41
Re: :)
>:D >:D >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 09:47
Re: :)
>:-[] No, je vidět, žes zatím Land Rovera za sebou netahal ani na provázku namísto kačera ;-) :yes:
neregistrovaný "gougy"
12. 6. 2006 09:56
Re: :)
E E, LR uznávám jako ikonu, design mi nic neříká, nejsem z těch, co potřebují "velký auto" pro parkování na chodníku v Praze ;-) Mám raději malé štiky a Caymann, to je pro mě baby 911 (vlastně považuji 911 za dokonalou dámu a Caymanna za úžasnou lolitku), už šetřím (a ještě dlouho budu :-) ;-\ :-) )
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 09:40
SESTAV SI TABULKU
jo, legendární zásada, když ti daj linkovanej papír... piš vždycky napříč. Jasný,jo. Tak neplač, žes svýho Logana nenašel na čelních místech... V životě to naštěstí chodí trochu jinak... Nakonec, hele, kdyby tě oslovili... co bys jim o svý šunce řekl ty... P.S. to známe... zatloukat, zatloukat, zatloukat ;-) Tak ne abys probrečel dopoledne... :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 09:42
Re: SESTAV SI TABULKU
Tak hlavně nebreč. A když to na tebe přijde, tak kapesníky máš ve spodním šuplíku :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 09:46
Re: SESTAV SI TABULKU
:-) Já už jsem se vybrečel... ;-) P.S. Cením dobrou náladu... snaž je ji udržet soustavně, bude to tu pak také soustavně fajn. P.P.S. Jdu se projet... snad dojedu :-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 09:52
Re: SESTAV SI TABULKU
To je dobře, že už jsi tu včerejší náladu vybrečel ;-) :yes: Ale nechtěl jsem, abys kvůli Audi brečel.. promiň :-)
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 11:44
Re: SESTAV SI TABULKU
S AUDI, narozdíl od tebe, problém nemám žádný... premiovka, jak má být ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:57
Re: SESTAV SI TABULKU
Tak, koukám, bude problém asi někde jinde? >:-[]
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 12:14
Re: SESTAV SI TABULKU
No, vždyť víme >:D - nějak se s AUDI nemůžeš popasovat... >:-[] Ten mindrák ale chápu >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 12:20
Re: SESTAV SI TABULKU
Jsem rád, žes ten Audi mindrák pochopil. Včera jsme k němu napsali dost... Chudáci majitelé, že? ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 12:29
Re: SESTAV SI TABULKU
Jo, také nechápu, jak může někdo z Evropy jásat nad IS... chudáci, bych jim ale neříkal.
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 13:00
Re: SESTAV SI TABULKU
Neber si to tak osobně :-) ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 15:21
Re: SESTAV SI TABULKU
Co myslíš? Teď nerozumím.
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 18:25
Re: SESTAV SI TABULKU
Predsedo uz zase ??? :-)
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:10
No comment
Brácho, sem zpátky, ale fakt nemám moc času.. Lexus zvítězil ve všech segmentech, v nichž měl zastoupení.. Lexus ruleZZ :yes: Brácho, dokážeš to vůbec pobrat? Brácho, každý auto, který udělaj je špičkou své třídy!!! Brácho, tomuhle se říká úspěch.. Brácho, kde jdou ty evropský ikony, kde jsou německé superspolehlvé a echt kvalitní bouráky? Brácho, německá kvalita je překonanej pojem, PR blud na kterej už moc lidí neslyší.. Brácho, koukni kde je to tvoje VW a kde je Hyundai! Brácho, na Toyotu VW nemá, ale co ten Hyundai? Brácho, co mi k tomu řekneš.. já vím, evropskej design je evropskej design.. brácho, zpochybňuj si tyhle výsledky jak chceš, ale to je to jediné, co s tím můžeš dělat :no: Brácho, máš jeden velkej problém.. jakákoliv objektivní anketa na světě, jakej koliv průzkum - Lexus vždy ruleZZ, Toyota na špici mezi masovkama.. brácho, nejde jen o spolehlivost, ale i o spokojenost zákazníků.. a to Lexus a Toyota moc dobře uměj.. brácho, zkoukni celkový pořadí.. brácho jen se koukni, kde je ta Tvoje ikona, koukni se kde je Vlkohrad.. brácho, tohle je to oč tu běží, PR zmůže hodně, ale když je něco poruchové, tak je to holt poruchové.. brácho, vem si svůj Matchbox GTI a zalez si s ním po peřinu.. určitě Ti zas bude dobře :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 6. 2006 10:26
Re: No comment
Clovece, kdybys udelal anketu, ktery auto je nejbezpecnejsi, tutove vyhraje volvo nasledovany pikapama a esuveckama. Jde o vnimani zakazniku a to neni ten nejrelevantnejsi ukazatel. A jestli se nemylim, tak prvni je Porsche (kterymu chce Lexus nekteryma modelama konkurovat (Boxter/Cayman/911 (nevim ktery)/LF) a nekteryma konkuruje (Cayman/RX)).
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:37
Re: No comment
TUVje o spolehlivost, J.D.Power o spokojenosti zákazníků.. v obou statistikách Lexus dominuje a Toyota je na špici.. nedělám závěry na základě na výsledku jedné statistiky/výzkumu.. jenže když nějaká značka (a naprostá většina jejich modelů) dlouhodobě vyhrává, tak už to nějaký význam má.. J.D.Power: Lexus dlouhodobě vyhrává v USA, v Británii i v Německu - ne jednou, ne v jedné zemi, ale naopak opakovaně a v mnoha zemích - to muž význam má! Který aspekt je podle Tebe nejdůležitější? Podle mě je to spokojený zákazník, protože spokojenej zákazník přijde znovu a navíc se o spé spokojenosti zmíní u ostatních.. Porsche je svým zaměřením trochu někde jinde než Lexus.. v současné době Lexus Porsche žádným modelem nekonkuruje.. BTW RX je SUVčko ;-) supersport LF-A půjde proti 911 Turbo, ale až za dva roky.. mě zajímá spíš kde je Lexus vs MB, BMW, Audi a Jaguar.. respektive jak si stojí Toyota vs Honda, Ford a VW..
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 6. 2006 11:32
Re: No comment
Jo, RX je SUV, spatne jsem to napsal, myslel jsem Porsche Cayenne, to je taky SUV, takze si vicemene konkuruji. Porsche je ve vsech zebriccich taky nahore, neni to nahoda. Jiste budes chtit namitnout, ze Cayenne vlastne "neni spolehlive", ze auto, ktere dela dobry vysledek je 911, ale uvaz, kolik se proda 911 a kolik Cayenne. Rekni sam, ma pro tebe vyznam, ze nekdo je o deset bodu spokojenejsi s Lexusem, nez s jinym autem? Je Volvo bezpecnejsi nez Lexus?
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 20:48
Re: No comment
Reálná spolehlivost Cayenne je (na Porsche) dost nízká.. reálná spolehlivost 911 a Caymanu je naopak vyšší než lexusoidní (a to je co řící).. co se týče prodejů modelů Porsche na US trhu: květen: Boxter/Cayman: 1147; 911: 1087; Cayenne: 1031.. jak můžeš vidět, Cayenne zas tak moc velkou paseku nadělat "nestíhá".. spokojenost majitelů je pro mě jedním z pomocných kritérií, nepřeceňuji ho, ale zároveň ho ani nepodceňuji - situace, kdy modely Lexusů opakovaně ve většině zemí světa vyhrávají v reálné spolehlivosti a zároveň vyhrávají i v subjektivní spokojenosti majitelů podle mě mnoho naznačuje.. jedna statistika/výzkum lze poměrně snadno zmanipulovat, ale zmanipulovat tyhle výsledky x let za sebou v mnoha zemích současně - to je dost nereálné
neregistrovaný "Frollo"
12. 6. 2006 10:28
Re: No comment
A co řekneš na to Subaru, které v jiných anketách vítězí a tady bylo poražené Kiou? Ty těm tabulkám fakt věříš?
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 10:42
Re: No comment
to je tabulka J.D Power, čili dost subjektivní záležitost
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:45
Re: No comment
V této anketě jde o tom, jak kvalitu vnímají zákazníci (v TUV kde vyhrál Forester, šlo o reálnou kvalitu modelu).. navíc, v tý první tabulce jsou uváděny značky jako celek - dost dobře si dokážu představit, že například Tribeca (postavená z koncernových dílů GM) spolehlivosti Subaru moc nepomáhá.. psal sem to už nahořejc "nedělám závěry na základě na výsledku jedné statistiky/výzkumu.. jenže když nějaká značka (a naprostá většina jejich modelů) dlouhodobě vyhrává, tak už to nějaký význam má.. J.D.Power: Lexus dlouhodobě vyhrává v USA, v Británii i v Německu - ne jednou, ne v jedné zemi, ale naopak opakovaně a v mnoha zemích - to muž význam má!".. K tomu Subaru bych řekl asi tohle: milé Subaru, máte problém, Vaši zákazníci Vás nevnímají jako příliš spolehlivou značku, co s tím uděláte.. můj názor je ten, že když jsem spokojený zákazník, tak nemám sebemenší důvod jít ke konkurenci - z tohoto pohledu májí výzkumy J.D.Power velký význam
neregistrovaný "Petr"
12. 6. 2006 11:23
Re: No comment
Vzhledem k tomu, ze tahle "statistika" je zalozena na subjektivnim pocitu par lidi a ani nezohlednuje typ auta a jeho zpusob pouzivani, tak je jeji informativni hodnota zadna cela nula nula nic. :no:
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 12:02
Re: No comment
No, každej to asi vnímáme jinak. Jistě, že je to o subjektivních pocitech. Jsou však shromážděny a vyhodnoceny objektivním způsobem. Zejména jde o to, jestli jsi nákupem naplnil svá očekávání, zda se ti dostává služeb, jaké jsi chtěl, zda .... zda jsi celkově spokojený. A o to jde, ne? Nikdo ti neříká, že se dle toho musíš řídit, ovšem nemohu přijmout tvrzení, že je to k ničemu, bez smyslu a že je to tvrzení "pár" lidí. Zejména, když se ta tvrzení nějak podezřele shodují na celosvětových trzích...
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 20:51
Re: No comment
jj :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 20:51
Re: No comment
Ano, je to subjektivní.. jenže když Lexusy dlouhodobě(!) a naprosto suveréně podobné výzkumy vyhrávají v USA, v Británii i v Německu, tak si dovolím tvrdit, že určitou vypovídací schopnost mají.. navíc, co je podle Tebe nejdůležitější - podle mě je to skutečnost, zda jsem s daným autem spokojený
neregistrovaný "Petr"
13. 6. 2006 06:41
Re: No comment
Asi takhle....zajima me statistika kvality. Ta ma pro me vypovidaci hodnotu. To jestli se mi auto libi si posoudim sam. Nepotrebuju k tomu statistiku nekoho, kdo muze mit uplne jine priority nez ja, coz se neda v te statistice zohlednit. Chapes kam mirim? Luxus je na vysi vsude, to je jasne, ale proc je to Subaru az nekde na zami? Vzdyt jsou taky vyhlasene svou kvalitou a spolehlivosti.
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 13:30
Re: No comment
jj, v tomhle s Tebou souhlasim :yes: Většina z nás se mýlila, Lones má pravdu "Tohle je IQS: počet poruch za první 3 měsíce. Tedy žádný subjektivní dojem, žádné bodování, čistý počet poruch." Tak že bohužel, Subaru má problémy (i když měřit počet poruch pouze za první tři měsíce mi přijde poněkud divné, raději bych viděl počet poruch v prvním roce a pak po třech letech)
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 18:31
Re: No comment
Aaaaaaaaaa dalsi vysokoskolak s 12 rokama zakladky :-)
neregistrovaný "Dzosua"
12. 6. 2006 10:28
Re: No comment
:yes: jasny jako facka, VW jede, Gti hlavne sem napis PORSCHE-VW at vsichni vime jo. Ja uz budu take navzdy pak psat FERRARI-MASERATI-LANCIA-ALFA-a teprve FIAT :-!
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 18:28
Re: No comment
Tome mas pravdu :-)
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 23:26
Re: No comment
:yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 10:50
Ideální stav
Ideální stav = nabízím nejspolehlivějšíá auta (viz testy TUV apod.) + zákazníci jsou přesvědčeni, že nabízím nejspolehlivější auta (viz testy J.D.Power apod.)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 10:58
Re: Ideální stav
Tohle ale spoustě lidem nevysvětlíš... marná snaha.
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 20:52
Re: Ideální stav
Podle mě se to časem zlepší.. doufám ;-\
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 18:33
Re: Ideální stav
Doufas marne. Ja a predseda jsme to tady zkouseli a vysledek .... :-(
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 23:25
Re: Ideální stav
Naděje umírá poslední.. teda snad ;-\
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 11:53
Re: Ideální stav
To jsme si na zacatku mysleli taky :-(
neregistrovaný "Johny.Rico"
12. 6. 2006 11:02
.:-:. ¨¨¨¨-_-¨¨¨¨ .:-:.
Ach jo. Co si o tom máme myslet. Jen chci říci, že BMW mě ale pěkně zklamalo, protože 3. místo - no nic moc. A na to, jak AUDI obsadilo místo před BMW, a to hovořím o premium class, a na to, jak ty Á osmičky v Americe moc vidět nejsou, to mě jako zarazilo hele. Ale stejně, a to si myslí tady většina z nás, největší překvapení je automobilka Hjondé, a její modely Tiburon a Elantra. Teď nechci nikomu křivdit, ale ty auta se mi fakt ale jakože hele vůbec nelíbí. Všem majitelům se omlouvám. A jinak - že to ovládá lexusní divize Toyoty spolu s mateřským podnikem, není se čemu divit. Ty auta jsou fakt dobré(jako Lexus hele jo?) a tak s tím souhlasím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dan"
12. 6. 2006 11:24
TUV vers J.D.Power
:-) J.D.Power.-spokojenost TUV spolehlivost ?Spokojený zákazník je jen tehdy,má-li spolehlivý vůz -takže platíspíše J.D.Power,to je ucelený názor,nikoli údaje podstrčené ze strany výrobců a jim na ruku jdoucích... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 6. 2006 11:42
VDS x CSI x IQS
Není JD Power jako JD Power. Tohle je IQS: počet poruch za první 3 měsíce. Tedy žádný subjektivní dojem, žádné bodování, čistý počet poruch. Ale kratičká doba tří měsíců z tohohle hodnocení dělá dost nepřesný nástroj. Podívejte se na minimální rozestupy. Mnohdy na hranici statistické chyby. VDS měří počet poruch za první 3 roky. Tenhle průzkum preferuju. No a pak je tu CSI (index spokojenosti zákazníka), kterej je totálně naprd, protože majitelé některých značek jsou známí tím, že svá auta silně nadhodnocují. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 11:46
Re: VDS x CSI x IQS
Jo, jo... :yes:
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 13:31
Re: VDS x CSI x IQS
IQS.. dobrej postřeh :yes:
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 11:46
POD_LANÝ TABULKY
Tabulky a tabulky, furt dokola. Tabulky spotřeby, tabulky rozměrů, tabulky čeho chceš. Když kupuju auto, kupuju káru, která se mi za prvé musí líbit. Dále vybírám motor, který mi bude vyhovovat, a výbavu, kterou si do auta přeju. Sečteno, podtrženo: jezdím v autě, který se mi líbí, s motorem a výbavou, které jsem si vybral. Jak jdeš na to ty ? Čteš nejdřív tabulky a vybereš nejspolehlivější, objednáš, zaplatíš a pak se teprve divíš co ti to předávaj za hrůzu ? Koupit si nej auto podle tabulek a přitom se stydět za to jak vypadá ? Rozhodni se sám a nepos.r se z nějakejch tabulek. V nich není všechno ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Enzo"
12. 6. 2006 11:58
Re: POD_LANÝ TABULKY
:yes: :yes: Souhlasim, tabulky ma rad tak akorat profesor matematiky, nebo silenec co se hrabe v cislech a mlati jima vsechny okolo, kdyz ma nekdo jinej nazor. Kdyz chces auto musis vedet co chces a ne se hrabat v cislech.
neregistrovaný "cyrus smith"
12. 6. 2006 12:02
Re: POD_LANÝ TABULKY
haha, budeš mě mít třeba za blázna, ale já si auto vybíral právě ohledně spolehlivosti a taky jak se ne/kradou. vyhrála corolla a ač jsem v životě udělal pár kotrmelců , tak vím, že tohle bylo dobrý rozhodnutí, tabulky netabulky. jo, a taky tu svou považuju za nejhezčí auto nižší střední, což se taky počítá. :yes: bravo TTT >:D
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 12:18
Re: POD_LANÝ TABULKY
Manitou... ty až jednou dokážeš napsat nějakej textík, podle kterýho u první věty budu vědět, že je od tebe, koupím ti na počest náhradní svíčky na Trabanta... Naštěstí jsi ve "svém" příspěvku neposunul nikam význam, tak za to - :yes:
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 13:33
Re: POD_LANÝ TABULKY
Tomu nerozumím, možná bys mi to měl osvětlit. Klidně do mailu.
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 10:07
Re: POD_LANÝ TABULKY
hej, o tom nepoxybujem ze mas nieco od trabanta, ved to je German car...
neregistrovaný "Ricardo"
12. 6. 2006 14:53
Re: POD_LANÝ TABULKY
:yes: Máš pravdu. Číslo u spotřeby neznamená za kolik pojedu. Číslo u velikosti kufru neznamená kolik tam toho nacpu. Číslo u zrychlení neříká nic o tom jak to auto jede rychle. Výkon si dnes každý píše jak chce (někdy i o 10 kW míň). Nakonec to auto stejně nesmí být hnusný a musí odpovídat mým požadavkům. Prostor, výbava, výkon a cena za to všechno - to rozhodne. A u mě je rozhodující i ovladatelnost.
neregistrovaný "Charger"
12. 6. 2006 14:57
Re: POD_LANÝ TABULKY
Tabulky sou na ho*no..kolik jsme jich už viděli, pokaždé je tam něco jiného, raději už to ani nečtu.. :no: :-)
neregistrovaný "astros"
12. 6. 2006 20:42
Re: POD_LANÝ TABULKY
:yes: 100% suhlas, presne tak si kupujem auto aj ja, Motor som si zajednal v Honde, podvozok v BMW a plechy v Alfe. Za par vecerov to dam dokopy a mam auto snov. :yes:
neregistrovaný "sr"
12. 6. 2006 12:17
a kde je Škoda?
a kde je moje oblíbená Škodovka? :-) jakto že nedobývá americký trh? ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 6. 2006 12:23
Re: a kde je Škoda?
Až bude room v názvu roomster doopravdy znamenat prostor, tak pak tam možná bude. :-)
neregistrovaný "Charger"
12. 6. 2006 14:51
Re: a kde je Škoda?
Ale oni nemyslí prostor, který auto zabírá na parkovišti tak jako si to vykládají Amící, ale prostor uvnitř.. ;-) :-)
neregistrovaný "bbleach"
12. 6. 2006 15:27
Re: a kde je Škoda?
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 6. 2006 13:26
Per 100 vehicles..
..na krásném čtvrtém místě. ;-) >:D :yes: :yes: :yes: Zaráží mě pozice LR. Není to třeba tím, že by LR váleli takový zákazníci, kteří jsou technický anti-talenti a nemají "filipa". Tím chci říct, že tu "kličku" rvou na druhou stranu atd. Těžko říct.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 14:03
OT: TEST R 32 + VIDEO
Redakce, díky. Sice ten objekt ve videu není úplně ono, ale musím VÁS pochválit za STále lepšící se kvalitu uveřejňovaných videí. PS: kameraman, STřihač a výběrčí hudby by měli být na své dílo hrdi a být i uvedeni po teSTem ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
12. 6. 2006 18:08
Cucáš, cucám, cucáme z prstu
Představte mi někdo metodiku, podle které by šlo udělat opravdu pravdivý nezkreslený průzkum tohoto typu... neexistuje!!

Vůle zákazníku reklamovat, vůle a schopnost servisů vést evidenci, vůle majitelů mluvit nezkresleně o problémech, vůle servisů nezkresleně informovat, počet prodaných kusů, ..., ... prostě to nejde udělat.

Tak by monžá bylo lepší tyhle průzkumy vůbec nedělat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
13. 6. 2006 06:44
Re: Cucáš, cucám, cucáme z prstu
To rekni tem "statistikum", kteri by tak prisli o praci. A docela verim tomu, ze se moc nepredrou ;-)
neregistrovaný "pepa"
12. 6. 2006 19:03
...
co se ma na lexusu 430 kazit? stara technika a kompletne zkopirovana konstrukce od s klasse. Japonci setrili na vyvoji, zkopirovali sklasse, ktera ze starou technikou byla a po dnesni den je nejspolehlivejsi auto na svete. Japonske motory jdou po 300tisic do haje, proto je taxikari na blizkem vychode ani nepouzivaji.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 18:38
Re: ...
Koukam, ze dneska tu je tech vysokoskolaku vic :-)
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2006 23:23
Re: ...
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "jozef77"
12. 6. 2006 19:55
Gratulácia
Ja viem, že to sem nepatrí, ale aj tak chcem všetkým českým futbalovým fanúšikom zagratulovať k viťazstvu nad USA. Boli ste super, amíci nemali žiadnu šancu. Snáď to potešilo aj Lonesa >:-[] . :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "astros"
12. 6. 2006 20:52
Re: Gratulácia
PRIPAJAM SA :yes: :yes: :yes:
12. 6. 2006 22:03
Re: Gratulácia
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2006 20:56
OT: ilustrace nového Fordu Mondeo!!!
[odkaz] třetí článek od zhora ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pumpi"
13. 6. 2006 20:05
vw
a kdeje klenot europy VW? >:D :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
15. 6. 2006 20:42
Re: vw
Myslis Voskovce a Wericha ??? :-)
neregistrovaný "Šimon Olejník"
15. 6. 2006 13:50
bez titulku
Ano
Rozbalit vlákno
0