Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: J.D. Power Vehicle Dependability Study 2014: Nadvláda luxusních značek

V nejnovějším americkém průzkumu spolehlivosti tříletých aut J.D. Power došlo k nevídané situaci - prvních pět míst obsadily japonské, evropské a americké prémiové značky.
Zpět na článek
1. 3. 2014 11:57
1. 3. 2014 14:17
1. 3. 2014 14:20
1. 3. 2014 19:32
1. 3. 2014 19:47
1. 3. 2014 13:15
1. 3. 2014 18:57
2. 3. 2014 12:40
2. 3. 2014 20:05
2. 3. 2014 20:06
1. 3. 2014 11:57
Zajímavé
Hyundai skoro uplně na konci? Néé to není možné. Kdepak jsou slova té krásné reklamy která u nás teď běží - cituji: "Obyčejné české kombi už znáte, ale teď můžete mít kombi světových kvalit" - komu se z toho chce zvracet jako mě? >:D Je jasný že s českým Hyundaiem to nemá nic společnýho ale i tak je to zajímavej výsledek, kterej nutí k zamyšlení proč ty *** vůbec někdo kupuje.

Cadillac brozn, pěknej výsledek, ukazuje že všechny US auta asi nejsou takový křápy jak si každej myslí.

Naopak Dodge s Jeepem mě teda hodně zklamaly zvlášť na domácí palubovce vyrobený v ejich továrnách.

Scion s Mitschubishi ukazujou že ani "skvělý" Japonci nejsou nejlepší na světě.

Ale co tyhle průzkumy sou stejně strašně zcestný a nikdy bych na ně nedal, tkaže je to vlastně jedno >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 12:06
Re: Zajímavé
Hyundai je Hujdaj. Ti co koupí I30 místo Octavie se pak nestačí divit, když za 4-5 roků chcou měnit - jaký je to propastný rozdíl.
1. 3. 2014 14:56
Re: Zajímavé
Zaujimave...poznam prave opacne priklady
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 18:05
Re: Zajímavé
Tak to určitě ne. Škodovky si velice dobře drží cenu jako VW, zatímco korejská auta starší 4-5 let jsou za pakatel.
Avatar - Katikakus
1. 3. 2014 12:46
Re: Zajímavé
Nikterak ted neobhajuji pozici Hyundaie v teto ankete.
Neda mi vsak nenapsat ti, ze svymi prispevky nas tady uz delsi dobu presvedcujes o tom, ze ty tve sr*cky, jsou nekde jinde - v tve hlave. 8-s :no:

Nastesti sis hodnotu sveho IQ dal do nicku, takze tvuj slovnik a (ne)schopnost vyjadrovani nikoho neprekvapi.
1. 3. 2014 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2014 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - vabis
1. 3. 2014 19:32
Re: Zajímavé
Žebříček tentokrát odpovídá poměrně přesně! ... a nevytahujte tady pořád to pofiderní uskupení panoptika, jistě když hovníci musí mít obšancovaný mediální obraz + obsazené reklamy od letiště po nejzapadnejší inzerát, tak asi just nebude něco v pořádku. Mi třeba stačí zveřejnit 2 fotografie a mají svolávačku na víc jak 300.000 vozů. Když budou kucí moc zlobit (zatím přátelské ňufkání) tak se třeba stane.

Z Cadyho mám praktické zkušenosti bohužel jen s Escalade a nelze říct křivého slova. Kupodivu mu chutná E85 a do 18L se vejdeš, tak pohoda jazz :-! A Medvídci jsou fajn :-)
1. 3. 2014 19:47
Re: Zajímavé
Ano i to že downsizing vede k problémům.Životnost prudce klésá. :-!
1. 3. 2014 12:25
"spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
Normálně uvažující jedinec takové průzkumy pro volbu vlastního názoru a rozhodnutí nepotřebuje.
Rozbalit vlákno
11
1. 3. 2014 13:15
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
Jojo, normálně uvažující se něchá přesvědčit reklamou na německou koncernovou kvalitu. (Audi 151, VW 158.) Protože přece Japonec nakonec, že jo. (Lexus 68, Acura 109, Honda 114, Toyota 114, Mazda 132).

Však si to přiznejme - všichni tyhle články čteme jenom proto, abychom si potvrdili svoje názory. A když článek říká něco jiného, tak ho nebereme vážně. ("confirmation bias")

(Ano, přesně podle toho hesla jsem vynechal MB, BMW, Porsche, které jsou taky nadprůměremné.) :-!
1. 3. 2014 13:22
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
Normálně uvažující jedinec se přeci nenechá zvyklat NEZÁVISLÝM průzkumem.

Normálně uvažující jedinec poslouchá chválu na Škodovky u piva v hospodě.

Máš pravdu u nás je tohle normální :-)
1. 3. 2014 13:35
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
Neřekne si spíš, že má prostě štěstí/ smůlu? Pokud je v průměru jedna závada za rok dobrý výsledek, tak je několikaletý provoz bez závad jen štěstí. Jinak gratulace Lexusu, pěkný výsledek.
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 18:06
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
Tak s tím nesouhlasím, těžko ozkoušíš všechny značky a auta.... samozřejmě se to musí brát s rezervou a srovnat více průzkumů, ale dohromady to jistě vypovídací hodnotu má.
1. 3. 2014 19:25
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
Ano určitou vypovídací hodnotu má. :yes: Proto není VW nikdy na předních pozicích,ale spíše v poslední třetině.Hyundai se dařilo i lépe. ;-)
V tomto průzkumu vyšlo i najevo,že za horší kvalitou stojí downsizing motorů.
Takže tyto raději nekupovat.
Samozřejmě sázka na japonce je jistota.
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 22:35
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
VW v USA vyrábí jiná auta v jiné kvalitě než v Evropě. Tamse trochu liší poptávka i ceny aut. Downsizing je realita, čas se s tím smířit byl před 3 - 5 lety. Sázka na Japonce... ale jsme Evropani, navíc náš stát konkrétně je závislý na automobilovém průmyslu, takže kdyby tak uvažovali všichni, tak si podřežeme vlastní větev. Nehledě na celou řadu dalších aspektů....
2. 3. 2014 12:39
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
V USA se vyrábí jen Passat, z Mexika se dováží Jetta. Ale ten odkaz není možná úplně přesný, uznávám..
[odkaz]
Pravda je, že tyto modely asi tvoří většinu prodejů. Ale zbytek se dováží zřejmě převážně z Německa (např, Tiguan).

PS Takže abychom si nepodřezávali větev, tak si budeme říkat, že VW má v Evropě vyšší kvalitu :-)

PPS Také budu preferovat domácí, nebo evropské zboží, ale pouze v případě odpovídající kvality, value for money atd. Sorry, ale nekoupím si špatné auto jen abych podpořil zdejší ekonomiku ;-) A VW je podle tohoto průzkumu prostě horší (podprůměrný). Takže jedině Mercedes :-)
2. 3. 2014 20:06
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
:yes:
Avatar - Choochoo
2. 3. 2014 20:10
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
USA je nezavisly trh, kdyz vyskrtnem americke znacky. Tady se ukazuje kdo umi. V textu je hezky napsano o problemeych se 4-valci. Kdo tam asi tak z evropy ty problemy ma, kdo to tam zatahl??? Muzou byt radi, ze jim tam vw neprodavalo TSI minule generace, to by asi nemeli pro ne u dna ani kolonku >:D
2. 3. 2014 20:05
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
No VW nepoužívá ještě v USA tolik 1,2TSI ,1,4TSI...až s tím tam vstoupí opravdu masově,tak budou zaručeně na chvostu.Je totiž fakt že tam používají spolehlivější techniku,než v EU.
Smířit se s menšíspolehlivostí a kupovat šroty?Proč proboha?
Avatar - Choochoo
2. 3. 2014 20:11
Re: "spokojenost" je jenom měřítko účinnosti reklamy.
vw udelal dobre ze tam chce nasadit az nove reminkove TSI. Retezove TSI by znacku odrovnalo na USA trhu a dopadly by jak frantici nekdy v 80letech nebo kdy to bylo. Proste by to tam musely zavrit a zkusit tak za 20 let ;-)
1. 3. 2014 13:15
Honda
Z 21 kategorií aut Honda byla nejlepším autem v 5i plus jedna Acura.

Tomu říkám důkaz kvality :-)
Rozbalit vlákno
4
2. 3. 2014 12:40
Re: Honda
Zajímal by mě nějaký komentář k těm palcům dolů u mého příspěvku. :-)
Avatar - Choochoo
2. 3. 2014 20:05
Re: Honda
To sou jen magori. dulezite jsou vysledky a tam Honda a Acura jasne ukazuje proc ji jit koupit. Pokud dnes treba stoji Civic Tourer jako evropska konkurence neni duvod premyslet o necim jinem, nikdo za ty penize nenabidne vice ;-)
1. 3. 2014 16:58
Neviem či je to len môj pocit..
ale už ste naozaj všetci trápni s tým ako tu stále niekto vyťahuje to, aké ma Hyundai slogany...nech má no a čo?? ich cieľom je predávať nie uspokojiť ego českého národa ktorí vidia len Škodu-.. a očividne Hyundai autá predáva, predáva ich dosť a predaje im rastú takže niečim to asi musí byť..každý máme svoj názor ale buďme trošku objektívny pretože každý vyťahuje slogany ale stavím sa že 75% z tích haterov nemá na Hyundai najazdených ani 100 km...

proste tie slogany treba brať ako marketingový ťah a treba byť trochu nad vecou a nie ako dement nasávať každé slovo a brať to doslova...proste keď je pre mňa dobrá Škoda tak ok nechám si ju a život ide ďalej...jednocducho by som ale privítal keby sa väčšina s tým Hyundaiom aspoň previezla prípadne si ho vyskúšala...a nie si odovodzovať kvalitu a charakter auta z nejakej reklamy a sloganov
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 18:10
Re: Neviem či je to len môj pocit..
Hujdaj prodává právě pro neznalost průzkumů, lákavost reklam neznalých budoucích majitelů a nablýskanou techniku... která se ale sere a auto po pár letech většinou vykvete atd.
1. 3. 2014 19:15
Re: Neviem či je to len môj pocit..
keď takto hovoríš tak tipujem že si aspoň Hyundai vlastnil pretože tu tvrdíš holý fakt takže myslím že ho aj máš niečim podložený-...to že Hyundai kedysi vyrábal autá na h***o to viem ale doba sa zmenila a kórejci sa kvalitou doťahujú na iné značky..a toto je podla mňa kameň úrazu keď sa jednoducho ľudia nevedia zmieriť s tým že zrazu nejaký korejec dosiahol kvalitu a úspech..

a čo sa týka reklám... cielom reklamy je predávať...keby sa tie autá srali ako hovoríš tak by im asi predaje rapídne klesli a ludia by si asi tie autá nekupovali...a poznám ludí a aj prípady kde naopak škoda vypovedala službu po pár tisícoch km..takže všetko je vec šťastia ale aj starostlivosti o auto...a keby to naozaj bolo s Hyundaiom také zlé asi by ich tolko nejazdilo.. ;-)
1. 3. 2014 19:38
Re: Neviem či je to len môj pocit..
Kdysi.Ano,možná v 70,možná v 80 letech.Ovšem chtěl bych vidět toho,kdo má z této doby s nimi vlastní zkušenost.
Accent z 97 kterého jsem vlastnil od novoty,přečkal řadu dalších zde používanějších značek,prý kvalitnějších,při srovnatelných výbavách a zacházení s daleko menším počtem závad.
Hodnicení dalších uživatelů to ptvrzuje [odkaz]
Nevěřím v obrovské skoky,ale v Evropě se museli odpoutat od starších modelů to je jasné.
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 22:38
Re: Neviem či je to len môj pocit..
Hujdaj jsem nevlastnil a nebudu. Přítelkyně pracuje na STK, takže mám info přímo od zdroje, co a jak vypadá po 4 letech.
2. 3. 2014 20:07
Re: Neviem či je to len môj pocit..
Takže jedna paní (slečna) povídala. >:D
Fakt výborné.