Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar I-Pace má český ceník. Dva miliony vám stačit nebudou

Po vzhledu a technice elektromobilu I-Pace nejsou tajemstvím ani oficiální české ceny. Na kolik novinka přijde v jednotlivých výbavách?
Zpět na článek
20. 3. 2018 18:11
20. 3. 2018 18:28
20. 3. 2018 18:32
20. 3. 2018 19:10
20. 3. 2018 18:58
20. 3. 2018 19:06
21. 3. 2018 07:40
21. 3. 2018 09:25
20. 3. 2018 18:11
WLTP
Vysvětlil by mi prosím někdo jak je možné že podle normy WLPT je dojezd 480 km, ale když spočítám dojezd z kapacity aku 90 kWh a spotřeby 21,2 kWh/100 km stanovené podle úplně stejné normy, vyjde mi jen 425 km ??

Je to proto že spotřeba je počítaná ze zásuvky, tj. je vyšší o ztráty v aku a nabíjecí elektronice ?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
20. 3. 2018 18:28
Re: WLTP
:yes: taky jsem si to počítal a koukal.
20. 3. 2018 18:32
Re: WLTP
Spotřeba je v kombinovaném cyklu, dojezd "až" je v městském cyklu.
20. 3. 2018 19:10
Re: WLTP
Aha dík. No je to trochu na palici
Avatar - CHerokee
20. 3. 2018 18:58
No neber to
Za ty prachy je krásný F-Type. Tož nevím, drahá elektrická pomačkaná krabička.
Rozbalit vlákno
7
20. 3. 2018 19:06
Re: No neber to
jj to je vlastne uplne stejny typ auta, kdo chce SUV tak jde a koupi si 2 mistnej sportacek :yes: co pak teda kupujou lidi co chtej 2 mistej sportak.....dodavku?
Avatar - CHerokee
20. 3. 2018 19:18
Re: No neber to
Kdo chce dodávku, kupí si dodávku. Tohle s praktičností moc společného nemá. A v jednom autosalóně, tuž to raději F-Type a na nákup Fabku ;-) .
21. 3. 2018 07:21
Re: No neber to
Nechápu srovnávat rodinné elektroauto s dvoumístným GT ;-)
Avatar - Dinar
21. 3. 2018 07:40
Re: No neber to
Není co chápat, je to jen obvyklá mimózní hláška místního pozéra. ;-)
21. 3. 2018 08:03
Re: No neber to
F-Type a Fabka ještě pořád nějak nesplňuje pohodové rodinné svezení. Mám slíbený I-Pace na týden, jsem zvědav kolik reálně ujede.
21. 3. 2018 09:25
Re: No neber to
Potom daj vedieť.
21. 3. 2018 09:43
Re: No neber to
Určitě to hodím na blog. Zkusím týden fungovat jako jezdím s běžným autem.
20. 3. 2018 19:04
to je teda rychlost
cenik byl na strankach Jaguaru.cz jiz 2 brezna, a tady na auto.cz si ho vsimli az ted? ..... :yes:
Rozbalit vlákno
2
20. 3. 2018 19:10
Re: to je teda rychlost
Možná čekali že Jaguar ty ceny ještě opraví :-)
Avatar - praděda7
20. 3. 2018 19:51
Je to těžký
jak kráva (2.2t), ale hezký a rychlý. To vzduchové pérování bude asi nutnost. Cena v konfigurátoru 2.4 mil.... :-! Snad s přibývající konkurenci půjdou ceny dolů....... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - eLzyx
20. 3. 2018 22:34
Re: Je to těžký
tohle není o konkurenci, ale o ceně baterií. Větší konkurence může vést paradoxně ke zdražení kvůli nedostatku baterií a surovin na jejich výrobu
Avatar - praděda7
20. 3. 2018 22:57
Re: Je to těžký
Trh si s tím poradí...neboj... ;-)
21. 3. 2018 08:28
Re: Je to těžký
objem prodeju baterii do BEV ale i v dalsich oborech jako je spotrebni elektronika za posldnenich 10 let stoupla 35x, presto cena baterii za tu dobu klesla na osminu (1/8), a to i presto ze nektere ze surovin stoupoly na cene az 12x, proste z obrich marzi se stavaj min obri marze a casem se z nich stanou bezne marze, porad se totiz bavime o relativne male serii vyroby, vem si ze by se rocne vyrobilo jen 1-2 miliony aut, kolik by asi staly pri techto poctech? opravdu by slo poridit treba neco jako Sandero za 180 tisic? spis ne, a trh by se soustredil na drazsi kousky s vetsi marzi

psal jsem to myslim i zde do diskuze, nejvetsi naklady na vyrobu baterii jsou podle LG Chem (dnes asi jeden z nejvetsich dodavatelu bateri pro BEV) ve vyrobnim procesu baterii , a to udajne az 82% nakladu
Avatar - 3_diamanty
20. 3. 2018 22:50
jag a k tomu elektro
to nebude lacny spas.... ja len dufam ze tak za 10 rokov nieco podobne crossoverovite v elektrike uz bude mat aj kazda bezna znacka a ze cena takehoto niecoho ( len nepremioveho ) padne kdesi pod 20 tisic eur ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wladyk
20. 3. 2018 23:26
".....má český ceník"
a přední blatníky z Magna Liberec. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
21. 3. 2018 02:14
Re: ".....má český ceník"
Děkujeme. A možná i český světla.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 3. 2018 02:21
Kryptokurentní krasavec
Za tyhle prachy je to pro naprostou většinu solventních a racionálních lidí v ČR neprodejný. Nevím, kolik se dá ušetřit na provozu, ale to by musely ceny fosilu letět do nebes a zároveň ceny ee zůstat víceméně neměnné, aby o tom lidi začali aspoň uvažovat.
Rozbalit vlákno
3
21. 3. 2018 04:14
Re: Kryptokurentní krasavec
Nemáš úplně pravdu, jsou to ceny v zásadě podobné jako u V6 F-Pace.
Avatar - Dinar
21. 3. 2018 07:43
Re: Kryptokurentní krasavec
Tohle si v této generaci nebude nikdo kupovat kvůli racionalitě ve smyslu šetření nákladů na provoz. Spíš budou koupí i-pace kupci zkoušet, jestli je to už el. auto jako fakt použitelné v reálném životě, prostě místo velara vezmou i-pace a uvidí, a ještě u toho budou cool. ;-)
21. 3. 2018 08:35
Re: Kryptokurentní krasavec
cena ee v CR ale zustava relativne nemenna, pro majitele BEV se diky tarifun dokonce celkem vyrazne snizuje alespon v domacich podminkach kdy prumer CR nekde okolo 4000 za MWh a s tarifem pro BEV se da dostat na cca 2500 za MWh (pro celou domacnost) pro nekoho kdo denne dojizdi treba do 200km a ma moznost nabijet jak doma, tak treba v praci, a zaroven auto na delsi trasy potrebuje jen obcas (pocitam ze vetsina majitelu Ipace ho asi nebude mit jako jedine auto v rodine) tak muze na provozu usetrit celkem hodne, v Praze pak i celkem vyrazne na parkovani

to jak to bude v CR prodejny nebo neprodejny ukazou az prodejni cisla, ale Jaguaru se tu neproda moc ani tak, kolik jich rocne prodaj, par set? do tisicovky? nevim netusim