Diskuse

Je to oficiální: Nejrychlejším sedanem na Nürburgringu je Jaguar XE SV Project 8!

29.11.2017

Před několika týdny unikly špionážní záběry modelu XE SV Project 8 ze Severní smyčky. Nyní víme, že se tu toho času britská automobilka pokoušela o rekord. A úspěšně.

 

  • 11 Reagovat !

    foto vonkreuz

    vonkreuz 29.11.2017  15:33

    Hravě zdolal...

    Tak to je bomba. Udělali "vykuchanou" limitku V8 s výkonem zvedlým o 18%, aby "hravě" o 2,5% překonali rekord ustanovený V6. >:D
    • 10 Reagovat !

      foto RS

      RS 29.11.2017  15:58

      « Re: Hravě zdolal...

      Celkově mi trochu vadí neprůhlednost těchto rekordů. Víceméně je to stejně jen marketing a ničem to moc nevypovídá, ale neznámé úpravy, přidané závodní klece apod. se mi nelíbí.
      Onu klec jsem kritizoval u Stelvia. Naopak Giulia, kterou protáhl smyčkou borec v tričku a šortkách mi přišla jako skvěle hozená rukavice :yes: Sebral ji Jag, ale jako sériové auto mi moc nepřijde... Škoda.
      • 20 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 29.11.2017  17:31

        « Re: Hravě zdolal...

        Sériový auto to víceméně je = podstatný se mi zdá že Giulia i XE sou povedený a lepší než celá D3 :yes:

        • 10 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 30.11.2017  03:49

          « Re: Re: Hravě zdolal...

          Je to limitka, narozdíl od př. M3. A základní XE v chrochtáku žádnej vodvaz určitě není a jako celek si nejsem zrovna jistej, jestli je lepší než srovnatelně motorizovaný Mnichov či Stuttgart.
        • 40 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 30.11.2017  06:32

          « Re: Re: Hravě zdolal...

          Budu oponovat jako bývalý majitel XE-S. Vynikající podvozek a řízení, fantastický motor s atmosférickou charakteristikou. To vše jsou plusy, minusy pak levná řešení v interiéru, jednoznačně horší infotainment, stále o něco horší možnost individualizace.

          Já preferuji auta právě pro výše uvedené plusy, al chápu, že mnozí (a třeba i většina) bude chtít právě tu finesu obýváku, kterou u XE nedostávají.
  • 01 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 30.11.2017  03:51

    Severní svíčka

    No sériové... limitka má mít do 300 ks. Zvláštní je že koncept má světla s LED denními, ale to auto na fotkách z ringu má světla bez nich, myslím, že jsou pro nižší výbavy XE, že by úspora hmotnosti? Nebo měli strach že to rozstřískaj? Plus jsou tam jakési chrániče na bocích nárazníku, zalepené spáry na zadních dveřích a kdoví co je pod kapotou, jak byl upraven podvozek atd. Takže ano, technicky vzato, je to nejrychleší sedan, ale ne nejrychlejší sériově vyráběný. Kdybych na Nissan GTR přidělal druhý pár dveří, možná by to byl nejrychlejší sedan.

    Časy na ringu jsou jen marketing, v reálným provozu, či s průměrným řidičem zůstane potenciál takovýho auta nevyužit(elný).
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 30.11.2017  06:29

      « Re: Severní svíčka

      Myslím, že velmi typické pro většinu rekordních aut na Ringu. Klasika a nemá smysl to víc studovat. Je škoda, že není sériové XE-R
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 30.11.2017  09:39

        « Re: Re: Severní svíčka

        To je bohužel ekonomická realita = těhle 300 ks snad prodaj. XE-R by sme všichni obdivovali, ale koupilo by si ho.. 301 kupců? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 30.11.2017  11:27

          « Re: Re: Re: Severní svíčka

          ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 30.11.2017  12:24

          « Re: Re: Re: Severní svíčka

          Myslím, že celosvětově by pár tisíc prodali. Ale asi se to nevyplatí, hlavně měli by pro to motor? Z toho V6 by museli dostat tak 40 kobyl navíc, aby to mělo smysl oproti XE-S. A osmiválec tam rvát nebudou, protože pak by ztrácel smysl Project 8.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 30.11.2017  14:06

            « Re: Re: Re: Re: Severní svíčka

            Project 8 je silně upravený, kompresorovou verzi V8 mají připravenou od začátku, nevím proč ji nakonec neuvedli.
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 30.11.2017  16:18

              « Re: Re: Severní svíčka

              S tou V8 jsem to myslel tak, že bez větších úprav šasi, by se nedala zastavět. Ne, že by Jag neměl kde brát. Avšak mínil-li si to v tomto duchu, pak mě také žádný další důvod nenapadá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tipy na víkend: Nová stezka v korunách stromů, závody na běžkách a lyžích i návrat dinosaurů

Tipy na víkend: Nová stezka v korunách stromů,…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Bez Wi-Fi na mobilu ani ránu. Pouze na data operátorů se spoléhá minimum lidí

Bez Wi-Fi na mobilu ani ránu. Pouze na data…

Pokud se chceme připojit k internetu přes mobilní telefon, máme v podstatě dvě možnosti. Buď využít nějaký…

 

iSport.cz

Český talent Graiciar o Fiorentině: Cizina byla sen, ale takhle žít nechci

Český talent Graiciar o Fiorentině: Cizina byla sen,…

Jako mladý hráč si splnil velké přání. V létě 2017 podepsal smlouvu ve Fiorentině, kam se o rok později šel rvát…

Vrba: Limberský? Jsem rád, že disciplinárka funguje. Kádr má hotový

Vrba: Limberský? Jsem rád, že disciplinárka funguje.…

Bezproblémová výhra 6:1 proti druholigovému Ústí nad Labem vykouzlila Pavlu Vrbovi úsměv na tváři. Trenér…

 

Reflex.cz

Jaromír Soukup verze 2018 pro Reflex: Politické ambice určitě nemám

Jaromír Soukup verze 2018 pro Reflex: Politické…

Moderátor nespočitatelného počtu pořadů televize Barrandov Jaromír Soukup oznámil vstup do politiky a vznik…

Předchůdci análních kolíků: Rektální rozšiřovače „léčily“ pacienty ještě před 80 lety

Předchůdci análních kolíků: Rektální rozšiřovače…

Anémii, letargii, nespavost, migrény, návaly horka, hemeroidy, anorexii, nadýmání, zažívací potíže, podrážděnost…