Mas pravdu, pokud by ten vyfuk schovali tesne pod naraznik zakoncenym mirne dolu, tak by alespon esteticky nic v zadi nerusilo. Nez tam mit to perlivou vylestenou trubku.
keby to spravilo audi tak je to rozumny krok podla teba a keby to urobilo bmw tak z respektu si nedovolis ani prdnut nad tou strategiou. Ale lahko sa busi do jagu.
spotřeba pěkná, ale nic co by mi vyrazilo dech, jistě s tím jeli úsporně, někde kolem 2tis. ot., pak se to dá, chtělo by to více info, aby měl článek aspoň nějakou vypovídající hodnotu.
Máte to s těmi motory nějaké POPLETENÉ, milý Dinar(e)! ;-)
Nejkultivovanější diesel V6 2.7 HDi je (tedy byl) opravdu FAJN, ale časem resp. evolucí se z něj stal V6 3.0 HDi (nebo D u JAGUARu a Range Rover(u)
Tenhle "nový" 2.2d je třetí evolucí výborného motoru z přelomu tisíciletí, opakovaného vítěze své kategorie v Engine of the Year a svého času dokonce třetího nejlepšího motoru "absolutně" (dle porotců této soutěže) = je to motor OPRAVDU NADmíru povedený, velmi precizně zkonstruovaný, který v několika "nízkovýkonných" variantách najdete i v množství užitkových vozů.
Znám ho OSOBNĚ, mívala jsem ho před deseti lety v první generaci Citroën(u) C5.
NEvím jak se vám "p(r)opletly" tyty (oba docela NADprůměrné) motory, já bych ve voze tohoto typu sice preferovala 6ti válec, ale popravdě 2.2 HDi v reálu NAPROSTO stačí.
Pěkný den (s 2.2 nebo 3.0 d, resp. HDi :yes::-)
... mame v rodine ten "najslabsi" XF 3.0 a z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze aj ten trojliter vie byt prekvapivo usporny ... bez toho, aby som bol brzdou premavky s priemernou 90km/h som jazdil za 5,5 medzi NR a DT