je nadherne auto, je to prvy jaguar ktory sa mi skutocne paci od cias stareho XJ cka z 90tych rokov, S type ani X type neboli to prave oechove ani XK sa mi nepacilo velmi aj ked bolo to najlepsie z jaguarovskej dizajnerskej skoly.
Az prislo XF a nove XJ , tieto jaguare su presne o tom o com ma byt jaguar - o kvalite, charizme, dizajne, vnutornej dusi auta, proste aj o emociach ale aj o imidzi a kvalite.
XF R je najnadupanejsia masina aka len moze byt co sa tyka imidzu dizajnu aj charizmy :yes:
Mně se líbilo a líbí i předchozí XJ, jen škoda, že to nebylo dobré auto, čehož si zákazníci evidentně rychle všimli.
Sportbrake má zaděláno na velký úspěch, podruhé to snad podělat nemohou :yes:
Dovolim si upresnit: pokud máš rodinu, žiješ aktivně a nemas love. Pak ti nezbyva nic jineho, nez si poridit paskvil, jako je kombi. Kazdopadne uznavam, ze rada jich je velmi povedena, stale se ale jedna o vychodisko z uvedene situace.
Tak v prvom rade by mali okamžite prepracovať tú "nebezpečnú" palubovku a poslať auto znova na testy EuroNCAP... Štyri hviezdy v tejto kategórii je neprípustné, skrátka hanba. Na štyri hviezdy to dotiahol aj čínsky Gelly Emgrand EC7, čínsky MG6, alebo Fiat Panda. ;-\
taky mi to není po chuti, ale tohle vypadá zatraceně dobře. A ve specifikaci XFR bych si to i pořídil, kdybych na to měl :*) Tak šup šup boháči, objednávejte, ať mám za 8let čím jezdit >:-[]
...výkřik do tmy.... Cayenne zachránilo mnoho. A taky, jediné pravé Porsche je 911... Jag je klasická značka, ale dynamicky se rozvíjející... nebuď tak zaslepený....
Ale já to chápu. Já jsem na studiích v Jaguaru v Ostravě pracoval. Tu značku mám rád, i když jsem obdivoval spíše klasické Jaguary. Nejošklivější byl X Type Combi (jinak X Type designově povedený). A teď další kombík...mi se prostě nelíbí, stejně jako Cayenne a většina Panamer u Porsche.
Nejsem si vůbec jistý, že to co funguje u D3, bude fungovat u Jaga, kouknu vedle na nové 6 GC a mám pocit, že Jag ztrácí úplně ve všem, v nabídce motorů, v technické propracovanosti pohonu a podvozku, v preciznosti interiéru, ano zůstal ten přední pohled, ten je hezký, otázka je zda to bude stačit, protože Jag v kombajnu nemusí vůbec nalákat současné kupce D3 a naopak může docela naštvat klasické gentlemany. Pokud by se tento krok měl povést, musel by Jag stvořit kombi na vrcholu třídy, ale to se jaksi nekoná.
V tomto případě je na konci s dechem to, cos napsal. Znova pouziju příměr porsche. Jag rozšiřuje své portfolio a je to jen dobře. Ono by se taky či nevidět mohlo stát, že ti skalní budou stát u jag hrobu. Pokud nějak nezhnusi kombika, tak ma sanci na uspech. Ne, nebude lamatrekordy, ale zivorit taky myslim ne.
Uvidíme. Taky si nejsem jist, zda se Jaguar vydává správnou cestou. A jak píše Ham, je o půlkrok za D3 ve všem. Musí drnkat tedy na jiné struny - design, styl , tradice. Nabídnout něco jiného. Ale možná se úplně pletu :-)