Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jaguar XF Sportbrake: Jízdní dojmy a české ceny

Nové britské kombi dovedně spojuje současný styl značky Jaguar s praktičtější karoserií. A také se s ním moc příjemně jezdí!
Zpět na článek
5. 11. 2012 10:53
6. 11. 2012 09:16
6. 11. 2012 09:30
6. 11. 2012 09:43
5. 11. 2012 14:55
5. 11. 2012 15:29
5. 11. 2012 20:40
5. 11. 2012 15:33
5. 11. 2012 20:40
5. 11. 2012 20:40
5. 11. 2012 18:50
5. 11. 2012 20:41
6. 11. 2012 09:35
6. 11. 2012 07:22
6. 11. 2012 09:39
6. 11. 2012 11:06
5. 11. 2012 10:53
Sedan hezčí
Jsou auta, které vypadají líp v kombajnu /A6 určitě, pětka - tady asi plichta/. Ale tohle se mi rozhodně líbí víc jako sedan.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 11:16
Re: Sedan hezčí
suhlasim.... sedan vyzera lepsie.... :yes:

v kombiku napr vyzerala aj stara fabia lepsie ako kratka fabia.... , su auta ktorym kombik sedi.... jaguar ale ako sedan vyzera rozhodne lepsie , suhlas :yes:

pozeram ze skodovky aj frantici maju na Tour de France po chlebe : [odkaz] :-)

Kombik spestri a rozsiri ponuku co mna ako vecneho fandu jaguarov tesi, sedan ale nadalej zostava dizajnovym kralom. Co je vsak potesitelne je to ze tento kombik od jaguaru vyzera skutocne prakticky... nie je to ako v cls shooting brake-u kde snad vojde len uzka rakva... tento jaguar dostojne splni poziadavky na priestranny a prakticky stylovy kombik :yes: z tohto pohladu vyzera fajn [odkaz]
5. 11. 2012 12:06
Re: Sedan hezčí
Škodovky ani frantíci se nemají čeho obávat, XF jsou jenom týmové auta stáje Sky (v pelotonu asi nejhezčí :-) ), škoda nadále zůstává hlavním partnerem TdF (vyjímečný marketingový tah :yes: )
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2012 23:19
Re: Sedan hezčí
Za své "(také)diskuzní perly" si zasloužíte jen.. :no:
..nicméně zde mám "podobný" názor :-)
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 11:21
Tohle je jeden z kombíků
Který se povedl a opravdu se mi líbí.

Uvidíme jaký bude obchodní úspěch ale myslím že některé nové zákazníky přnese, stejně jako pohon 4x4.

Poněkud mě mrzí že z nabídky zmizel atmosferický pětilitrový V8, ale aspon zůstala jeho kompresorová verze.
Rozbalit vlákno
42
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 11:31
Re: Tohle je jeden z kombíků
otazne je kolko ludi by si v kombiku kupovalo 5 litrovu atmosferu a vlastne aj na co ( predpokadam ze nikto normalny ).... na zavodenie mame ine jaguare.... rozhodne sa motoricky jaguar nema za co hanbit..... kombi je fajn... sedan sa mi paci viac ale kombik povazujem za vydareny a hlavne prakticky... co je super... lebo dnes je kopec kombikov ktore sa na prakticke auta len hraju.... ale toto nastastie nie je pripad jaguaru...

po novom kupe F-type opat dalsi namakany jaguar... parada ... jaguar slape :yes: nadherne auta.... co model to extaza na kolesach :yes:
5. 11. 2012 11:44
Re: Tohle je jeden z kombíků
kuprikladu ja, ani turbo ani kompresor me do garaze nesmi, a XF Sportbrake je jeden z mich kandidatu do budocuna prave s onou V8 atmosferou
5. 11. 2012 12:02
Re: Tohle je jeden z kombíků
Jen pro uklidnění si vyber jinej kombík, atmo V8 jak je psáno Barikem byla nahrazena přeplňovanou V6. A co ty hrubky Hujere...v tvým věku... :-)
5. 11. 2012 12:19
Re: Tohle je jeden z kombíků
Ono s turbem to jde spatne predelavat na plyn, to bude to jadro pudla ;-)
5. 11. 2012 12:22
Re: Tohle je jeden z kombíků
Nevím...já bych tydle neoriginální věci v autě nechtěl. S novým třílitrem budu jezdit příští tejden a jsem zvědavej. Jinak porovnání zvuku u F-Typeu nevyšlo pro V6 oproti V8 nijak špatně.
5. 11. 2012 20:44
Re: Tohle je jeden z kombíků
Dá se to. Navíc je to kompresor. Větším problémem případně může být přímé vstřikování. Ale i to se dá. Co bude zajímavé, jsou motory s kombinací vstřikování přímého a do sání. Hlavně tedy MPI. Máš hned jednou tolik vstřikovačů.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 12:45
Re: Tohle je jeden z kombíků
No tak to má XF problém, protože V8 atmosféra nebude. Už se přestala dělat, nebo nabízet. Před pár dny někdo psal v diskuzi, že ten moment už nastal. PS. budocuna je dobré slovo ;-)
5. 11. 2012 20:55
Re: Tohle je jeden z kombíků
V XK ji pořád drží, prozatím. Sportbrake se s atmosférickou V8 možná nevyrobil ani jeden. Rozhodně ne pro prodej. Ale sedany není problém koupit ze skladu, prozatím. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 22:11
Re: Tohle je jeden z kombíků
To byla reakce na SamanAR, jehož kandidát na budoucí auto se nikdy nevyráběl a do budoucna už ani nebude moci být.
Avatar - positivemind
5. 11. 2012 12:00
Re: Tohle je jeden z kombíků
No záleží jaká je to volba... rozum či srdce. Atmo 5.0 je skvělý motor, jezdil jsem s ním v XK, ale to auto teď v podstatě nejde prodat, pokud nechceš prodělat kalhoty. Hold diesel europe powa
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 12:08
Re: Tohle je jeden z kombíků
A co by lidi v XK chtěli? Dvoulitrovou naftu? Boha.....
5. 11. 2012 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - guze
5. 11. 2012 12:35
Re: Tohle je jeden z kombíků
Tim bych si teda jistej urcite nebyl, sezeru svoje kalhoty jestli tam daji dehet >:D
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 12:43
Re: Tohle je jeden z kombíků
To by pak úplně ztratilo duši a charakter.

jaguar a ameriky sou jedni z psoledních kdo ještě drží prapor...
Avatar - guze
5. 11. 2012 12:54
Re: Tohle je jeden z kombíků
Tak tak :-)
5. 11. 2012 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - guze
5. 11. 2012 15:10
Re: Tohle je jeden z kombíků
Nevěř tomu, do XK prostě naftu nedaji, jinak fakt zežeru ty kalhoty >:D
Avatar - twistedTSD
5. 11. 2012 20:13
Re: Tohle je jeden z kombíků
Dobrou chuť. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2012 23:22
Re: Tohle je jeden z kombíků
Tak to byste měl (pomalu) začít zvažovat "s jakou přílohou" si je dáte (a my doufat že DODRŽÍTE SLOVO ;-)
PS: V příští (již) připravované generaci (V6 3.0 Bi-turbo) spíš BUDE :-)
Avatar - guze
6. 11. 2012 10:51
Re: Tohle je jeden z kombíků
Ani náhodou, žádnej diesel do XK nepujde :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2012 15:59
Re: Tohle je jeden z kombíků
Dorazil do Mercedes SLk - dorazí (bohužel) i "jinam" ;-)
PS: I když co se "přání" týče jsem na VAŠÍ straně.. :-)
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:27
Re: Tohle je jeden z kombíků
Duši a charakter... překryješ i plastovým koberečkem s imitací hliníku. >:D
Prostě tyhle pindy o charakteru znějí v tvém podání jenom směšně. ;-)
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 10:32
Re: Tohle je jeden z kombíků
evidentne ti unikl fakt že žádné takové koberečky se tam nenalézají.

Takže bohužel tvoje snaha urážet vychází zcela naprázdno. Střílíš slepejma bankovko >:D >:D >:D

Jako už po několikáté.
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 12:15
Re: Tohle je jeden z kombíků
Snad se UŽ nenalézají, to bych po té ostudě i předpokládal, zoufalče. :-!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 14:08
Re: Tohle je jeden z kombíků
Sám si zoufalec který vypouští neověřený informace.

Navíc sem od začátku říkal že to bylo pouze provizorní řešení.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 12:48
Re: Tohle je jeden z kombíků
Ale to je takový obecně známý fakt, že Jag se prodává/kupuje ojetý docela levně, na to je třeba myslet už při pořizování nového. Zkrátka je to zviřátko, který se kupuje na celý život. :-) Nikdo nechce skončit v Auto Srstka. >:D >:-[]
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 13:07
Re: Tohle je jeden z kombíků
Ono to není zas horký, německá prémie se jako ojetá prodává i za méně...

Spíš cokoliv co je víc jak střední třída a má to velkej benzín dost ztrácí na hodnotě
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 13:12
Re: Tohle je jeden z kombíků
U nás jsou lidé, pro které je Jag bohužel spíše vyšší výstřední. ;-) ;-\
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 14:24
Re: Tohle je jeden z kombíků
To je o tom jestli se potřebuju skrýt v davu nebo ne.
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:28
Re: Tohle je jeden z kombíků
Leda prd, a proto v tom jezdíš, Jaguary z minulé dekády se prodávají všude v Evropě za nižší ceny než srovnatelné modely D3.
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 09:30
Re: Tohle je jeden z kombíků
Všude v evropě možná, tady v čr nikoliv.
A jelikož v německu sou všechny ojetiny výrazně dražší než tady tak ti to nějak nepasauje. Mohu nadhodit xy důkazů...

A jezdím proto že se mi to líbí a že nic z D3 bych nechtěl ze zásady, i kdyby to bylo nejdokonalejší na světě.
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:45
Re: Tohle je jeden z kombíků
Nadhoď!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 10:13
Re: Tohle je jeden z kombíků
Malý srovnání jo

620 000,-Kč
2005 XJ SuperV8 4,2 kompresor [odkaz]

830 000 Kč
2005 XJ SuperV8 4,2 kompresor [odkaz]

VS

470 000 Kč
2006 Audi A8 6,0 W12 [odkaz]

559 000 Kč
2005 BMW 760 [odkaz]

599 000 Kč
2006 MB S 500 [odkaz]

Opravu je Jaguar výrazně levnější než celá D3
HAHA -HIHI, HEHEHE

Můžem udělat i srovnání cen v německu.
Nebo další motorizace
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 12:27
Re: Tohle je jeden z kombíků
Má smysl to komentovat? Různé kilometrové proběhy... a "vybral jsem..." , ano vybrals, a to nejen vhodné inzeráty, ale hlavně xj V8 s kompresorem, což je prakticky rarita proti pětistovkové skládě nebo 760ce. JInak, dobrý inzertní server, 730d 05 za dvěstě tisíc, jako příklad levnosti německých aut, výborné. >:D >:D Úplně jsi rozsekal nejen mě, ale celý trh s ojetinami, XJ 2005 se prodává z a osm set a 7er 2005 za dvě stě. Tak to prostě je, a ať si zkusí třeba eurotax tvrdit něco jiného.
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 13:01
Re: Tohle je jeden z kombíků
A co bych měl jako proti 760ce a A8 W12 postavit?

4,2 V8 atmosféru jo???

Jinak ty auta maj +/-stejně najeto, pokud sis nevšiml co se týče toho srování TOP verzí.

Njn, je to rarita. Takže mam vlastně raritní vozidlo neb mam to samý >:D
Ale hlavně že sem si koupil jaguar proto že je levnější než D3.

To je tak krásnej rozpor, že nevím jestli se smát nebo břečet and tím, co někdo dokáže vyplodit.
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 13:13
Re: Tohle je jeden z kombíků
Ad diesly: že ta A8 3,0 v dieslu má najeto stejně jako ten Jaguar sis zámerně nevšiml, vid. A přesto stojí méně.

To BMW sem tam nadhodil shcválně, abys viděl, že kdyby někdo chtěl mít "luxus" za co nejméně, tak že nepůjde rozhodně pro jaguar, protože za co nejméně se daj naopak sehnat kousky od D3 co objely evropu 50x dokola >:D
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 10:14
Re: Tohle je jeden z kombíků
Diesly

378 000,- Kč
2005 Xj 2,7D - [odkaz]

329 000,-Kč
2005 Audi A8 3,0 TDI [odkaz]

219 000 Kč
2005 BMW 7 3,0 D [odkaz]

Takže jediný co je dražší je Mercedes S klasse a to z důvodu že žádnej 04-05 v nabídce není.

A chceš benzín? To se zasmějem ještě víc

380 000 Kč
2006 XJ 4,2 atmosféra [odkaz]

350 000 Kč
2006 BMW 750 [odkaz]

298 000 kč
2006 MB S-klasse [odkaz]

Samozřejmě sou různý kilometrový průběhy, ale vybral sem to nejlevnější z nabídky.
5. 11. 2012 20:58
Re: Tohle je jeden z kombíků
Pětilitrová V8 není o závodění, ale o pohodlném cestování. Je ho škoda. Verze s kompresorem je trochu za jiné peníze a má na mysli jiné věci, než překonávání kontinentů v pohodlí a luxusu.
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 21:09
Re: Tohle je jeden z kombíků
Tak i s kompresorem jde jezdit poklidně a kochat se.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2012 23:24
Re: Tohle je jeden z kombíků
Lidé (tedy většina) je bohužel čím dál tím více "zbublá" (jen) "číslíčky" - a tam atmosferický motor (byť V8 5.0) až tak NE"zaujme" - že je v REÁLu "superzajímavý" bohužel (snad i) "většině" prostě NE"dojde" :-|
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:29
Re: Tohle je jeden z kombíků
Ne že bych nesouhlasil, jen se ptám v čem jsi tento motor v REÁLu jela?
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2012 15:50
Re: Tohle je jeden z kombíků
Konkrétně v NIČEM.. ;-)
..ale "o čem" je atmosferický velkoobjemový 8mi válec celkem VÍM :-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 12:42
Sportbrake
S hodnocením počkám až na živý dojem. Zatím jsem z té zadní části rozpačitý.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 14:28
Re: Sportbrake
zadna cast nevyzera ako aspirant na krasku roka ale je to jaguarovky styl .... tiez sa mi viac paci sedan.... ale tie bocne linky C stlpika ako aj ten chromovany lem C stlpika su zaujimave... skor mi vadia tie svetla zadne vklinene do tej hrubej chromovej listy pozdlz celeho zadku ktore vyzeraju akosi tuctovo a aj ten pukel za sklom na kufri je akysi zvlastny... ale ako celok je to fajn..... :yes:
Avatar - Starfighter
5. 11. 2012 15:02
Re: Sportbrake
Eurodrzek není rozpačitý, eurodrzek berou bílou A6 Avant >:-[] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 17:32
Re: Sportbrake
>:-[] to víš, u mě definice selhávají
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 21:10
Re: Sportbrake
spíš eurodržka >:-[]
6. 11. 2012 09:16
Re: Sportbrake
já jsem se styděl zeptat, ale co je to ten eurodrzek? to je něco jako kopyta a orloj? jedno z těch slov, co se mi při nich otvírá kudla v kapse, kterou nemám? tedy ne tu kapsu:-)))
Avatar - Pekelná Micinka
6. 11. 2012 11:33
Re: Sportbrake
Kopyta, orloj, jazyky. To zní jako nabídka od vetešníka. >:-[] Nemáš kudlu, nebo to nevíš? Že ten otazník na konci třetí věty.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2012 01:36
Re: Sportbrake
Hele VÍTE jak jsem vám psala ať na mne NEchrlíte (NEpíšete mi) soukromé zprávy?
Tak je NE-pište (tolik kolik jich tam mám od vás jich nemám ani od všech ostatních dohromady) - a to NEní ani vtip ani nic jiného = že se (zažádnou cenu) NEhodláte sebeméně "omluvit" CHÁPU (a co jste zač taky :-)
NEzapomenout! NEpsat!
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:30
Re: Sportbrake
Eurodržka plká o amerikách nebo jezdí v olítaným jaguaru, ta si rozhodně nekupuje nové auto vyšší střední. >:-[]
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 09:31
Re: Sportbrake
eurodržka je leda tak milý soudruh GTI, nikdo jinej >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 09:33
Re: Sportbrake
A ten Jaguar má najeto méně než některé ty káry vyšší střední co možná máte někde v garáži.
>:D >:D >:D
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:43
Re: Sportbrake
Jo, to přesně odpovídá, "mám jaguara xj V8, ale nejezdím s ním, aby se nevojel" a "když s ním jedu, užívám si tu úžasnou V8 tak, že mám spotřebu sedm na sto."

Tys skutečná esence pozéra, Bariku. >:D :no:
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 10:22
Re: Sportbrake
Ne já jenom koupil kus co poslední dva roky prakticky nejezdil >:D >:D Po prvním majiteli.

Tudíž sem to x let starý koupil s kilometrovým průběhem jako maj olítaný prémie s podnikatelem co hrká denně praha-budějovice apod. za 2-3 roky.

Kdy si to servisák zvednul tak povídá ten podvozek je jako novej >:D

Ad spotřeba: to víš když něco váží 1,5 tuny a má to 5,1 metru, tak to žere podstatně méně, než když to měří taky 5,1 metru ale váží to 1,9 popř 2,1 tuny. to tě ve fyzice neučili?

Když 4 dělají totéž, nikdy to není totéž.

Německá D3 je proti XJ týhle generace solidní otesánek.
Xj váhově odpovídá dnešnímu autu střední třídy.

Takže při 90ce to po okreskách opravdu moc nežere a na dálnici při 120-140ti taky ne.
Takže 10-12 litrů běžný průměr.
5. 11. 2012 14:50
odp(o)uštění
Vcelku povedené auto, ale tvar a provedení "ledek" neskousnu, to je průšvih. Proč by XF měl být volbou pro ty, co "nechtějí jít s davem"? Třeba se někomu Jag prostě líbí víc než D3 a odpustí mu nějaký ten nedostatek (v extras, i jinde). Já si naštěstí vyberu v D3 a nemusím nic odpouštět. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 17:35
Re: odp(o)uštění
Mýslíš LEDek vpředu, nebo vzadu?
5. 11. 2012 14:55
KOMBÍK
Vořech, poměrně těžkej pohledovej vořech. Lehkost sedanové karoserie bere za své, záď nejiskří, záď pouze... je. Problém je samozřejme nikoliv v Jaguaru, neb vykřesat jiskru z lehce stárnoucí karoserie, která navíc designový akcent soustřeďuje právě na záď, to není jednoduché, problém spatřuji na adrese... konkurence. Neboť kdo už viděl BMW5 v předmětné karosářské verzi, jistě pochopil co znamená absolutní styl doby.

Není to na zatracení, ale tak nějak si říkám, aby se bychaři a opravdoví kupci jaguarů nakonec neshledali v tomto případě na stejné lodi. Neboť jak praví zdejší klasický bychař - "já bych bral v XF jedině sedan." Osobně s bychařem nyní souhlasím.

P.S. To víš, ty předlouhé boky bez špetky hrany, to je problémek... Vyčkejme však setkání naživo. zatím jen letmá konkurenční upoutávka na to, co tě dostane do kolen během deseti sekund - [odkaz] [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 15:29
Re: KOMBÍK
no za seba mozem jednoznacne prehlasit ze sa mi kombik od jaguaru paci viac ako od bmw.... mna naopak zadky bmw a vobec bmw ako take do kolien nedostava vobec ;-) , jednoznacne jaguar ma viac charizmy a stylu jedinecnosti imidzu a elegancie ako bmw :yes:
5. 11. 2012 20:40
Re: KOMBÍK
V tvých představách určitě. Reál je trochu jinde. Trochu hodně jinde.
Avatar - Alpinis182
5. 11. 2012 15:33
Re: KOMBÍK
Po delší době s tebou opět souhlasím...
Záď XF sportbrake je opravdu taková "nemastná, neslaná", stejně jako tomu bylo u X-Type kombi...
Avatar - Pekelná Micinka
5. 11. 2012 17:41
Re: KOMBÍK
Souhlasím, celkem si to vystihl. Já mám problém s řešením dveří číslo 5. Bohužel, narozdíl od dotyčného filmu, zde to "nežije". Množství hmoty dělící části světel a lištu od prosklení je mému estetickému vnímání nepříjemně velké. Uvidíme naživo, dojem často bývá lepší, do té doby je tu takový nepříjemný přídomek na závěr.
5. 11. 2012 20:40
Re: KOMBÍK
Přesně, souhlas.
5. 11. 2012 18:50
Re: KOMBÍK
Deset sekund je zbytečně moc, mně dal K.O. hned po dvou.
A to jen na obrázku - nová BMW jsou naživo podstatně vzhledově razantnější, než na fotkách. :yes:

A Jaguar nahoře?
No, jednou s tím kombajsem vyrukovat museli.
Na testování reakcí pro přípravu další generace je to dost dobrý základ. :yes:
5. 11. 2012 20:41
Re: KOMBÍK
:-) Také mi stačí dvě sekundy. Tvá poslední věta je velkou pravdou :yes:
Avatar - Barrichello
5. 11. 2012 21:15
Re: KOMBÍK
Jaguar je pro ty kdo obchází salony D3 velmi, ale velmi uctivým obloukem.
Sedan je hezčí, o tom žádná.

Ale kombi rozhodně neurazí.
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:35
Re: KOMBÍK
Ojetý jaguar je pro ty, co nemají na ojetou D3, co se nových aut týká, tak normální zákazník premiového segmentu nemá problém obejít salony D3, jagu případně volva s tím, že o koupi konkrétní značky nerozhoduje láska nebo zášť, ale mnohem pragmatičtější důvody. Ale chápu, že podobný způsob uvažování se s tvojí mentální kapacitou potažmo životní zkušeností velmí míjí. :-!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 10:29
Re: KOMBÍK
Pro ojetou D3 sem mohl jít z fleku, ale tvoje myšlenkový pochody nedokážou přijmout fakt, že A8 ani BMW7 ani Sklasse sem opravdu nechtěl. A to i přes to že maj lepší výbavu.

No já sem mluvil s pánem co měl 06ku XJ a měnil jí v červenci za novou XJ.
Tu 06ku měl novou, koupenou tady, jezdil s ní celou dobu do ofiko servisu a nějak vůbec nepřemýšlel že by si šel pro něco jinýho.
Typický zákazník.

U XF už asi ta věrnost zančce taková nebude, ale nebude moc lidí co budou mít v širším spektru jak D3, tak Jaguar a volvo.
jaguaru se spousta lidí bojí nebo na něj zapomíná při rozhodování co koupit.
6. 11. 2012 07:22
Re: KOMBÍK
Já si ten soud nechám naživo. Mám problém se světlými barvami, na obrázích působí dost otyle. Tmavá to žehlí... Vzhledem k zastoupení z AT předpokládám ale šourůmový auta ve stříbrný ;-)
Avatar - Dinar
6. 11. 2012 09:39
Re: KOMBÍK
Oba víme, že designově je sedan po fl mazel, ale ten kombík se může postavit max. vedle éčka, na 5er i A6 nestačí, je to skutečně spíš estate wagon než sportbrake. Mě tohle pojetí kombíku k jagu prostě nepasuje. ;-)
6. 11. 2012 11:06
Re: KOMBÍK
:-) Stříbrné nebrat.
Avatar - euro89
5. 11. 2012 17:02
Král rodinných aut!
Tak takhle má vypadat kombi! :yes: Jaguaru jednoznačně tleskám, ostatně po zabití Lancie je to společně s Land Roverem moje poslední oblíbená značka, která žije. Žaludek se mi zvedá jen při pohledu na nabídku těch tří uhláků. Naštěstí už má Jaguar nové motory 2,0T a 3,0S/C, tak se snad brzy dostanou do nabídky i pro toto krásné kombi. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 13:14
Konkurence už má i test, mimochodem
naprosto vynikající [odkaz]
Rozbalit vlákno
0