v kombiku napr vyzerala aj stara fabia lepsie ako kratka fabia.... , su auta ktorym kombik sedi.... jaguar ale ako sedan vyzera rozhodne lepsie , suhlas :yes:
pozeram ze skodovky aj frantici maju na Tour de France po chlebe : [odkaz] :-)
Kombik spestri a rozsiri ponuku co mna ako vecneho fandu jaguarov tesi, sedan ale nadalej zostava dizajnovym kralom. Co je vsak potesitelne je to ze tento kombik od jaguaru vyzera skutocne prakticky... nie je to ako v cls shooting brake-u kde snad vojde len uzka rakva... tento jaguar dostojne splni poziadavky na priestranny a prakticky stylovy kombik :yes: z tohto pohladu vyzera fajn [odkaz]
Škodovky ani frantíci se nemají čeho obávat, XF jsou jenom týmové auta stáje Sky (v pelotonu asi nejhezčí :-) ), škoda nadále zůstává hlavním partnerem TdF (vyjímečný marketingový tah :yes: )
otazne je kolko ludi by si v kombiku kupovalo 5 litrovu atmosferu a vlastne aj na co ( predpokadam ze nikto normalny ).... na zavodenie mame ine jaguare.... rozhodne sa motoricky jaguar nema za co hanbit..... kombi je fajn... sedan sa mi paci viac ale kombik povazujem za vydareny a hlavne prakticky... co je super... lebo dnes je kopec kombikov ktore sa na prakticke auta len hraju.... ale toto nastastie nie je pripad jaguaru...
po novom kupe F-type opat dalsi namakany jaguar... parada ... jaguar slape :yes: nadherne auta.... co model to extaza na kolesach :yes:
Nevím...já bych tydle neoriginální věci v autě nechtěl. S novým třílitrem budu jezdit příští tejden a jsem zvědavej. Jinak porovnání zvuku u F-Typeu nevyšlo pro V6 oproti V8 nijak špatně.
Dá se to. Navíc je to kompresor. Větším problémem případně může být přímé vstřikování. Ale i to se dá. Co bude zajímavé, jsou motory s kombinací vstřikování přímého a do sání. Hlavně tedy MPI. Máš hned jednou tolik vstřikovačů.
No tak to má XF problém, protože V8 atmosféra nebude. Už se přestala dělat, nebo nabízet. Před pár dny někdo psal v diskuzi, že ten moment už nastal. PS. budocuna je dobré slovo ;-)
V XK ji pořád drží, prozatím. Sportbrake se s atmosférickou V8 možná nevyrobil ani jeden. Rozhodně ne pro prodej. Ale sedany není problém koupit ze skladu, prozatím. ;-)
No záleží jaká je to volba... rozum či srdce. Atmo 5.0 je skvělý motor, jezdil jsem s ním v XK, ale to auto teď v podstatě nejde prodat, pokud nechceš prodělat kalhoty. Hold diesel europe powa
Tak to byste měl (pomalu) začít zvažovat "s jakou přílohou" si je dáte (a my doufat že DODRŽÍTE SLOVO ;-)
PS: V příští (již) připravované generaci (V6 3.0 Bi-turbo) spíš BUDE :-)
Ale to je takový obecně známý fakt, že Jag se prodává/kupuje ojetý docela levně, na to je třeba myslet už při pořizování nového. Zkrátka je to zviřátko, který se kupuje na celý život. :-) Nikdo nechce skončit v Auto Srstka. >:D >:-[]
Všude v evropě možná, tady v čr nikoliv.
A jelikož v německu sou všechny ojetiny výrazně dražší než tady tak ti to nějak nepasauje. Mohu nadhodit xy důkazů...
A jezdím proto že se mi to líbí a že nic z D3 bych nechtěl ze zásady, i kdyby to bylo nejdokonalejší na světě.
Má smysl to komentovat? Různé kilometrové proběhy... a "vybral jsem..." , ano vybrals, a to nejen vhodné inzeráty, ale hlavně xj V8 s kompresorem, což je prakticky rarita proti pětistovkové skládě nebo 760ce. JInak, dobrý inzertní server, 730d 05 za dvěstě tisíc, jako příklad levnosti německých aut, výborné. >:D >:D Úplně jsi rozsekal nejen mě, ale celý trh s ojetinami, XJ 2005 se prodává z a osm set a 7er 2005 za dvě stě. Tak to prostě je, a ať si zkusí třeba eurotax tvrdit něco jiného.
Ad diesly: že ta A8 3,0 v dieslu má najeto stejně jako ten Jaguar sis zámerně nevšiml, vid. A přesto stojí méně.
To BMW sem tam nadhodil shcválně, abys viděl, že kdyby někdo chtěl mít "luxus" za co nejméně, tak že nepůjde rozhodně pro jaguar, protože za co nejméně se daj naopak sehnat kousky od D3 co objely evropu 50x dokola >:D
Pětilitrová V8 není o závodění, ale o pohodlném cestování. Je ho škoda. Verze s kompresorem je trochu za jiné peníze a má na mysli jiné věci, než překonávání kontinentů v pohodlí a luxusu.
Lidé (tedy většina) je bohužel čím dál tím více "zbublá" (jen) "číslíčky" - a tam atmosferický motor (byť V8 5.0) až tak NE"zaujme" - že je v REÁLu "superzajímavý" bohužel (snad i) "většině" prostě NE"dojde" :-|
zadna cast nevyzera ako aspirant na krasku roka ale je to jaguarovky styl .... tiez sa mi viac paci sedan.... ale tie bocne linky C stlpika ako aj ten chromovany lem C stlpika su zaujimave... skor mi vadia tie svetla zadne vklinene do tej hrubej chromovej listy pozdlz celeho zadku ktore vyzeraju akosi tuctovo a aj ten pukel za sklom na kufri je akysi zvlastny... ale ako celok je to fajn..... :yes:
já jsem se styděl zeptat, ale co je to ten eurodrzek? to je něco jako kopyta a orloj? jedno z těch slov, co se mi při nich otvírá kudla v kapse, kterou nemám? tedy ne tu kapsu:-)))
Hele VÍTE jak jsem vám psala ať na mne NEchrlíte (NEpíšete mi) soukromé zprávy?
Tak je NE-pište (tolik kolik jich tam mám od vás jich nemám ani od všech ostatních dohromady) - a to NEní ani vtip ani nic jiného = že se (zažádnou cenu) NEhodláte sebeméně "omluvit" CHÁPU (a co jste zač taky :-)
NEzapomenout! NEpsat!
Jo, to přesně odpovídá, "mám jaguara xj V8, ale nejezdím s ním, aby se nevojel" a "když s ním jedu, užívám si tu úžasnou V8 tak, že mám spotřebu sedm na sto."
Ne já jenom koupil kus co poslední dva roky prakticky nejezdil >:D >:D Po prvním majiteli.
Tudíž sem to x let starý koupil s kilometrovým průběhem jako maj olítaný prémie s podnikatelem co hrká denně praha-budějovice apod. za 2-3 roky.
Kdy si to servisák zvednul tak povídá ten podvozek je jako novej >:D
Ad spotřeba: to víš když něco váží 1,5 tuny a má to 5,1 metru, tak to žere podstatně méně, než když to měří taky 5,1 metru ale váží to 1,9 popř 2,1 tuny. to tě ve fyzice neučili?
Když 4 dělají totéž, nikdy to není totéž.
Německá D3 je proti XJ týhle generace solidní otesánek.
Xj váhově odpovídá dnešnímu autu střední třídy.
Takže při 90ce to po okreskách opravdu moc nežere a na dálnici při 120-140ti taky ne.
Takže 10-12 litrů běžný průměr.
Vcelku povedené auto, ale tvar a provedení "ledek" neskousnu, to je průšvih. Proč by XF měl být volbou pro ty, co "nechtějí jít s davem"? Třeba se někomu Jag prostě líbí víc než D3 a odpustí mu nějaký ten nedostatek (v extras, i jinde). Já si naštěstí vyberu v D3 a nemusím nic odpouštět. >:-[]
Vořech, poměrně těžkej pohledovej vořech. Lehkost sedanové karoserie bere za své, záď nejiskří, záď pouze... je. Problém je samozřejme nikoliv v Jaguaru, neb vykřesat jiskru z lehce stárnoucí karoserie, která navíc designový akcent soustřeďuje právě na záď, to není jednoduché, problém spatřuji na adrese... konkurence. Neboť kdo už viděl BMW5 v předmětné karosářské verzi, jistě pochopil co znamená absolutní styl doby.
Není to na zatracení, ale tak nějak si říkám, aby se bychaři a opravdoví kupci jaguarů nakonec neshledali v tomto případě na stejné lodi. Neboť jak praví zdejší klasický bychař - "já bych bral v XF jedině sedan." Osobně s bychařem nyní souhlasím.
P.S. To víš, ty předlouhé boky bez špetky hrany, to je problémek... Vyčkejme však setkání naživo. zatím jen letmá konkurenční upoutávka na to, co tě dostane do kolen během deseti sekund - [odkaz] [odkaz] :yes::-!
no za seba mozem jednoznacne prehlasit ze sa mi kombik od jaguaru paci viac ako od bmw.... mna naopak zadky bmw a vobec bmw ako take do kolien nedostava vobec ;-) , jednoznacne jaguar ma viac charizmy a stylu jedinecnosti imidzu a elegancie ako bmw :yes:
Souhlasím, celkem si to vystihl. Já mám problém s řešením dveří číslo 5. Bohužel, narozdíl od dotyčného filmu, zde to "nežije". Množství hmoty dělící části světel a lištu od prosklení je mému estetickému vnímání nepříjemně velké. Uvidíme naživo, dojem často bývá lepší, do té doby je tu takový nepříjemný přídomek na závěr.
Deset sekund je zbytečně moc, mně dal K.O. hned po dvou.
A to jen na obrázku - nová BMW jsou naživo podstatně vzhledově razantnější, než na fotkách. :yes:
A Jaguar nahoře?
No, jednou s tím kombajsem vyrukovat museli.
Na testování reakcí pro přípravu další generace je to dost dobrý základ. :yes:
Ojetý jaguar je pro ty, co nemají na ojetou D3, co se nových aut týká, tak normální zákazník premiového segmentu nemá problém obejít salony D3, jagu případně volva s tím, že o koupi konkrétní značky nerozhoduje láska nebo zášť, ale mnohem pragmatičtější důvody. Ale chápu, že podobný způsob uvažování se s tvojí mentální kapacitou potažmo životní zkušeností velmí míjí. :-!
Pro ojetou D3 sem mohl jít z fleku, ale tvoje myšlenkový pochody nedokážou přijmout fakt, že A8 ani BMW7 ani Sklasse sem opravdu nechtěl. A to i přes to že maj lepší výbavu.
No já sem mluvil s pánem co měl 06ku XJ a měnil jí v červenci za novou XJ.
Tu 06ku měl novou, koupenou tady, jezdil s ní celou dobu do ofiko servisu a nějak vůbec nepřemýšlel že by si šel pro něco jinýho.
Typický zákazník.
U XF už asi ta věrnost zančce taková nebude, ale nebude moc lidí co budou mít v širším spektru jak D3, tak Jaguar a volvo.
jaguaru se spousta lidí bojí nebo na něj zapomíná při rozhodování co koupit.
Já si ten soud nechám naživo. Mám problém se světlými barvami, na obrázích působí dost otyle. Tmavá to žehlí... Vzhledem k zastoupení z AT předpokládám ale šourůmový auta ve stříbrný ;-)
Oba víme, že designově je sedan po fl mazel, ale ten kombík se může postavit max. vedle éčka, na 5er i A6 nestačí, je to skutečně spíš estate wagon než sportbrake. Mě tohle pojetí kombíku k jagu prostě nepasuje. ;-)
Tak takhle má vypadat kombi! :yes: Jaguaru jednoznačně tleskám, ostatně po zabití Lancie je to společně s Land Roverem moje poslední oblíbená značka, která žije. Žaludek se mi zvedá jen při pohledu na nabídku těch tří uhláků. Naštěstí už má Jaguar nové motory 2,0T a 3,0S/C, tak se snad brzy dostanou do nabídky i pro toto krásné kombi. :-)