Tak tohle hošani, tohle bude pecka, ze který se vám zatají dech a rozklepou kolínka jak tý prvničce na stohu. Takže doporučuju na úvod mokrej hadr a balení suchejch pemprsek. Přichází král. Vítejte mezi nejlepšími Vaše veličenstvo. ;-)
Ty si někdy viděl jiný balení pemprsek, než suchejch? I přesto, že jsi zdatnej věštec, tak já ne. A krom toho už Jag dávno není v pozici, aby se z něj klepaly kolínka, i když ty obrázky celkem ujdou. ;-)
Tak ten zadek, to je absolutni krasa, lekce z desingu, jeste ted mam otervenou pusu, jestli toto nezamava s deutche premiema, tak uz nic. Decka, sledujem noveho krale
Tak samozrejme revoluce to neni, ale v ramci jagu urcite a ten zadek vypada bezvadne, zajimave, zadna kopie, krasny anglicky original, celek je urcite mnohem mnohem zajimavejsi nez dnesni model, myslim, ze stejne jako xf je to poradny krok dopredu, jen tak dal
neviděl. ale z toho co vidím mohu soudit na celkem svěží závan do stojatých vod současných limuzín. na nějaké další hodnocení si počkám až při živém setkání, případně po svezení. A jestli bude králem?? Musí. Jinak to bude mít Jaguar těžké. V téhle třídě jakékoliv nové auto co se objeví, pokud má být úspěšné, musí v době svého představení být v něčem nejlepší...
No opravdu jsem na to koukal jak na zjeveni, podle me neni moc aut, ktere by se takto zmenily a hlavne zmenily k lepsimu, coz toto zmena k lepsimu, at ma svetla treba makove, je. Moc se tesim nazivo, to bude nadhera, soferovi aj ten :yes: ukazu :-)
No ja bych v tom zadnou velkou podobnost nikde nevidel a ani nehledal, je to jina karoserie, me osobne ty lampy dost zaujaly, takova odvaha u toakove automobilky, uz jen to si zaslouzi obdiv
Zadek je právě trefa, museli si najít svojí "neastonovskou" cestu a tohle je přesně ono - je to britské, má to potenciál stát se klasikou a přesto to působí velmi současně. :yes:
pamatuješ? psal se šedesátý osmý a vyjel xj series I. ten první - a rozpomeň se na jeho třídní současníky.
teď si vezmi tohle xj a naskládej si vedle něj ty dnešní.
víš, čím se ten pradědek lišil od svých tehdejších konkurentů i od tohoto xj? byl úžasně erotickej, formou i obsahem (mám na mysli design a pozdější V12)...
takže dneska raději quattroporte, protože bentley je pro jinou kapsu ;-)
Poslední QP miluju a předchozí klínovité Gandiniho veledílo snad ještě víc (jednou jsem ho viděl velmi zblízka naživo a skončilo to málem orgasmem :o). Na tuhle novou dimenzi XJ si budu asi muset hodně dlouho zvykat....
No hele, vypada to fakt zajimave, podle me. ;-) Ten zadek je teda hodne zvlastni no, nemuzu rict, ze by se mi uplne libil, ale ani, ze by se mi nelibil. Libi se mi pojeti 5. dveri a zadnich svetel, nelibi se mi prilis ty cerne boky (mozna to ma i nejaky odborny nazev, ale vis jak, neucim se ty jazyky, tak jsem na tom spatne >:D ) kolem zadniho okna. Ale ze to bude zrovna Jaguar, ktery prijde s takhle, dle meho, odvaznym vytvorem do segmentu 5m luxunich limunzin, to jsem teda necekal. No uvidime, jak se bude XJcku darit :-)
No ja bych teda osobne dal prednost lehkemu faceliftu soucasne generace :-) Nez takovymhle novym experimentum. Nerikam, ze to neni hezky, ale krasny jako soucasne XJ nedejboze XJR to proste neni. Ale tesi me, ze lehce slevni ojety auta ty soucasny generace a ja mozna zanedlouho nasetrim na to XJRko :)))
Jo, hochu, boží mlejny melou pomalu....Jen se děsím, když si tak vzpomenu (namátkou), koho všeho inglés kolonizovali, kdo asi bude za pár let vlastnit BBC. >:-[]
Tak aby JAGUAR urobil dvojníka Alfy Romero Mito v najluxusnejšej triede aut, to sa mi nesnívalo ani v tom najhoršom sne. Bohužiaľ, tak sa stalo. Ak je tento HNUS novým dizajnovým smerom značky, tak potom mal JAGUAR radšej skrachovať.
Nepochopil si ma. Samozrejme, Mito tam nevidím ani ja. Lenže Mito je bez debaty to najškaredšie auto vo svojej triede, doslova OHAVNÁ karikatúra 8C Competizone tento Jaguar je taktiež karikatúrou Jaguaru XF, ktorý sám o sebe nie je moc pekný.
no tak to mluv za sebe - XF je hodne hezkej a XJ- kdyz jsem videl 1.fotku tak jsem nemel slov, na 2. uz je to trochu horsi...ale celekove je :yes::yes:
:-) Jurajko, trošku si sa(ako inak) poplietol. Já som iba chcel povedať, že sa poteším Golfu. Ale keď to Pierko pochopil tak, že Golf namiesto Jaguaru, tak já na to prečo nie? Veď je otrasný.
..vypadá to, jako kdyby na novej krásnej čumák našroubovali * ze starýho bentleye (z profilu) která postupně přechází v nakej korejskej výtvor. A co je za pokus s tím černým "C" sloupkem? To tam je taky dodělaný na poslední chvíli ne?
Sečteno podtrženo, předek supr zadek jak z jinýho světa/auta. :yes::no::yes::no: ;-\
Tak pre mna dizajnové prekvapenie (minimálne) mesiaca. Skutocne nádherný, elegantný, dynamický a pritom vkusný dizajn exteriéru. Nie je na nom nic, co by ma na prvý pohlad rusilo (na rozdiel od napr. 7er). A zadná cast (podla mna najviac evokuje stýl Bentley) je jednoducho skvelá. Jag si zacína po XF zdá sa vytvárat nový dizajnový jazyk. A treba povedat, ze velmi podarený. Takze :yes:
Já v zádi vidím Lancii a možná trochu Maybachu...nevypadá to zle, ale rozhodující bude opět setkání na živo. Líbí se mi, že se Jag nebál, zkusit něco novýho (třeba ten černej C sloupek). Jestli to bude po stránce techniky taková pecka, jak tvrděj, tak by se nemusel špatně prodávat. Hodně jsem zvědavej na interiér; něco ve stylu XF by mi k tomuhle exteriéru asi moc nepasovalo
Uvidíme, já mám pro Jaguar ze všech prémiovek (ať už tam dle samozvaných odborníků patří či ne) největší slabost, takže možná se v reálu leknu. XF mne však potěšilo i interiérem, tak uvidíme...
Spíš než zastarala bych to pojmenoval retro, což popravdě s progresivním předkem dohromady nejde. Ale rozhodně nevypadá přehnaně těžkopádně. Nechám si ale konečný verdikt na více fotek.
Určitě, zatím není důvod k přehnaným emocem, ale čekal jsem něco víc konzervativně sportovního, co se týče těch světel. Ale ve světle těch fotek co linkuje Horways.. Mě prostě ty světla neseděj, jinak ponton karoserie je vzadu docela pěknej, i když trochu těžkopádnej v porovnání z dosavadním XJ. Třeba tady je ten zadek pěknej, i když si myslím, že tohle je zrovna velice "chytrá" fotka. [odkaz]
Na fotce vypadá úžasně. Těžkosti zadku se taky obávám, přecejen víko kufru a la Bentley, do toho světla Lancia...
Taky jsem očekával trochu více konzervativního, jenže konzervativnost Jaguar dohnala tam, komu teď patří. Doufejme, že tohle jej postaví aspoň do stabilní polohy. Když bych vybíral jen očima ve třídě, tak Jaguar by šel jako první, pak QP (těžký ústupek), 7-er (nebýt hesla čím větší ledviny, tím víc BMW, tak by bylo první), S a konec A8 (přecejen Audi už dávno pro mne zklouzlo do nudy).
Zase jak tak koukám na ty světla, tak XF spoustu lidí žáď pro změnu připodobňovalo Austinu. Asi si nevyberem.
Předek je doslova nádhernej, zadek není ošklivej, taky v tom vidím spíš trochu Bentley než tu Lancii (tam ty světla vypadaj, jak když je tam zapoměli dát a montérovi vylétlo něco nepěknýho z nosu). Problém je spíš v tom, že ten zadek vypadá jak z jinýho auta, ale chce to víc fotek a hlavně naživo.
Nicméně pro mě zůstává jedničkou v téhle kategorii QP.
Ja by som ten zadok nenazval ťažkopádnejším. Odmysli si veľkosť zadného previsu a uvidíš to inak. Zadok je hodne dlhý, ale zároveň štíhly, aj zadné okno je hodne hodne sklopené a natiahnuté dozadu. Na mňa to pôsobí dynamicky. Nechal by som ho celý ak je, snáď len čierny C stĺpik by nebolo od veci zakomponovať trošku citlivejšie. Ak by som niečo meni, tak technokraticky poňatý predok, viac by sa mi páčil, keby nadväzoval na zo zadnej časti luxusne vyznievajúce retro. Ale inak jedine :yes: vidno, že odvaha a invencia tvorcom rozhodne nechýbala, a tiež snaha zachovať klasické hodnoty. :-)
Přesně tak, Qporte bylo podle mě hlavní inspirací, resp. tím, kam chtějí XJ mířit (aspoň vizuálně). Lybra ani ne, ale Delta, bylo přesně to, co mě při prvním pohledu napadlo. Mě se k Jagu takovýhle styl úplně nesedí. Zejména ne úzké a vysoké. Blíž Continentalu GT, což mi tedy nepřipomíná, by to bylo příjemnější.
Nesouhlasím. Pro mě je mnohem důležitější ten "obsah" světel a fakt, že jsou vyšší, než širší, u Bentley GT jsou spíše čtvercovýho tvaru a uvnitř horizontálně orientované ovály.
Noblesní velký vůz se zřetelným sportovním podtónem ;-) ,a s ušlechtilým rodokmenem k dobru :yes: ...Uvidíme naživo,jak se projeví designová přízeň s menším XF a ona polemiky plodící záď >:-[] ...U ní bych řekl,že na fotu mate lom světla,ale pro mne velice sympatická Velká kočka :yes: ...
Celkový design nech každý hodnotí sám, je to vec vkusu... Čo však vadí mne je to, že zmizla šelmička z kapoty a naopak, dozadu kde by sa hodil znak z grilu je tam šelma z profilu... :-(
Ten interiér je opět krásnej kus nábytku. Callumův tým se zřejmě vrací k nepřekonanému R-Coupe. I ta tloušťka sloupků volantu. No snad opravdu škoda toho podsvícení.. A hlavně - virtuální budíky ;-\ :'-(
Už na to koukám... No není to jako Jag, ale působí to technicistně a zároveň honosně. Volant jak z dottorova 1000 letého, ee pardon 1000 koňového snu. Mě vadí to modrý podsvícení. Měli nechat oranž, nebo zelený, tohle je strašně studený.
Tak tohle je opravdu vořech vořechovič, Jaguar se s námi nemazlí, čučím na nové XJ už druhý den... a pořád nevím. Silueta nádherná, předek na jedničku, jenže, ten zadek ve stylu lancie nebo něčeho korejského, sám o sobě proč ne, ale nějak mi k těm linkám a jaguařímu předku nepasuje, no a ten polep c-sloupku, z kagegorie levných triků, to do této třídy nepatří. Podobně vnitřek, celkem povedený, ale zas jak z jiného auta, něco podobného, tvarově, tunel, výdechy ventilace, přiznaný airbag by mi pasoval třeba do chalengeru, tady mu lux. vyznění má dávat podsvícení ovladačů a grafika budíků, jenže to působí tak nějak korejsky přezdobeně. Asi to bude chtít setkání naživo, zatím je pro mě nové XJ dost rozpačité. :yes::no: