Jaguar prezentuje luxusní sedan XJ modelového roku 2016 jako nejvýraznější a nejdynamičtější vůz ve třídě. Úpravy obsahují nový stupeň výbavy, pozměněný vzhled i techniku.
Nejdřív koncem 2017... Novej infotainment, světla a pár změn jsou fajn. Pořád jezdí luxusně a tvarově nijak nestárne. Nevím, jak bude naživo fungovat linie světel s vystrčenou maskou.
Každopádně na fotkách v modrý lepší, přitom je to jedno z mála aut, kterýmu naživo bílá bezvýhradně sekne.
Vnější linie světel je asi stejná, a ten led pás končí na vnitřní straně také tam, kde před fl. Řekl bych, že naživo bude ta bílá pořád lepší, ten efekt modré bude jen na sluníčku, stačí trochu méně světla a tvary v ní zanikají.
U A8 je to Classicrot z exclusive nabídky za exclusive peníze (cca. 3k €). :-) Počítám ho, protože je zařazený v nabídce, individuálně jich umí více. Mívají tahle Daytonagrau, kterou zrovna u A8 nemají.
U S-Klasse je to rubinschwarz zhruba za třetinu (není to designo lak). Dalo by se asi debatovat, nakolik je to červená.
Pokud se ti líbí Italian Racing Red, tak na tebe budou asi příliš umírněné. Ale rozbíjí tu šeď (u A8 mají snad pět černých laků >:D ).
Důstojná červená je Rosso Folgore na Quattroporte nebo Moreno Red na Lexusu LS. Italian Racing Red může konkurovat Melbourne Rot u Alpiny. Taky by mě zajímalo kolik aut týhle kategorie se s těmahle barvama prodá. Nějak si nevybavuju že bych nějaký potkal a to bych asi nezapoměl :-)
To je otázka. Já jich už pár viděl, ale moc to nebude. A záleží jaká červená. Mně osobně jdou víc ke kupé než k sedanům. Kdyby jich jezdilo více, možná by si to sedlo.
Naopak, važme si této. Další už bude možná po vzoru jiných značek (jež právě začínají představovat v této třídě své nástupce) unylý počítačový samohyb. Tohle se dá nazvat ještě pořád autem a lze z toho mít i nějaký požitek.
Já si ji vážím, že vůbec Jag ještě velký sedan udělal. Ovšem stejně tak se těším, až se prvky z nového XE/XF promítnou do designu XJ, hlavně tedy vpředu. Boční linie ani zadní část vč. tm. sloupků mi nikdy nevadili.
kazdemu sa ten predok pacit nemoze.... a ani zadne partie... mas pravdu... na tejto foto mi to pride krajsie ... [odkaz] a podla mna prave nazivo je to ok.... fotky skresluju ale nazivo pecka... :yes:
No mě se z tohoto úhlu docela líbí. [odkaz] , ale jinak je Jég na můj vkus moc protažený. Ano, já vím, je to v této třídě trendy. ale tyto "protáhliny" mě zkrátka nesedí. Když dlouhé auto, tak SUV nebo SAV ;-)
"All-Surface Progress Control enables smooth, effortless drive-away on low-friction surfaces such as snow and ice - all the driver has to do is steer." :-)
Jaguar XJ zatím nic moc, možná nový XF a XE zase více lidí přesvědčí, že Jaguar znovu vyrábí konkurenceschopná auta. Zatím je XJ jen o kousek lepší než Phaeton a ten navíc, má omezený počet motorizací. [odkaz]
[odkaz]
lenže XJ sa nikdy nevyrábalo tak masovo ako S, 7er alebo A8...za celý svoj život som nezažil že by som na ceste videl nejako veľa XJ čo sa mi ale pri A8 alebo S stáva často...ja skúsenosť s XJ mám konkrétne s 3.0d na predvádzacích jazdách a s 5.0. V8 ktorú mal kedysi kamarát a popravde toto auto je proste výnimočné..infotainment je trochu zastaralý uznávam ale inak to auto nemá chybu...je proste výnimočné tak ako každý iný Jaguar, nepredá sa ich tolko možno preto pretože ludia naučení na Nemeckú trojku sa proste boja presedlať na niečo iné...
čo sa týka ale schopností, v dobe ked toto XJ prišlo na svet prekonalo veškerú konkurenciu vrátane vtedajšieho S...proste kto chce zapadnúť nech si kúpi Nemca, kto chce byť iný kúpi si Jag.. :-)
Nebral bych to optikou prodejních čísel. Na Jaguaru je nejlíp vidět, že v tradičních segmentech (třeba sedany) se usnout v koutku nevyplácí.
V SUV sektoru se dá mnohem líp fungovat i s druhdy pošramocenou pověstí (LR).