Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak se bránit praktikám policistů při silniční kontrole?

Když nás zastaví policejní hlídka, většina z nás v tu chvíli znejistí. Muži v uniformě jsou pány situace a někdy nám kladou záludné a účelové otázky.
Zpět na článek
11. 9. 2012 20:20
11. 9. 2012 20:57
11. 9. 2012 21:10
11. 9. 2012 21:16
11. 9. 2012 21:22
11. 9. 2012 21:53
11. 9. 2012 22:06
11. 9. 2012 22:34
12. 9. 2012 09:04
12. 9. 2012 09:12
12. 9. 2012 09:29
12. 9. 2012 14:49
12. 9. 2012 14:59
11. 9. 2012 23:30
12. 9. 2012 09:30
12. 9. 2012 13:01
11. 9. 2012 21:04
11. 9. 2012 21:14
11. 9. 2012 21:19
11. 9. 2012 21:26
11. 9. 2012 21:44
11. 9. 2012 21:51
11. 9. 2012 22:08
12. 9. 2012 09:34
12. 9. 2012 11:48
12. 9. 2012 12:35
12. 9. 2012 16:50
12. 9. 2012 18:36
12. 9. 2012 14:51
12. 9. 2012 15:10
12. 9. 2012 15:27
13. 9. 2012 08:19
12. 9. 2012 13:03
11. 9. 2012 21:23
11. 9. 2012 21:28
12. 9. 2012 08:56
12. 9. 2012 09:36
12. 9. 2012 16:45
12. 9. 2012 17:39
11. 9. 2012 23:19
12. 9. 2012 09:37
12. 9. 2012 10:43
12. 9. 2012 20:45
12. 9. 2012 08:24
12. 9. 2012 08:33
12. 9. 2012 19:42
11. 9. 2012 21:24
12. 9. 2012 07:05
11. 9. 2012 21:36
11. 9. 2012 21:39
11. 9. 2012 21:49
11. 9. 2012 21:56
12. 9. 2012 06:59
12. 9. 2012 07:12
12. 9. 2012 09:02
12. 9. 2012 19:46
12. 9. 2012 09:17
11. 9. 2012 22:15
11. 9. 2012 23:18
11. 9. 2012 22:27
11. 9. 2012 23:29
12. 9. 2012 06:58
12. 9. 2012 09:43
12. 9. 2012 10:36
12. 9. 2012 10:46
12. 9. 2012 06:57
12. 9. 2012 09:44
12. 9. 2012 10:27
13. 9. 2012 08:24
13. 9. 2012 09:41
12. 9. 2012 19:47
13. 9. 2012 08:23
12. 9. 2012 15:22
12. 9. 2012 15:28
12. 9. 2012 15:37
12. 9. 2012 16:17
12. 9. 2012 18:47
12. 9. 2012 20:41
9. 3. 2014 15:52
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 20:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
23
11. 9. 2012 20:57
Re: haha
To víš, oni se chtějí podívat jaký "profík" si koupil háťapko 8-s
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2012 21:16
Re: haha
Jak? Slyší tu hrůzu >:D a ten článek o mně není, mě policie nezastavila ani jednou ;-)

edit: vlastně jednou jo, aby mi policista řekl, že potřebují nafotit křižovatku tak ať chvilku počkám :-!
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2012 21:53
Re: haha
Já mám divný myšlení? Naopak, ty máš divný myšlení! Já nemám zapotřebí se nad někým povyšovat kvůli tomu, že dělá svojí práci. Navíc to že mě nezastavili a tebe evidentně jo o něčem svědčí. :no:
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2012 22:34
Re: haha
>:D Teda tento príspevok ma pobavil >:D . Ty to máš v tej hlave pekne pomiešané, vychádza mi, že buď si veľmi mladý, alebo jednoducho len hlúpy, resp. kombinácia oboch týchto v dnešnej dobe veľkých predností >:D . Si jednoducho ovca, ktorá nič nechápe a plácá tie všeobecné hlúposti, ktoré sa tak úspešne masírujú do hláv (nepíšem do mozgov, lebo skutočný mozog je voči tomu imúnny). Z toho čo si napísal sú jasné len tieto veci: 1. nemáš vôbec pojem o živote, 2. nemáš ani vzdialene šajnu, o čo vlastne ide na ceste, 3. ako som už napísal, si len ovečka s vymytou hlavičkou. Nič si ale z toho nerob, stádo je väčšina populácie, takže si opäť raz víťazom a stojíš na tej "správnej strane" >:D >:D >:D a vo svojej nevedomosti prežiješ svoj "život v rámci pravidiel", keď ti povedia, choď vľavo - pôjdeš vľavo, jazdi 30km/hod v meste - pôjdeš 30km/hod v meste... Na "tých zlých, čo nedodržiavajú pravidlá" budeš ukazovať prstom, potom ich budeš aj udávať, lebo to je predsa tvoja "povinnosť" upozorňovať na "tých zlých", to nie je udavačstvo a tak ďalej... Zlatý socializmus... Stvoriteľ to proste zariadil tak, že jedincov ako si ty nevybavil mozgom, lebo keby ich jedného dňa napadla jednoduchá otázka "Čo vlastne robím na tomto svete?", tak by si to museli hodiť na najbližšom strome >:D ... A to by bolo zlé, lebo kto by tu potom dodržiaval pravidlá... >:-[] . Ži v mieri a hlavne veľa píš a podeľ sa s ostatnými o svoje "názory" - vždy nájdeš porozumenie a podporu... >:D .
12. 9. 2012 09:04
Re: haha
>:D >:D >:D Jistě jsem ovce >:D přiznávám, rychlost dodržuji, ovšem pouze pokud vidím děti nebo někoho se psem. Já při jízdě přemýšlím a jezdím tak abych nikoho neohrozil. Předpokládám že ty si ta "ne-ovce" co si to v klidu profrčí stovkou kolem školy.. A když něco udělám tak nemám problém to přiznat. Nejsem jako ty ta "ne-ovce" co něco udělá a pak má plnou hubu keců, když ho někdo zastaví. :no:
12. 9. 2012 09:12
Re: haha
aaaa promluvil reditel zemekoule >:D
jeste ze Ti muze radit o tom jak spatne zijes a jak nevis o cem je zivot. On toho totiz hodne dokazal >:D :no:
12. 9. 2012 09:29
Re: haha
Nechci se nějak míchat do debaty, ale opravdu je to tak, že ten, co dodržuje z nějakého důvodu pravidla silničního provozu, je ovce, bezmozek? A ten co je porušuje, to je teprve chlapák? Já sám občas úplně dle pravidel nejedu, ale proč bych si měl myslet, že ten, co jede ukázkově (ve smyslu předpisů), je jenom příslušník hloupého stáda?
Avatar - Hombre_71
12. 9. 2012 14:49
Re: haha
...no někdy to tak vypadá. Takové omezení na dálnici je toho zářným případem, Pokud si člověk "dovolí" jet povolenou 80-kou je z pravidla za úplného vola. Bohužel... :-|
12. 9. 2012 14:59
Re: haha
U mě naopak, já někoho takového rád potkávám, protože je to ve většině případů jediný řidič osobáku, kterého při předpisových 130 na dálnici předjedu a namasíruju si tím ego :-)
11. 9. 2012 23:30
Re: haha
V některých zemích za vystoupení z auta bez pokynu střílí.
12. 9. 2012 09:30
Re: haha
Snad ne tady v evropských luzích a hájích :-)
Avatar - gld
12. 9. 2012 13:01
Re: haha
"V některých zemích" jest v USA. Taktiež krajina známa tým, že môžeš bez varovania zastreliť kohokoľvek, kto bez tvojho povolenia vstúpi na tvoj pozemok. Vôbec, amíci radi strieľajú.
12. 9. 2012 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2012 19:42
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
To už aji kontrola dokladů je buzerace?
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:58
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
:yes:
12. 9. 2012 20:43
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
...jenze dostatecna pricina k tomu, aby te zastavili, je prakticky cokoliv, treba ze nejedes presne ve stredu jizdniho pruhu. Nicmene moje zkusenosti jsou veskrze pozitivni a nemohu si stezovat. Vsichni policiste se chovali bud neutralne nebo pratelsky, standartni otazka, vite, proc jsem vas zastavil mi vubec nevadi, nevim, proc u nas je porad policista bran jako nepritel a ne jako clovek, kteryho si z vlastnich dani platim, aby na silnici bylo bezpecno. Vzdycky mne zastavili naprosto pravem a az na jednu vyjimku se i prestupky jako rychlost (10+mph pres limit) nebo nezastaveni na stopce obesly jen s domluvou.
12. 9. 2012 21:54
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
Nemá se jezdit přesně uprostřed pruhu, ale při pravém kraji. Rejp rejp >:D Ale abych tu jen tak neplácal - zatím mě zastavili jenom jednou a vše proběhlo v pořádku. Jinak to USA - s tim střílením to řiká hodně lidí, ale vemte si, že si někdo koupí pozemek na louce, postaví tam posed s těžkym kulometem a bude kosit kolemjdoucí...nesmysl.
12. 9. 2012 22:05
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
Jak je to s tou jizdou v pruhu presne nevim, ale mluvil jsem s policajtem a ten mi rekl, ze ani on neni prakticky schopen ujet 100 yardu, aby nebyl absolutne zadny duvod k tomu ho zastavit, treba i bezduvodna zmena rychlosti je dostacujicim duvodem. V USA mas pravo branit sebe a majetek pouzitim strelne zbrane, na soudu je pak aby rozhodl, zda clovek, ktery sel pres tvoji louku, tvuj majetek ohrozil tak, abys mohl proti nemu zbran pouzit. Jinak pro pohyb v prirode v USA plati uplne jina pravidla, nez u nas a za sebe musim rict, ze ta nase se mi libi vic.
13. 9. 2012 08:17
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
Když to velmi, ale velmi zjednoduším, tak naši demokracii nám můžou USA, či GB jen závidět. Tady si totiž člověk může dělat "co chce".
13. 9. 2012 20:10
Re: V USA BY TĚ ZASTŘELILI
No, my toho mame ale taky hodne co zlepsovat. Zavidenihodna je u nas spis dostupnost zdravotni pece.
11. 9. 2012 21:04
Re:
Mám s tím zkušenosti, sama jsem si zaplatila na www.stop-prestupkum.cz a v podstatě se o nic nestarám. Zastaví mě, usměju se, řeknu, že chci do správního řízení a pak předávám. Od té doby jsem pokutu neplatila. ;-)
Rozbalit vlákno
30
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mrakoplas
11. 9. 2012 21:19
Re: Re:
Že něco nevíš, tak nemusíš hned druhým nadávat do blbů. ;-)
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mrakoplas
11. 9. 2012 21:44
Re: Re:
To netuším, mně policajti nikdy bezdůvodně nezastavili. Přesněji oni mně nezastavili už minimálně pět let (možná proto, že i za volantem se chovám slušně). :-)
Ostatně to je její věc a nevidím důvod jí kvůli tomu hned urážet. Takové chování také něco vypovídá o intelektu jedince. ;-)
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mrakoplas
11. 9. 2012 22:08
Re: Re:
Na co? Umíš číst? Já žádné pokuty nedostávám.
12. 9. 2012 09:34
Re: Re:
A kudyma jezdíš? Mě zastavili už nespočetkrát, zkontrolovali papíry, fouknul jsem do přístroje, "v pořádku pane řidiči, můžete jet". Musíš mít štěstí, že se vyhneš běžným silničným kontrolám.
Avatar - Mrakoplas
12. 9. 2012 11:48
Re: Re:
Silniční kontroly vídávám, ale nezastavují mně. Buď mám opravdu kliku, nebo auto a ksicht, které je z nějakého důvodu nelákají.
12. 9. 2012 12:35
Re: Re:
To je spíš klika, nedovedu si představit, že cajti na 50 metrů v jedoucím autě rozeznaj ksicht lumpa, kterého si podají :-)
Avatar - Mrakoplas
12. 9. 2012 16:50
Re: Re:
V praxi jsem sám nezkoušel jak moc to jde, ale několik známých policajtů mi nezávisle na sobě potvrdilo, že si opravdu vybírají podle řidiče a auta. Snaží se vytypovat problémové kusy ze kterých potencionálně vypadne nějaká ta pokuta.
12. 9. 2012 18:36
Re: Re:
Může být, já žádného policistu neznám :-)
Avatar - Hombre_71
12. 9. 2012 14:51
Re: Re:
no těch 15.000 ročně najezdím a policajti mě zastavili naposledy tak před 10. lety
12. 9. 2012 15:10
Re: Re:
To bude nějaká chyba v Matrixu :-)
12. 9. 2012 15:27
Re: Re:
Kdepak, celkem mám naježděno za 14 let cca 450tkm a policie mě celkem stavila tak 8x. Od doby co nebydlím v Praze(tedy posledních 7 let) pak 2x a to v současné době jezdím min. 25tkm ročně. Naposledy mě stavěli loni v lednu, když jsem ještě neměl vyzvednutej novej řidičák(povinná výměna a náhradní doklad mi nedali) to jsme si v poho vysvětlili - bez pokuty a pak někdy v roce 2010, když jsem shodou okolností zapomněl doma celou peněženku :*) a policajt přišel na to, že nejsem v tý jejich databázi(mám atyp rodný číslo) a zachránila mě manželka, která mě má napsanýho v občance. Tak jsme se tomu zasmáli a jel jsem dál-taktéž bez pokuty. Pravda, většinou jezdím do limitů, občas mi holt "proměřuje" rychloměr, to ale vyjímečně :*) A když už se stane, tak ač jsem z celkově 8 kontrol byl právě dvakrát stavěn pro rychlost, tak to vždy šlo domluvou, stačí být slušnej, ničím zbytečně neprovokovat a jde to. MP jsou ale zcela jiná liga, co mám zkušenosti, tak většinou vychování řeznickýho psa a povědomí o předpisech +/- stejný. Většinou se sami raději stáhnou po krátké argumentační přestřelce a jdou si hledat jinousnažší oběť.
Avatar - gld
12. 9. 2012 13:03
Re: Re:
Pravdepodobne reklama, slečna je tu novoregistrovaná a príspevky má len v tejto téme.

Záhada vyriešená, nemusíme ani Scotland Yard volať.
11. 9. 2012 21:23
Re: Re:
To je vidět, jak jsi blbej, když ani nevíš, jak se můžeš bránit. Nemyslela jsem si, že sem píšou jen sami ubŇzáci...Víš ty vůbec jaký je rozdíl mezi blokovým řizením, příkazním řízením a správním řizením? Asi ne, když si dutá hlava a správní řízení spojuješ s úřadem... :no:
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2012 08:56
Re: Re:
A správní řízení se nespojuje s úřadem? A kdo ho tedy vede?
12. 9. 2012 09:36
Re: Re:
Proč využíváš služby nějakých stoppokutám, když jseš sama tak chytrá a ukecala bys ty orgány na místě?
12. 9. 2012 16:45
Re: Re:
jak by mohla organa ukecat kdyz by ho mela zrovna v puse?
Avatar - Nerez
11. 9. 2012 23:19
Re: Re:
Další, kdo neumí uznat chybu a využívá klasickou českou vychcanost se ze všeho vylhat :no: ;-)
12. 9. 2012 10:43
Re: Re:
Když ti ten přestupek nedokáží přišít ve správním řízení (pomíjím, že na tebe vůbec nemusí přijít řada), tak proč platit, že? ;-) Já se na to dívám následovně. Kdyby všichni šli do správního řízení, tak by se možná policie naučila dělat svou práci pořádně. Nicméně, pokud si myslíš, že tě pokutují oprávněně (tedy ne za formalitu, ale za ohrožení veřejného zájmu), klidně zaplať na místě. Proti tomu nic nemám.
Avatar - positivemind
12. 9. 2012 08:24
Re: Re:
Čichám čichám někoho z firmy stop-prestupkum :-)
12. 9. 2012 08:33
Re: Re:
On by obecně tento informační buletin měl bejt označenej jako PR a kolegyně michaela1 rovnou odpovídat online na otázky...ale to se asi nenosí ;-)
11. 9. 2012 21:24
Re:mrakoplas
Děkuju za zastání... :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mrakoplas
11. 9. 2012 21:48
Re: Re:mrakoplas
Není zač. Nesnáším hulváty.
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:44
Re: Re:mrakoplas
Já nesnáším firmy, které si zaplatí reklamu a neoznačí ji jako PR a pak její zástupci jdou do diskuze aby obhajovali tu danou firmu.

To vždy značí podvodníky! Dobrá firma je obhájena dobrými zkušenostmi zákazníků, ne falešnými zaměstnanci v diskuzi.
Avatar - Mrakoplas
12. 9. 2012 20:30
Re: Re:mrakoplas
Také takové firmy nemám rád, ale nevidím v tom důvod někomu hned nadávat.

Považuji to spíš za problém redakce. To oni si musí uvědomit, že s tímhle přístupem jejich důvěryhodnost klesá. Nechtějí-li být brzy pro srandu králíkům, měli by těch pár korun nechat ležet.
11. 9. 2012 22:48
Re: Re:mrakoplas
Aj ja sa ťa chcem zastať... Myslím, že každý by mal vedieť, "jaký je rozdíl mezi blokovým řizením, příkazním řízením a správním řizením", to je na ceste tá najdôležitejšia "dovednost". Nechápem, ako mohol niekto dostať vodičák bez týchto základných znalostí... Aspoň vidíš, ako to chodí... Potom máš na ceste všelijakých úbožiakov, ktorí neovládajú tieto záležitosti a sú takí hlúpi, že ani nezavolajú firme, ktorá im to vysvetlí... No a potom pracuj s takým materiálom...
Avatar - R32
12. 9. 2012 07:05
Re: Re:mrakoplas
Ahoj, mňa by zaujímalo koľko ťa to stojí? Koľko stojí ročne takéto "zastupovanie" alebo je to podľa počtu riešení? :-!
12. 9. 2012 16:48
Re: Re:mrakoplas
napr. pojistovna Slavia to ma v cene povineho ruceni a pritom to je jedna z nejlevnejsich.
11. 9. 2012 21:36
Re
Jasně, dělám jim reklamu, pač jsou fajn... :-) :yes: Tady se projevuje skutečná povaha řidičů, co na silnici myslí "jen" hlavou.... :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2012 21:39
Re
Hele a máš ty vůbec auto, přijdeš mi nějaký zatrpklý... :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
11. 9. 2012 21:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2012 21:56
Re: Re
Tak určitě >:D první věta stačila..předposlední mě srazila do kolen a poslední dorazila >:D >:D
12. 9. 2012 06:59
Re: Re
...musíš mít spoustu času, že se tím dokážeš bavit ;-)
Avatar - R32
12. 9. 2012 07:12
Re: Re
>:D >:D >:D ty si to zaklincoval... >:D >:D >:D
Ale teraz vážne, mohol by si zmierniť a prestať sa tu do nej navážať, kto chce nech si platí vlastných právnikov, kto chce nech si platí firmu, kto nechce nech platí rovno policajtom... čo to riešiš? Každého osobná vec ako nakladá so svojimi peniazmi. Je tu ešte možnosť byť skutočne slušným vodičom ktorý dodržiava všetky predipisy a pokuty ťa tým pádom netrápia. No všetci vieme že polícia keď chce niečo si nájde prípadne striehnu na nejakch miestach kde sa včera zmenila značka a podobne... ;-\
Avatar - Blue Sun
12. 9. 2012 09:02
Re: Re
Hochu, ty jsi zralý na bloknutí... Věděl jsem od počátku, že to máš v hlavě pomotané, ale že tolik, to by mě nenapadlo...
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:46
Re: Re
Tady to petrmur nemá pomotané, trochu to přehání, ale má pravdu, tohle je registrovaný nick jen pro podpoření tohoto PR článku, který PR označen není.

Tohle dělají vždy podvodníci, D2D počínaje a zaměstnanci různých callcenter konče. :no: :no: :no:
12. 9. 2012 09:17
Re: Re
Na zastupitelstvi podas leda ho... >:D Bylo Ti uz alespon 15? Dle inteligence Tvych prispevku, bych Ti doporucil se jit lecit.
11. 9. 2012 22:15
hmmm
Fíha tady se to rozjelo. Jedna blbka co si platí firmu na pokuty "aneb nechci slevu zadarmo" a druhej co se jí směje. No a já třetí co do toho reje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - czacom
11. 9. 2012 22:27
Rady?
Čekal jsem rady tipu jak mluvit s policistou a odkaz je na nějakou pojišťovnu ? Ne díky
Rozbalit vlákno
3
11. 9. 2012 23:29
Re: Rady?
Nápodobně, nezbývá, než se držet starého: zatloukat a tvářit se jak *.
12. 9. 2012 06:58
Re: Rady?
Vždy slušně a pokud možno rovnoprávně...jak říkala matka Ivánkovi...
12. 9. 2012 09:43
Re: Rady?
Konečně to tady zaznělo..slušně.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 9. 2012 02:17
Jak na to?
Po vyzvání k zastavení nejdříve zbrzdíme, přitom stahujeme okénko včetně u spolujezdce, v momentě kdy už téměř dobržďujeme, ukázat prostředník, důsledně, aby si ho orgán stačil prohlédnout, pěkně na obě strany, i přes spolujezdce, ten může i vypomoci. A pak jen akcelerovat, akcelerovat a akcelerovat...
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2012 10:36
Re: Jak na to?
zapomněl si odhodit vizitku stopprestupkum.cz ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
12. 9. 2012 17:54
Re: Jak na to?
To né, tohle je jiná "liga".
12. 9. 2012 06:57
Přístup
Pokud s PČR na silnicích něco řeším, jsou to obvykle drobnosti bez bodů, musí-li někdo permanentně řešit a platit paušál právníkům neschopným se živit běžnou činností a využívajících zjevným nedostatků v zákonech, pak nemá na silnici co dělat.
Každej se může dostat do problému, kdy se necítí vinen a právní služby jsou na místě, ale pokud vědomě něco poruším, pak si to zaplatím...
Rozbalit vlákno
6
12. 9. 2012 10:27
Re: Přístup
není to tak černo-bílý - je spousta omezení, nařízení, limitů a pod. které jsou nastavené absolutně iracionálně z pohledu 99% řidičů, čistě za účelem třeba lehkého kasírování, nebo kvůli tomu že nějaký zastupitel/šéf policie/starosta má na nějaké ulici barák, případně nějaká spřátelená firma potřebuje zakázku na nové značky, retardéry a pod.
13. 9. 2012 08:24
Re: Přístup
To sice ano, ale řidič není Robin Hood. Řidič nemá právo posuzovat smysluplnost dopravního značení a selektivně se rozhodovat co dodržovat bude a co ne.
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:47
Re: Přístup
:yes: :yes: :yes:
12. 9. 2012 08:36
má zkušenost
slušně vyjednávat, věcně a nehádat se. Pokud mají pravdu, uznat to - pohybuji se pak na dolní hranici (mé pokuty za posledních 10 let: 200, 100, 500 a 400 ... a některé prominuty )
Pravdou je, že když je někdo agresivní, pěkně si ho vychutnají ... známý dělá cajta a říká, že právě v těchto případech ... když se chce, vždy se něco dalšího najde ... málokdo má auto a vše kolem ve 100% pořádku.
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2012 21:04
Re: má zkušenost
Chovám se pořád stejně, přestupků se dopouštím výjimečně. Jenže problém je i jinde. S malým autem jsem měl malé pokuty, s velkým autem mám velké pokuty.
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 22:19
Re: má zkušenost
Já mám opačný dojem, se starým autem mě zastavovali častěji jen aby si překontrolovali STK, gumy atd... s novým téměř vůbec, přitom konkétně gumy jsem měl tedy lepší na starém autě... ale kdo by kontroloval gumy u nového auta, že..
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 09:11
Policicajti nechrání, ale vybírají.
Tohle je obrovská chyba. V zatáčce před školkou je neuvidíš, ale jsou schopni vybírat prachy za parkování v protisměru na vedlejší cestě v obci mezi barákama, kde se minou i dva kombajny.
Rozbalit vlákno
4
12. 9. 2012 10:33
Re: Policicajti nechrání, ale vybírají.
:yes:

u nás vjezd do vesnice. Cedule cca 200m před prvním barákem. Silnice (když už konečně začne zástavba) z jedné strany hraničí s lány pšenice, z druhé se zadními částmi baráků. Není tam žádný chodník, nikdy tam žádný chodci nechodí.
Bežně tam dávají pokuty za 55km/h - teda těm, co si to nechají líbit.

Ale to, že jak končí hlavní silnice a máš dávat přednost, je tam takové velké zrcadlo abys něco viděl - samozřejmě vítr to pořád otočí a vidíš prd - tak to jim nevadí. Když zastavíš na hranici křižovatky, vidíš asi 5m na stranu, takže hezky krokem a doufat, že skutečně nikdo nejede, a když jo, tak tě včas uvidí a neskončí to bouračkou.

Pomáhat a chránit.....
12. 9. 2012 11:09
Re: Policicajti nechrání, ale vybírají.
Prepáč, ale ešte si asi nikdy nevidel naživo kombajn :-) Ale slovný obrat ináč dobrý :-)
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:48
Re: Policicajti nechrání, ale vybírají.
Tohle pokutování za parkování v protisměru - sám jsem za to pokutu dostal, ale pak sama paní na centrále uznala, že to bylo od nich sprosté a dala mi jen 100 kč a bez bodu (vymlouvat se na osobu bblízkou mě ani nenapadlo, to auto jsem tam zaparkoval sám) - dělají v 99% měšťáci. :no:
13. 9. 2012 08:26
Re: Policicajti nechrání, ale vybírají.
Bohužel. Je to něco, co velmi snižuje reputaci policie, protože to je hodně vidět. Ryba ale smrdí od hlavy.
12. 9. 2012 09:11
Nepochopil sem smysl toho článku..
přijde mi to jako by řidičům říkal...Je jedno,že děláte přestupky,vždycky hledejte prkotiny na jednání policistů,abyste odjeli bez postihu...Aneb na silnici je dost bezpečno,aby dědečci radílci z auto.cz nabádali k tomu jak chcát na předpisy...Když mě zastaví policie,tak vždycky přiznám přestupek a nikdy sem neměl problém to ukecat na nejnižší možnou hranici.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 09:48
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Jenže je rozdíl když jedeš rychle v centru obce nebo někde v poli, kde je tabule obce nesmyslně. Jsem pro aby policajti chytali, ale ne nachytávali a kdo bude mít moc chytré kecy, tak mu ještě trochu přilepšit.
12. 9. 2012 09:56
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Dá se s tebou souhlasit. Sám bych třeba v obci v polu bez baráků pade nejel. Ale kdyby mě tam změřili a zastavili, neřekl bych ani popel a třeba bych se snažil slušně sjednat napomenutí. Faktem totiž je, že taky v téééém polu za vsí jsem měl pořád jet 50.
12. 9. 2012 10:48
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
ano, měl jsi tam jet těch 50km/h, protože to řekl nějaký úředník, a kdybys tam jel 52km/h, tak bys ohrozil celosvětový mír....

jen si nechte s**t na hlavu, přesně o to jim jde - nemyslet a platit, dodržovat, neodmlouvat, poslouchat...
12. 9. 2012 11:12
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
To si hodně lidí myslí, že nikoho neohrozí (a někdy fakt nikoho ohrozit nemusí). Jinak z některých komentářů tady mám pocit, že žijeme v policejním šikanujícím státě, jak ti cajti nic nedělají, jenom vybírají na nesmyslných místech (tedy úplně všude, protože, kam se postaví, tam je to špatně). Kdyby mě jednou pokutovali, když jsem nic neporušil (do teď jedna pokuta za rychou jízdu právě v obci), asi bych se na věc koukal jinak, ale zatím si tedy, podle tebe, nechám sr*t na hlavu od těch darmožráčů, co jenom buzerujou ty slušné disciplinované rychlost překračující a špatně parkující řidiče.
12. 9. 2012 11:46
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
tvoje volba

já už zažil x-krát bezdůvodnou buzeraci ať už za rychlost na nesmyslných místech, nebo i za parkování, takže si o nich myslím svoje
12. 9. 2012 12:33
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Ok, jenom podotknu, že co přijde nesmyslé tobě, nemusí být nesmyslné obecně. Já zatím bezdůvodnou buzeraci nezažil (opravdu byla ta tvoje bezdůvodná?), ale respektuji tvůj postoj.
12. 9. 2012 15:46
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Klasická ukázka pol. buzer. ja na výjezdu z pumpy OMV na Naháči na 28km D1, je tam stopka, každej tam zastaví, protže tam fakt není vidět, ale stejně to tam sbíraj se slovy" Viděli jsme Vás, že jste neuvedl/a kola do klidu..." Už tam zkasírovali otce, nevlastního otce, manželku, všechny jsem je už poučil, jak je v tomto případě poslat do kša a nenechat si zkazit den, navíc za tu stopku jsou i bodíky :-O Ale jak jsem psal výše, s policí vždy slušně, ale nenechat se sebou vytírat.
PS: cca před 10 lety jsem dostal pokutu za porušení zákazu odbočení vlevo, smutné na tom ale bylo to, že jsem přijel z druhé strany než si policajti mysleli a odbočaval jsem tedy doprava, tedy bez zákazu a nic jsem neporušil. Stejně jsem dostal pokutu, i když jsem měl svědka(vezl jsem babičku na vyšetření do špitálu) a ty sviňky si od ní vzali pokutu-fakt pašáci. Tehdy jsem se jako mladej zoban nechal.
12. 9. 2012 11:42
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
klidně si nechám * na hlavu,než abych se s někým hádal a cáloval pokuty.
12. 9. 2012 11:11
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
To není pravda. Přestupek jsi nespáchal, jen jsi porušil formální předpis, navíc ta značka je tam v rozporu s předpisy, má být se začátkem zástavby. Kolik tam můžeš jet, záleží jen na tom, co tam je. Jako všude jinde na silnici.
12. 9. 2012 11:18
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Tohle se mi, zatím, nestalo. Byla to jenom modelová situace. Ale za rychlost jsem už v obci jednou platil, 63 km/h, uprostřed zástavby, prostě jsem to risknul. Jasná moje bota, sklapnul jsem hubu, zaplatil a od té doby tudma jezdím pade :-)
12. 9. 2012 11:28
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Tak to je něco jiného. Nicméně i tehdy nemusí jít nutně o přestupek, je zástavba a zástavba. Ale jak jsem napsal výš; pokud si myslíš, že ses přestupku dopustil, klidně zaplať. To je naprosto v pořádku.
12. 9. 2012 11:35
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Jednak nejsem na nějaké slovní přetahování s policisty (netuším, na čem bych tam měl postavit obhajobu své neviny) a druhá věc je, že jsem se opravdu přestupku dopustil. Nu což, 2krát jsem pak nešel do hospody a bylo vyděláno na pokutu :-)
12. 9. 2012 12:34
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Před policistou se nemusíš obhajovat. Pokud se nepřiznáš, nemůže to vyřešit v blokovém řízení a musí to postoupit do správního. Pokud samozřejmě víš jak na to, tak se můžeš celému tomu kolečku úplně vyhnout, protože může sám uznat, že to neobstojí. Pokud si myslíš, že ses přestupku dopustil, je lepší vzít to v blokovém. A tak jako tak být slušný, samozřejmě.
12. 9. 2012 15:12
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
:yes: zkusím cvičně spáchat nějaký přestupek a napíšu pak svoje dojmy :-)
12. 9. 2012 17:27
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
>:D
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:54
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
>:D :yes: Hlavně se na to pak nezapomeň vymlouva "Já tu rychlost překročil jen cvičně"
12. 9. 2012 20:34
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Blázníš? Budu za drsňáka :-)
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:50
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Pokud jsem někdy dostal trochu nesmyslnou pokutu, tak to byli měšťáci, státní mě nikdy vlastně až na jednu stopku (odbočoval jsem vpravo a stopka tam je kvůli vlevo, kde nejde vidět), kterou jsem ukecal na 100 Kč nikdy nepokutovali a vždy s nima byla dobrá domluva.
12. 9. 2012 15:07
Re: Nepochopil sem smysl toho článku..
Tak to jsi asi jeden z mála, kterému možná (ne)došlo, že celý smysl tohoto článku spočívá v tom, že je to dobře skrytá reklama na placené pseudoporadenské služby obranaridice.cz., který autor článku celkem neskrytě propaguje. Tady v tom státě fakt na blbce nenarazíš ;-) .
12. 9. 2012 11:06
To je zváštne,
keď je článok o autách, diskusia je zvyčajne pomerne kultivovaná. Akonáhle je o polícii, nejako sa to zvrháva do osobných útokov. To snáď ani nemá cenu čítať. Tiež ste si to všimli? Čím to je?
Rozbalit vlákno
1
12. 9. 2012 14:43
Re: To je zváštne,
Osobních útoků je v této debatě dost.
Ale pokud se mluví o autech z koncernů VW a HMC, zpravidla to o tolik lepší nebývá...
Avatar - Wikidy
12. 9. 2012 13:37
Já si nestezuji
Posledni dve zkusenosti s hlidkou PCR:

1.) pred mesicem jsem nezastavil na stopce, projel kruhac, na vyjezdu jsem smerovku dal, cca 150 m za kruhacem krizovatka, najels jsem do odbocovaciho pruhu a nedal smerovku. hned majaky, zastavil jsem, vystoupil z vozu, pozdravil, podal doklady, dali mi dychnout (0.0), vysvetlili mi co jsem udelal, priznal jsem to (tu stopku jsem fakt nevidel, moc tema koncinama nejezdim), omluvil jsem se a slibil, ze priste si dam pozor, policajt vratil doklady a rekl "dneska to vyresime domluvou" pozdravil a odesel, sechno ok.

2.) pred rokem a ctvrt jsem byl na festaku, hned po vyjezdu z parkoviste o pul treti v noci se na mne povesili, po cca 500m jizdy mne zastavili, dali dychnout (0.0), zkontrolovali doklady, upozornili mne na jedno nesvitici brzdove svetlo, podekovali a odjeli.

Z toho plyne jedine, pokud mate auto v cajku (doklady, STK, POV), nepili jste a nejezdite jak mistni Fittipaldi a chovate se slusne, nemusite mit z policajtu strach a nemusite platit nejake firme za to, co zvladnete vyresit sami. A kdyz natrefite na idiota, kteremu doma manzelka nedala zapichat a chce si to kompenzovat na ridici, stejne vam nic nepomuze...
Rozbalit vlákno
1
12. 9. 2012 14:54
Žádný problém
Policie mně již několikrát zastavila a musím říct, že policisté se vždy chovali velmi slušně a korektně! Spadnu dost často do jejich sítí, když se vracím jako muzikant nad ránem domů, několikrát jsem i zažil doslova šťáry ve Francii nebo Německu na noční dálnici a nikdy jsme se nesetkal s jakýmkoliv arogantním či nepřiměřeným jednáním. V této souvislosti se mi zdá, že čeští policisté jsou o něco korektnější než jejich zahraniční kolegové. Dokonce i když jsem byl jednou platit pokutu za rychlou jízdu ( ještě na polici) příslušná paní či slečna policistka mi muj prestupek zdelila s usmevem a tak korektne, ze nebyl jakykoliv duvod pouzit vuci ni jakehokoliv arogantniho jednani.
Takze za mne pro prislusniky policie :yes: a doufam ze to i takto zustane nadale! ;-)
Pouceni pro dalsi - i policiste se chovaji jen tak jak my k nim! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
12. 9. 2012 15:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
12. 9. 2012 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2012 15:37
Re: ha
Třeba sepisuje smlouvy s novými zájemci a má fofr :-)
Avatar - petrumr
12. 9. 2012 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2012 18:47
PR článek
hele chápu proč takové články existují, ale z tohodle to tak strašně smrdí a ještě to přikládání v diskuzi ... je to kentus

zatím jsem to vždycky uhrál s domluvou a stačilo nebejt mamrd!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
12. 9. 2012 19:58
Drahé auto.cz
To, že vychází PR články beru, něčím se živit musíte, ale podoporovat podvodníky tohoto typu, kteří pak jako fiktivní spokojení zákazníci obhajují firmu, která si reklamu zaplatila, to je překročení hranice, kdy se i vy k těmto lidem pojíte.

PR článek, který máte zaplacený (ať hotově nebo službami) má být označen jako PR :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
12. 9. 2012 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2012 10:34
A co takhle jezdit slušně...
... a kontakt s příslušníky minimalizovat na nejnutnější možnou míru...

Kam jinak dojdeme?

Je super, jak si každý hraje na frajera, ale když má pykat, tak hledá kličky... Taky jezdím někdy proti předpisům, ale když mě chytí, tak akceptuji trest... něco za něco...

Výše uvedené firmy mají smysl v případě policejní šikany... ale upřímně... kolik procent případů to je?
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2014 15:52
Pokuty
Já jsem začal řešit pokuty právní cestou, nehraji na promlčení, ale vše řeším skulinkami v zákonech. Kdyby někoho zajímalo víc informací rád Vám osobně na všechno odpovím.

Petr
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0