"nejvíce českých fanoušků má BMW... Domácí Škoda je třetí..." A kam se vypařil druhý Hyundai? Ještě že z tabulky ho nevymazali, ale kdo ví, co není může (příště) být... :no:
Protože zmiňují první místo a pak jak dopadla tradiční domácí automobilka, na zbytek se podívejte v tabulce, myslím že je to zcela normální komentář i u mezinárodních sportovních událostí, oznámit vítěze a umístění týmu či sportovce reprezentující zemi pro níž příslušný novinář komentuje...
No, kdyby tak redaktor komentoval i první tabulku, mohl bych souhlasit, ale tam se zmiňuje o pěti z prvních šesti míst (tentokrát vypouští Nissan na 4.místě). Evidentně do svých komentářů promítá své osobní sympatie (resp. antipatie) k jednotlivým značkám... ;-)
Ten první žebříček nádherně ukazuje co lidé chtějí(BMW, Mercedes), ale realita je že si koupí Toyotu nebo VW - největší výrobci aut na světě, kteří v tom žebříčku ani nejsou! :'-(
hodnotit úspěšnost značek na FB podle "lajků". Naší firmě pořád nějací Indové nabízí tisíce lajků většinou z fake účtů za ceny v řádech dolarů. My to nepoužíváme, protože chceme vědět kolik se o nás zajímá lidí skutečně ale co vím nákup těchto lajků se u větších firem používá běžně. Dělá se to z důvodu "efektu stáda" - když běžní reální uživatelé vidí hodně lajků, taky danou stránku lajknou protože kde je hodně lajků, tam by měl být kvalitní obsah. Vůbec mě proto nepřekvapuje, že mají automobilky největší procento lajků z Indie...