Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
17
/
23
Prohlédnout znovu
Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
|
acz
Původní palubní deska mnoho krásy nepobrala, zpočátku ji využívaly všechny octavie. V nejlevnějších modelech přežila až do roku 2004.
|
acz
Interiér provedení Laurin & Klement hýřil luxusem, jeho palubní desku později převzala většina octavií
|
acz
První škodovkou s automatem byla Octavia 1.6/74 kW, nabízel se i pro další motory
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Základní verzi LX (později Classic) prozradila na první pohled čtrnáctipalcová kola, čirá okna, černá zrcátka nebo absence bočních ochranných lišt
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Octavia Combi se představila na frankfurtském autosalonu IAA v září 1997, tehdy však zatím jen v podobě designové studie. Do prodejen dorazila až s půlročním zpožděním.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Zavazadelník kombi nabízel obří objem 548 l, v případě verzí 4x4 o sto litrů méně Liftback s pohonem 4x4 se vyráběl jen krátce, a to výhradně s motorem 1.8 Turbo 20V/110 kW
|
acz
Historicky nejslabší motor octavie konstrukčně pocházel ze Škody 1000 MB, využíval rozvod OHV a převodovku z felicie
|
acz
Nejoblíbenější je diesel 1.9 TDI. Zde verze 66 kW, silnější 81 kW prozradí červené „I“.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Kromě mezinápravové spojky Haldex získaly čtyřkolky víceprvkové zavěšení zadní nápravy
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní