Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaké automobilky nejvíce prodělávají na prodeji svých aut? Opel a Ford

Vybraným automobilkám se prodej aut nevyplácí. Své o tom vědí evropské divize GM a Fordu nebo francouzští výrobci.
Zpět na článek
25. 4. 2013 11:42
25. 4. 2013 12:26
25. 4. 2013 12:32
25. 4. 2013 12:32
26. 4. 2013 01:35
25. 4. 2013 12:22
25. 4. 2013 16:22
26. 4. 2013 09:30
26. 4. 2013 09:45
Avatar - peter_ko
25. 4. 2013 10:06
Celá tabuľka nebude?
Alebo na univerzite Duisburg - Essen poznajú len tieto automobilky?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
25. 4. 2013 10:38
Re: Celá tabuľka nebude?
Bohuzel, znaji jenom ty, co jsou v clanku: [odkaz]
Avatar - CHerokee
25. 4. 2013 11:42
Info
Docela zajímavé informace. Vypovídá o tom, které značky jsou na tom dobře a které špatně. Jen u toho Porsche nevím, jestli je pro zákazníka dobré, když na měm značka tolik vydělává... ale zas prodávají na počet málo aut, tak to potřebují.
Rozbalit vlákno
4
25. 4. 2013 12:26
Re: Info
Porsche v loňském roce vyrobilo skoro 150 tisíc aut. To není zrovna málo.
Avatar - Renton
25. 4. 2013 12:32
Re: Info
Ked je zakaznik ochotny dat tolko za Porsche, tak nie je dovod znizit cenu. Mna by zaujimali marze napriklad za McLaren, Ferrari alebo nove Pagani :-)
25. 4. 2013 12:32
Re: Info
Podle jakého klíče?
Avatar - Ham.
26. 4. 2013 01:35
Re: Info
Dobře to je. A nejen pro značku, ale i pro zákazníka. Čím exkluzivnější značka tím vyšší marže a v nejvyšších patrech jsou to samozřejmě násobky proti dalším. Čím víc taková exkluzivní značka vydělává, tím víc může dát do vývoje, který je „exkluzivně“ drahý a nabídnout tak ještě větší exkluzivitu svým klientům a samozřejmě sobě ještě větší marže. Je to svým způsobem "začarovaný kruh" do kterého se všichni snaží dostat, ale jen nejlepším v každém oboru se to podaří. Porsche se to evidentně podařilo a zatímco všem ostatním značkám s dolehnutím krize marže trochu klesly (nebo se jim prohloubila ztráta, viz seznam zkrachovalců) tak Porsche se marže i přes krizi ještě zvedly, to jen potvrzuje starou pravdu, že exkluzivního zboží se krize netýká.
25. 4. 2013 12:22
Marže 3,5%
Nezlobte se na mne, ale prodávat auta s průměrnou cenou 570 tisíc korun a vydělat na každém z nich jenom 20 tisíc mi teda nepřijde jako good job.

Kdyby místo výroby aut prodávali pizzu, tak maj marži 50 % >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
25. 4. 2013 13:50
Re: Marže 3,5%
Na druhou stranu s pizzou nemusíš utrácet v servisu a ND na ní taky nepotřebuješ
25. 4. 2013 14:12
STUDIE či NESTUDIE
Pokud vezmeme v úvahu, že autoři studie do výsledných čísel nezahrnuli například odpisy zařízení, tak je to minimálně diskutabilní. Samotné stroje taktéž stojí nemalé peníze a počítat tak pouze údržbu, resp. náklady na opravu a údržbu je poměrně málo.

Na druhou stranu pokud automobilka nabízí produkt s ohledem na svoje bankovní a leasingové služby (logicky tedy "sníží" pořizovací cenu vozu), tak nezahrnutí těchto výnosů je taktéž přinejmenším klamavé.
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2013 16:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
25. 4. 2013 18:03
Re: neprekvapive
To jsou zase bláboly. Zrovna vyšla nová statistika spolehlivosti ADAC. Korejci jsou opět nejhorší a Renault patří mezi nejlepší. Pokud se podíváš na ceny, tak korejci jsou nejlevnější a přesto vydělávají. Renault má ceny jako konkurence (VW, Ford, Opel). Pokud se na tuto statistiku podíváš, tak prodělávají evropské automobilky kvůli poklesu v Evropě (Ford EU, GM EU,...). VW vydělává v Číně, korejci mají v Evropě nízké prodeje a na trzích, kde jsou největší propady skoro neprodávají.
26. 4. 2013 09:30
Re: neprekvapive
Napriklad Bravo je povazovane, ze jeden z najspolahlivejsich Fiatov dneska, ale v statistike praskajucich ziaroviek nemeckej Dekry skoncilo v dolnej polovici, ale pozor, tesne okolo neho sa pohyboval super kvalitny Ceed. Zaujimave, ze i30 bolo podstatne lepsie. Asi kvalitnejsie ziarovky ;-)
Avatar - dal
26. 4. 2013 09:45
Re: neprekvapive
Statistika ADAC nemá žádnou vypovídací hodnotu. Korejci jsou ve spolehlivosti spolu s Japonci na špici a přes to nejede vlak. Proto si můžou dovolit dávat delší záruku než ostatní. Kdyby dala Škodovka stejné záruky jako H/K, tak při současné kvalitě produkce prodělá ještě více než Opel.
25. 4. 2013 23:44
Re: neprekvapive
Splietas uplne, ale uplne somariny o kazdej jednej automobilke.
26. 4. 2013 01:12
Re: neprekvapive
Prober se konečně z té diskotéky. Máš ještě dojezdy že blábolíš takové voloviny ne? >:D