Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Japonské automobilky budou společně vyvíjet motorové technologie

Osm japonských výrobců automobilů se dohodlo na spolupráci při vývoji nových technologií v oblasti spalovacích motorů. Firmy tak chtějí lépe konkurovat evropským rivalům.
Zpět na článek
20. 5. 2014 15:00
20. 5. 2014 15:25
20. 5. 2014 16:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 5. 2014 16:33
20. 5. 2014 22:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 5. 2014 18:13
21. 5. 2014 07:35
20. 5. 2014 16:50
20. 5. 2014 18:30
20. 5. 2014 21:41
20. 5. 2014 15:00
turbo
Bude to s turbem a bez Mazdy a nebo s Mazdou a bez turba? :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ham.
20. 5. 2014 15:25
Re: turbo
S turbem a s Mazdou. :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 5. 2014 16:15
Re: turbo
Myslim, ze Japonci su dost inteligentni na to, aby nestavili vsetko na jednu ci dve technologie ako napr. Europa (tdi a turbo-downsizingove benziny - v hybridoch ci atmobenzinoch Europa na Japonsko straca).

Mazda turbo benzin donedavna pouzivala, v Japonsku kupis aj hybridnu trojku, takze nechapem, preco si svoj vyber zuzil na bud-alebo.
20. 5. 2014 16:33
Re: turbo
Zaujimave, ze Mazda nebola dost inteligentna na to, aby nestavila iba na jednu technologiu - benziny bez turba.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 5. 2014 22:28
Re: turbo
Tak este raz.
1. Mazda turbo nevylucila.
2. Mazda ma v portofolie diesel (ktory nema obdobu), atmosfericky benzin (ktory je tiez jedinecny), hybrid, a vo vyvoji je dalsi unikatny motor - nova generacia wankela.
20. 5. 2014 18:13
Re: turbo
Co máš proti evropským atmosférám? Těžko by mě jejich vymírání mrzelo, kdyby stály za prd.
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 07:35
Re: turbo
Asi čteš jiný článek, viz. "Nemyslíme si, že z hlediska technologií zaostáváme (za evropskými automobilkami). Jsme však pozadu z hlediska efektivity vývoje," prohlásil Ohcu.
Avatar - WinDiesel
20. 5. 2014 16:50
Re: turbo
O to tady vůbec nejde.
Nissan versus Toyota versus Honda jsou znepřátelené obchodně-výrobní klany, od jakživa.

Ke klanu Toyota spadá Mazda, Mitsubishi a Subaru.

Tady nejde o to jaké technologie ale jak přestat býti rivaly a začít spolupracovat, snižovat rapidně náklady.

Každý má k dispozici něco zajímavého, každý bude muset spolknoiut hořkou pilulku a něčeho se bude muset vzdát - odměnou nza to budou nižší náklady, případně vyšší zisk, případně nižší cena vozu pro zákazníka - a to se počítá !!!!!
Avatar - flyboyeda
20. 5. 2014 18:30
Re: turbo
Aby to nedopadlo jako s Evropskou únií, která má podobné principy

myšlenka je to hezká, uvidíme jaká bude realita
Avatar - WinDiesel
20. 5. 2014 21:41
Re: turbo
Uvidíme ale ta spolupráce již probíhá, pouze bude rozšířena mezi Nissanem, Toyotou a Hondou. Zvláště pak Honda je a byla těžkou sólistkou ......
20. 5. 2014 19:23
Základní výzkum
Jde jen o základní výzkum a 100 mil CZK + dalších pár stovek mil CZK od vlády je celkem nic (např. Honda dává McLarenu prá cca 200 mil USD ročně). Takže zatím nic moc. Základní výkum není aplikovaný výzkum a na druhé straně nepředstavuje problém v konkurečním prostředí, ve kterém je prakticky Honda proti všem.
Jestli na něco přijdou, tak se to v autech objeví nejdříve za 5 let, spíše později.

Osobně považuji japonské atmosféry za špičku (hlavně od Hondy), protože jsou vynikající kombinací hlavně spolehlivosti, čistoty (žádné saze, jako evropské přímovstřiky navíc s turbem), spotřeby a dostatečného výkonu. Proč mají v třetích zemích hlavně japonská auta s benzínovými atmosférami? Protože jsou spolehlivé a jedou na vše, co připomíná benzín. Vždyť ještě koncem 90. let hondím vysokootáčkovým atmosférám stači benzín BA 91 (koncernové potřebovaly pro vyšší otáčky BA 98).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
21. 5. 2014 06:42
Japonci nectí autotradice
a strašně jim to škodí. Měli tolik povedených modelů, které v další generaci pohřbili.
Něco jako Opel s Calibrou. Pokus nahradit Calibru Astrou kupé byl velice směšný počin.
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2014 08:08
Re: Japonci nectí autotradice
Ktere autotradice ? Japonci dokazali nekolikrat, ze umi a sakra dobre umi.
21. 5. 2014 10:31
No konečně...
:yes:
Rozbalit vlákno
0