Novinky
Ham.
5
S turbem a s Mazdou. 😄
Přejít do diskuze
Zaujimave, ze Mazda nebola dost inteligentna na to, aby nestavila iba na jednu technologiu - benziny bez turba.
Aby to nedopadlo jako s Evropskou únií, která má podobné principy
myšlenka je to hezká, uvidíme jaká bude realita
myšlenka je to hezká, uvidíme jaká bude realita
Tak este raz.
1. Mazda turbo nevylucila.
2. Mazda ma v portofolie diesel (ktory nema obdobu), atmosfericky benzin (ktory je tiez jedinecny), hybrid, a vo vyvoji je dalsi unikatny motor - nova generacia wankela.
1. Mazda turbo nevylucila.
2. Mazda ma v portofolie diesel (ktory nema obdobu), atmosfericky benzin (ktory je tiez jedinecny), hybrid, a vo vyvoji je dalsi unikatny motor - nova generacia wankela.
Myslim, ze Japonci su dost inteligentni na to, aby nestavili vsetko na jednu ci dve technologie ako napr. Europa (tdi a turbo-downsizingove benziny - v hybridoch ci atmobenzinoch Europa na Japonsko straca).
Mazda turbo benzin donedavna pouzivala, v Japonsku kupis aj hybridnu trojku, takze nechapem, preco si svoj vyber zuzil na bud-alebo.
Mazda turbo benzin donedavna pouzivala, v Japonsku kupis aj hybridnu trojku, takze nechapem, preco si svoj vyber zuzil na bud-alebo.
Uvidíme ale ta spolupráce již probíhá, pouze bude rozšířena mezi Nissanem, Toyotou a Hondou. Zvláště pak Honda je a byla těžkou sólistkou ......
O to tady vůbec nejde.
Nissan versus Toyota versus Honda jsou znepřátelené obchodně-výrobní klany, od jakživa.
Ke klanu Toyota spadá Mazda, Mitsubishi a Subaru.
Tady nejde o to jaké technologie ale jak přestat býti rivaly a začít spolupracovat, snižovat rapidně náklady.
Každý má k dispozici něco zajímavého, každý bude muset spolknoiut hořkou pilulku a něčeho se bude muset vzdát - odměnou nza to budou nižší náklady, případně vyšší zisk, případně nižší cena vozu pro zákazníka - a to se počítá !!!!!
Nissan versus Toyota versus Honda jsou znepřátelené obchodně-výrobní klany, od jakživa.
Ke klanu Toyota spadá Mazda, Mitsubishi a Subaru.
Tady nejde o to jaké technologie ale jak přestat býti rivaly a začít spolupracovat, snižovat rapidně náklady.
Každý má k dispozici něco zajímavého, každý bude muset spolknoiut hořkou pilulku a něčeho se bude muset vzdát - odměnou nza to budou nižší náklady, případně vyšší zisk, případně nižší cena vozu pro zákazníka - a to se počítá !!!!!
Jde jen o základní výzkum a 100 mil CZK + dalších pár stovek mil CZK od vlády je celkem nic (např. Honda dává McLarenu prá cca 200 mil USD ročně). Takže zatím nic moc. Základní výkum není aplikovaný výzkum a na druhé straně nepředstavuje problém v konkurečním prostředí, ve kterém je prakticky Honda proti všem.
Jestli na něco přijdou, tak se to v autech objeví nejdříve za 5 let, spíše později.
Osobně považuji japonské atmosféry za špičku (hlavně od Hondy), protože jsou vynikající kombinací hlavně spolehlivosti, čistoty (žádné saze, jako evropské přímovstřiky navíc s turbem), spotřeby a dostatečného výkonu. Proč mají v třetích zemích hlavně japonská auta s benzínovými atmosférami? Protože jsou spolehlivé a jedou na vše, co připomíná benzín. Vždyť ještě koncem 90. let hondím vysokootáčkovým atmosférám stači benzín BA 91 (koncernové potřebovaly pro vyšší otáčky BA 9😄.
Jestli na něco přijdou, tak se to v autech objeví nejdříve za 5 let, spíše později.
Osobně považuji japonské atmosféry za špičku (hlavně od Hondy), protože jsou vynikající kombinací hlavně spolehlivosti, čistoty (žádné saze, jako evropské přímovstřiky navíc s turbem), spotřeby a dostatečného výkonu. Proč mají v třetích zemích hlavně japonská auta s benzínovými atmosférami? Protože jsou spolehlivé a jedou na vše, co připomíná benzín. Vždyť ještě koncem 90. let hondím vysokootáčkovým atmosférám stači benzín BA 91 (koncernové potřebovaly pro vyšší otáčky BA 9😄.
Asi čteš jiný článek, viz. "Nemyslíme si, že z hlediska technologií zaostáváme (za evropskými automobilkami). Jsme však pozadu z hlediska efektivity vývoje," prohlásil Ohcu.