Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Japonské automobilky budou společně vyvíjet motorové technologie

14 komentářů

Nicco
Bude to s turbem a bez Mazdy a nebo s Mazdou a bez turba? 😄
Avatar - Ham.
Ham.
S turbem a s Mazdou. 😄
Myslim, ze Japonci su dost inteligentni na to, aby nestavili vsetko na jednu ci dve technologie ako napr. Europa (tdi a turbo-downsizingove benziny - v hybridoch ci atmobenzinoch Europa na Japonsko straca).

Mazda turbo benzin donedavna pouzivala, v Japonsku kupis aj hybridnu trojku, takze nechapem, preco si svoj vyber zuzil na bud-alebo.
Nicco
Zaujimave, ze Mazda nebola dost inteligentna na to, aby nestavila iba na jednu technologiu - benziny bez turba.
Tak este raz.
1. Mazda turbo nevylucila.
2. Mazda ma v portofolie diesel (ktory nema obdobu), atmosfericky benzin (ktory je tiez jedinecny), hybrid, a vo vyvoji je dalsi unikatny motor - nova generacia wankela.
_MT_
Co máš proti evropským atmosférám? Těžko by mě jejich vymírání mrzelo, kdyby stály za prd.
Avatar - Dinar
Dinar
Asi čteš jiný článek, viz. "Nemyslíme si, že z hlediska technologií zaostáváme (za evropskými automobilkami). Jsme však pozadu z hlediska efektivity vývoje," prohlásil Ohcu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
O to tady vůbec nejde.
Nissan versus Toyota versus Honda jsou znepřátelené obchodně-výrobní klany, od jakživa.

Ke klanu Toyota spadá Mazda, Mitsubishi a Subaru.

Tady nejde o to jaké technologie ale jak přestat býti rivaly a začít spolupracovat, snižovat rapidně náklady.

Každý má k dispozici něco zajímavého, každý bude muset spolknoiut hořkou pilulku a něčeho se bude muset vzdát - odměnou nza to budou nižší náklady, případně vyšší zisk, případně nižší cena vozu pro zákazníka - a to se počítá !!!!!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Aby to nedopadlo jako s Evropskou únií, která má podobné principy

myšlenka je to hezká, uvidíme jaká bude realita
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Uvidíme ale ta spolupráce již probíhá, pouze bude rozšířena mezi Nissanem, Toyotou a Hondou. Zvláště pak Honda je a byla těžkou sólistkou ......
Jirik_H
Jde jen o základní výzkum a 100 mil CZK + dalších pár stovek mil CZK od vlády je celkem nic (např. Honda dává McLarenu prá cca 200 mil USD ročně). Takže zatím nic moc. Základní výkum není aplikovaný výzkum a na druhé straně nepředstavuje problém v konkurečním prostředí, ve kterém je prakticky Honda proti všem.
Jestli na něco přijdou, tak se to v autech objeví nejdříve za 5 let, spíše později.

Osobně považuji japonské atmosféry za špičku (hlavně od Hondy), protože jsou vynikající kombinací hlavně spolehlivosti, čistoty (žádné saze, jako evropské přímovstřiky navíc s turbem), spotřeby a dostatečného výkonu. Proč mají v třetích zemích hlavně japonská auta s benzínovými atmosférami? Protože jsou spolehlivé a jedou na vše, co připomíná benzín. Vždyť ještě koncem 90. let hondím vysokootáčkovým atmosférám stači benzín BA 91 (koncernové potřebovaly pro vyšší otáčky BA 9😄.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a strašně jim to škodí. Měli tolik povedených modelů, které v další generaci pohřbili.
Něco jako Opel s Calibrou. Pokus nahradit Calibru Astrou kupé byl velice směšný počin.
mrazik
Ktere autotradice ? Japonci dokazali nekolikrat, ze umi a sakra dobre umi.
MariAchi
:yes: