Paradoxní že.
Amerika, výrobce aut které nezatáčí první na ringu.
To zas budou milovníci světa motorů z roku 1976 kroutit hlavama jak je to možné >:D >:D >:D Ale co, jistě je to nějaká kachna a nepodložený údaj, takže mávou rukou a dáll budou blaženě žít v dogmatu, co už 25 let neplatí >:D >:D
Jo je to hustý, a teď si vem, jakej čas by to muselo zajet, kdyby to mělo podvozek aspoň jako nějaká Astra nebo Golfík. Amíci jedou, ještě takovejch 30, 40 let a normálně se snad dotáhnou na použitelný evropský auta.
My víme že hůř než Audi R8, kterému napráší s gracií tak, že se audince protočí koužky a ještě si srovnej cenovky.
>:D >:D >:D
Ale musí se to umět řídit víš, to není TT pro kravátky. To je americká legenda.
Magnetické tlumiče, hlíníkový rám, kompozitní materiály, ojnice a výfukové ventily z titanu, kovanou klikovou hřídel a mazání se suchou vanou.
Magnetické tlumiče, hlíníkový rám, kompozitní materiály, ojnice a výfukové ventily z titanu, kovanou klikovou hřídel a mazání se suchou vanou...pises ako by to vsetko vymysleli v General motors.
Když sem u toho co vymysleli u GM nebo zavedli do sériové výroby jako první tak:
1) synchornizovaná převodovka
2) vypínání válců
3) head-up display
4) plaubní počítač
5) automatická převodovka
6) první turbo v osobní voze
7) první airbag
8) první katalyzátor
9) noční vidění
a mnoho dalších věcí.
GM byl a je světovým leaderem inovací a firmou, která ve své historii vyrobila nejvíc aut na světe.
Ty jsi obě auta podle všeho zkoušel, když víš jak co čemu napráší a co je lepší ;-) . Já bych si to netroufal odhadnout, ale pokud máš Vette i novou R8 po kupě, pojďme je vyzkoušet :-)
Myslíš že 76? Na YT je asi tak miliarda videí predošlej generácie vette, ktorá lieta zo strany na stranu či rovno o 360 stupňov po tom čo borec pridá plyn na rovnej ceste...to mne nepríde ako vrchol inžinierstva športových áut...a nehovor že je to chyba vodiča alebo ze sa tak chová každé auto...držať rovno volant vie snaď každý a je to záležitosť jedine vyváženia a aspoň trochu inteligentného diffu...
Myslel sem obecně všechy ameriky. Lidi žijou neustále v bludu že to nezátčí a žere to 30 litrů. Realita je trochu jinde.
Jasně, Vette na suchu po přidání plynu udělá hodiny. Tak to jo.
Na mokru udělá hodiny všechno, když chceš. Když sem měl BMW 650 tak stačilo na kruháči na mokru přidat plyn na necelou půlku a už ti šel zadek do boku a to to mělo jen 380 Hp >:D >:D
Takže Pokud něškdo na mokru dá plnej pyln s Vette co má 5xx konía drží jen volant rovně, no tak asi rovně nepojede no...
Na suchu je to nesmysl nebo zas někdo dělal nějaké "zajímavé video" nebo měl rozhašenou herku
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
A to sa tam este chysta Koenigsegg a verim tomu, ze keby sa tam pozrelo LaF, alebo P1, tak z jej casu urobia tiez trhaci kalendar >:D
Tak ale aspon ze uz ju naucili zatacat :-)
No já púrávě o tomto saleenu s turby četl 2 testy - při jednom se porouchal a při druhém vůbec nedostál papírovým parametrům a připravená konkurence ho rozcupovala... ale kde to bylo, už si fakt nepamatuju...
Na Barika plati to tvoje - na hruby pytel hruba zaplata >:-[]
Chvalit sa, ze mam najrychlejsiu zadokolku, ked nemam... 8-s
Som rad, ze boli spomenute tie Radicaly >:D:yes: , a pokial ide o podobnost auta a koncepcie, tak dajme tomu F12 - myslim, ze aj ta by jej vyprasila kozuch >:-[]
LaF nevím, ale P1 tam byla, oficiálně čas nezveřejnili, ale jelikož se smajlíkem zaslali telemetrii do Porsche, které s 918 dalo pod 7min. tak jsi sem 100% jist je, že Corveta by viděla zadní světla P1, tak do 10zatáčky na 2. delší rovince by byla pryč ;-)
Docela bizardní "prasárna" od GM, když nedávno vedení Ringu požádalo nejezdit rekordní kola...takže pro GM :no::no::no:
Chápu, že na hrubej pytel platí hrubá záplata...ale je potřeba uznat, že poměr výkon/cena má Z06 bezkonkurenční. Měl jsem se k ní dostat na týden (standardní verze), ale bohužel z toho sešlo. Moc mě to mrzí, ten kdo ji jel si novou Vette pochvaloval.
Malá poznámka k tým pneu: Corvette asi nebude mať gumy "Michelin Pilot Super Sport Cup", také pokiaľ viem neexistujú. Takže to budú buď Michelin Pilot Super Sport, čo sú "len" UHP pneu (ale špičkové, v sérii ich má Focus RS či AMG GT), alebo to budú Michelin Pilot Sport Cup 2, čo sú semislicky. Keďže to ale má byť súčasťou okruhového balíka, budú to skôr tie semislicky Cup 2.