Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Je Nürburgring před bankrotem?

Budoucnost slavného okruhu v pohoří Eifel je nejistá.
Zpět na článek
18. 7. 2012 12:17
18. 7. 2012 19:53
19. 7. 2012 07:41
18. 7. 2012 21:28
18. 7. 2012 12:17
Smutné
Jak v dnešní době, všechno krásně co má víc jak stoletou tradici třeba de prostě do háje, ať je to tady nějakej okruh, ať je to automobilka, ať je to jakákoliv jiná firma....
Rozbalit vlákno
5
18. 7. 2012 15:12
Re: Smutné
Tak ono je potřeba rozlišit samotný okruh a společnost, která ho vlastní. Ty dluhy způsobila megalomanská stavba zábavního parku, nákupního centra a luxusního hotelu, okruh samotný má jen tu smůlu, že je ve společném podniku s toutu komerční hrůzou. Ve finále to dopadne pravděpodobně tak, že likvidátor společnost rozdělí na okruh (a zázemí) a ten monsterpark, který je tím břemenem a obě tyto položky prodá/pronajme zvlášť. A nebo se najde bohatý investor z Arabského poloostrova (Ruska, Číny) a koupí to celé (což není vůbec nereálná možnost).
18. 7. 2012 19:53
Re: Smutné
Muze byt a nemusi. Ten samotny zabavni park bez okruhu nedava vubec smysl, takze to muze naopak koupit nejaka spolecnost specializovana na zabavni parky a udelat z toho Disneyland a okruh tam mit jen jako atrakci pro verejnost.

A pak je tu treti moznost, ze to cele skoupi nejaka automobilka a nebude tam ani okruh pro verejnost, ani Disneyland, ale testovaci okruh, z obchodu se udela sklad a dilny a v hotelu budou bydlet technici.

Rad bych byl, aby tam zustaly zavody, ale tedka neni vubec nic jiste.
18. 7. 2012 20:41
Re: Smutné
Pro jednu automobilku je to zbytečně velké a nákladné, možná připadá do úvahu nějaké společná firma několika automobilek, ale to je zase organizačně náročné. Nürburgring je obrovská legenda, dá se na ní vydělat celkem dost pěněz, tím problémem je onen zmíněný zábavní park, který neměl být nikdy postaven (u nás bych podobnou blbost čekal, ale u Němců?). Každopádně bych budoucnoust neviděl nějak černě (přinejhorším se NS na pár měsíců zavře), tohle je pravděpodobně nejslavnější okruh na světě, ten přežije všechno ;-)
Avatar - Dinar
19. 7. 2012 07:41
Re: Smutné
Souhlas, novým majitelem a rozdělením to nejspíš opravdu skončí, ovšem otázka, co bude s monstrparkem, je na místě, protože si neumím představit jakýkoliv rozumný podnikatelský záměr k jeho využití. Ono už když to stavěli, masivně se kroutilo hlavou, totiž ta koncentrace lidí, kterou NS generuje, tam není proto, že si přijela zajezdit na kolotoči nebo plejstejšnu. Ta auta na podvalnících tam z širé Evropy tahají ti, co chtějí reálný zážitek na nejlepší trati světa. A jakmile vyplaví adrenalin chtějí si dát pár piv, pokecat a pak už jen slušnou postel. Problém monstrparku je, že stojí na zcela špatném místě, NS je v jistém smyslu na konci světa, kolem žádná aglomerace, žádné rodiny na nedělním výletě, postavit tohle v Kölnu a okolí, s odkazem na NS, vydělávalo by to naprosto bez problémů. Jinými slovy pro NS je Ring Werk koule na noze, které bude těžké se zbavit, akt. společnost podle mě skončí v konkurzu, pak se mezi věřiteli strhne bitva o okruh(y) a monstrpark skončí rozprodejem po částech.
18. 7. 2012 16:04
Konec sportovních aut
a downsizing sebou nese tuto daň. Není se čemu divit, dnes automobilky, které vyráběly supersporty, vyrábí obludná SUV a auto s náhonem na zadek, aby člověk pohledal. Je prostě konec. Motorsport pomalu končí ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PlugIN
18. 7. 2012 21:28
tak
Tohle mě jen utvrzuje v tom že Evropská Unie je na hov**. Když už má tradiční a asi i nejtěžší a pro mě určitě nejlepší okruh na světě problémy, Německá vláda se ho snaží udržet nad vodou, ale co se nestane? Podělaná Evropská Unie do toho začne kafrat .... Ale uplácení, to nevyšetřujou, ale že vláda snaží zachránit něco tradičního a skvělého, to označí za nelegální. Jasně.
Rozbalit vlákno
0