to to ještě přijdou 8mi stupnové převodovky příští rok pro GrandCherokee, zatím tedy jen pro V6 a jen pro verzi 4x2.
Více viz [odkaz]
Ale časem jí dostanou i 4x4.
Problém sou prodeje v evropě a ve zbytku světa, ale to je o maerketingu a ten je zatím za ten rok kus co to fiat tady řídí ještě horší než býval za mercedesu, takže krom Itálie bych vůbec žádný zlepšení nečekal, v řadě zemí se navíc zůžila servisní a distrubční sít Jeepu oproti stavu za Mercedesu, takže to prodejům jednoznačně uškodí.
Ale vzhledem k tomu že přes ofiko prodej sou ata předražená až o 250 tis, není důvod brečet, firem dovážejíchc to mimo ofiko dovoz je tu víc jak těch ofiko prodejců, tak si každý přijde na své a za mnohem menší peníze.
Jo abyste měli radost, z váří už začla v Kanadě výroba přelepenin Lancia Voyager a Thesis.
Klucí už vyprodukovali asi 3 tisíce autíček dohromady a sou na cestě do europy :-)
Zlepsenie v europe nemozme cakat hlavne preto, lebo 8 stupnovy automat diesel zatial nedostane.Mne sa Grand Cherokee paci najviac zo vsetkych SUV a bol by som ochotny o nom uvazovat, ale len s dieselom a 8 stupnovym automatom.Dokym bude v GC len 5 stupnovy automat, u mna bude vyhravat Touareg.
Aneb návod, jak se pokusit prodat auta lidem, co vůbec takové auto nepotřebují. Jsem také snílek, který by rád seděl za volantem Jeepu a brouzdal po nedozírných cestách, blížících se ke Skalistým horám. Ale zároveň mám rozum a ten mi velí něco jiného. Dokážou přesvědčit i mojí levou hemisféru?
.... nárust jeho prodejů ukazuje, že tohle lidi prostě chtějí.... :-|
Je sympatické držet se svého kopyta, ale když o to kopyto není zájem, tak jaksi.....
SUV jsou podle mě auta typu BMW X,AUDI Q7 atd,Grand je (byl?) vždycky spíš taková samostatná kategorie,kříženec offroadu a silničního auta.Wrangler je skvělý offroad,ale na každodenní ježdění po městě se opravdu nehodí.A já už jedno auto nehodící se do běžného provozu mám,takže si Wranglera nemůžu dovolit.