Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dacia Sandero a Dacia Logan: První jízdní dojmy

Kromě bezkonkurenčního poměru ceny a užitné hodnoty přinášejí nové Dacie Logan a Sandero výrazně lepší estetický dojem.
Zpět na článek
17. 12. 2012 10:52
17. 12. 2012 11:27
neregistrovaný "HTPkiller"
17. 12. 2012 11:16
17. 12. 2012 11:22
17. 12. 2012 12:37
17. 12. 2012 15:25
17. 12. 2012 16:11
17. 12. 2012 22:38
18. 12. 2012 22:10
19. 12. 2012 00:16
19. 12. 2012 14:16
20. 12. 2012 22:56
17. 12. 2012 22:45
18. 12. 2012 22:21
20. 12. 2012 23:01
18. 12. 2012 22:00
19. 12. 2012 12:46
17. 12. 2012 14:22
18. 12. 2012 01:51
18. 12. 2012 20:32
19. 12. 2012 12:50
19. 12. 2012 13:15
18. 12. 2012 11:18
18. 12. 2012 20:33
18. 12. 2012 13:11
19. 12. 2012 08:09
27. 12. 2012 00:07
17. 12. 2012 10:52
Auto.cz v úpadku
Tak nejprve pár slov k auto.cz
Samozřejmě ceník Sandera je už na oficiálních stránkách Dacie, 5. prosince už bylo. Ano je to ctrl+c, ctrl+v, ale doplnit to snad šlo ten článek trošku? Ale dobrý, jste tady samá jelita, tak se tím nevzrušujte.

A za druhé... Koukal sem na to auto a opravdu na ťukačku do města a na ježdění každý den do práce, je Sandero opravdu asi fakt svělá volba. Porovnám-li to s Rapidem a nebo s těmi nepovedenci od PSA, to auto vypadá vážně dobře a k tomu verze Stepway... Jako fakt chtít teď takové auto, tak tomu Sanderu dám přednost před ostatními podobně řešenými auty.
Tady má Renault 100 bodů. Líbí se mi to, a to fakt moc.
Někde píšou, že s ebude dobře doplňovat s Cliem..., ale... Osobně bych si na Clio už vůbec nevzpomněl...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "HTPkiller"
17. 12. 2012 11:27
Re: Auto.cz v úpadku
máš tam ikonku SadoMaso, tak na to neklikej :-!
18. 12. 2012 20:28
Re: Auto.cz v úpadku
Srovnávej tyhle dva kousky s Thalii a s duem od PSA. Jinak prosím s ničím.
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2012 11:16
nejake foto z jazdy by nebolo?
skoda.... ;-\

kto nove sandero uz videl tak mi da za pravdu ze to auto sa dizajnovo podarilo :yes:

vo verzii stepway to bude doslova lahodka ktora vzhladom narobi vrasky na cele aj ovela drahsim autam a necha ich majitelov v kdesi v kute nezaujmu :yes:

co si clovek moze viac priat... dostat dnes na 4metroch dlzky auto s 320L kufrom a takmer 2,6m razvorom navyse s celkom prijatelnymi motormi je viac ako slusna ponuka a za tie prachy snad ani lepsie auto dnes na svete nekupime....

ze to nove sandero mysli vazne zcasti napovie aj jeho raketovy nastup na francuzskom trhu [odkaz] 5 miesto v predaji pre daciu sandero za 1-10 december na francuzskom trhu je sen.... dacia :yes:

testovacia jazda sandera aj sandera stepway:
[odkaz]
a tu prezentacna jazda modelu stepway:
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Otrava
17. 12. 2012 13:10
Re: nejake foto z jazdy by nebolo?
Já bych krotil nadšení. Je to zajímavé auto s pohodlně naladěným podvozkem. Je velmi levné a hlavně s motorem 1.2 (a především jeho LPG verzí) je zajímavou nabídkou.V testech se obvykle dočítám, že nové sandero je levné, ale jedním dechem většinou dodávají, že cena odpovídá kvalitě.
Pokud jde o výhodnost. Když nepočítáme 1.2, tak je dle mého zajímavější koupě clio minulé generace, které se stále prodává. 1.2ka tce stojí jen o trochu více jak 0.9 v Dacii...vlastně zanedbatelný rozdíl a jízdně jsme někde úplně jinde. Se slabším dieselem je clio také levnější jak dacia.
Samozřejmě, počítám verze s klimatizací, což je u Dacie nejvyšší stupeň výbavy.
17. 12. 2012 11:16
Pokrok
Dacia klobuk dole. I ked zvnutra to stale vyzera ako auticko na klucik, exterier uz vyrastol z puberty a vyzera skutocne velmi dobre.
Plnohodnotny zastupca svojej kategorie za skvelu cenu.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2012 11:22
Re: Pokrok
interier v lepsej vybave s tym navigacnym systemom sa uz tiez nestrati a vyzera celkom k svetu.... ten navigacny system je prevzaty z lodgy a co som cital test lodgyho tak tento navigacny system tam chvalili pre jeho jednoduchost praktickost ktorou strci do vrecka aj drahe auta... ano nema 1234 funkcii ale na co ze? Dacia ma byt prakticka jednoducha a funkcna a navyse je aj pekna :yes:

[odkaz]
pokrok v interieri je citelny:
[odkaz]

na male auto uplna parada... :yes: , clovek sa uz nemusi v novom sandere za nic hanbit... je to plnohodnotne auto bez jedinej chybicky :yes: prakticke pekne jednoduche ucelne.... taketo auta dnes na trhu chybaju ako sol.... a vo verzii stepway s 20cm podvozkom to bude konkurent aj napr SX4ky alebo nejakych novych crossoverov [odkaz] krasne auticka :yes:
Avatar - cerrbion
17. 12. 2012 12:37
Re: Pokrok
Za ty prachy podle mě není co řešit, auto vypadá dobře, technika až na TCe stará ale ověřená. V téhle cenové hladině nemá konkurenci.
17. 12. 2012 15:25
Re: Pokrok
Plnohodnotné auto to rozhodne nie je. Žiadnych 5* v crashteste a rovnako to nemá ani protikoróznu ochranu, pozink ako má napríklad Clio.
Iste, posun tam je, slušná cena, ale nie je to plnohodnotné auto na úrovni bežných konkurenčných značiek.
17. 12. 2012 16:11
Re: Pokrok
Ale nehovor. Pevnostne bude na tom minimalne rovnako ako sandero1 tj rovnako ako 5hviezdickova fabia2 na ktoru nikto ani.nepipne ak sa zacne rozpravat o bezpecnosti.
a takistovsa mylis s pozinkom, odporucam si nastudovat clanky.
a sandero rozhodne plnohodnotna konkurencia je akurat ma smolu ze je pod znackou, ktora nema cveng. Keby to bolo vw sandero, tak by boli uplne ine nazory.
17. 12. 2012 22:38
Re: Pokrok
Pozri sa koľko * v crashteste získal sandero1, a ani najnovšie Dacie nie sú na tom zrovna lepšie. Chceš tvrdiť, že toto nové Sandero bude mať na Polo alebo nové Clio v pasívnej bezpečnosti ? Nedaj sa vysmiať. Čo sa týka protikoróznej ochrany, tak rozhodne nie je dotiahnutá, to auto je urobené na cenu a šetrenie, netvrdím, že nemá svoje klady, ale rozhodne to nie je plnohodnotná konkurenciá lídrov B segmentu..
18. 12. 2012 22:10
Re: Pokrok
preboha ziveho, ty si vsimas iba povrchne hviezdicky a podla toho robis kategoricke zavery? To si iba takto malo inteligentny? Naozaj na viac nemas?
Precitaj si aj podrobnosti.
A rozhodne chcem tvrdit, ze vysledky crash testov, este raz zopakujem CRASH testov (tj nie posudzovanie bezpecnostnej vybavy typu kontrolky, vystrahy, chodci) su na rovnakej urovni ako fabia 2 (polo som nepozeral, ked sa mi uz snazis vtisnut do huby nieco, co som nepovedal/nenapisal).
Co sa tyka protikoroznej upravy.....ty budes asi super tajny agent, kedze vies dopodrobna stav protikoroznej upravy Dacii.....len skoda, ze inteligencna uroven tvojho prispevku tomu nenasvedcuje.
A ze to nie je plnohodnotna konkurencia v Bcku? Napis mni prosim ta preco? Ja ti napisem preco ano.
Rozmery - najvavcsie v segmente.
Kufor - najvacsi v segmente.
Vyska, ako svetla vyska, tak aj celkova vyska, z toho vyplivajuca jedna z naj prejazdnosti v segmente - osobne odskusane v priamej komfrontacii s fabia1, scenic2, pasat B6 4x4, Opel kadet, mercedes A, vw polo 2006. Rovnako z toho vypliva lepsi komfort nastupovania/vystupovania a rozhladu na vozovku. Horsie to je pre dlhe dialnicne jazdy, ale kto si kupuje daciu/fabiu/polo na najazdy 30 000km a viac rocne????
V rovnakej cenovej kategorii lepsie motory a nizsie otacky, hadaj kolko toci HTP motor na dialnici a hadaj kolko 0,9TCE na dacii(4400vs3300).V ktorom aute bude komfortnejsie jazdit na dialnici je pre vacsinu logicke - u teba som si nie isty.
v danej cenovej kategorii ma sandero 185/65/r15, fabia2 nejake 165/70/r14 na htp motore a to je este drahsia ako sandero. Hadaj, na ktorych pneu bude mat auto lepsi grip, taketo veci ti tvoje bezpecnostne hviezdicky nepopisu, vsak?
Zaruka....moze sa to menit v zavislosti od akcii ale zakladna zaruka u fabie je 2 roky, akciova 4 roky, u sandera 3 roky a 5 rokov.
Da sa vobec do fabie dat GPS a bluetooth a ak ano, da sa to aj v cenovej kategorii do 10 000eur?

Takze o com mi to tu proste tocis, som zvedavy na tvoje racionalne argumenty a pls, nesponinaj mi tu 1,2tsi a viac, ci RS, kedze f2 je potom uz uplne mimo ceny, pre ktoru sa oplati kupit B segment, bavme sa o cene do 10 000e.
19. 12. 2012 14:16
Re: Pokrok
O tvojej inteligencií je nutné pochybovať. Ty ani nie si schopný si vyhľadať na webe fakta.
Sandero má v testoch EURO NCAP 3* a Fabia II 4*.
Fabia II score 32, front 12,9, side 15
Sandero I score 24, front 12, side 12,1

Mimochodom až si pozrieš ten test, všimni si ako pri čelnom náraze vyzerá strecha F2 a ako Sandera. Až nechápeš, ktoré auto je pevnejšie a lepšie v pasívnej bezpečnosti, tak to je tvoj problém. A to nehovorím o Cliu, ktoré som so Sanderom povodne zrovnával.Pretože je známe, že F2 nie je práve najlepšia vo svojej triede v pasívnej bezpečnosti podľa tohto testu.
Na Sandero I sice sa dajú dokúpiť aj bočné bagy, kde údajne dosiahne 4*, ale konštrukcia bude stále horšia ako F2.A pritom F2 sa už v základe predáva so 4 bagmi a Sandero1 malo bočné bagy ako príplatkovú výbavu...Keby som Sandero 1 porovnával s Cliom, P207 alebo Polom z tých rokov, dopadne ešte horšie. Že to nechápeš a nevidíš rozdiely je tvoj problém s IQ.

Protikorózna úprava aj Sandero II stále nebude na úrovni ako súčasné nové Clio alebo Polo, s tým nič nenarobíš ,až to nechápeš, tak si to podrobne preštuduj.. Napísal som len fakta.

V čom nesiaha Sandero II na lídrov B segmentu ?

Tak v skratke, lebo nevidíš zjavné veci :

V dizajne, v pasívnej bezpečnosti a ani aktívnej, nakoľko nemá jazdné vlastnosti lídrov B segmentu, zostatkovej cene pri spatnom predaji, vo výbere motorov, výbere príslušenstva,
antikoróznej ochrane a záruke z nej, image, životnosti a kvalite, je toho viac, ale načo to rozvádzať.

mimochodom Dacia Lodgy z roku 2012 a 3* a pozri si whiplash. Stále si myslíš, že Dacia je zrovnateľná s lídrami B segmetu ? >:D
20. 12. 2012 22:56
Re: Pokrok
Si ucelovo demagogicky, preto ti uz viac odpisovat nebudem, proste si budes mlet stale svoje dokola, aj ked NEMAS pravdu.
sandero porovnavaj s 4mi airbagmi. Len blazon nekupi bocne bagy za 180eur. Alebo ten, koho bezpecnost nezaujima, tj je mu jedno ci ma jednu alebo 5 hviezdiciek.
Ano, sandero ma zlomeny A stlpik, fabia je ale male auto na malych a uzkych pneu, takze v tomto je to vyrovnane, Ak aj mam pripustit horsiu bezpecnost, tak len minimalne a stale tvoje pocitatocne argumenty o totalne zlej bezpecnosti sa zakladaju na vode a su ucelove.
Ako vies, ze protikorozna uprava nebude na tej istej urovni, alebo dokonca aj lepsiej? Ako hovorim, musis byt super tajny agent, ktory sa infiltrovat do vsetkych automobiliek, otestoval a teraz to vies!
Mimochodom,ani nepozinkovane sandero nema problemy s koroziou. A co bude s takymto autom za 15 rokov, kedy ho zacne korozia zrat mi je uprimne jedno ako konzumentovi a myslim si, ze 95% inych konzumentom tiez. Vies napriklad, ze sucastne sandero ma podvozok v lepsom stave ako napr fordy? Porovnaval som 2 rocne sandero 30000km, bolo zhruba narovnako ako2rocna sx4, kuga bola na tom o dost horsie, 5 rocna /100 000km astra H asi tiez zhruba narovnako.
Sandero nema jazdne vlastnosti lidrov segmentu do 10 000eur? Ako vies? Pretoze ked porovnam s referencnou fabiou2, tak urcite ma! Argumenty som uz spomenul. Rovnako ma najvacsi vyber prislusenstva do 10 000eur. Image.....ty si riesis image s autom B segmentu a nie je to naozaj kusok? Preboha ziveho, to sa uz s tebou potom naozaj nemam o com bavit!
Zivotnost uplne ok, sandero nema najmensi problem na rozdiel od vw a tsi motorov, ze? Ale to uz pouzivam rany pod pas a navyse som nad hranicou 10 000eur.
Ked sme u jazdych vlastnosti, prejazdnost bude mat sandero lepsiu ako fabia2.
o lodgy sa nebavime, preco ju tu spominas?Zachvilu spomenies aj stare dacie s komunizmu, len aby si bol demagogicky?

Jasne ze si stale myslim, ze je sandero zrovnatelne aj s lidrami segmentu, napriek tomu, ze mi demagogicky zase vkladas do huby nieco co som nepovedal, povedal som, ze je plnohodnotne konkurencieschopne auto v B segmente. A nehovorim ani, ze je najlepsie v B segmente, keby ta nahodou napadlo zase demagogizovat.
17. 12. 2012 22:45
Re: Pokrok
Keď príde reč na Daciu, veľa sa diskutuje o antikoróznej ochrane a či karoséria disponuje pozinkovaním. Odpoveď zástupcov automobilky je, že vybrané konštrukčné časti sú pozinkované vrátane všetkých tzv. ťahaných plechov.

Pozinkovanie dopĺňa kataforézny kúpeľ karosérie (proces nanesenia prvej vrstvy farby, vytvorenie podkladu pre základnú farbu a antikorózna ochrana), špeciálny vosk v dutinách karosérie a zvýšená ochrana podvozka.

Výrobca tak sľubuje záruku na prehrdzavenie po dobu šiestich rokov, čo je polovica ponúkaná Renaultom.

Takže ide o čiastočný pozink, čo je lepšie ako nič, ale je jasné, že to nie je na úrovni ochrany, čo poskytuje Renault.
18. 12. 2012 22:21
Re: Pokrok
aj keby....planujes si nechat auto B segmentu viac ako 10 rokov? Pretoze 10 rokov ti v pohode vydrzi aj nepozinkovane auto , pozor, neplet si to s feliciou, ale porovnaj si to napriklad s daewoo, fordami, mercedesmi, mazdou a inymi znackami, ktore stale pouzivaju nepozinkovane diely nevystavene namahe.
20. 12. 2012 23:01
Re: Pokrok
a i kdyby felicie... 15 leta, ano rezne, ale co? na funkci odvezt z bodu a do bodu b za tu cenu to vliv nema, ze. (a ti felicie ma pozink, jak jsme nasel, napr. vyztuhy ve dverich jsou pozinkovane ;-) )
18. 12. 2012 22:00
Re: Pokrok
Zvonku to vyzerá ako Lada Granta
Avatar - KubikCv
19. 12. 2012 12:46
Re: Pokrok
přijde mi,že světla jsou s Grantou skoro stejný
17. 12. 2012 12:16
Kastle - pozink???
Nevíte někdo, jak to má Sandero II/Logan II s pozinkem kastle? pokud ano, tak oboustranný?
Ty Logany rv. 2004-2006 už kvetou jak luční kvítí, ale tam se vědělo, že to nemělo pozink...jak Sandera I, to ani nevím, nikdo v okolí to nemá...(málo rozšířené v Evropě, původně mělo jít Sandero I jen na jihoamerické trhy, tak tipuju asi taky bez pozinku)...protože jestli to nemá pozink, tak je cenová "výhoda" silně sporná, co ušetříte na nákupce, to ztratíte na propadu ceny této ojetiny, případně korozí napadené auto je dneska neprodejné vůbec...

PS Tak jsem se hecnul a napsal dotaz ohledně pozinku na renckovskou infolajnu, reakci (jestli nějaká bude) sem pak postnu...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2012 13:39
Re: Kastle - pozink???
tu je nieco o antikoroznej ochrane noveho sandera popisane:
[odkaz]

a aj tu je nieco z clanku na auto.sme.sk :
Hrdzavie, alebo nie?
Keď príde reč na Daciu, veľa sa diskutuje o antikoróznej ochrane a či karoséria disponuje pozinkovaním. Odpoveď zástupcov automobilky je, že vybrané konštrukčné časti sú pozinkované vrátane všetkých tzv. ťahaných plechov.
Pozinkovanie dopĺňa kataforézny kúpeľ karosérie (proces nanesenia prvej vrstvy farby, vytvorenie podkladu pre základnú farbu a antikorózna ochrana), špeciálny vosk v dutinách karosérie a zvýšená ochrana podvozka.
Výrobca tak sľubuje záruku na prehrdzavenie po dobu šiestich rokov, čo je polovica ponúkaná Renaultom.

Čítajte viac: [odkaz]
17. 12. 2012 13:41
Re: Kastle - pozink???
Tak infolajna reagovala bleskurychle, ale obsah odpovědi je jak "já o koze, oni o voze", já si to přkládám tak, že to NEMÁ pozink:

děkujeme za Váš zájem o vozy Dacia.
Ochraně karoserie proti korozi byla věnována zvláštní pozornost, a to zásluhou řady opatření, mezi které patří například speciální utěsnění dutin (vstřikování vosku do pomocného rámu a dutých částí krycích panelů, utěsnění spár mezi panely pomocí mastixu, další použití vosku pro mechanické částí pomocného rámu) a dokonalejší úroveň ochrany spodní části karoserie, prahů a podběhů kol před působením štěrku (ochranný nástřik). Záruka na karoserii je 6 let od uvedení vozidla do provozu.

S přátelským pozdravem
Renata Burdová
Služby zákazníkům
17. 12. 2012 19:35
Re: Kastle - pozink???
plechy jsou oboustranný pozink, ale po svaření není skelet pozinkován kataforézou a proto ta péče o svary, které zmiňuje infolajna, kromě prvních loganů, které mají už osum let a kde nebyla ještě ochrana 100% to nerezaví
Avatar - dr.biker
17. 12. 2012 18:06
Re: Kastle - pozink???
Já bych se té koroze tak nebál, vídám modely Dacie každý den a ještě jsem prorezlého Logana neviděl. Je sice pravda, že jeden v okolí jezdí s plastovými lemy vzadu, ale koroze tam není vidět. Pokud se člověk bude o auto starat, bude ho pravidelně v zimě umývat od soli a občas ho navoskuje a pokud někde neporušíš lak na karoserii svou nebo cizí vinou, tak minimálně 10 let ti auto v pohodě bude sloužit bez větší koroze.Taková Fabia nebo Octavia první generace má pozink a jak pěkně kvetou.
Jinak Dacii dávám :yes: za rozšíření základní výbavy a za celkově rozumnou cenovou politiku a akční cenové balíčky. A v neposlední řadě také za povedený design karoserie.
18. 12. 2012 20:30
Re: Kastle - pozink???
Děláš si legraci? V dnešní době nepozinkovaná karoserie? To snad ne >:D
Avatar - chetoos
17. 12. 2012 14:22
Bravo Dacia
Už když přišla Dacia s modelem Logan, způsobila poprask. Sandero zase způsobilo menší revoluci. A nová Dacia Sandero a Logan nabyté pozice ještě více upevní. Oproti předchůdci je mnohem hezčí a modernější, i kvalita zpracování se určitě posunula vpřed. Interiér je sice stále z tvrdých a méně kvalitních platů, ale je modernější. Osobně musím říct, že mne dacia oslovuje, vyrábí levné auta s minimálními náklady na údržbu. Vím, že měl Minulý Logan problémy s korozí karoserie a také se spojkou,ale to Dacia opět doladila. Určitě byhc co se týče spolehlivosti věřil Sanderu než třeba Dacii Lodgy. Doufám, že se Dacia bude stále zlepšovat. Jsou to super auta. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2012 15:33
Re: Bravo Dacia
suhlas :yes:

nove sandero bude o poznanie lepsie vo vsetkych smeroch ako terajsie :yes: vo verzii stepway vyzera doslova ako draha stylovka a je aj nadmieru prakticka :yes:

sandero bude urcite uspesne auto kedze motoricky aj komfortom a kvalitou uz skutocne medzi malymi autami "nevynika" v negativnom slova zmysle.....
Avatar - Ada je zase tady
17. 12. 2012 20:47
Kdyby...
Je sice chvályhodné, že maska nové Dacie je inspirována vozy VW, takže neurazí, ale ostatní záležitosti pověst toho vozu sráží k zemi.

Takže kdyby v tom nebyly žádné součástky od firmy rendlík a syn, kdyby byl pod kapotou motor TDI, kdyby byla karosérie pozinkovaná, kdyby se ten vůz nevyráběl v Rumunsku...

... potom by to bylo docela zajímavé auto!

Ovšem kdyby byly splněny výše uvedené podmínky, nebyl by to rumunský rendlík, ale VW...!
Rozbalit vlákno
7
18. 12. 2012 01:51
Re: Kdyby...
VW taky nevyrábí žádní echt Němci, ale turečtí přistěhovalci. Můžeme se dohadovat, jestli je lepší montér Turek nebo Rumun, ale proč? Je to jedno. Stejně s pozinkem. Třeba jsem viděl celkem moderní Polo s úplně rezavým předním blatníkem. Oprava po bouračce? Asi. Taky jsem viděl Logan, kterýmu z promáčklýho kufru doslova tekla rez. A co?

Co vadí mě je, že začnou do všech výbav cpát posilovač řízení. Nemám rád posilovače, potom podle odporu volantu nepoznám kluzkost povrchu silnice.

Jo a pořád čekám, kdy se začne prodávat Dokker. Zastoupení Dacie to netuší...
18. 12. 2012 20:32
Re: Kdyby...
Co má prosím posilovač řízení společného s rozpoznáním kluzké silnice 8-s ?
Avatar - KubikCv
19. 12. 2012 12:50
Re: Kdyby...
bez posilovače "ucítíš" že ti řízení jde najednou lehce
19. 12. 2012 13:15
Re: Kdyby...
To s posilovačem samozřejmě taky ;-)
5. 11. 2013 15:07
Re: Kdyby...
je mi jasne, ze jsme prisel docela pozde, ale i tak napisu: mam VW Polo, r 2004, vzadu mam malinek kridylko s brzdovym svetle a kvete jako blahe pameti Feliny vzadu pod sklem, takze ani VW nebude echt kvalita
(pozn. auto nebylo nikdy bourane a je to v miste, ktere by ani byt poskozene byt nemohlo, leda totalni havarkou a to uz by bylo zase cele na vymenu)
18. 12. 2012 11:18
Re: Kdyby...
A kde se vyrábí třeba VW Polo? Všechny hlubokotažné plechy mají oboustranný pozink (ani V Dacii nespí, Sandero II jede na nové lince), svařená karosérie ale nemá kataforézu, to je pravda, nicméně 10 let to vydrží), Dacie jsou rozhodně spolehlivější přibližovadla než VW, právě proto, že používají ověřenou technku a neexperimentují se zákazníky jako VAG (viz. 1.2 TSI).
Tak a teď pohlaď své milované TSíčko po haubně a sni o spolehlivé dokonalosti nakterou VAG ani zdaleka nemá (the times they're a changing) ;-)
18. 12. 2012 20:33
Re: Kdyby...
S těmi TSI už jste vážně trapní až ubozí >:D :no:
18. 12. 2012 10:29
Pokud člověk potřebuje prostorný zvýšený hatchback (teba kvů
tak tohle je auto pro něho.Sandero je vyráběnona nové lince, používá osvědčenou a spolehlivou techniku, servis je za hubičku, antikorozní ochrana odpovídá době po kterou si většina lidí auto nechává, nástřik dutin to jistí - takže s trochou péče 10 let nebude problém.
Podvozek není na stříhání zatáčček dveřma napřed, ale v rámi limitů (a to i na dálnici) je to naprostá pohoda, je dost daleko dražších aut, které jsou na tom jsou ještě hůře.
Kde jinde dostanu prostorný zvýšený hatch se slušnou výbavou (4xpytel, ESP, klima, navigace s USB radiem) za 227000,-kč?
A dynamika 0.9TCe? 0-100 za 11s, max. 175, řekl bych slušnej oddíl..
ENCAP budou snad 19.12., ale i Sanero 1 s sfety packem mělo 31 bodů a solidní 4* (Oktávka II 27b, SX4 29b, Faba II 32 b.).. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Otrava
19. 12. 2012 00:48
Re: Pokud člověk potřebuje prostorný zvýšený hatchback (teba
Když budu mít špatnou páteř, nepořídím si spíš něco s lepšími sedačkami? Neřekl bych, že se nějakým "zvýšením" a prostorem Dacie vymyká třídě. Ceník, koukni na minulé Clio, 0.9Tce - zatím v testech sklízí kritiku a rozhodně to není za papírové hodnoty jako zrychlení a maximální rychlost. Jinak věřím, že své kupce si najde.
18. 12. 2012 13:11
Skici
Ta tehle designovych skicach vypada Logan i Sandero jeste lepe
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2012 08:09
Sandero live
Tak vcera jsem se byl podivat u Dacie na nove Sandero. V Autobildu jsem totiz videl foto noveho Logana MCV a tak jsem si rikal, ze by to stalo za uvahu... Jenze po usazeni do Sandera mi doslo, ze asi nee. Nevadilo mi ani tak zpracovani interieru a tvrde plasty, jako spis zvlastni posaz za volantem (ktery nejde mimochodem hloubkove nastavit - skoda), tzn. skrcene nohy, natazene ruce a jeste k tomu pomerne vysoky posaz (i v nejvyssi poloze). Skoda, za rok jsem chtel kupovat nejakyho mensiho kombika, ale Logan MCV to asi nebude.
Rozbalit vlákno
1
25. 12. 2012 22:55
Re: Sandero live
"pomerne vysoky posaz (i v nejvyssi poloze)" tak si mel zkusit nejnizsi polohu
20. 12. 2012 23:15
zahada ve vybave
asi trochu mimo clanek a nevi nekdo proc neni v ceniku u verze stepway mozno dokoupit zadni elektricky okna a parkovaci asistent?
jen jsem zvedavy, protoze na vsech prezentacnich videich (i prvnich predvadeckach co jsou vsude na fotkach a videich) ma tuto vybavu i verze stepway (a to je to vlastne verze vychazejici z nejvyssi neoplastovany, kde to dokoupit lze)
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2012 00:07
EU hvězdy
S motorem 0,9 turbo si to strčte do * :-)
Rozbalit vlákno
0