Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
20
/
21
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
|
acz
Abarth
|
acz
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
|
acz
Abarth
|
acz
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
|
acz
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
|
acz
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
|
acz
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
|
acz
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
|
acz
Abarth
|
acz
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý