Jízdní dojmy: Iveco Stralis Hi-Way Euro 6 - Masivní změny
11
/
15
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Iveco Stralis Hi-Way Euro 6 - Masivní změny
Jízdní dojmy: Iveco Stralis Hi-Way Euro 6 - Masivní změny
|
acz
Pracoviště řidiče zahrnuje nové prvky jako středový panel s odkládacími prostory, multifunkční volant a sedadla
|
acz
Sedmipalcová obrazovka nabízí bohaté menu telematických služeb
|
acz
Tlačítka automatizované převodovky zůstala, přibyla aktivace adaptivního tempomatu a hlídání jízdních pruhů
|
acz
Sedadla v nejvyšším stupni používají kůži, střední řada zahrnuje tkaninu a vybavení včetně vyhřívání, ventilace a tlumení podélných kmitů vhodných například na dálnici D1
|
acz
Po skončení zkušební jízdy jsme byli od Iveconnectu Drive ohodnoceni 93 procenty
|
acz
Dolní lůžko dosahuje šířky 80 cm. Odpočívající má k dispozici čtecí lampičku.
|
acz
Přímo u lůžka se nacházelo multifunkční ovládání topení
|
acz
Na středovém panelu přibyly odkládací schránky a držák na nápoje
|
acz
Stropní odkládací schránky byly doplněny poličkami s USB připojením a gumovými síťkami
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Přední světlomety obdržely spořivou technologii LED a účinné xenonové výbojky
|
acz
Nový tvar deflektorů snížil aerodynamický odpor
|
acz
Stralis Hi-Way obdržel standardně nové brzdové kotouče Bremzo s lepším odvodem tepla. Výsledek? Vyšší účinnost při menším opotřebení třecích destiček.
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Snadno překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny