Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
19
/
23
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
|
acz
Servisní interval 40 000 km pro výměnu oleje se jeví jako extrémně dlouhý
|
acz
Přístrojová deska Citanu vykazuje znaky stuttgartského výrobce
|
acz
Pět stupňů pro slabší turbodiesely 55 a 66 kW má stačit, šestistupňové převodovky s motory 111 CDI/81 kW a zážehovou dvanáctistovku 112/84 kW budou k mání od léta 2013
|
acz
Páčky pod volantem dobře známe například z modelu Vito/ Viano
|
acz
Rukojeť parkovací brzdy včetně vypínání parkovacích senzorů zůstalo z partnerského modelu
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Citan je svými rozměry a skladností nákladového prostoru stavěný do města
|
acz
Zkoušené vozy byly naložené pečlivě ukotveným nákladem
|
acz
Výškově stavitelné plato zavazadlového prostoru tvoří velmi praktický doplněk
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Kapota na plynové vzpěře nás potěšila
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem