Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
6
/
15
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
|
acz
Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu
|
acz
Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.
|
acz
Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře
|
acz
Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava