Kdybych se tam vešel a měl volnejch 5 mega = hodně zajímavý
Jj vim že na okruhu bylo to a ono vo fous rychlejší = ale to je fous kterej je stejně rychlejší než já = a na takový to běžný popojíždění = tu a tam trochu rychlejš = fakt bych to bral :yes::-)
Bez debat, ale kdybych měl potřebný obnos, neváhám. Tohle je jistý mix individuality, designu a technických řešení. Ale vraťme se na zem. Cena je vysoká, pořadník delší, než 14 dní před výplatou... Škoda, tak snad v jiném životě ;-)
Prostě... jedna věc je napsat "neváhám", ale s pěti miliony na dedikovaném účtu by člověk asi trávil dlouhé zimní večery u konfigurátorů a krátké dny u dealerů... protože za tolik peněz už se dá koupit lecos.
Opravdu neváhám. Nebylo to psáno bezmyšlenkovitě, věř mi ;-) Tuhle automobilku mám rád poměrně dlouho (někdy od roku 1996, kdy jsem si pořídil svou první Hondu). Mám jí rád i přes její "slabá období", časy omylů i různých přešlapů (viz třeba naše debata u Civicu CXG a problémem s ochranou dětí v interiéru při nehodě). Takže dlouhodobě vnímám pozitiva i negativa modelů napříč značkou.
A tohle je auto, které bych si (kdyby byly ideální podmínky) opravdu pořídil. Nepotrpím si na obdiv okolí, tudíž ke své radosti nepotřebuji zmiňované Porsche GT2, GT3, i když je pro mnohé ikona. NSX je prostě po dlouhé době Honda, supersport, na který fanouškové značky a motoristická veřejnost čekala opravdu dlouho. A povedlo se. Ale jak jsem psal, zpět na zem :-) Pět milionů a něco navíc je opravdu mimo rozpočet 99,9 % zdejších diskutérů, mě nevyjímaje.
"Nepotrpím si na obdiv okolí, tudíž ke své radosti nepotřebuji zmiňované Porsche GT2, GT3..."
Nemyslím si, že zrovna auto typu 911 GT3 (tím spíš s aktuálně možným touring paketem) je auto primárně přitahující obdiv okolí, naopak s novou NSX by byl majitel/řidič podstatně víc středem pozornosti na veřejnosti.
Ale primárně pro "společenský statut 911" se typicky nekupuje GT3, na to stačí i o milion a půl levnější Carrera (a o 2 a čtvrt milionu levnější, než NSX). Verze GT3 je tak mnohem spíš pro fajnšmekry, než pro "pozéry".
Souhlas, tohle japonské Ferrari je designově úplně jinde (myslím úrovní v dané kategorii, nikoli absolutně), než současná produkce značky, včetně sportovně orientovaných modelů.
P.S. Vrchol drzosti a nevkusu je fakt, že si nějaký "automobilový buran" ze SM dovolí na takové auto sednout:
[odkaz]
Nikdy by mě nic podobného nenapadlo ani kdyby to auto bylo moje, tím spíš u nevlastního! :no:
Taky jsem na tu fotku koukal.On Baborský správně tušil, že mu nikdo neuvěří, že právě jeho a SM pozvali na předvedení NSX, tak neodolal opatřit si důkaz. Ne zrovna šťastným způsobem.
Jj, sednout si na to je 1. stupeň, nechat se u toho (dobrovolně) vyfotit je 2. stupeň a nakonec tu fotku ještě (záměrně) zveřejnit je vrcholný 3. stupeň.
P.S. A jako "bonus" k tomu napsat:
"...místo obvyklé flotily stojí na parkovišti jediná Honda NSX a sami lidé z automobilky kolem ní našlapují jako okolo svátosti."
No jo, něco tam je. Jen by mě zajímalo, co bylo na papíře dřív - jestli CTR nebo NSX. Pokud to bylo tak, že namalovali NSX a vrhli se na CTR tak by mě zajímalo, jakou drastickou změnou osobnosti museli designéři projít. Ten rozdíl je propastný.
Čte se to fantasticky, vžil jsem se do řádků a měl pocit, jako bych to auto sám řídil a zažíval ten motoristický orgasmus. Tenhle japonský počin patří opět mezi to nejostřejší a nejvymakanější na zeměkouli. Čest inženýrům v Hondě!
No ale přidávám se k ostatním v diskuzi...copak se sedá na kapotu takového auta proboha? Já neříkám, že tím člověk něco zničí, ale prostě se to absolutně nehodí, kor když jde o takový klenot. Já si nesednu ani na své auto, které má desetinovou hodnotu NSX :-!
Naopak, test resp dojmy naprosto o nicem. Srovnani, pocit z jizdy, subjektivni dynamika...zhola nic.
Tak jak by ale clovek od pisalku ze SM v zasade ocekaval :-!
hlavne všetka česť inžinierom Hondy v F1,že po toľkom prešlapovaní na mieste ešte nevykonali nejakú rituálnu hromadnú samovraždu.
To majú asi nejakých "iných" inžinierov
akoze ten dizajn NSX je fakt zvlastny a taky v podstate tazko uchopitelny ( ak si odmyslime logo tak to moze byt dnes uz vlastne cokolvek ) ... pritom mohli viac nadviazat na geny predchodcu.... povodna NSX je v tomto vyborny zaklad a oni nakoniec spravia takehoto tazkotonazneho a sterilneho "robota" :-(
mam inak hondy ako take rad.. ale tento ich pocin menom NSX ma teda nijako nezaujal... to viac by som prijal chybajuci accord v europe a nejaku novu integru alebo S2000-ku ;-\
Kde vidíš jakou těžkotonážnost? Vždyť je to sporťák s motorem uprostřed klasických proporcí... ano, mohlo by to být třeba Ferrari... a jasně, 458 je designem přece jen o kousek jinde... ale za mě je tohle naprosto v pořádku.
A ještě k původní NSX - to je samozřejmě legendární auto. Ale že by měla zase nějak bombastický design, to taky úplně nemá... nové auto je opticky širší...
nevidim ju nikde.. len citam o nej.. cakal som nizsiu hmotnost ale tak ano je to hybrid... ale nastastie je to tak premotorovane ze akakolvek "nadvaha" sa samozrejme hned strati :-)
Moc pěkný autíčko, nejlépe vynikne jeho tvar shora, vypadá jak malej angličák od Matchboxu. Jako kluk jsem měl taky vysněný supersport, nikdy to však nebylo Ferrari, Porsche apod. První bylo Lamborghini Miura, pak v pubertálním a mládeneckém věku to byl Ford GT40 a pak dlouhá léta Honda NSX 1 a teď 2. A to už mi asi zůstane neb je mi 60 let. V garáži mám naleštěného Civika 1,3 SL hondamatic z roku 1982. Asi jediný u nás v tomto přepychovém stavu, naprostý originál kromě doplněných zadních reproduktorů (decentních). Jo a taktéž v orig. Honda červené metalíze. A na kapotu se nesedá!!!