Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
12
/
50
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
|
acz
Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
|
acz
Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava