Diskuse

Jízdní dojmy: Seat Ibiza 1.5 TSI. Zapomeňte na tříválec?

30.5.2017

V ceníku nové ibizy zatím najdete jen samé litrové tříválce. S předstihem jsme se svezli s patnáctistovkou TSI.

 

  • 22 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 30.05.  19:52

    Asi nebude tříválec jako tříválec.

    Vzpomínám na pionýrské doby vzniku HTP. Jízda s téměř novou Škodou Fábií s tímto motorem a jeho nekultivovaným, drnčivým projevem v nízkých otáčkách. Když po čase přijel bratr, který si koupil VW Polo s tímto motorem. Řekl jsem mu, že je blázen. Po diskuzi a následném vyzvání, abych si šel sjet, jsem byl překvapen. Krásně utlumený, bez vibrací, jenom nepatrně hlučnější zvukový projev než v Xedosu 6 s V6 2,0. Proto také bych byl velice opatrný, protože vím, co bych asi po objednání obdržel.
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 30.05.  20:58

      « Re: Asi nebude tříválec jako tříválec.

      Dost záleží co znamená to po čase = na konci dlouhý a nadprůměrně problémový kariéry už fungoval. Roky ale ne [odkaz]

      Ale i tak mi srovnání V6 s dlouho problematickym neušlechtilym tříválcem HTP 1,2 [odkaz] přijde hodně přehnaný ;-)
  • 73 Reagovat !

    foto topten

    topten 30.05.  20:23

    pokrok

    když porovnam tuhle ibizu s nekdejsi FI RS, coz pro mnohe byl skoro zavodak, tak je videt ten pokrok, který tyhle maly auta za 15 roku udelaly.
    jen ve zrychleni je tahle obycejna Ibiza skoro o 2sec (1.9) rychlejsi nez tehdejsi FRS.
    a jestliže tehdejsi FRS stala v zakladu tesne pod 500tis, Ibiza v FR verzi s 1.5tsi se poridi za +-410tis a snad jediny co mi v tom zakladu chybi jsou FULL LED svetla (+15tis).
    a asi netřeba zminovat, ze pul mega před 15 lety byly uplne jiny peníze, nez pul mega dnes ...
    • 31 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 30.05.  20:40

      « Re: pokrok

      v tej dobe keby mala 1rs tiez 1.5turbo bolo by to daleko lepsie auto a vykon okolo 100kw by z 1.5t nebol v tej dobe ziaden problem...

      inak suhlas, jedine v com by som dal ruku do ohna za 1rs je spolahlivost a dlhovekost... pri dobrej starostlivosti a garazi to vydrzi velmi dlho a vzdy to lahko a kvalitne zoservisujes... kvalitne laky, motor co vydrzi snad vse a celkovo dobre postavene auto
  • 90 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 30.05.  20:33

    Super

    Takže jaká je odpověď na otázku z titulku?
    Je tříválec tak skvělý, že nemá cenu kupovat 1,5TSI, nebo je 1,5TSI tak špatná, že na ni stačí tříválec? Další z řady článků, který si sám pokládá otázku, na kterou neumí odpovědět. :-|
    • 20 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 30.05.  20:42

      « Re: Super

      v tom texte to ako tak najdes, ale opat tie nazvy... to je zlee...
      • 32 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 30.05.  23:11

        « Re: Re: Super

        Myslím že odpovědět ani není třeba ... >:-[]
        Tříválec je na prd nebo do mini autíčka.
        Ibiza už je celkem velká , osobně jasná volba 1.5 TSI..!!
        • 15 Reagovat !

          foto simson33

          simson33 31.05.  07:52

          « Re: Re: Re: Super

          1.5 TSI je novinka, takže bude minimálně rok (spíše dva) trvat, než se vychytají mouchy - novinek je na to v tomhle motoru zdá se dost...
          1.6 TDI (dokud ještě jde koupit) je z hlediska spolehlivosti a nízkých provozních nákladů podstatně lepší volba.
          • 81 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 31.05.  08:39

            « Re: Re: Re: Re: Super

            Tak 1.6TDI určitě ne, to je motor za trest... Pokud bude 1.5TSI stejně dobrý jako poslední verze 1.4TSI, nemá o dieselu vůbec smysl uvažovat. 1.6TDI je dražší, težší na předku, hlučný, pouze s 5ti kvaltem a moc nejede... ;-)
            • 30 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 31.05.  09:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Super

              1,6tdi je za trest skrz kombináciu s dlhými prevodmi 5MT a zároveň ani moc kultúry nepobral. V nižších otáčkach v mestkej premávke je to traktor ( OIII). Na strane druhej, keď vybehneš von na diaľnicu, tak je znesitelný :-)
              • 30 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 31.05.  09:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                Mám s ním něco najeto,znám jej velmi dobře. S 1.4TSI s 81kW(CNG) a i se 110kW také, takže vím o čem mluvím a nešel bych zpět do dieselu ani omylem ;-)
                • 13 Reagovat !

                  foto simson33

                  simson33 31.05.  09:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                  No tak když s ním máš zkušenosti, tak taky víš, že si vezme ve městě o 2 litry méně než ten benzín.
                  Navíc přímovstřikové benzíny hlavně v městském provozu trpí tvorbou karbonových úsad, kvůli tomu se kombinuje přímé a nepřímé vstřikování při nižším zatížení (u motorů 1.8 a 2.0 tsi), ale nový 1.5 tsi ho zřejmě s ohledem na náklady (bohužel) nemá. Co ale (bohužel) má, je vypínání válců v režimu nízkého zatížení - jízda na 2 válce se pozná nejen symbolem na palubním počítači...
                  • 30 Reagovat !

                    foto ericn

                    ericn 31.05.  10:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                    Hmmm, tak trochu ti to rozbourám:

                    1.) 2l rozdílu ve městě je možná tvůj sen, ale realita je jinde. Navíc nejezdíš jen ve městě, že? V průměru se 1.6TDi pohybuje kolem 5-5.5l v komibinaci (ne 1.9TDi za 4.5l to není) a 1.4TSi 6-6,5, CNG kolem 4.2kg/100km, tedy náklad 1kč/1km - ta je úplně jinde ;-)
                    2.) Karbonizace u 1.4TSI není, za 70tis Km se mi nic takového nestalo
                    3.) vypínání válců (plachtění) bude u 1.5TSI ACT a Bluemotion a předpokládám, že bude možnost tuto funkci vypnout - na to jsem osobně zvědav.

                    Co tam máš dál? Velikost kufru TDI a TSI je kdyžtak stejná (mimo CNG) ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto simson33

                      simson33 31.05.  11:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                      ad 1) svojí zkušenost jsem napsal - rozdíl ve spotřebě 2 litry. Těch 5 - 5,5 litrů s 1.6 tdi je ve městě docela v pohodě, ale tebou udávaných 6 litrů s benzínem ve stejných městských podmínkách nedám ani s 1.2 tsi, natož s 1.4 tsi. Možná to ale jen neumím správně lehce lechtat :-)
                      Co ale vím určitě je, že když se na to začne šlapat hodně necitlivě, tak je ten rozdíl mezi dieselem a benzínem o dost větší - v neprospěch benzínu.

                      ad 2) že problém s karbonizací není jsem si ještě v 70 tis. km taky myslel, v 90 tis. už si to nemyslím - samozřejmě záleží, kde se jezdí, těch 90 bylo skoro jen po městě. Jinak karbonizace přímovstřikových motorů - byť jsi o ní neslyšel - je jev zcela normální a jediné spolehlivé řešení je opětovný návrat nepřímého vstřikování, které se používá v režimu nízkého zatížení. Problém je pak vyšší technická složitost motoru a cena - proto se používá zatím jen u dražších motorů.

                      ad 3) vypínání válců dosud pokud vím nebylo možné nijak deaktivovat - to je podobné jako start-stop.
                      • 00 Reagovat !

                        foto ericn

                        ericn 31.05.  11:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                        Dobře, tak pokračujeme....

                        1.) píšu o kombinaci, jelikož nejezdíš jen ve městě a ano máš pravdu, pokud šlapeš na pedál rozdíl mezi benzinem a naftou se pak zvětšuje, nicméně máš i rozum, ne?

                        2.) na karbonizaci 1.4TSI netrpí, jinak jsem o ní samozřejmě slyšel a u mého 1.6THP dokonce i zažil a to ve 25 tis km, kdy jsme musel nechat vyčistit motor (v záruce). Za dalších 60tis a používání primarně N98 nebo 100 se nic takového nestalo, tj problém je v české N95, což je evidentně nekvalitní palivo. Snad jen Optimal 95e od Čepra bez biosložky je OK.

                        3.) start stop vypnout lze, nicméně krátkodobě. Po nastartování se opět aktivuje, nejradši bych ho vypnul trvale.... uvidíme, co ACT ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Verny-2013

                        Verny_2013 31.05.  11:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                        Já mám taky svou zkušenost Octa 1 1,9 TDi 66Kw a VW Sportsvan 1,4 TSi 92 Kw. Rozdíl je ve všech jízdních režimech 1L. S jedinou výjimkou extra krátkých jízd se studeným motorem 5 km je rozdíl vyšší asi 1,5 L. To jsou mé dlouhodobé poznatky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 31.05.  11:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                    Dvojí vstřikování se používá kvůli emisím (předpokládám, že trik je v nenáročnosti testu - značnou část, pokud ne celý, by tak mohl projet s nepřímým vstřikováním s minimálními emisemi pevných částic). Případná vyšší odolnost vůči zanesení sazemi je vedlejší bonus. Pokud Audi a Toyota přejdou na filtry, tak bych čekal, že tohle řešení zmizí. Je v plánu měřit pevné částice v rámci RDE a je otázkou, jestli bude nepřímé vstřikování stačit (jestli ho bude motor využívat dostatek času).

                    Zaznamenal jsem pak, že VW (Audi) prý tenhle motor dělá i bez nepřímého vstřikování pro nějaké mimoevropské trhy.
        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 31.05.  09:45

          « Re: Re: Re: Super

          Že je "jasná volba" se lehce napíše, ale divil bych se, kdyby sis ho fakt koupil. Ona totiž Ibiza je i tak docela drahá. Pokud jde o mě, asi bych šel úplně klidně do litru. V této třídě mě tolik neuráží (litry zde najdeš i v atmosferické variantě) a 1.0 TSI je podle všeho i ve srovnání s konkurencí na výši.
          • 10 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 31.05.  10:21

            « Re: Re: Re: Re: Super

            Drahá teda Ibiza je. Ale s tím 1,5 TSI to snad celkem odpovídá. Cena za ten prcek litrový je úplně mimo.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 31.05.  13:01

            « Re: Re: Re: Super

            Jj, ako som písal, Ibiza celkovo začína dosť vysoko, takže už ten liter je pomerne drahý a s 1,5kou sa to dostáva do kategórie o triedu vyššie. Je samozrejme uhol pohľadu, či je to drahé, príplatok 31t Kč za 35 koní, pol litra objemu (o 50% viac) a jeden valec naviac sa zdá prijateľný. Celkovo ale vyše 400t za malé auto bez príplatkov bude asi pre drvivú väčšinu nestráviteľná cifra.
            • 10 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 31.05.  15:23

              « Re: Re: Re: Re: Super

              Tak to auto je celé předražené. Ale jako skoro hot hatche to ještě chápu, kdyby tomu odpovídala výbava. Ale cena tříválce je neopodstatněná.
    • 30 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 30.05.  21:07

      « Re: Super

      By me zajimalo, jak dlouho bude asi auto.cz trvat nez prijdou na to, ze otazky v nadpisech jsou uz cca jeden rok negtivne hodnoceny pri indexovani na googlu i na facebooku ... :-) A pak uz zadna otazka v nadpisu neprijde ... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 30.05.  21:26

      « Re: Super

      Tady si trefil hřebíček na hlavičku :yes: :-!
    • 61 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 31.05.  07:57

      « Re: Super

      ...a odpovědi, tý se nedočkáš, ná, na, ná ná... >:D

      Titulek hlásající něco jiného než test, resp. otázka na niž test neodpoví, to je prostě kolorit článků na acz.

      Co jsem si z toho testu vybral, 1,5 při ježdění kolem komína nijak silnější verzi 1,0 nezastíní, odpověď proč, bych viděl v delších převodech 1,5, buď převodovce nebo stálém převodu, i vzhledem k dost velkému rozdílu v maximálce. Větší výkon 1,5 se projeví ve vyšších otáčkách, potažmo vyšších rychlostech, pokud má být ibiza v roli příměstského skokana, pak 1,0 stačí, a to i vzhledem ke zmíněnému kvalitnímu odhlučnění. Mě se tedy více líbí zvuk vytočeného 1,0 (zkoušel jsem v jiném autě) než třeba 1,4 tsi, takže já bych s volbou neměl problém vůbec. A klidně bych šel i do té 70kW verze, s trochou výbavy auto za třipade, k tomu akt. nejčerstvější design, jízdní vlastnosti na výši, mě se ibiza zamlouvá velmi. ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 31.05.  08:45

        « Re: Re: Super

        Vidím to obdobne. Hoc veľký odporca trojvalcov, v malom aute by som s ním dokázal žiť, objektívne ten výkon je slušný aj v slabšej 70 kW verzii, nehovoriac o 85 kW. 1,5TSI vidím ako taký warm-hatch, vo verzii FR na veľkých diskoch a v červenej je to paráda a tam sa výkonný motor priam pýta. Otázka ale znie, či tí stojí za tú cenu; ako som si konfiguroval Ibizu s trojvalcom, i tak som sa dostal na cenu, ktorú by som mal problém za malé auto zaplatiť, takže s 1,5kou to bude ešte väčší problém. Takže buď počkať rovno na HH verziu (ak bude), alebo zobrať skromnejšie vybavenú verziu s litrom (a ako píšeš kľudne aj s tým slabším, 70 kW je stále nadštandard v triede).
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 31.05.  09:48

        « Re: Re: Super

        U 70 kW je možná škoda, že nezahrnuje XDS+. Přitom Fabia jej má standardně vždy a asi nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že jde o jednu hodnotu v nastavení ESP.
      • 12 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 31.05.  10:23

        « Re: Re: Super

        Dát 370 tisíc za auto s malým podměrečným motorem, který tak patří do motorky, je nesmysl. Ale když se ti ta kakofonie zamlouvá.... já raději zvuk objemnějších vozů. Vytočené litry zní jak kočka těsně před smrtí. Ale tak někdo rád sado maso. Proti gustu...

        Pokud to auto má vozit více než jednu osobu a má vydržet, pak jedině 4 válec. V důsledku pak bude 4 válec i jezdit za méně.
        • 20 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 31.05.  10:37

          « Re: Re: Super

          Tvoje diskusní zoufalství se projevuje pořád stejně, nejsi schopen cokoliv hodnotit jinak, než zpoza volantu vlastního auta...
          • 01 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 31.05.  11:07

            « Re: Re: Re: Super

            Myslím si, že je lepší vycházet z vlastní zkušenosti (v tomto případě s 3 a 4 válci) než jen teoretizovat. Nicméně diskusní fauly ad hominem by ti šly jako vždy. S tebou je diskuse jako na pochybných zpravodajských serverech...
            • 10 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 31.05.  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Super

              "Mě se tedy více líbí zvuk vytočeného 1,0 (zkoušel jsem v jiném autě) než třeba 1,4 tsi, takže já bych s volbou neměl problém vůbec."
              Tohle je z mého prvního příspěvku v tomto vlákně.

              Jinými slovy, zas a znova se jen kopeš do vlastní prd.e.le.
              • 01 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 31.05.  13:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Super

                Souhlasím, opakování matka moudrosti. Z mých příspěvků...

                Ale když se ti ta kakofonie zamlouvá.... já raději zvuk objemnějších vozů. Vytočené litry zní jak kočka těsně před smrtí. Ale tak někdo rád sado maso. Proti gustu...
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 31.05.  13:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                  Meleš o diskusních faulech a jsi těch faulů futrál...

                  Že máš radši zvuk objemnějšího motoru, je v diskusi o malých motorech v ibize naprosto k ničemu, jestli jsi hňup takového rozměru, že přepokládáš, že někdo raději poslouchá tříválec nebo čtyřválec oproti osmiválci, pak skutečně není o čem debatovat. Ale já si nemyslím, že tohle předpokládáš, jinými slovy tvé příspěvky do podobné debaty jsou jen klasické trollení, k věci nic, jen prostě zaskočíš poblábolit o motůrcích a všeobecném úpadku.

                  A ještě něco, vzdělanče, když už používáš ta cizí slova, věz, že argumentace ad hominem není žádný diskusní faul, tak jak ji používám, tedy čistě pro demonstraci tvého pokrytectví...
                  • 01 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 31.05.  15:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                    Nebudu se snižovat na tvou úroveň hospodské diskuse 4. cenové. Jak má někdo jiný názor, vytočíš se jak malé dítě. Ještě mi chybí to tvé, že tvoje BMW si Ameriky podá kdykoliv a kdekoliv ;-).

                    Zkrátka si jen dovoluji zde tvrdit, že 4válec jede a zní lépe než tříválec. Vždy více válců a větší objem je lepší volba. V tomto případě se nedá ve prospěch pidimotůrku argumentovat ani cenou nebo spotřebou.

                    To jak útoky na osobu používáš přesně odpovídá argumentačním faulům, třeba jak je popsal K. Čapek, Nutil, Švandová nebo jiní.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 31.05.  16:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                      Moje bmw si podá Ameriky? >:D >:D ty už nevíš, co bys zkusil, trumpeto. Lhář a pokrytec tvého typu nemá nárok pokoušet se někoho vyučovat. Klesat už nemáš kam, o to se bát nemusíš.

                      A význam toho cizího slova, kterým se oháníš, včetně způsobu užívání argumentace jím označené, si dostuduj, ty Čapku. To, že se v tom neorientuješ, totiž přesně odráží tvé zdejší vystupování, povrchní znalost, a pod tím bída. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto CHerokee

                        CHerokee 31.05.  17:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

                        Jsi ztratil paměť? Jen vršíš další osobní útoky a vystupuješ jako brouk pytlík s patentem na vše (avšak chybí znalosti).
              • 11 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 31.05.  13:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Super

                Na Autoexpresse písali po prvých jazdách s 1,5TSI v zásade to isté a uprednostnili by liter:
                We’ve only sampled two of the four available engines in the Ibiza so far, with the more impressive of the two being the 1.0-litre turbocharged three-cylinder motor producing 114bhp. The 114bhp triple is smooth, punchy and characterful, the 1.5 is smooth but a bit bland. The 1.5-litre four-cylinder engine we also drove offers a promising 148bhp, although it’s so smooth and refined it never feels especially fast or frantic.
        • 20 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 01.06.  14:15

          « Re: Re: Re: Super

          Muzes treba konkretne napsat, co ve stejne kategorii (pokud mozno) ma ctyrvalec s celkove lepsimi parametry?
          • 00 Reagovat !

            foto Michal220

            Michal220 01.06.  16:31

            « Re: Re: Re: Re: Super

            Ford fiesta ST 5dv 1.6t 182 ale od 470tisic a pak uz jen ti drazsi jako 208gti a rencek Rs.
            • 10 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 08.06.  05:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Super

              Psal jsem o stejne kategorii, tedy o autech za +-300 000 a se zakladnimi motorizacemi. Ibiza taky umi velky motor, konkretne 1,8 TSI, to jsme ale jinde motorizaci i cenou.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.05.  10:45

        « Re: Re: Super

        Jestli u té slabší verze používají jiné turbodmychadlo, tak by nakonec mohla být kolem komína i příjemnější. A pořád má myslím 160 Nm, což není tak špatné v lehkém autě.
        • 10 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 31.05.  12:56

          « Re: Re: Re: Super

          To je klidně možné, nebude tam taková díra, mě ta slabší verze litru dává v takovém autě (při daném výkonu a toč. momentu) smysl asi největší.
  • 10 Reagovat !

    foto XTad

    XTad 30.05.  21:29

    logicky

    "...jeho zvuk je však logicky o něco příjemnější..." Vysvetlit!
    • 02 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 31.05.  10:27

      « Re: logicky

      Když zkryplíš motor, sebereš objem, tak asi nebude znít lépe. Platí to u motocyklů i u aut. Objem ničím nenahradíš. Vytočený tříválec zní jak umírající zvíře.
      • 00 Reagovat !

        foto cape

        cape 31.05.  10:40

        « Re: logicky

        ako ked uz sa ti to nepaci ani v motorkach tak enviem kde je problem ;)

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 31.05.  11:08

          « Re: Re: logicky

          Triumph je výjimka. ČEst výjimkám. Čekal jsem, že s tím nějaký kolega biker vytasí.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 31.05.  12:09

            « Re: Re: Re: logicky

            Nejen Triumph. Co takhle MV Agusta? Po pravdě mě nenapadá motocyklový tříválec, který by nezněl dobře.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 31.05.  14:04

            « Re: Re: Re: logicky

            Žádná výjimka to není, prakticky všechny motocyklové tříhrnky zní velmi dobře.
            • 00 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 31.05.  15:19

              « Re: Re: Re: Re: logicky

              Ono jich zas dnes tolik není ;-) ...kolikjsi jich letos potkal? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto XTad

                XTad 31.05.  19:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: logicky

                U motorek bych mozna i uprednostnil ctyrvalec. Je takovy jecivejsi. Ale u aut miva nudny, monotoni mixeroidne bzucivy zvuk. A nerikej mi, ze tohle nezni dobre: [odkaz] Tady mas pro srovnani ctyrvalec: [odkaz]
                • 01 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 31.05.  22:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: logicky

                  Já mám rád 4 válce. Alespoň u malých aut. Teď na ten, co máme s manželkou přijde Milltek Sport....znít by to mělo nějak takto [odkaz]

                  myslím, že to jde...
                  • 10 Reagovat !

                    foto XTad

                    XTad 31.05.  23:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: logicky

                    Beru, ze kazdemu se libi neco jineho. Ja kdyz uz ctyrvalec, tak co nejlepe utiseny, obecne nejsem moc priznivcem ladenych vyfuku a to ani u vetsich motoru. Auto, ktere ma rvat vetsinou rve uz z vyroby. Trivalce mi proste prijdou takove melodictejsi a ten zvuk je vice prostorovy, nebo jak to rict.
  • 10 Reagovat !

    foto marianor

    marianor 31.05.  04:46

    plast vo valcoch

    Plast vo valcoch? To zas bude kym to vychytaju :no:
  • 10 Reagovat !

    foto Daor32

    Daor32 31.05.  06:19

    Fabia

    Tento motor by bol super vo fábii.
    • 01 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 01.06.  00:35

      « Re: Fabia

      1.0 tříválec..do Fabie snad a hlavně do Citigo.
      Jinak do větších aut nepoužitelný.
  • 20 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 31.05.  10:37

    Slabota p. Machala.

    Par cisel k textu...

    671 slov
    3 547 znakov bez medzier
    z toho 17 vykricnikov (0.48%)

    A neni tech vykricniku na ten objem textu malo, Antone Pavlovici?

    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 31.05.  21:22

      « Re: Slabota p. Machala.

      Kdepak, ještě víc, ještě >:D >:D >:D
  • 21 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 31.05.  10:42

    za 4

    Ibi je vydarená, ak by mala ústretovejšie ceny, bol by to trhák, takto neviem. Tiež súhlasím s výtkami k textu, ktorý nastolil porovnanie 3/4 a rieši ho len zľahka. Ak by som bol ochotný priplatiť, určite by som bral 4. Rezerva výkonu, pohodovejšia jazda aj vo vyšších rýchlostiach, motor nejde nonstop na max asi vydrží viac, nemusíš sa hanbiť to naštartovať a ak to vytočíš, máš malú raketu. Ten trojvalec zrejme len dobre skrýva slabiny, pôjde často na limite, pri záťaži a diaľnici to už nebude taká sláva, ale zdá sa, že v rámci 3 je ok.
    • 11 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 31.05.  11:19

      « Re: za 4

      Tak nějak to bude. Zarážející je prakticky žádný rozdíl ve spotřebě. A pokud v tom autě bude více lidí, bude 4 válec dokonce i úspornější.
      • 20 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 31.05.  14:29

        « Re: Re: za 4

        tak trojvalce sa vyvíjali pre katalógovú spotrebu, nie reálnu.
        • 11 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 31.05.  15:20

          « Re: Re: Re: za 4

          A všichni se bojí to říct nahlas. Od novinářů přes inženýry a fabriky, že tříválce jsou kravina. Moc se do toho investovalo, takže teď si to zákazníku vyžer...
  • 22 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 31.05.  17:20

    a TDI?

    přece nemá smysl kupovat auto se zastaralým a neekologickým zážehovým motorem!
    • 12 Reagovat !

      foto BOLESotex

      BOLESotex 31.05.  19:00

      « Re: a TDI?

      Právě naopak, že jen výjimečně je správná pouze jedna odpověd

      "přece nemá smysl kupovat auto se zastaralým a neekologickým DIESELovým motorem!"

      :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 31.05.  19:10

    supr

    Vzhled ext-int,prostornost vc kufru a k tomu 150koniku je jasna volba ;-) .Fabia nema vic jak 1l tsi a ani ve vybave se nemuzes rozsoupnout jak v ibize proto fabku taky v zapad.nemecku temer nevidim.Moje octa jezdi za 7-8 takze ibiza vesele bude jezdit za 6l a to bude na 150koni pekne. :-)
    edit:1l tsi Xcellence standard pneu 185/65 R15 ale vybava FR 215/45 R17 a to je v dinamice jizdy setsakramecky poznat.Z vlastni zkusenosti sire 205/50 r17 a 225/40 r18 je 5kg na 1kole a ca 0,5l ve spotrebe.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Pět Češek v tuk tuku chce dobýt Jižní Ameriku: „Ženské do expedic patří,“ říkají

Pět Češek v tuk tuku chce dobýt Jižní Ameriku:…

Že ženské do expedice nepatří? Omyl! O tom vás přesvědčí pětice dobrodružek z Česka, které se rozhodly projet…

Lucie Vondráčková si mne ruce: Další kšeft snů!

Lucie Vondráčková si mne ruce: Další kšeft snů!

Zpěvačce Lucii Vondráčkové (37) se v Kanadě, kde žije s manželem Tomášem Plekancem (34) a dvěma syny, daří čím…

 

iSport.cz

Že jsem nevyhrál žádnou etapu? Pro mě je hlavní žlutý dres, tvrdí Froome

Že jsem nevyhrál žádnou etapu? Pro mě je hlavní…

Stačí, aby žlutý trikot udržel ještě dvě etapy a může slavit zisk hattriku. Chris Froome od začátku letošního…

VIDEO: Sparta - Arnhem 1:1. Domácí zabrali ve druhé půli, trefil se Šural

VIDEO: Sparta - Arnhem 1:1. Domácí zabrali ve druhé…

Fotbalisté Sparty remizovali v generálce na start nové sezony s Arnhemem 1:1. Pátý tým uplynulé sezony…

 

Reflex.cz

Akty X 2017: Přihlaste své fotografie do soutěže a podívejte se na snímky z uplynulých let

Akty X 2017: Přihlaste své fotografie do soutěže a…

Akty X, dlouhodobě nejpopulárnější soutěž časopisu Reflex, které se každý rok účastní stovky profesionálních i…

Děs a hrůza v české literatuře: naše krvavé romány a lidové horůrky zmapoval Polák

Děs a hrůza v české literatuře: naše krvavé romány a…

První komplexní monografie věnovaná české hrůzostrašné literatuře! Na téměř pěti stech stránkách Hrůzy v české…