Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy: Seat Ibiza 1.5 TSI. Zapomeňte na tříválec?

V ceníku nové ibizy zatím najdete jen samé litrové tříválce. S předstihem jsme se svezli s patnáctistovkou TSI.
Zpět na článek
30. 5. 2017 20:23
30. 5. 2017 20:40
30. 5. 2017 20:33
30. 5. 2017 20:42
30. 5. 2017 23:11
31. 5. 2017 07:52
31. 5. 2017 08:39
31. 5. 2017 09:02
31. 5. 2017 09:06
31. 5. 2017 09:41
31. 5. 2017 10:14
31. 5. 2017 11:08
31. 5. 2017 11:23
31. 5. 2017 11:48
31. 5. 2017 11:38
31. 5. 2017 09:45
31. 5. 2017 10:21
31. 5. 2017 13:01
31. 5. 2017 15:23
30. 5. 2017 21:07
30. 5. 2017 21:26
31. 5. 2017 21:19
30. 5. 2017 21:26
31. 5. 2017 07:57
31. 5. 2017 08:45
31. 5. 2017 09:48
31. 5. 2017 10:23
31. 5. 2017 10:37
31. 5. 2017 11:07
31. 5. 2017 12:53
31. 5. 2017 13:07
31. 5. 2017 13:19
31. 5. 2017 15:16
31. 5. 2017 16:13
31. 5. 2017 17:04
31. 5. 2017 13:09
1. 6. 2017 14:15
1. 6. 2017 16:31
8. 6. 2017 05:19
31. 5. 2017 10:45
31. 5. 2017 12:56
30. 5. 2017 21:29
31. 5. 2017 10:27
31. 5. 2017 10:40
31. 5. 2017 11:08
31. 5. 2017 12:09
31. 5. 2017 15:19
31. 5. 2017 19:22
31. 5. 2017 22:01
31. 5. 2017 23:11
31. 5. 2017 06:19
1. 6. 2017 00:35
31. 5. 2017 10:42
31. 5. 2017 11:19
31. 5. 2017 14:29
31. 5. 2017 15:20
31. 5. 2017 19:00
31. 5. 2017 19:10
Avatar - O5kar
30. 5. 2017 19:52
Asi nebude tříválec jako tříválec.
Vzpomínám na pionýrské doby vzniku HTP. Jízda s téměř novou Škodou Fábií s tímto motorem a jeho nekultivovaným, drnčivým projevem v nízkých otáčkách. Když po čase přijel bratr, který si koupil VW Polo s tímto motorem. Řekl jsem mu, že je blázen. Po diskuzi a následném vyzvání, abych si šel sjet, jsem byl překvapen. Krásně utlumený, bez vibrací, jenom nepatrně hlučnější zvukový projev než v Xedosu 6 s V6 2,0. Proto také bych byl velice opatrný, protože vím, co bych asi po objednání obdržel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2017 20:58
Re: Asi nebude tříválec jako tříválec.
Dost záleží co znamená to po čase = na konci dlouhý a nadprůměrně problémový kariéry už fungoval. Roky ale ne [odkaz]

Ale i tak mi srovnání V6 s dlouho problematickym neušlechtilym tříválcem HTP 1,2 [odkaz] přijde hodně přehnaný ;-)
30. 5. 2017 20:23
pokrok
když porovnam tuhle ibizu s nekdejsi FI RS, coz pro mnohe byl skoro zavodak, tak je videt ten pokrok, který tyhle maly auta za 15 roku udelaly.
jen ve zrychleni je tahle obycejna Ibiza skoro o 2sec (1.9) rychlejsi nez tehdejsi FRS.
a jestliže tehdejsi FRS stala v zakladu tesne pod 500tis, Ibiza v FR verzi s 1.5tsi se poridi za +-410tis a snad jediny co mi v tom zakladu chybi jsou FULL LED svetla (+15tis).
a asi netřeba zminovat, ze pul mega před 15 lety byly uplne jiny peníze, nez pul mega dnes ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
30. 5. 2017 20:40
Re: pokrok
v tej dobe keby mala 1rs tiez 1.5turbo bolo by to daleko lepsie auto a vykon okolo 100kw by z 1.5t nebol v tej dobe ziaden problem...

inak suhlas, jedine v com by som dal ruku do ohna za 1rs je spolahlivost a dlhovekost... pri dobrej starostlivosti a garazi to vydrzi velmi dlho a vzdy to lahko a kvalitne zoservisujes... kvalitne laky, motor co vydrzi snad vse a celkovo dobre postavene auto
Avatar - _Karel_
30. 5. 2017 20:33
Super
Takže jaká je odpověď na otázku z titulku?
Je tříválec tak skvělý, že nemá cenu kupovat 1,5TSI, nebo je 1,5TSI tak špatná, že na ni stačí tříválec? Další z řady článků, který si sám pokládá otázku, na kterou neumí odpovědět. :-|
Rozbalit vlákno
38
Avatar - lamal
30. 5. 2017 20:42
Re: Super
v tom texte to ako tak najdes, ale opat tie nazvy... to je zlee...
Avatar - Jaros71
30. 5. 2017 23:11
Re: Super
Myslím že odpovědět ani není třeba ... >:-[]
Tříválec je na prd nebo do mini autíčka.
Ibiza už je celkem velká , osobně jasná volba 1.5 TSI..!!
31. 5. 2017 07:52
Re: Super
1.5 TSI je novinka, takže bude minimálně rok (spíše dva) trvat, než se vychytají mouchy - novinek je na to v tomhle motoru zdá se dost...
1.6 TDI (dokud ještě jde koupit) je z hlediska spolehlivosti a nízkých provozních nákladů podstatně lepší volba.
31. 5. 2017 08:39
Re: Super
Tak 1.6TDI určitě ne, to je motor za trest... Pokud bude 1.5TSI stejně dobrý jako poslední verze 1.4TSI, nemá o dieselu vůbec smysl uvažovat. 1.6TDI je dražší, težší na předku, hlučný, pouze s 5ti kvaltem a moc nejede... ;-)
31. 5. 2017 09:02
Re: Super
1,6tdi je za trest skrz kombináciu s dlhými prevodmi 5MT a zároveň ani moc kultúry nepobral. V nižších otáčkach v mestkej premávke je to traktor ( OIII). Na strane druhej, keď vybehneš von na diaľnicu, tak je znesitelný :-)
31. 5. 2017 09:06
Re: Super
Mám s ním něco najeto,znám jej velmi dobře. S 1.4TSI s 81kW(CNG) a i se 110kW také, takže vím o čem mluvím a nešel bych zpět do dieselu ani omylem ;-)
31. 5. 2017 09:41
Re: Super
No tak když s ním máš zkušenosti, tak taky víš, že si vezme ve městě o 2 litry méně než ten benzín.
Navíc přímovstřikové benzíny hlavně v městském provozu trpí tvorbou karbonových úsad, kvůli tomu se kombinuje přímé a nepřímé vstřikování při nižším zatížení (u motorů 1.8 a 2.0 tsi), ale nový 1.5 tsi ho zřejmě s ohledem na náklady (bohužel) nemá. Co ale (bohužel) má, je vypínání válců v režimu nízkého zatížení - jízda na 2 válce se pozná nejen symbolem na palubním počítači...
31. 5. 2017 10:14
Re: Super
Hmmm, tak trochu ti to rozbourám:

1.) 2l rozdílu ve městě je možná tvůj sen, ale realita je jinde. Navíc nejezdíš jen ve městě, že? V průměru se 1.6TDi pohybuje kolem 5-5.5l v komibinaci (ne 1.9TDi za 4.5l to není) a 1.4TSi 6-6,5, CNG kolem 4.2kg/100km, tedy náklad 1kč/1km - ta je úplně jinde ;-)
2.) Karbonizace u 1.4TSI není, za 70tis Km se mi nic takového nestalo
3.) vypínání válců (plachtění) bude u 1.5TSI ACT a Bluemotion a předpokládám, že bude možnost tuto funkci vypnout - na to jsem osobně zvědav.

Co tam máš dál? Velikost kufru TDI a TSI je kdyžtak stejná (mimo CNG) ;-)
31. 5. 2017 11:08
Re: Super
ad 1) svojí zkušenost jsem napsal - rozdíl ve spotřebě 2 litry. Těch 5 - 5,5 litrů s 1.6 tdi je ve městě docela v pohodě, ale tebou udávaných 6 litrů s benzínem ve stejných městských podmínkách nedám ani s 1.2 tsi, natož s 1.4 tsi. Možná to ale jen neumím správně lehce lechtat :-)
Co ale vím určitě je, že když se na to začne šlapat hodně necitlivě, tak je ten rozdíl mezi dieselem a benzínem o dost větší - v neprospěch benzínu.

ad 2) že problém s karbonizací není jsem si ještě v 70 tis. km taky myslel, v 90 tis. už si to nemyslím - samozřejmě záleží, kde se jezdí, těch 90 bylo skoro jen po městě. Jinak karbonizace přímovstřikových motorů - byť jsi o ní neslyšel - je jev zcela normální a jediné spolehlivé řešení je opětovný návrat nepřímého vstřikování, které se používá v režimu nízkého zatížení. Problém je pak vyšší technická složitost motoru a cena - proto se používá zatím jen u dražších motorů.

ad 3) vypínání válců dosud pokud vím nebylo možné nijak deaktivovat - to je podobné jako start-stop.
31. 5. 2017 11:23
Re: Super
Dobře, tak pokračujeme....

1.) píšu o kombinaci, jelikož nejezdíš jen ve městě a ano máš pravdu, pokud šlapeš na pedál rozdíl mezi benzinem a naftou se pak zvětšuje, nicméně máš i rozum, ne?

2.) na karbonizaci 1.4TSI netrpí, jinak jsem o ní samozřejmě slyšel a u mého 1.6THP dokonce i zažil a to ve 25 tis km, kdy jsme musel nechat vyčistit motor (v záruce). Za dalších 60tis a používání primarně N98 nebo 100 se nic takového nestalo, tj problém je v české N95, což je evidentně nekvalitní palivo. Snad jen Optimal 95e od Čepra bez biosložky je OK.

3.) start stop vypnout lze, nicméně krátkodobě. Po nastartování se opět aktivuje, nejradši bych ho vypnul trvale.... uvidíme, co ACT ;-)
Avatar - Verny_2013
31. 5. 2017 11:48
Re: Super
Já mám taky svou zkušenost Octa 1 1,9 TDi 66Kw a VW Sportsvan 1,4 TSi 92 Kw. Rozdíl je ve všech jízdních režimech 1L. S jedinou výjimkou extra krátkých jízd se studeným motorem 5 km je rozdíl vyšší asi 1,5 L. To jsou mé dlouhodobé poznatky.
31. 5. 2017 11:38
Re: Super
Dvojí vstřikování se používá kvůli emisím (předpokládám, že trik je v nenáročnosti testu - značnou část, pokud ne celý, by tak mohl projet s nepřímým vstřikováním s minimálními emisemi pevných částic). Případná vyšší odolnost vůči zanesení sazemi je vedlejší bonus. Pokud Audi a Toyota přejdou na filtry, tak bych čekal, že tohle řešení zmizí. Je v plánu měřit pevné částice v rámci RDE a je otázkou, jestli bude nepřímé vstřikování stačit (jestli ho bude motor využívat dostatek času).

Zaznamenal jsem pak, že VW (Audi) prý tenhle motor dělá i bez nepřímého vstřikování pro nějaké mimoevropské trhy.
Avatar - twistedTSD
31. 5. 2017 09:45
Re: Super
Že je "jasná volba" se lehce napíše, ale divil bych se, kdyby sis ho fakt koupil. Ona totiž Ibiza je i tak docela drahá. Pokud jde o mě, asi bych šel úplně klidně do litru. V této třídě mě tolik neuráží (litry zde najdeš i v atmosferické variantě) a 1.0 TSI je podle všeho i ve srovnání s konkurencí na výši.
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 10:21
Re: Super
Drahá teda Ibiza je. Ale s tím 1,5 TSI to snad celkem odpovídá. Cena za ten prcek litrový je úplně mimo.
Avatar - iudex
31. 5. 2017 13:01
Re: Super
Jj, ako som písal, Ibiza celkovo začína dosť vysoko, takže už ten liter je pomerne drahý a s 1,5kou sa to dostáva do kategórie o triedu vyššie. Je samozrejme uhol pohľadu, či je to drahé, príplatok 31t Kč za 35 koní, pol litra objemu (o 50% viac) a jeden valec naviac sa zdá prijateľný. Celkovo ale vyše 400t za malé auto bez príplatkov bude asi pre drvivú väčšinu nestráviteľná cifra.
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 15:23
Re: Super
Tak to auto je celé předražené. Ale jako skoro hot hatche to ještě chápu, kdyby tomu odpovídala výbava. Ale cena tříválce je neopodstatněná.
30. 5. 2017 21:07
Re: Super
By me zajimalo, jak dlouho bude asi auto.cz trvat nez prijdou na to, ze otazky v nadpisech jsou uz cca jeden rok negtivne hodnoceny pri indexovani na googlu i na facebooku ... :-) A pak uz zadna otazka v nadpisu neprijde ... :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2017 21:26
Re: Super
Dlouho. Hodně dlouho :-)
Avatar - Floyd
31. 5. 2017 21:19
Re: Super
Twl, tos zabil >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2017 21:26
Re: Super
Tady si trefil hřebíček na hlavičku :yes: :-!
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 07:57
Re: Super
...a odpovědi, tý se nedočkáš, ná, na, ná ná... >:D

Titulek hlásající něco jiného než test, resp. otázka na niž test neodpoví, to je prostě kolorit článků na acz.

Co jsem si z toho testu vybral, 1,5 při ježdění kolem komína nijak silnější verzi 1,0 nezastíní, odpověď proč, bych viděl v delších převodech 1,5, buď převodovce nebo stálém převodu, i vzhledem k dost velkému rozdílu v maximálce. Větší výkon 1,5 se projeví ve vyšších otáčkách, potažmo vyšších rychlostech, pokud má být ibiza v roli příměstského skokana, pak 1,0 stačí, a to i vzhledem ke zmíněnému kvalitnímu odhlučnění. Mě se tedy více líbí zvuk vytočeného 1,0 (zkoušel jsem v jiném autě) než třeba 1,4 tsi, takže já bych s volbou neměl problém vůbec. A klidně bych šel i do té 70kW verze, s trochou výbavy auto za třipade, k tomu akt. nejčerstvější design, jízdní vlastnosti na výši, mě se ibiza zamlouvá velmi. ;-)
Avatar - iudex
31. 5. 2017 08:45
Re: Super
Vidím to obdobne. Hoc veľký odporca trojvalcov, v malom aute by som s ním dokázal žiť, objektívne ten výkon je slušný aj v slabšej 70 kW verzii, nehovoriac o 85 kW. 1,5TSI vidím ako taký warm-hatch, vo verzii FR na veľkých diskoch a v červenej je to paráda a tam sa výkonný motor priam pýta. Otázka ale znie, či tí stojí za tú cenu; ako som si konfiguroval Ibizu s trojvalcom, i tak som sa dostal na cenu, ktorú by som mal problém za malé auto zaplatiť, takže s 1,5kou to bude ešte väčší problém. Takže buď počkať rovno na HH verziu (ak bude), alebo zobrať skromnejšie vybavenú verziu s litrom (a ako píšeš kľudne aj s tým slabším, 70 kW je stále nadštandard v triede).
Avatar - twistedTSD
31. 5. 2017 09:48
Re: Super
U 70 kW je možná škoda, že nezahrnuje XDS+. Přitom Fabia jej má standardně vždy a asi nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že jde o jednu hodnotu v nastavení ESP.
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 10:23
Re: Super
Dát 370 tisíc za auto s malým podměrečným motorem, který tak patří do motorky, je nesmysl. Ale když se ti ta kakofonie zamlouvá.... já raději zvuk objemnějších vozů. Vytočené litry zní jak kočka těsně před smrtí. Ale tak někdo rád sado maso. Proti gustu...

Pokud to auto má vozit více než jednu osobu a má vydržet, pak jedině 4 válec. V důsledku pak bude 4 válec i jezdit za méně.
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 10:37
Re: Super
Tvoje diskusní zoufalství se projevuje pořád stejně, nejsi schopen cokoliv hodnotit jinak, než zpoza volantu vlastního auta...
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 11:07
Re: Super
Myslím si, že je lepší vycházet z vlastní zkušenosti (v tomto případě s 3 a 4 válci) než jen teoretizovat. Nicméně diskusní fauly ad hominem by ti šly jako vždy. S tebou je diskuse jako na pochybných zpravodajských serverech...
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 12:53
Re: Super
"Mě se tedy více líbí zvuk vytočeného 1,0 (zkoušel jsem v jiném autě) než třeba 1,4 tsi, takže já bych s volbou neměl problém vůbec."
Tohle je z mého prvního příspěvku v tomto vlákně.

Jinými slovy, zas a znova se jen kopeš do vlastní prd.e.le.
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 13:07
Re: Super
Souhlasím, opakování matka moudrosti. Z mých příspěvků...

Ale když se ti ta kakofonie zamlouvá.... já raději zvuk objemnějších vozů. Vytočené litry zní jak kočka těsně před smrtí. Ale tak někdo rád sado maso. Proti gustu...
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 13:19
Re: Super
Meleš o diskusních faulech a jsi těch faulů futrál...

Že máš radši zvuk objemnějšího motoru, je v diskusi o malých motorech v ibize naprosto k ničemu, jestli jsi hňup takového rozměru, že přepokládáš, že někdo raději poslouchá tříválec nebo čtyřválec oproti osmiválci, pak skutečně není o čem debatovat. Ale já si nemyslím, že tohle předpokládáš, jinými slovy tvé příspěvky do podobné debaty jsou jen klasické trollení, k věci nic, jen prostě zaskočíš poblábolit o motůrcích a všeobecném úpadku.

A ještě něco, vzdělanče, když už používáš ta cizí slova, věz, že argumentace ad hominem není žádný diskusní faul, tak jak ji používám, tedy čistě pro demonstraci tvého pokrytectví...
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 15:16
Re: Super
Nebudu se snižovat na tvou úroveň hospodské diskuse 4. cenové. Jak má někdo jiný názor, vytočíš se jak malé dítě. Ještě mi chybí to tvé, že tvoje BMW si Ameriky podá kdykoliv a kdekoliv ;-).

Zkrátka si jen dovoluji zde tvrdit, že 4válec jede a zní lépe než tříválec. Vždy více válců a větší objem je lepší volba. V tomto případě se nedá ve prospěch pidimotůrku argumentovat ani cenou nebo spotřebou.

To jak útoky na osobu používáš přesně odpovídá argumentačním faulům, třeba jak je popsal K. Čapek, Nutil, Švandová nebo jiní.
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 16:13
Re: Super
Moje bmw si podá Ameriky? >:D >:D ty už nevíš, co bys zkusil, trumpeto. Lhář a pokrytec tvého typu nemá nárok pokoušet se někoho vyučovat. Klesat už nemáš kam, o to se bát nemusíš.

A význam toho cizího slova, kterým se oháníš, včetně způsobu užívání argumentace jím označené, si dostuduj, ty Čapku. To, že se v tom neorientuješ, totiž přesně odráží tvé zdejší vystupování, povrchní znalost, a pod tím bída. ;-)
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 17:04
Re: Super
Jsi ztratil paměť? Jen vršíš další osobní útoky a vystupuješ jako brouk pytlík s patentem na vše (avšak chybí znalosti).
Avatar - iudex
31. 5. 2017 13:09
Re: Super
Na Autoexpresse písali po prvých jazdách s 1,5TSI v zásade to isté a uprednostnili by liter:
We’ve only sampled two of the four available engines in the Ibiza so far, with the more impressive of the two being the 1.0-litre turbocharged three-cylinder motor producing 114bhp. The 114bhp triple is smooth, punchy and characterful, the 1.5 is smooth but a bit bland. The 1.5-litre four-cylinder engine we also drove offers a promising 148bhp, although it’s so smooth and refined it never feels especially fast or frantic.
1. 6. 2017 14:15
Re: Super
Muzes treba konkretne napsat, co ve stejne kategorii (pokud mozno) ma ctyrvalec s celkove lepsimi parametry?
1. 6. 2017 16:31
Re: Super
Ford fiesta ST 5dv 1.6t 182 ale od 470tisic a pak uz jen ti drazsi jako 208gti a rencek Rs.
8. 6. 2017 05:19
Re: Super
Psal jsem o stejne kategorii, tedy o autech za +-300 000 a se zakladnimi motorizacemi. Ibiza taky umi velky motor, konkretne 1,8 TSI, to jsme ale jinde motorizaci i cenou.
31. 5. 2017 10:45
Re: Super
Jestli u té slabší verze používají jiné turbodmychadlo, tak by nakonec mohla být kolem komína i příjemnější. A pořád má myslím 160 Nm, což není tak špatné v lehkém autě.
Avatar - Dinar
31. 5. 2017 12:56
Re: Super
To je klidně možné, nebude tam taková díra, mě ta slabší verze litru dává v takovém autě (při daném výkonu a toč. momentu) smysl asi největší.
30. 5. 2017 21:29
logicky
"...jeho zvuk je však logicky o něco příjemnější..." Vysvetlit!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 10:27
Re: logicky
Když zkryplíš motor, sebereš objem, tak asi nebude znít lépe. Platí to u motocyklů i u aut. Objem ničím nenahradíš. Vytočený tříválec zní jak umírající zvíře.
31. 5. 2017 10:40
Re: logicky
ako ked uz sa ti to nepaci ani v motorkach tak enviem kde je problem ;)

[odkaz]
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 11:08
Re: logicky
Triumph je výjimka. ČEst výjimkám. Čekal jsem, že s tím nějaký kolega biker vytasí.
31. 5. 2017 12:09
Re: logicky
Nejen Triumph. Co takhle MV Agusta? Po pravdě mě nenapadá motocyklový tříválec, který by nezněl dobře.
Avatar - white label
31. 5. 2017 14:04
Re: logicky
Žádná výjimka to není, prakticky všechny motocyklové tříhrnky zní velmi dobře.
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 15:19
Re: logicky
Ono jich zas dnes tolik není ;-) ...kolikjsi jich letos potkal? ;-)
31. 5. 2017 19:22
Re: logicky
U motorek bych mozna i uprednostnil ctyrvalec. Je takovy jecivejsi. Ale u aut miva nudny, monotoni mixeroidne bzucivy zvuk. A nerikej mi, ze tohle nezni dobre: [odkaz] Tady mas pro srovnani ctyrvalec: [odkaz]
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 22:01
Re: logicky
Já mám rád 4 válce. Alespoň u malých aut. Teď na ten, co máme s manželkou přijde Milltek Sport....znít by to mělo nějak takto [odkaz]

myslím, že to jde...
31. 5. 2017 23:11
Re: logicky
Beru, ze kazdemu se libi neco jineho. Ja kdyz uz ctyrvalec, tak co nejlepe utiseny, obecne nejsem moc priznivcem ladenych vyfuku a to ani u vetsich motoru. Auto, ktere ma rvat vetsinou rve uz z vyroby. Trivalce mi proste prijdou takove melodictejsi a ten zvuk je vice prostorovy, nebo jak to rict.
31. 5. 2017 04:46
plast vo valcoch
Plast vo valcoch? To zas bude kym to vychytaju :no:
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2017 06:19
Fabia
Tento motor by bol super vo fábii.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
1. 6. 2017 00:35
Re: Fabia
1.0 tříválec..do Fabie snad a hlavně do Citigo.
Jinak do větších aut nepoužitelný.
Avatar - N6600
31. 5. 2017 10:37
Slabota p. Machala.
Par cisel k textu...

671 slov
3 547 znakov bez medzier
z toho 17 vykricnikov (0.48%)

A neni tech vykricniku na ten objem textu malo, Antone Pavlovici?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
31. 5. 2017 21:22
Re: Slabota p. Machala.
Kdepak, ještě víc, ještě >:D >:D >:D
31. 5. 2017 10:42
za 4
Ibi je vydarená, ak by mala ústretovejšie ceny, bol by to trhák, takto neviem. Tiež súhlasím s výtkami k textu, ktorý nastolil porovnanie 3/4 a rieši ho len zľahka. Ak by som bol ochotný priplatiť, určite by som bral 4. Rezerva výkonu, pohodovejšia jazda aj vo vyšších rýchlostiach, motor nejde nonstop na max asi vydrží viac, nemusíš sa hanbiť to naštartovať a ak to vytočíš, máš malú raketu. Ten trojvalec zrejme len dobre skrýva slabiny, pôjde často na limite, pri záťaži a diaľnici to už nebude taká sláva, ale zdá sa, že v rámci 3 je ok.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 11:19
Re: za 4
Tak nějak to bude. Zarážející je prakticky žádný rozdíl ve spotřebě. A pokud v tom autě bude více lidí, bude 4 válec dokonce i úspornější.
31. 5. 2017 14:29
Re: za 4
tak trojvalce sa vyvíjali pre katalógovú spotrebu, nie reálnu.
Avatar - CHerokee
31. 5. 2017 15:20
Re: za 4
A všichni se bojí to říct nahlas. Od novinářů přes inženýry a fabriky, že tříválce jsou kravina. Moc se do toho investovalo, takže teď si to zákazníku vyžer...
a TDI?
přece nemá smysl kupovat auto se zastaralým a neekologickým zážehovým motorem!
Rozbalit vlákno
1
31. 5. 2017 19:00
Re: a TDI?
Právě naopak, že jen výjimečně je správná pouze jedna odpověd

"přece nemá smysl kupovat auto se zastaralým a neekologickým DIESELovým motorem!"

:-!
31. 5. 2017 19:10
supr
Vzhled ext-int,prostornost vc kufru a k tomu 150koniku je jasna volba ;-) .Fabia nema vic jak 1l tsi a ani ve vybave se nemuzes rozsoupnout jak v ibize proto fabku taky v zapad.nemecku temer nevidim.Moje octa jezdi za 7-8 takze ibiza vesele bude jezdit za 6l a to bude na 150koni pekne. :-)
edit:1l tsi Xcellence standard pneu 185/65 R15 ale vybava FR 215/45 R17 a to je v dinamice jizdy setsakramecky poznat.Z vlastni zkusenosti sire 205/50 r17 a 225/40 r18 je 5kg na 1kole a ca 0,5l ve spotrebe.
Rozbalit vlákno
0