Volva F, později FH patřili vždy do té horní třetiny. Design nového je diskutabilní, zejména diagonála až pod sklem, kterou pravověrní volvaři odsuzují. Interiér je ale příjemný, oproti poslední verzi FH (číňan) materiály všichni hodnotí v praxi jako ještě o něco lepší. Pozice volantu je pan inspirovaná slepicí (Scania) takže taky super. Výhody přední nápravy (pohodlí) ověří až čas, zda si složitější konstrukce svůj status obhájí či nikoliv. Nikde se moc nemluví o úspornosti v absolutních číslech, v redakci lastautoomnibus vždycky počítají náklady nacelkové provozování soupravy při dané kilometráži třeba na rok. Zajímavé je pak vždycky to porovnání. Celkově nové FH působí z pohledu řidičů hodnotněji než Actros, který se chtěl stát "nadtruckem". O to víc pak zamrzí získání tituli Truck roku pro Iveco Highway. 16 litrový motor netřeba, většina dopravy jde stejně přes německo a tam nadšení ze zvýšení na 60t nějak vyprchalo. A ono 400hp+ celkem stačí. Spíš jsou mastné ty "sankce" pro donedávna úžasné Euro III. , IV. když šestka klepe na dveře, je otázkou jak daleko to až půjde.
Volva a Scanie jistě patří motorově k těm nejsilnějším,nejlepším s Evropských tahačů.Než Actors je lepší zřejmě lepší Daf,už jen proto,že je dárcem motorů do Tatry >:D