Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
14
/
30
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
|
acz
Nápis IS uprostřed signalizuje aktivní systém I-See
|
acz
Odpočiň si - tak zní rozkaz poté, co nereagujeme na první výzvu Driver Alert Supportu
|
acz
Prostornost, praktičnost a střízlivý vkus charakterizují novou kabinu FH
|
acz
Tlačítkem na straně páčky motorové brzdy zapínáme automatické podřazování a držení motoru v co nejvyšších otáčkách za účelem maximálního účinku zpomalení
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
„To je místa! Přitom mám přesně dva metry,“ říká instruktor
|
acz
Díky prodlouženému nastavení volantu a možnosti zalomení sloupku se cítíme jako za volantem osobního automobilu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Výhled šikmo vlevo je brilantní
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Mats Franzén prozrazuje, že odhalení I-Torque spojeného s dvouspojkovou převodovkou je sice z hlediska konkurenčního boje brzké, ale pro plánování dopravních společností optimálně načasované
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc