Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Každé deváté nově zaregistrované osobní auto na českém trhu je Škoda Octavia

Jak vypadá český trh s novými osobními auty po první třetině roku 2013, tedy od ledna do dubna?
Zpět na článek
29. 5. 2013 08:27
29. 5. 2013 09:06
29. 5. 2013 09:37
29. 5. 2013 13:13
29. 5. 2013 09:07
29. 5. 2013 09:40
29. 5. 2013 12:27
29. 5. 2013 09:30
29. 5. 2013 09:40
29. 5. 2013 09:57
29. 5. 2013 12:30
30. 5. 2013 09:36
29. 5. 2013 12:32
29. 5. 2013 13:19
29. 5. 2013 12:33
29. 5. 2013 13:07
29. 5. 2013 13:20
29. 5. 2013 08:42
29. 5. 2013 09:18
29. 5. 2013 09:38
29. 5. 2013 11:25
29. 5. 2013 10:11
29. 5. 2013 10:28
29. 5. 2013 13:16
29. 5. 2013 13:44
29. 5. 2013 20:18
30. 5. 2013 06:56
31. 5. 2013 08:54
29. 5. 2013 14:44
29. 5. 2013 20:15
30. 5. 2013 08:54
31. 5. 2013 08:56
29. 5. 2013 10:22
29. 5. 2013 10:51
29. 5. 2013 11:17
29. 5. 2013 11:20
29. 5. 2013 12:21
29. 5. 2013 13:39
29. 5. 2013 13:42
29. 5. 2013 14:27
29. 5. 2013 15:13
29. 5. 2013 17:56
29. 5. 2013 23:00
30. 5. 2013 09:04
30. 5. 2013 11:14
30. 5. 2013 11:33
30. 5. 2013 12:06
30. 5. 2013 12:33
30. 5. 2013 15:53
29. 5. 2013 14:47
29. 5. 2013 20:33
29. 5. 2013 11:42
29. 5. 2013 17:50
29. 5. 2013 17:53
30. 5. 2013 11:30
29. 5. 2013 20:57
29. 5. 2013 08:27
BRAVO OCTAVIA
Nejsou slova, a nejsou věty. Je než absolutní očarování, absolutní nadšení, absolutní pokora a absolutní řád. Tak především velebme Octavii za to, že drží svůj styl. Co je ale vlastně tím stylem? No to, že je to auto pro lidi, kteří ví, jak mají auta vypadat, že není autem pro panáky, autem pro pozéry. Ano ano, na sekretáři porcelánoví jeleni, na konferenčním stolku vyšívána dečka po babičce dědy, a v kuchyni vixlajvantový ubrus, na němž se ve sklenici od hořčice stydí dvě umělohmotné konvalinky. Tak tihle ať jdou rovnou o stodolu dál. Tady je to nyní o lidech se vkusem, o lidech s vědomostmi, o lidech vyrovnaných, o lidech, kteří stojí pevnýma nohama na tomto světě, o lidech jimž je auto zcela přirozeným parťákem.

Prvotní vjem je ohromující – Octavia je dokonalé silniční dělo. V dalším, hlubším pohledu vnímavý a znalý pozorovatel odhaluje mistrovské designové finesy, a to ať už se jedná o spodní chromovou linku bočních oken sedanu či tvar zadního bočního okénka u kombi, dynamický prolis navazující na vnitřní část zadních světel, subtilní rámy dveří a silnou autoritativní příď. Boční pohled odhalí až mnichovské, takřka ideální usazení kabiny, vynikající vzájemné proporce převisů a vskutku jedinečnou, klidnou, tichou linii siluety vozu. Zde, padni komu padni, je nutno vyseknout uznalý a pokorný hold celému designovému týmu. Přirozená jedinečnost, absolutní harmonie, vyváženost, originální markanty, elegance a styl. Jistě, Mistr Kabaň v přímém přenosu.

Rovněž kabina postrádá jakýchkoliv nadbytečných koloraturních a naivních kýčů. Ideální místo pro šoféra. Nic nepřebývá, ničeno není nedostatek. Vše je na svém místě, vše najdeš i poslepu. Apoštolsky věrná horizontální linie, určující základní osu architektury přístrojové desky, je výborně parcelovaná výběžkem kapličky a důsledně symetrickým středovým panelem.

V širším konkurenčním pohledu nová Octavia nastavila i nová třídní měřítka. Svými rozměry definuje nový svět - svět mezitřídních velikostních expertů. Emoční třída je pak jednoznačnou třídou střední. Zbývá tedy otázka, zda v dané (mezi)třídě padá, byť jen do teoretické úvahy, něco jiného, než nová Octavia. Pohled na tuto věc směruji jednoznačně ve prospěch Octavie. Možná se mi na diskusi pokusíš vysvětlit, že se mýlím. Nemýlím, můžeš mi věřit.

BRAVO OCTAVIA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
70
29. 5. 2013 08:48
Re: BRAVO OCTAVIA
ta mezitřídní velikost je tak trochu její klad i zápor. Nižší střední Octa porazí snadno. Ve střední už bych hledal jinde.
Možná se mi na diskusi pokusíš vysvětlit, že se mýlím. Nemýlím, můžeš mi věřit.
29. 5. 2013 09:06
Re: BRAVO OCTAVIA
Je to jednoznačný klad, zejména s odkazem na to, jakou roli v autosvětě Octavia plní. Píšeš to dobře, Octavia i díky své mezitřídnosti (a zde pozor, nejde jen o velikostní ale i jakostní třídu) drtí reprezentanty nižší střední s grácií Rollse. A především o to jde.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 09:32
Re: BRAVO OCTAVIA
S torzní tyčí (a motůrkem 1,2 63 kW - s plnou výbavou za 700 t. kč) vzhůru na DRCENí střední třídy :yes: :-)
PS: Přeji brzké splnění cílů a aby již brzy každé OSMÉ nově zaregistrované osobní auto na českém trhu byla škoda octavia (nejlépe ve stříbrné) a pak SEDMÉ a potom ŠESTÉ a pak PÁTÉ a pak..
..bude trh už (naprosto a) DEFINITIVNĚ v ... ;-)
29. 5. 2013 09:37
Re: BRAVO OCTAVIA
Nikoliv střední, nýbrž nižší střední. Vždy se najde mnoho těch, co si octavii nemohou dovolit, dopřejme jim možnost jezdit... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 09:55
Re: BRAVO OCTAVIA
Nu já bych (jednoznačně) dala přednost (i) GOLFu (GTi), ale svým způsobem ANO, máte PRAVDU ;-)
PS: Cenově konkurenci opravdu VÁLCUJE (i s tím "drtivě" lze asi souhlasit :-)
29. 5. 2013 10:51
Re: BRAVO OCTAVIA
Kylie, co tu zase hraješ za komedii? Já bych dal přednost LaFerrari... Stejný jako dávat přednost Golfu GTI.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 11:42
Re: BRAVO OCTAVIA
Tak já bych dala přednost svým "AUTO SNŮ" = Ferrari FF, Bristol GT či cupka RR Wraith (to "h" v kartě chybí protože se tam NEvejde ;-)
..nicméně pokud se (s GTi-m) bavíme o NIŽŠÍ střední, tak já bych (rozhodně) NEvolila škodu Octavia, ale (raději třeba) Golf GTi :-)
29. 5. 2013 11:56
Re: BRAVO OCTAVIA
Takže ne Golf, ale Golf GTI... Pokud se bavíme o nižší střední, pak se bavme o běžnejch modelech, ne top verzích.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 14:02
Re: BRAVO OCTAVIA
Ale já už v tom "původním" příspěvku psala že "Golf (zrovna jen) GTi" ;-)
NE slabší (ale ani) NE silnější - ten "optimální" je právě GTi :-)
Z "běžných" modelů nižší střední mi byla sympatická (tak nějak "celkově") vždy Mazda 3 ;-)
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 14:33
Re: BRAVO OCTAVIA
Přesně. M3 je supr autíčko. Jen ta poslední mohla být trošku větší a z přední masky nejsem kdovíjak odvařený. Obojí by mohla/měla vyřešit nová M3.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 18:02
Re: BRAVO OCTAVIA
..která jestli se povede jako větší M6, tak.. :yes: ;-)
Avatar - Stefič
29. 5. 2013 10:08
Re: BRAVO OCTAVIA
já bych se tomu zase tak nevysmíval...je celkem normální, že domácí auto bude mít největší zastoupení na domácím trhu...
A ta cena "již od" není zase tak tragická. S motorem 77kW a klimou přijde na 373k A to se mi hodně nezdá. Problém nastává ve vyšším stupni výbavy. Z mého pohledu se OIII dostává na cenovou úroveň mnohých aut střední třídy. Ať už porovnávám s C5, P508, M6 nebo Mondeo. To všechno jsou auto o třídu výš a cena je nižší nebo stejná.
Prostě OIII má smysl jen v nejnižší verzi výbavy. Pak je to prostě předražené...
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 10:38
Re: BRAVO OCTAVIA
Určitě se NE"vysmívám" - to byl spíš "povzdech" ;-)
29. 5. 2013 10:40
Re: BRAVO OCTAVIA
1,2 - 77kW, torzni tyc, klima - 373k? Tohle je predrazene i v zakladu. Konkurecne za tyhle ceny nabizi + vyhrivani sedacek, parkovaci asistenty, central dalkovy, bluetooth,tempomat atd. Prijde mi, ze cesi se spokoji s malem za hodne penez, zakladni vybava v zapadni evrope se u nas povazuje porad za nadstandardni (bohuzel).
29. 5. 2013 10:53
Re: BRAVO OCTAVIA
Odpovězme si si, kdo je konkurence? HB nižší střední? Ne zcela, LB nebo sedany střední? Taky ne.
Octa stále těží ze svýho mezitřídního zařazení, nabízí techniku nižší střední na prostoru střední třídy. Cenově se taky pohybuje mezi těmito mantinely a tenhle recept jednoduše funguje. Tak, jako u nikoho jinýho v Evropě.
Avatar - Stefič
29. 5. 2013 11:11
Re: BRAVO OCTAVIA
to máš naprostou pravdu. O kvalitách nikdo nepochybuje. Stále dokola narážíme na cenu, která prostě zařazení vozu neodpovídá. Nebýt fleetů, prodeje by vypadaly úplně jinak... Proč bych měl zaplatit 800k za OIII, když C5 stojí 680k... Rozdíly kolem 30-50k bych neřešil, ale pro většinou soukromých majitelů je rozdíl 120k už znát.
Půjčovny a firmy stejně berou holátka, ale já jako soukromý majitel mám svoje požadavky a dostávám se jednoduše na naprosto nesmyslné ceny... To je celé

Trochu mi to připomíná časy, kdy mobilní operátoři nastavili ceny primárně pro firmy a na šmudlíky se kašlalo. Škoda má přístup velmi podobný. Hlavně prodávat do firem...
29. 5. 2013 11:27
Re: BRAVO OCTAVIA
Vůbec nemám představu jak vypadají soukromý prodeje. V Německu jedou separé tabulky a třeba tam si Škodovka vede velmi dobře.
Pokud jsi soukromá osoba, tak záleží na prioritách. Když odhlídnu od hodně specifickýho C5 (já se přiznám bych ho vlastnit nechtěl), tak zcela jistě narazíš na konkurenční nabídky aut o třídu výš, který jsou jak z vlastní stáje, tak ostatní.
Bez ohledu na kritizovanou torzku (vono to chtělo jen vyladit...viz kombi) je jinak O3 stejně prostorná a nabízí podobný výkonový rozpětí jako právě střední třída a dá se vyšperkovat vším možným. Navíc málokdo kromě rok až dva starejch novinek nabídne tak moderní interiér (pokud se nechceš kochat základním rádiem).
Jak jsem psal už pod testem O3, reálný ceny nejsou tak vysoký a plně konkurenceschopný. Jde podle mě o podobnou hru jakou rozehrál Hyundai u i40...nasadím vysokou laťku a nabídnu individuální slevy, to přetrpím u týhle generace, u příští budou slevy menší atd...
29. 5. 2013 13:13
Re: BRAVO OCTAVIA
Jde o to, jakou slevu ti dokáží nabídnout. Nevím, jak k tomu přistupuješ ty, já si udělám nějakou představu a s tou jdu za prodejcem. Když najdeme společnou řeč, koupím, když nenajdeme, nekoupím. Z ceníků si moc hlavu nedělám. Zajímá mě pouze, jestli mi dokáže dát zajímavou nabídku. Ne celé republice, ale mně konkrétně. Umím si představit, že prodejci Škody nejsou v ČR zrovna nejvíce motivovaní dávat slevy, ale po jejich autech netoužím. Takže zase já nejsem motivovaný auto přeplatit.
29. 5. 2013 11:27
Re: BRAVO OCTAVIA
Konkurence je nizsi stredni, tam Oct III patri a ne nikam jinam. Nepletl bych si marketing skodovky s realitou. Ma jen jednu vec vetsi, nez konkurecne v nizsi stredni tride a to kufr. To je vse. Jenze ne vsichni potrebuji kufr na jehoz dno ani nedosahnou a v lifbacku je jeste tak hezky skladny, ze je vlastne k nicemu a kdo opravdu potrebuje prostor, tak sahne po kombiku a tam jsme s cenama u Octt III vime kde :-)
29. 5. 2013 11:30
Re: BRAVO OCTAVIA
Víme...o trochu vejš než konkurence. Za mě O3 dává smysl, neglorifikuju jí, nestavím na pedestal, ale s běžným cenovým jemnocitem prodejce...čti cca 15% dostaneš slušný auto.
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 11:32
Re: BRAVO OCTAVIA
Keď nedosiahneš na dno, kúp si dvojitú podlahu :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 11:43
Re: BRAVO OCTAVIA
V této generaci cenově trochu (příliš) "ujela" ke klasické střední třídy (v případech kdy sáhnete po jen trochu VYŠŠÍ VÝBAVĚ, tak nejen "trochu" ;-)
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 11:08
Re: BRAVO OCTAVIA
Naprosto přesné!!! >:D :yes: :yes: :yes:
29. 5. 2013 23:15
Re: BRAVO OCTAVIA
Tá "medzitriedna" veľkosť je určite zaujímavá, ale napr. cena je zaujímavejšia ....

Octavia je u mňa jasná nižšia stredná, tak ako tá minulá .... skôr by som to definoval tak, že nová Octavia dobehla konkurenciu a nie, že ju nejako predbehla ...
Avatar - idam.i
29. 5. 2013 09:02
Re: BRAVO OCTAVIA
Kámo uber nikomu sa nechce čítať také dlhé príspevky. >:D Skús si znížiť dávkovanie. ;-\
29. 5. 2013 09:07
Re: BRAVO OCTAVIA
Přihlaš se, až budete ve škole za kapitolou - Ema má maso... >:D :no:
Avatar - idam.i
29. 5. 2013 22:53
Re: BRAVO OCTAVIA
Ema má mamu.To má aj pokračovanie ? Má mama Škodu ? A poriadnu. !
Tak radšej končím so štúdiom. >:D
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 09:25
Re: BRAVO OCTAVIA
Chce se mi zvracet 8-s
29. 5. 2013 09:40
Re: BRAVO OCTAVIA
Pravděpodobně všechna auta hodnotíš podle svého auta snů... >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 09:57
Re: BRAVO OCTAVIA
Rozhodně LEPŠÍ než mít za AUTO SNŮ škodu Octavii (a i tací "se najdou" ;-)
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 10:21
Re: BRAVO OCTAVIA
- Niekto si tam dáva autá "reálne" dosiahnuteľné, ktoré si možno o niekoľko rokov kúpi a "latku" Auta snov posunie vyššie,

- niekto si tam dá autá, ktoré bude jazdiť "maximálne vo sne"!
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 10:26
Re: BRAVO OCTAVIA
Nevím jak ty, ale já sním především o věcech, kterých asi nikdy nedosáhnu. Od toho ty sny máme. Co je "snového" na tom, dát si tam něco, co si za 2 roky koupím??
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 10:36
Re: BRAVO OCTAVIA
Nie je fajn splniť si sen niekoľko krát za život? :-)

PS. Mne je to fuk kto si tam čo dá! Ale nevidím problém, keď si tam niekto mladý-neskúsený-neoperený dá napr. aj tú Octaviu!
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 10:13
Re: BRAVO OCTAVIA
Je pravda, že se nepohybuji v kategorii nižší střední s takovou vášní jako ty, ale to neznamená, že jsem mimo. Mimo je akorát grafoman, který stále tvoří takovéto oslavné "ódy na průměr". Chce to trochu klidu, zajít si na ryby nebo do kina ;-)
29. 5. 2013 12:27
Re: BRAVO OCTAVIA
Co ty víš o mých vášních? ;-) Mimochodem, proč by se neměly psát ty tvé oslavné ódy na průměr? On si to snad nezaslouží?
Avatar - Iv8
29. 5. 2013 09:30
Re: BRAVO OCTAVIA
Nečetl jsem už totéž nebo skoro totéž v nedávné minulosti ? Opakování matka moudrosti, ale zkus ten první odstavec obměnit, je to nuda.
29. 5. 2013 09:40
Re: BRAVO OCTAVIA
Určitě ne, ty přece zatím číst neumíš. Ani psát.
Avatar - Iv8
29. 5. 2013 09:57
Re: BRAVO OCTAVIA
Ano, nechávám si to číst a pak diktuji stenografce. Bóže...
29. 5. 2013 12:30
Re: BRAVO OCTAVIA
To si pleteš, není to stenografka ale zřízenec... ;-)
Avatar - Iv8
30. 5. 2013 09:36
Re: BRAVO OCTAVIA
Nebudu se snižovat osobními útoky jako ty. Ona to za mne udělala většina diskutujících. Slovo diskuze je pro tebe španělská vesnice.
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 11:22
Re: BRAVO OCTAVIA
Minulost se vrací! Za bolševika vždy vše nejlepší přišlo z východu a dnes od GTI! >:D :yes:
29. 5. 2013 09:53
Re: BRAVO OCTAVIA
Nemozem si pomoct, ale nepises nahodou o tvojej vysnivanej octavii? a nie tej realnej ktora sa da kupit v showroome? lebo taky mam z tvojich slov pocit.

co sa tyka tej medzitriedy .... to absolutne neuznavam. priklad - bud si boxerixta do 75 kil, alebo nad 75 kil a podla toho ta zaradia do kategorie.

aj rozmermi, aj motormi, aj kvalitou spracovania je octavia v nizsej strednej triede a urcite kvalitou neporaza auta ako Golf, BMW 1, Audi A3, Mazda 3...
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 10:01
Re: BRAVO OCTAVIA
to, že se Octavia v Evropě nedostala ani do top 10 prodávaných v roce 2013, svědčí jasně o tom, kdo si ty auta kupuje >:-[]

prémiovost značky je v evropě stále známa jako lowcost VW a přesně tak to všichni vnímají....

češi v tom vidí modlu, proto je nesere, že koupí lowcost výbavu za předražené prachy....

a Hloupost GTI je k smíchu!!!

Octavia je solidní vozidlo, za nehorázné peníze, evropany vnímáno jako obyčejné auto a nic víc, a to, že se škoda chvástá úžasnými prodeji v ČR, bodejť, když to veřejnost nekupuje, jen společnosti, leasingovky a fanatici, neodvrátí pozornost vnímavějších lidí od toho, že se škodě vážně nedaří, přičemž čísla mluví jasně, jde to vidět jak na akciovém trhu tak i na kvartálních výčtech jejich hospodaření!!!!

Investice se jim né a nevracejí..... :no:

ani podplacený GTI to nezmění.... bohužel
29. 5. 2013 10:55
Re: BRAVO OCTAVIA
Můžeš sem hodit odkazy na čísla, kde se jednoznačně konstatuje, že se Škodě nedaří? Opravdu by mě to zajímalo...

Mimochodem, OII kombi byla loni nejprodávanějším kombíkem v Německu...stačí němcům lowcost? :-)
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 11:00
Re: BRAVO OCTAVIA
Je tam spousta východních němců, turků, poláků, studentů, firem...
29. 5. 2013 11:32
Re: BRAVO OCTAVIA
Podívej se na německý privat sales...

Je přece fuk, kdo tam je...bavme se o prodejích sakra. Pro tebe je auto koupený turkem, polákem méněcenný? S tím si běž hulákat mezi nácky...
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:07
Re: BRAVO OCTAVIA
Najdi mi kde jsem psal něco o méněcennosti. Vypsané skupiny chtějí "domácí" značku, ale mají nižší příjem, takže šáhnou po Škodě jakožto lowcostu VW v Německu. To je vše ;-)
29. 5. 2013 13:36
Re: BRAVO OCTAVIA
Turek v Německu bude považovat českou škodovku za domácí...To je slušnej maglajs :-)
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:38
Re: BRAVO OCTAVIA
Většina Turků tam chce být němcem, nebo už jím je. Samozřejmě si také mohou vybrat z nepřeberné palety Tureckých značek >:D
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 14:34
Re: BRAVO OCTAVIA
Znalosti nula, rozhled nula, raději se už víc neodkopávej, Turku. :-!
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 15:04
Re: BRAVO OCTAVIA
Nehraju si na všeználka, ale to cos napsal může napsat každý. O tom co kupují německé menšiny skutečně nemám ponětí, jen jsem je logicky přiřadil k ekonomicky slabší vrstvě německého obyvatelstva. Co jiného z toho co jsem psal můžeš zpochybnit?
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:06
Re: BRAVO OCTAVIA
promiň teď nemám čas vyhledávat výsledky hospodaření... zašlu později když si to neumíte najít sami, zatím pošlu co mám v záložce, počet celkouvých prodejů (není specifikované podle modelů, ale O3 je na tom bídně - to zas je vidno v jiných zprávách, můžu dohledat taky)

[odkaz]

ale chce to jen hledat, a né věřit každé kravině co na auto.cz píšou!!! Tady ty články čtu už vážně jen kvůli "ementálovi" GTI, člověka co mne neuvěřitelně fascinuje :yes:
29. 5. 2013 13:19
Re: BRAVO OCTAVIA
V prvním kvartálu se OIII moc neprodávala ani v ČR, tak jaká asi tak čísla mohla udělat v celé Evropě?
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 11:07
Re: BRAVO OCTAVIA
Kolik ti platí? >:D :yes:
29. 5. 2013 12:33
Re: BRAVO OCTAVIA
Určitě víc než tobě >:D :yes:
29. 5. 2013 12:51
Re: BRAVO OCTAVIA
>:D >:D :yes:
Avatar - guze
29. 5. 2013 13:07
Re: BRAVO OCTAVIA
>:D ááááh :yes:
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 15:53
Re: BRAVO OCTAVIA
Ty jsi opravdu nejlepší, největší, nejchytřejší! Prostě vůl jak má být! Není to jen můj názor ale jak tak koukám tak většiny zde diskutujicích! BRAVO OCTAVIA, BRAVO GTI !!! :yes:
29. 5. 2013 17:17
Re: BRAVO OCTAVIA
No ved co by sme cakali od takeho mozgoveho atleta akym GTI je >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 17:33
Re: BRAVO OCTAVIA
Jo ještě jsem zapoměl, že nejdál dočůráš!? >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 17:25
Re: BRAVO OCTAVIA
Tak to jsem se tedy trapně spletl, nevěděl jsem že v chráněných dílnách tak dobře platí!? >:D :yes:
29. 5. 2013 17:27
Re: BRAVO OCTAVIA
jeho vyplacaju v naturaliach... :-) kazdy den jeden diel zo scrapoveho skladu VW alebo Škody... :-)
29. 5. 2013 13:28
Re: BRAVO OCTAVIA
Proč ??? Už zase. ;-\
29. 5. 2013 17:59
Re: BRAVO OCTAVIA
"Ano ano, na sekretáři porcelánoví jeleni, na konferenčním stolku vyšívána dečka po babičce dědy, a v kuchyni vixlajvantový ubrus, na němž se ve sklenici od hořčice stydí dvě umělohmotné konvalinky."

Tak to mě dostalo :yes: :yes: :yes: >:D
29. 5. 2013 23:27
Re: BRAVO OCTAVIA
Si snad jediny, kto este tie choromyselne ovacie necital. Ta oda na egocentrizmus je tu minimalne 3ti krat.
Avatar - Jaros71
29. 5. 2013 23:11
Re: BRAVO OCTAVIA
Jo oslavné chorály znějí nějak falešně... ;-)
Ještě že nový Golf má v 2.0 TDI multilink...!!
A ne tu traverzu ,kterou nacpali do Octavie III... :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Šetření i v interieru u O III je evidentní..bohužel i proti Golfu!!
Horší materiály,sedadla..až po šílenou cenu..na Škodovku! :-!
Nový VW Golf Variant je úplně jinde za stejné peníze!!!
U mne je to jasný pád Octavie a nástup Golfu minimálně ve verzi kombi..!
A velká šance pro další značky..nejen korejce. ;-)
30. 5. 2013 14:11
Re: BRAVO OCTAVIA
To jako vážně?

O nápaditosti dizajnu Škodovky a "Mistra" Kabaňe, jak jste ho popsal dost pochybuji. V podstatě bez nápadu, jakýchkoli zajímavých prvků či rysů. Bohužel nic, než trochu modernější stará A6, nápaditost tomu člověku opravdu chybí. Tuším, že se zasloužil i o facelift Superbu, kde při pohledu na zadní část kratší verze opět absolutně stejná světla jako u starší A4. Obecně OIII je prostě auto, nic víc, nic míň, žádné emoce, jen nuda.

Co se týče kvality zpracování, dával jsem OIII hodně šancí, šel jsem k ní bez předsudků s tím, že je tu třeba Škodovka, která by se mi mohla líbit. Nicméně, řeči o kvalitách zpracování jsou opravdu jen řeči. Madla dveří jsou snad z plastelíny, kroutí se, měl bych strach, kdy mi zůstane v ruce. Navíc zbytečně široká, trčí do interieru, a už v tak stísněné kabině (na šířku), zabírají prostor pro levou ruku. Středový tunel, resp. jeho spodní část je opět z plastelíny, celé se to kroutí jak had. Interiér odpovídá zevnějšku, nudný, strohý, bez nápadu. Ale vrchol všeho, když jsem se snažil nastavit polohu sedačky, tak celý panel pod sedákem, na kterém je toto ovládání, odpadl a zůstal viset na drátech :-O jediný klad tohoto auta vidím v prostoru na zadních sedačkách, tam to šlo pravdu dopředu.

S druhou generací Octavie mám něco naježděno (díkybohu né až tak moc). A v méně pohodlném autě jsem nejel ( a to bylo obuto na 195/65 R15). Při představě 17" kol, jak je dnes v módě již v základu, a to, že je O3 (údajně) ještě tvrdší, zvlášť s torzkou, bude jízda v tomto voze po našich silnicích opravdu nezapomenutelným zážitkem. Když se k tomu všemu podívám na cenu, tak Škoda, simply never. Tady není co oslavovat

:-) :-)
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 08:41
Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
I přesto že nejsem fanda škodovky,musím naprosto objektivně říct ,že nová Octávia je opravdu krásná,je to nejhezčí škodovka všech dob a opravdu mě ten dizajn dostal.
Superblbec na dizajn Octavie nemá, Superblb s porovnání Octávií je ohavný,
Podle mě důvod proč se mi tak líbí je celkem jasný,má určité dizajnové rysy a prvky Audi a to dodává nové škodovce šmrnc. Bravó nová Octavia
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 10:03
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
Tím "dizajnové rysy a prvky Audi" myslíte to že je (také) "stále stejná"? ;-)
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 10:12
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
Můžeš mi tykat,můžeš to trochu rozvést tu otázku,chtěl bych ti odpovědět,ale nerozumím tvé otázcé,zeptej se víc konkrétněji a jasněji
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 11:45
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
Já vykám všem (vím - trochu "divné" :-) ), nicméně naopak není problém = "normálně" tykej(te) ;-)
PS: Já tedy jediné shodné "rysy a prvky Audi" vidím v "udržovacím" STEJNÉM (jen "rozvíjeném") designu = což je věc kterou oceňuji u malosériových vozů typu Porsche 911, u "totálně masových" mi to NEvyhovuje, potkávat x-generací modelu nazpět a vše stále stejné/velmi podobné znamená ZÁPLAVU stále STEJNÝCH vozů "kam se podíváš" - to mne NE"bere" :-|
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 10:16
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
škoda octavia 1 byla ze 70% originál.... O2 si držela standart na cca 60%.... Ale O3 ztratila typický charakter a originalitu na nějakých 20%..... předek VW, zadek audi, profil audi.....

ono v evropě to lidé vnímají, proto raději volí leona či golfa... ten je stále tak trošku svůj!!!! :-(
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 10:23
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
škodovka a originál to je gól, Octavia složení: škodovka 0% a je složena s trochu audi a hodně VW,předek není VW ,ale Audi a to že to není pro tebe typická česká škodovka je jenom dobře,proto je to nejhezčí škodovka všech dob
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:07
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
myslím po designu - exteriéru :-)
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 14:07
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
Víš Exteriér je to co je venku
29. 5. 2013 14:20
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
A exteriér nemá design? :-)
29. 5. 2013 20:09
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
No a?
Znaky Audi a VW, které tam také vidím, mi na O3 rozhodně nevadí.
Avatar - volvo s60
29. 5. 2013 11:24
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
Ok, od čeho Audi odchází s tím Škoda přichází! :yes:
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 11:43
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
máš recht,tuhle strategii zkoušeli u Seatu s Exeo,mě se Exeo líbilo,škoda že se přestane vyrábět,může to být zaujímavý marketing,když se člověkui přestane líbit audi,člověk si může koupit škodovku s stylem předchozích generací audin,myslím si že o novém dizajnu nových audin může trochu napovědět nový styl passatu,tak uvidíme snad zůstane Audi hezké
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 10:09
Re: Nová Octavia je nejrásnější ze všech škodovek
Nejkrásnější v nadpisu, jsem nevyspalý tak vynechávám písmenka
29. 5. 2013 08:42
no a ?
no a ? /reakcia na titulku clanku/
Rozbalit vlákno
1
Avatar - idam.i
29. 5. 2013 09:01
Skladisko ojazdených octavii
Aspoń majú Nemci a zvyšok Európy kde odložiť svojú ojazdenú Octaviu.Samozrejme všetky majú max.150.000km a sú po staršom pánovi. >:D 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 09:33
Re: Skladisko ojazdených octavii
..co s ní jezdil v neděli do kostela? Ten ZNÁM (i já - jen se dříve vyprávěl o MERCEDESech :-)
Avatar - Iv8
29. 5. 2013 09:43
Re: Skladisko ojazdených octavii
Souhlas, nová registrace neznamená, že byla koupená jako nová v ČR. Je oblíbená, ale jako funglovka drahá. Jsme díky určité skupině obyvatel nejlepší ve sběru kovového odpadu. Proč jim trochu nepomoct ?
29. 5. 2013 09:38
Octavia III
Tak jsem ji dneska videl taky nazivo v beznem provozu. Musim rici, ze v realu vypada jak vytuneny Rapid, za ty prachy bych cekal vetsi honosnost. Proti tomuhle je C4 designovy skvost a C5 (za stejnou cenu) kocar z jine dimenze. Na druhou stranu zadne auto nerika do sveta "jsem bezvyznamny referent co dostal sluzebaka" vice nez stribrna OIII. >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 09:41
Re: Octavia III
Ano, u VW zjistili, že klíč k úspěchu jejich vozů je v průměrnosti. A nutno uznat, že se jim daří...
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 09:52
Re: Octavia III
Ano a (trochu "bohužel", ale) ANO ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2013 10:11
Re: Octavia III
Nenazýval bych to průměrnost, ale spíš komplexnost a nudná konzervativita.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 10:36
Re: Octavia III
Hm, komplexní je snad vybavenější Oktávka, jenže tam zase narážíme na tu cenu.
29. 5. 2013 11:25
Re: Octavia III
To je ale problem jenom Skodovky, ostatni auta koncernu tak zoufale nudna nejsou. Takovy Golf je sice ultrakonzervativni, ale zaroven libivy, predni partie skoro az atraktivni. Jedine podobne osklive auto jako OIII v ramci koncernu je aktualni Passat, ale tam je to dane tim, ze pres vsechnu PR masaz o "novem Passatu" je to jenom facelit osm let stareho modelu.
Na to ze je OIII zbrusu novy a nikterak levne pozicovany model, tak je ten design hodne slaby. Tohle je nekde na pul ceste k Loganu a tomu rozhodne neodpovida polopremiova cena. Za tuhle cenu bych cekal po vsech strankach premianta segmentu.
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2013 09:57
Jen každé 9.?
Já mám pocit, že snad každé 5. nebo 4. Někdy mám pocit, že Octy Combi dávají zadarmo, člověk aby svoje auto hledal půl hodiny, když v páteční podvečer při nákupu v nějakém OC zapomene, kde zaparkoval >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Iv8
29. 5. 2013 10:01
Re: Jen každé 9.?
Ano, manželka kolegy už volala policii, když zapomněla, kde ji u šopáče nechala. Ale to asi není chyba toho auta >:D
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 10:17
Re: Jen každé 9.?
Myslím, že je přikládají k předplatnému světa motorů a spol. >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 10:01
Tak schVWálně..
..kdy to bude každé OSMÉ a (od)kdy každé SEDMÉ a bude jednou i každé ŠESTÉ nově zaregistrované osobní auto na českém trhu (stříbrná) škoda Octavia? ;-)
A bude tou dobou tržní prostředí již DEFINITIVNĚ v ... :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - donPedro
29. 5. 2013 11:40
Re: Tak schVWálně..
Nikdy :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 11:49
Re: Tak schVWálně..
Myslíte že NENí šance aby Octavia byla v česku "každým OSMÝM vozem"? :-)
PS: Kolik jich asi tak je, když nebudeme brát NOVÉ registrace, ale CELKOVÉ počty? ;-)
29. 5. 2013 10:02
úspěch hlavně zásluhou firem
Je všeobecně známo, že více než 3/4 všech prodaných Octavií v ČR je prodáno do firemních flotil, které kupují Škodovky opakovaně, snad z nostalgie, ale nejspíš proto, že se po službě velmi dobře prodávají...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2013 10:12
Re: úspěch hlavně zásluhou firem
přesně tak!
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 21:55
Re: úspěch hlavně zásluhou firem
pravda, ale pokud budu mluvit za mou společnost kde pracuji, tak zde to vyřešili rozumně.... Jelikož u toho někdo přemýšlel, staré Octavia II se nechaly, zařadily se do programu standardní výbava a namísto nových O3 a rapidů koupili nové passaty pro managery.... menší zlo, ale po zkušenostech, kdy se v O2 prostě jezdí lépe, to považuji za rozumné gesto.... a co sem slyšel, podobně se zachovaly i jiné velké podniky...
Avatar - Individualita
30. 5. 2013 10:52
Re: úspěch hlavně zásluhou firem
Vídám okolo sebe stále více fleetových FF combi :yes:
29. 5. 2013 10:04
Made in Czech republic
Myslím, že nejpozitivnějším čtením na té top ten tabulce je, že osm aut je vyrobených v Česku :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 11:52
Re: Made in Czech republic
CHYBA! ;-)
Já bych řekla (si "tipla") že z té první desítky je v Česku vyrobeno..
..8 z 10ti? :-)
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 10:09
prodeje za rok 2013 v evropě
prodeje za rok 2013 v evropě mluví za vše....

ŠKODA OCTAVIA je prodejní fail.... A fanatický úspěch v ČR kde se sází na tradici to nevytrhl....

ani GTI....

snad se škoda už konečně probere... Méně takových GTI a jeho příspěvků a možná to škodě pomůže k lepší sebereflexi...
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 10:14
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
a ještě jedna perlička, Octavia je v evropě jako levnější řešení VW.... doporučuje se jen pro ty kdo chtějí ušetřit za podobné auto.... Nicméně i Leon je víc opřednostňován!!!

to je docela mrzuté!!!! :no:

tady je Octavia pochopitelně dražší jako VW... No to je epické!!!
Avatar - strýček BOB
29. 5. 2013 10:15
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Kvík >:D >:D
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 10:22
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Protože Leon je aspoň krásné auto, asi jediné od koncernu ;-\
29. 5. 2013 10:46
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Asi tak :-!
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 11:37
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Som nevedel, že 10-tisícky ľudí a firiem kupuje dobrovoľne hnusné autá! :-O
29. 5. 2013 12:03
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Hnusná auta?, hmm říkáš ty. Já bych spíš použil slůvko nudná.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 12:11
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Tak nějak. Hnusná byla první fóbie, z toho mě bolí oči dodnes.
29. 5. 2013 12:28
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Z první Fabie mám taky ještě fobii, ale takovej Roomster, to je taky pěknej exot.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:00
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Na toho jsem úplně zapomněl, ale já ho beru spíš jako užitkové vozidlo (Berlingo atd.) a tam to není až tak důležité.
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 13:30
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Definuj mi spojenie nudné auto!
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:10
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
firmy nakupují česká auta z hrdosti, jistým způsobem reprezentují značku. Což je na druhou stranu dobře.... Ale dle prodejů, které se uskuteční na půdě ČR, dělat závěry o tom jak se automobilce daří je sakra troufalé.
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 14:59
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Pozri sa na predaje v európskych krajinách, ktoré nemajú vlastnú (mainstreamovú) automobilku (nap. Švajčiarsko, Škandinávske štáty, GB a pod..) a potom tu mudruj o predajných failoch... :no:
29. 5. 2013 13:28
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Já ti nevím. A5, R8, Gallardo, Aventador, Continental GT, Mulsanne. A pokud budeme počítat i Porsche, určitě 911. Asi jsem na nějaká zapomněl, ale tahle se mi z jejich produkce líbí. A to více než Leon. ;-)
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:35
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Dobře, přechytračil jsi mě :-)

Ale pokud se budeme bavit o mainstreamu, tak snad budeš souhlasit.

btw Lamba jsem nikdy neměl rád, jedno jaký model. Placka na kolech 8-s
29. 5. 2013 14:30
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Rozhodně patří k tomu lepšímu, ale mně se líbí i Golf. A je tu Scirocco a CC. Nejsou bez much, ale rozhodně bych neřekl, že Leon je jediný. Pokud vezmu karoserii, Scirocco se mi pořád líbí více. Což je pochopitelné.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 14:38
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Jo CC taky ujde. Scirocco se mi líbilo jen krátce po uvedení, je to taková žabička.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 14:06
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
:yes: :-)
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 10:31
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Aha!
A tieto informácie máš odkiaľ?! Enigma?
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 11:52
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
:-)
29. 5. 2013 11:09
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Hele, proč Škodovka prodává měsíčně v Německu víc než PSA dohromady a je na 7.místě? :-)

Celkově v EU třeba za 1Q je to něco přes 155tks... To se ale našlo idiotů, co ty předražený krámy kupujou :-)
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 11:13
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Protože Němci kupují domácí značky a nemají Francouze v lásce (nedivím se).
29. 5. 2013 11:34
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Takže německej trh neplatí, anglickej určitě taky ne, náš a slovenskej ani nemluvím, poláci nejsou lidi, jak jsi psal výše...

Trochu divný názory ne?
29. 5. 2013 12:25
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
To nemá cenu, to takhle rozebírat, kdybys měl s každým pologramotným ublížencem, léčícím si své bolístky psaním těchto nesmyslů takhle dlouze diskutovat, upíšeš se tady k smrti.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:03
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
To asi není na mě že?

Ohledně německého trhu jsem jen odpověděl na otázku.
29. 5. 2013 13:41
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
V GB +25% např?
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:15
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
no proto uvádím prodeje v evropě.... To ale evidentně na příznivce škody nefunguje... I tak se budou do krve bít....

Ať se bijou... je to dobře, já škodě fandím, jen poukazuji na to, že to s ní jde ke dnu pomaličku
29. 5. 2013 13:41
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Ty jsi žádný prodeje neuvedl, jen jsi něco napsal, co neumíš ani podpořit čísly. A za příznivce Škodovky se nepovažuju. Jen když někdo plácá nepodložený věci neumím na to nereagovat.
Celkově Evropa spadla a Škoda měnila stěžejní model, na to vše, je propad tuším o 6% velmi slušný číslo. Nebo ty znáš výrobce co neustále rostou?
Napsal jsi tu o ztrátách, nevyrovnaný ekonomický bilanci, ale nejsi to schopnej podpořit ani jednou relevantní nezávislou informací. Jen zřejmě osobní dojmy.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:12
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
že ne?? a prodejní výsledky za poslední kvartál s porovnáním s kvartály minulými bylo co??? asi recenze na novou oktávku ne? :no:
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 14:41
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Pokud to jde v tvých očích se škodou ke dnu, pak nutně musíš takovému fiatu už stloukat kříž a pro PSA vybírat náhrobky.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 15:01
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
No pokud mámě věřit řeči čísel, tak to jde v Evropě ke dnu s kdekým. PSA i Fiat stále prodávají v Evropě více aut než Škoda...

Je fakt, že v případě Fiatu bych se klonil k tomu, že to už dlouho trvat nebude (tak 1-2 roky).
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:24
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
fiat je docela solidně zastoupen celosvětově.... Škoda tuhle strategii nerazí... snaží se protlačit do asie.... jenže s její cenovou politikou, tam prostě uspět nemůže a investoři to přesně takhle vnímají....

ale chápu, že Oktavia, Škoda, že si vůbec dovoluji tahat sem trošku světla do vašeho zakonverzovaného Škoda auto.cz portálu....

to není konkrétně na tebe Individualito, míním to obecně na guru zastánce...
Avatar - Dinar
30. 5. 2013 08:48
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Jednou zdůrazňuješ, že mluvíš čistě Evropě, podruhé tam šoupneš celosvět. Měl by sis udělat jasno, co vlastně hodnotíš. Znova, mluvíme-li o Evropě, a tvrdíš, že to tu jde se škodou ke dnu, pak při takovém pohledu už musíš nutně plácat lopatou hlínu na hrobě fiatu a pro PSA pomalu vymýšlet nekrolog.
Avatar - Kuban
31. 5. 2013 08:51
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
ach ty jsi vtipálek, tak znovu...

Fiat v evropě, meziroční a kvartální množství prodejů téměř beze změny... PSA množství prodejů pokles řádově pár procent.... VW už jde do desítek procent a škoda ho pomaličku dotahuje se svými skoro desíti procenty....

TO JE TA EVROPA.....

jako podkreslení, sem ti uvedl, jak špatně škoda plánuje svou strategii oproti jiným značkám, které portfólio směřují celosvětově, tudíž nejsou závislí na skomírající evropě!!!!

Škoda bohužel v evropě prodává mnohem méně vozů než Pežot, Citroen i Renolt!!!!!! A fiat taktéž!!!! Pokud jsi takový trubec že to nevidíš, je mi tě líto....

Analytiku..

vůbec nevytahuj to co bude!!! Já vidím to co bylo a vidím co je.... A byť to říkám nerad, Francouzům se povede lépe než Škodě!!!! Ta teď stále spoléhá jen na to, že jí bude fůzema podporovat VW, kterému se nedaří dvakrát tak...
29. 5. 2013 12:50
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Kvartalne je to hezke sledovat, ale celkovou situaci to moc neukaze.
Hraje zde spousta vlivu, nove modely, aktualni ceny, dovoz, nacionalita atd. Je faktem, ze v N Fr znacky oslabuji, ale opet proc? Skoda udelala behem 3/4 roku dva nove modely z toho jeden je stezejni. Kdyby ji ted prodej nerostl, tak by to bylo hodne spatne. Kdyz mrkneme na 7. a 8. místo mesice duben 2013, tak ten rozdil skody vs renault zas tak velky neni. Pritom je predpoklad, ze by skodovka mela mit jasne navrch, jakozto N/CR znacka.
07. Škoda - 12 750
08. Renault - 9 556
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:12
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
zvláštní, já vidím že škodovka za první qvartál prodala všehovšudy méně kusů než kterýkoliv francouszský výrobce.... >:D >:D
[odkaz]

ale já jen asi špatně čtu >:D >:D vy jste vážně k smíchu :no: :-(
29. 5. 2013 13:43
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Psal jsem o Německu, nauč se číst. Srovnej objem domácího trhu pro frantíky a náš...
29. 5. 2013 14:09
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
Ještě jedna drobná...podívej se na poslední sloupec...písmeno CH je jako change. Škodovka i přes náběh novýho...nejprodávanějšího modelu ztratila 7%.
A zbytek portfolia? Rapid určenej spíš na chudší trhy, Fabia za zenitem, Sup a Yeti čekající na FL verze, nakonec odpudivej Roomster, chytající za srdce jen v případě, že chceš mít před garáží něco, co nikdo neukradne.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:13
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
tak nějak netuším, na co vlsatně reaguješ???

je hezké že sis toho všiml, opravdu jsem to neuváděl proto aby ses na to ani nepodíval >:D >:D
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:13
Re: prodeje za rok 2013 v evropě
jo v německu to je možné, na statistiky německého prodeje sem se nekoukal...

nicméně je jaksi logické že se v německu budou prodávat nejvíce německá auta ;-)

bohužel stále to nestačí aby byli top v prodejích v evropě :-)
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 10:11
recenze
člověk otevře motoristické portály zahraničních webů...
UK DE IT atpd, dá si člověk vyhledat slovo Octavia, vyjedou mu +- 2 až tři záznamy... udělat to tady, tak mi zhavaruje vyhledávač, bo tolik pitchovin co se tu o škodovkách píše je už k nakakání!!!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - kari.laz
29. 5. 2013 10:28
Re: recenze
Zadej na IT portálu třeba slovo Fiat a pak se rozepiš ;-)
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 13:16
Re: recenze
já se bavím o konkrétním modelu vozu :-) a věř že v itálii rozhodně fiat není tak srdeční až fanatickou značkou jako škoda u nás.... Tomu věř
29. 5. 2013 13:44
Re: recenze
Fakt? Z čeho vycházíš? Kdyby tomu tak nebylo, Fiat už v Evropě nevyrábí a AR/Lancia neexistují.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:18
Re: recenze
to víš, to je normální že se za čtvrt roku v itálii prodá skoro 200tisíc nových fiatů.... To je úplně normální číslo.... to může tvrdit přeci úplně normální a zdravý člověk :yes: :yes: :yes:
30. 5. 2013 06:56
Re: recenze
Meleš pátý přes devátý...ale zase se někdy stav, je pak veselo. >:-[]
Avatar - Kuban
31. 5. 2013 08:54
Re: recenze
ale to víš že jo ;-) Blb jako ty těžko pochopí, že si z něho někdo utahuje :yes: :yes: :yes:

když nejsi schopen vidět čísla černé na bílém, pak je zbytečné to s tebou nadále pitvat :-) Zůstaň ve svém světě dál ;-)
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 14:44
Re: recenze
>:D A kde, kromě Itálie stojí prodeje fiatu za řeč?
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:15
Re: recenze
třeba USA, GB, a ostatně všude jenom né v německu ;-) jak pochopitelné ;-)

a ČR, ikdyž on si v prodejích v ČR zase tak úplně špatně nevede.
Avatar - Dinar
30. 5. 2013 08:54
Re: recenze
V USA? >:D Myslíš ten tržní plivanec pětistovky? GB? >:D Myslíš první trh, na kterém se přestala (kolik to je tři čtyři roky) jako první prodávat (resp. nabízet) Croma pro naprostý nezájem. Tak to pak ano. :-!
Jediný mimoevropský trh, kde má Fiat nějaké prodeje stojící za řeč je Jižní Amerika, kde podobně jako VW prodává ve velkém recykláty starých modelů b-segmentu.
Avatar - Kuban
31. 5. 2013 08:56
Re: recenze
dinare >:D ty jsi GTiho bratr že? >:D ty dokážeš popřít výskyt TOP5 nejprodávanějšího vozidla a udělat z toho propadák >:D >:D >:D jdu do kolen >:-[] >:-[] ty seš marný případ... smutný příběh... zůstaň ve svém světě....

V ČR je každé deváté auto Octavia, to znamená že škoda je nejlepší a že se jí daří >:D >:D >:D >:D
Avatar - strýček BOB
29. 5. 2013 10:12
To je zase kvikotu
Buďte bez obav, chlapci a děvčata, tiskové odělení nejmenovaného importéra vám jistě přispěchá na pomoc. Nějaký článek ve smyslu - u soukromých kupců vede automobilka XY bude následovat. Nenechámi si to tady rozvrátit nějakou Škodovkou >:-[]
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2013 12:39
Re: To je zase kvikotu
>:D >:D :yes:
29. 5. 2013 10:22
Česká realita
"Každé deváté nově zaregistrované osobní auto na českém trhu je Škoda Octavia" - a to je bohužel smutný obrázek českých silnic...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Iv8
29. 5. 2013 10:41
Re: Česká realita
Jo, pamatuji když měla Škoda neotřesitelných 50 a víc procent domácího trhu. Teď už by měl snad být obrázek našich silnic rozmanitější.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:29
Re: Česká realita
pozůstatek komunismu... soused měl novou stodvácu, tak to aby sme jí měli taky!!!

pak měla celá ulice stodvácy a nikdo si nic nezáviděl.....

člověk by řek, že doba už bude jiná, ale on tenhle postkomunistický vzorec na škodofky přetrvává dodnes :-)

naštěstí mladí lidé, když už si koupí škodofku, jí dost často kupují proto, protože se jim prostě jen líbí, né proto že pytcho vole oktáfku f dýzlu, nic lepšího na světě není.... a další hospodské povídačky :-) ikdyž já vím, asi sem stále ještě moc naivní.
30. 5. 2013 07:02
Re: Česká realita
Kromě tebe tady nikdo nic takovýho nepíše...,že by potreená husa? :-)
Avatar - Kuban
31. 5. 2013 09:02
Re: Česká realita
??? >:D čéče... ten tvůj vnitřní svět je mi záhadou >:D >:D
Avatar - R32
29. 5. 2013 10:51
???
Tak v prvom rade gratulácia Škode (pokiaľ tú evidenciu nepokrivili reexporty) 8-s , v druhom rade gratulácia čechom zato, že podporujú domáci priemysel (aj keď korunky končia kdesi západnejšie u vysmiateho Jurgena).

Úprimnú sústrasť obrazu českých ciest... predstava stretávať na ceste samé Okty vo mne prebúdza spomienky na časy totality, keď na cestách bolo len pár modelov od asi 4. značiek... ;-\
Rozbalit vlákno
18
29. 5. 2013 11:17
Re: ???
pravda na českých silnicích to je nuda, samá Octa a Fabka, ale na těch slovenských to také není o moc lepší. Nezaškodilo by trochu více výjimečnosti a originality.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 11:20
Re: ???
Tady na to nemají spotřebitelé fantazii ani koule. Hlavně koupit to co má soused a lidé ve firmě, hlavně se neodlišovat. Prostě jak za totáče ;-\
29. 5. 2013 12:21
Re: ???
:-) Pravda, mít auto, které je na každém rohu, to tedy určitě nikdy nebyl můj sen.
29. 5. 2013 13:39
Re: ???
Nepřijde mi, že by Češi byli nějak zvlášť konformní. Třeba seveřanům nesaháme ani po kotníky. Spíš mi přijde, že máme blíž opaku.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:42
Re: ???
No je pravda, že seveřani jsou kapitola sama pro sebe, ale s tím opakem bych určitě nepřeháněl. Z čeho tak usuzuješ?

Já na svém okolí pozoruju přesně to co jsem napsal a to se pohybuju převážně v Práglu.
29. 5. 2013 14:27
Re: ???
Nákup stejných věcí, jako mají ostatní, mohou řídit i jiné "pudy". Neřekl bych, že Čecha žene touha splynout s davem, ale spíš předvádět se. A to ne sám sebe, ale vytvořit obraz úspěšného (relativně bráno) jedince, tedy stavět na hodnotách, které podle něj drží společnost. Kdežto u seveřanů je to opravdu o tom nevyčnívat, nedělat problémy, komunita má přednost před individualitou. Proto si myslím, že Češi jsou spíš na druhé straně, spíš sobci, kteří se zajímají hlavně o svůj prospěch.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 15:13
Re: ???
Aha, takže ty to bereš tak, že ten průměrný Čech se vlastně chlubí všeobecně uznávaným standardem. I tak se na to dá dívat, ale stejně si pořád myslím, že převažují ti druzí...
29. 5. 2013 17:56
Re: ???
Neříkám, že je to většinové chování. Doufám, že ne. A rozhodně bych neřekl, že je to příčina menší pestrosti na českých silnicích. Tady budou mít majoritu firmy.

Hlavně se neodlišovat, tvá slova, na která jsem původně reagoval (ne na ten zbytek). A to podle mne není pravda. Pokud se bavíme o stádovosti a ovcích, jak je tu oblíbené, tak se argumentace točí často kolem tohoto - nějaké auto je v nějakém okruhu lidí uznávané, tak si ho lidé kupují, aby vypadali úspěšní, aby získali uznání řečeného okruhu. Ber to jako příklad, že snaha nevyčnívat není jediný důvod, proč by si někdo mohl chtít koupit stejnou věc, jako mají ostatní. Nedostatek fantasie v tom také nemusí hrát roli.

Když to vezmu obecně, Češi mi rozhodně nepřipadají jako národ, který by dával přednost komunitě před individualitou. Prostě ne. Splynou s davem ano, ale spíš ve smyslu skrývat se v davu, než být s ním za jedno.

Nechci se tu pouštět do analýz společnosti, ale tvůj příspěvek nedoceňuje pestrost, kterou v ní máme. A věř, že tam je. Co jsi napsal, je na podobné úrovni jako tvrzení, že každý majitel X6 je zloděj a mafián. ;-)
29. 5. 2013 23:00
Re: ???
Ne ne majitel X6 není mafian ani zloděj, ale nafoukanej idiot, který si své ego léčí touto obludou.
Avatar - Dinar
30. 5. 2013 09:04
Re: ???
Nafoukanej idiot je například člověk, jehož duševní obzor je natolik omezený, aby za důvod nákupu auta považoval "léčení ega".
Avatar - Individualita
30. 5. 2013 11:14
Re: ???
Líbí se mi jak uvažuješ, já obecně tíhnu spíše k pesimismu. Každopádně ono severské "nevyčnívat, nedělat problémy" je tu zakořeněno z jiných důvodů než ve Skandinávii a jsem přesvědčený o tom, že to tu stále mnoho lidí praktikuje. Je to dáno určitou setrvačností a hlavně výchovou, nic naplat.

Zpět ke Škodovce. Příkladem pro mne nelogického nadržování Škodovce místními budiž třeba můj kamarád, který necelé 2 roky zpátky koupil Octavii liftback 1.9TDI MY 2001 za 150.000,- a určitě nebyl sám. Ano je to ještě ta slušná úsporná verze a byla na svou dobu nadstandartně vybavena (na Škodu), ale co se za ty peníze dalo koupit místo toho si určitě představit dokážeš. Moje rady ho nezajímaly, chtěl prostě tu Oktávku v tédéíčku, protože to je přeci sázka na jistotu. Opět nic naplat.

Další nepěknou vlastností s tím související je nechvalně známá závist. Snad není den, aby někdo neřešil, proč že to denně jezdím s dvoumístným MB 3.5 V6 a ještě k tomu cabrio!!! Vždyť je to tak zbytečné, na to dojíždění mi přece stačí oktávka jako všem ostatním!!! Nenaděláš nic.

Takže opravdu bych si chtěl myslet, že Škodovky se kupují, protože jsou to nejlepší auta, ale nemám k tomu důvod ;-\
30. 5. 2013 11:33
Re: ???
Nevycnivat, nedelat problemy v ceskem prostredi znamena to, ze kdyz reknu, co si skutecne myslim, napr. v praci, tak ve velmi kratke dobe o tu praci prijdu nebo myslis, ze to tak neni? 8-s
Avatar - Individualita
30. 5. 2013 12:06
Re: ???
Tak debilní nadřízené mají všude na světě, ale za výběr osobního auta tě nikde nevyhodí ;-)
30. 5. 2013 12:33
Re: ???
Ani tim bych si nebyl jisty >:D , mit lepsi auto nez sef asi neni dobry napad...
30. 5. 2013 15:53
Re: ???
Výsledek třeba podobný, ale pro mne je zajímavý motiv. Závist je dobrý příklad. Já také nijak zvlášť nevyčnívám. Pravda, přestěhoval jsem se do místa, kde se mi snadno a bezbolestně zapadá. :-) Prostě nemám zájem o to, aby mi někdo strkal nos do života. A exhibicionista nejsem.

S podobnými věcmi jsem se nesetkával ani když jsem byl v ČR. Vozový park rozhodně nevypadal jako statistiky. VW a Škody minimum.
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 14:47
Re: ???
Zkus třeba Francii, po pár dnech na zdejších cestách nabudeš dojmu, že kromě clia a 207ky se na světě vyrábí ještě... scenic. Tím to končí.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:33
Re: ???
ale no tak >:D
nicméně máš pravdu......

spletl sem se v patriotismu čechů... frantíci sou opravdu v patriotismu ještě horší než češi se škodofkou...

to je fakt
29. 5. 2013 11:42
Re: ???
V SK za duben neprodávanější auto nějakej Rapid...třeba :-)
Avatar - Ozzman
29. 5. 2013 11:02
Oktávka je fůůůůůůůj
No, je vidět, že i dkyž se zde objevilo zase větší množství odpůrců než zastánců, tak zdejší diskutéři neodrážejí typický vzorek české populace :-)

P.S. Netahají se sem více ojetí Passáti?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
29. 5. 2013 22:27
Re: Oktávka je fůůůůůůůj
Neustálé kritizování a stěžování si na vše...to je vcelku běžný vzorek české populace.
29. 5. 2013 23:23
Re: Oktávka je fůůůůůůůj
Nemám čas to tu číst, takže nemám tušení o množství odpůrců, nicméně je snad jasné, že zdejší pisálci, včetně mne, nebudou typickým vzorkem české populace. Tu jsou prostě lidé, co se o auta nějakým způsobem hlouběji zajímají - a tudiž bych celkem logicky očekával, že počet zastánců mainstreamu bude 'o něco či dokonce podstatně' nižší než je celorepublikový průměr :-) .

Jinak je faktem, že podíl škodovek na našem trhu dlouhodobě pozvolna klesá. Podle mého názoru, pokles, a navíc pozvolný, je způsobený přesně tím, co jsem psal nedávno jinde (vliv dřívější zkušenosti, doporučení, reklamy na našem trhu apod. vytvářející značnou setrvačnost trhu versus kvalitnější konkurence s lepším poměrem cena/výkon). Obávám se, bude-li chtít škodovka i do budoucna prodejně deklasovat zahraniční konkurenci, že bude muset v několika oblastech poněkud změnit taktiku.
Avatar - Individualita
30. 5. 2013 10:56
Re: Oktávka je fůůůůůůůj
BINGO :yes:
29. 5. 2013 12:55
GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Slova, slova, slova. Vždyť stačí pár obrázků:
[odkaz] 8-s >:D [odkaz] >:D [odkaz] >:D

No, vraťme se do kvalitní reality, zde tedy snad jediná smysluplná konkurence - [odkaz] :yes: Ovšem - [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: :-!

ŠKODA OCTAVIA je nejkrásnější auto třídy :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - sendador
29. 5. 2013 13:23
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
nj, neni nad to peclive vybrat fotky tak, aby dane auto vypadalo hnusne a jine dobre...
kazdopadne tak fotka fokusu je fakt silena
29. 5. 2013 13:25
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Jak vybrat? Máš tam snímky důsledně zpředu, já nic nevybíral, jen gofla jsem zpředu nenašel. Nechceš doufám tu mazdu 3 ještě z profilu?.. >:D >:-[]
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 13:33
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
To, že se M3 skvěle řídí ale už nikoho nezajímá že? Ono totiž projet se Rapidem a pak M3 je sakra rozdíl ;-)
29. 5. 2013 13:37
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Ty máš snad něco proti jízdě v Rapidovi? A nezapomínej, že s autem budeš chtíj jezdit nejenom v... noci >:-[]
29. 5. 2013 13:49
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Proti jízdě v Rapidovi? Ani ne, bráno optikou lowcostu, jen by mohl bejt měkčí...u O3LB je to horší, hnedle jak zmodifikují nastavení zadku á la kombík, bude to jiná :-)

O3 vypadá skvěle, za předpokladu:
- nemá základní halogenovou optiku
- je na alespoň 17" kolech
- nebudeš škudlit na rádiu
29. 5. 2013 20:59
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
"je na alespoň 17" kolech"
Upřímně řečeno 17" Denom mi připadají opravdu pěkné - čili říkat alespoň...nevim, nevim.
Co se týče rádia, tak kupovat dotykové rádio BOLERO jen proto, že vypadá pěkně, ale nic víc, než SWING neumí, ani moc nedává smysl. Pak leda Columbus, který je ale za strašný prachy.
29. 5. 2013 13:50
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Takto: ked uz je rec o Mazde 3 a OIII, bez debaty Mazda 3 je auto pre soferov, pre ludi, ktori si chcu uzit aj jazdu, kdezto OIII a Rapid su auta, ktore su len pre pastekarov, ktori so sebou vecne tahaju tonu veci prip. spavaju v autach >:D >:D, ale o jazdeni nemaju ani paru... kiez by si väcsina ludi kupovala kvoli pocitu z jazdy a nie kvoli velkosti kufru... uzivatel GTI jazdi na forde transit r.v. 1999, pretoze v nom aj byva a miluje ten "prostor" :-! :-! :-!

Uprimne, lutujme ho...
29. 5. 2013 14:04
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Tak to bysme byli všichni Schumacheři...každýmu vyhovuje něco jinýho a ten výrobce, kterej dokáže udělat auto, co dokáže vyhovět většině, prodá a možná i vydělá nejvíc.
Je smutný, že tenhle recept pochopili líp korejci než třeba jižní národy a frantíci.
Bráno z pohledu Evriopy samozřejmě.
29. 5. 2013 14:13
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
tak pochybujem, ze by si bol za Schumachera s Mazdou 3, ale nevadi... predsa len, tak ako je hlavnym ucelom telefonu telefonovanie, hlavnym ucelom auta je jazdenie, hlavnym ucelom pocitaca je praca s nim, prip. hranie sa alebo surfovanie na webe... Smutne je, ze vela diskuterov tu nevie pochopit jednu vec, izolovanost trhovej prevahy OIII v CZ a SK a fleetoch, pricom zaroven odmietaju uznat chyby, ktore OIII aj Rapid maju... toto volam slepa zadebnenost a nie objektivne konstatovanie reality, prip. konstrutivna diskusia...
29. 5. 2013 14:18
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Jenže...fleet se řídí jinými pravidly. Pak absolutně zapomeň na položku cena, cena za servis, záruka atd...vše naprosto individuální a hraješ si s jinými čísly.
Kdyby se na čísla dostala Mazda, nepochybuj o tom, že by vyhrála.
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 14:52
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Podle mně je problém v diskusním pindání, rapid sice jako řidičské auto nikdo nestaví a neprezentuje, ale doporučuju ho projet. Možná paradoxně díky low cost přístupu k jeho stavbě, nízká váha, "nerafinované" ovládací prvky, je to pocitově docela oldschoolové auto, překvapivě řidičské, tvrdší ale skvěle ovladatelné, jinými slovy charakterem dost podobné zmíněné mazdě 3.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:36
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
jo máš recht, třeba budu chtít jezdit autem i po praze... Respektive s rapidem to bude jízda po Praz z z z z z z z z z e, místní zajisté pochopí, GTI to bude samozřejmě ignorovat ;-) ba co víc, zásadní neduh vozu povýší na výhodu ;-)

třebaže alespoň v Prazzzzzze za volantem jen tak v Rapidovi neusneš >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
29. 5. 2013 14:40
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Tak u Focusu to fotkou není a i30 tam vypadá ještě dobře.
Avatar - Aladeen
29. 5. 2013 15:24
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
:yes: ukradol si mi to z klávestnice :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 14:10
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
(tak) To si NEmyslím.. ;-)

[odkaz] [odkaz]
Avatar - twistedTSD
29. 5. 2013 14:43
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Ani jeden mi nepřipadá zrovna jako konkurent Octavie. A na design CLA mám osobně trochu jiný názor.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 18:14
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
"Téma" je "škoda octavia je NEJKRÁSNĚJŠÍ vůz nižší střední třídy" :-)
A to prostě (ani náhodou) NENÍ ;-)
.. jestli jsou či nejsou "přímými konkurenty" je irelevantní :-)
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 14:55
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Docela se divím, že tě neirituje ten mainstreamový "odrb" ze strany Mercedesu, pokud jde o CLA. Z mého pohledu je to auto šméčko jako prase... o to víc v kontextu diskusí o předraženosti octavie, například.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2013 18:16
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Vpodstatě asi SOUHLASím, nicméně "viz já 18:14" :-)
Avatar - Aladeen
29. 5. 2013 15:34
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Ako môžeš porovnávať športovú M3 , auto určené pre šoférov , ktorý chcú mať z jazdy radosť a byť na ceste výnimočnejší s dodávkami pre masy ;-) ?!

PS. Mazda 3 už má svoje roky a v dobe vzniku mali takmer všetci sánku dole , nie je veľmi vhodné porovnávať model na konci životnosti a úplne nové modely , ktoré pomaly ešte ani nie su v Showroomoch .. :no:
Avatar - Ozzman
29. 5. 2013 18:24
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Co je na mazde 3 v základním provedení sportovního pověz :-) Řekl, bych, že stejně jako na tý Oktávce..
29. 5. 2013 18:38
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
a preco v zakladnom prevedeni?
Avatar - Ozzman
29. 5. 2013 18:39
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Protože takovou GTI dal na obrázek, kdyby dal MPS neřeknu ani popel :-)
29. 5. 2013 18:41
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
tak samozrejme, ze GTI dalj v zakladnom prevedeni a vsade inde tlaci OIII alebo Rapida v plnke... ked poriadna vybava a model, tak sa bavme o MPS, tam moze ist plakat aj RSa :-)
Avatar - Ozzman
29. 5. 2013 18:53
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Dobře u MPS to beru, ale stejne tak i Focus ST bude velmi řidičsky zábavným vozem :-)
29. 5. 2013 18:55
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Tak to rozhodne ano, ostre verzie mam najradsej, bez ohladu na spotrebu, auta treba soferovat a uzivat si jazdu... ST-cko bude urcite lepsie... Ale ked furt o tej Mazde, ci uz 6 alebo 3, uz ma toho za sebou dost (min. trojka), pockajme si na novu... mne sa nahodou paci pristup Mazdy nepchat vsade kktinky typu TURBO, podla mna je to len dalsie ku.tko v motore :-(
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 20:44
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
jasně, jenže ostrá verze Focusu je jedinečná jeho náhonem.... To co vůz, ve sportovních ambicí posouvá o dobrých 40% dopředu oproti sérii..... Mluvím o diferenciálech, kde si mohl ve většině případech koncern VW nechat zajít chuť.... Ani francouzi nenabízeli něco víc, přitom třeba Xsara VTS byla velmi zábavné auto, ale samosvor tomu chyběl....

no a co se týče dnešních elektronických diferáků??? To nebudu dál rozvíjet... o strategii VW neříkám nic hezkého a myslím si, že ti co se o ostré vozítka trošku zajímají, mají podobný názor...
Avatar - hijack
29. 5. 2013 21:15
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Focus ST ma elektronicke TVC..no na fabci je tiez XDS v Rs-ke o 40% lepsia ako seria kedze seria koli proporciam nie je ziadne terno. Porovnavat auta pre skutocnych soferov a pozerov pri nizsej strednej je scestne teda ak sa bavime pri beznych autach. Nie o vrcholnych modeloch. A tiez cakat od octavie s velkostou XXL porovnatelne jazdne vlastnosti ako M3 ci Focus taktiez.
Avatar - Kuban
29. 5. 2013 21:43
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
no to sem si právě nebyl jistý zda se u ST nachází samosvor... To co ale chci říct, že prostě bez dobrého pohonu prostě v zatáčkách a výjezdech z nich nikdy rychlejší nebudeš....

prostě není to jen o výkonu motoru, ale o tom, kolik toho výkonu jsi schopen na asfalt přenést....

proto mnozí lidé nechápou, proč i papírově slabší auto, to dokáže silnějšímu pořádně natrhnout...

samozrejme ze když se bavíme o obyčejných sériích, je řeč jiná, já ale narážím taky proto, že se dal ford s pořádným náhonem a podvozkem sehnat levněji jak velmi dobře vybavená oktávie......

to mi prostě přijde skoro až absurdní...
30. 5. 2013 07:00
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Meleš pátý přes devátý...ale zase se někdy stav, je pak veselo. >:-[]
Avatar - Kuban
31. 5. 2013 09:05
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
za to ty meleš pořád jedno a to samé.... někdo by ti měl dát "mute"

z 20ti příspěvků, žádný oficiální materiál, žádný zdroj, žádný pravdivý údaj, jen pokus o urážky >:-[] >:-[]

pravověrný zastánce auto.cz a škody :yes: děláš jménu radost ty jedno páté přes deváté vemeno :-)

až zjistíš co to je diferenciál, zapoj se do diskuze v tomhle vlákně (pro troubu jako ty, je fuk zda jde o elektroniku nebo mechaniku, ty rozdíl nepoznáš když ani nejsi schopen zjistit prodejní statistiky a hospodářské výsledky značky)
Avatar - Ozzman
29. 5. 2013 18:23
Re: GARÁŽ V KONKURENČNÍCH OBRAZECH
Tak Focus se mi zrovna líbí a v kombíku je pěkný auto :-) Rozhodně hezčí než ta Hjondáj

Tady máš správně kontra Focuse k oktávce kombi : [odkaz]
29. 5. 2013 13:18
Nová Octavia nevypadá zle, ale...
Nová Octavia nevypadá zle, ale zase to není taková designová hitparáda, jak onanuje GTI ve svých ódách plných superlativů. Nebudu popisovat své pocity, beztak by je škodafans sestřelili příspěvky o výblitcích garážového prosťáčka apod. (myslím sebe), ale podělím se o jeden postřeh. Téměř denně se v rámci oběda pohybuji v OC, kde bývají vystaveny vozy dealerů různých značek, samozřejmě včetně Škody. Tyto snad pokaždé někdo očumuje, a je jedno, jestli je to Golf, Rapid, i30 nebo Auris, ale u nové Octavie jsem nezaregistroval jediného zvědavce. Budu hádat. Je to proto, že Octavia vystřídala Rapida a běžný kolemjdoucí rozdíl ani nevnímá nebo snad lidé zvyklí, že každé třetí auto v provozu je Octavia, již tolik netouží po tomto managerském vozu pro český lid?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
29. 5. 2013 15:22
Veľmi Výnimočné Auto
To by sa mi nechcelo hľadať si Octaviu na parkovisku ... >:D
Nová Octávie je dobré auto , ale dosť láka zlodejov a je ich na ceste toľko , že na parkovisku budete to svoje hľadať dosť dlho .. Už len myšlienka na to , že takmer pol národa má rovnaké auto ako ja mi príde desivá ...
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2013 17:50
BRAVWOOOO
Je vidět, že čeští kupci nejsou prosťáčci :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 5. 2013 17:53
Re: BRAVWOOOO
Praveze su a nie len ceske firmy, ale aj slovenske >:-[]
30. 5. 2013 11:30
Re: BRAVWOOOO
Jj jsou to bystri a inteligentni kupujici, stejne jako ty ;-)
Avatar - hijack
29. 5. 2013 20:57
Rapid
Vsetci chceme jednoznacne len novu oktaviu lebo ta udava smer akym sa bude nizsia stredna snad uberat nie? >:D Je jasne ze si vysoke cisla stale drzi koli vypredaju a akciam tzv Octavii tour a pod. Ale po tom ako skoncia akcie na predchadzajucu generaciu poklesnu predajne cisla novej. Preto niet divu ze sa na tretie miesto dostal Rapid. Zastava poziciu pokracovatela povodnej Octy. S prichodom sportbacku akoze kombi predajnost porastie. Zalezi este na vykoristovacej cenovej politiky Skody, radoby premie >:D .. ono naco kupovat temer holu octu za 20k ked za to mozem mat rapid sportback za porovnatelnu cenu v plnke (nesmie chybat vlecna naprava a skrabka) s vlastnostami lepsimi ako povodna octa?
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2013 22:53
Není se čemu divit
Ukázka kolik je v tomto státě ovcí....................................…
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
30. 5. 2013 09:10
Re: Není se čemu divit
Přesně tak, to stádo, co se neumí odlišit ničím jiným než pořízením auta, které nestojí na každém rohu, to je fakt bída. Pořídit si octavii, protože se danému člověku líbí a nejlépe vyhovuje jeho potřebám, na to je v rámci Česka skutečně potřeba mít koule.
Avatar - Individualita
30. 5. 2013 10:50
Re: Není se čemu divit
Tak to tu máme překoulováno >:D
Avatar - Dinar
30. 5. 2013 12:20
Re: Není se čemu divit
Anebo ne, ber to jen jako info, že věc se dá hodnotit různými úhly pohledu. ;-)
Avatar - jimmbo205
29. 5. 2013 23:28
a to je ten důvod...
... proč jí nechci...
Rozbalit vlákno
0