..budou alespoň 4kolky (tedy SNAD :-)
PS: A jinak mi "záplava" pohonu všech kol příjde "na hlavu" ca stejně jako že "každé třetí auto (audi)" bude SUV :-|
ono vseobecne pocet SUV u kazdej znacky rastie... mercedes pride s GLA.... BMW zase s X4kou cize zase sa viac budu predavat SUV v medaku a v bmw ako doteraz.... audi rozbehne Q4 tiez.... pocet SUV v ponuke jednotlivych znaciek rastie a tak rastu aj ich predaje a percentualne podiely v predajnosti znacky... ved take porsche predava cayenne ako uspesne.... tvori v podstate vacsinu predaja znacky ktora ma tradiciu v sportovych autach a nie v SUV.... a nieco podobne ocakavam aj od jaguara ked nabehne nove SUV..... tiez zatieni predajne vsetky jaguare a spravi znacke riadne predajne cisla a uspechy... jednoducho su SUV v kurze.... tiez mi je to zvlastne ale ok... tak to je... treba to brat tak ako to je a prisposobit sa trhu... kto chce byt uspesny tak SUV v ponuke u neho nesmie chybat
Vím že "kdo chce být úspěšný musí mít v nabídce SUV" (jak vidno plány audi "čím více tím lépe") - nicméně "krabice" bývá většinou ve VŠEM horší než "normální" vůz na jehož technice je postaveno - snad krom SPOTŘEBY :-)
PS: Což myslím potvrdil i zde nedávno zveřejněný "srovnávací" test "krabice vs kombi"
ja kylie fakt neviem co ludia na SUV vidia mna sa nepytaj ... ale je fakt ze SUV su super uspesne to je fakt... a ano mas pravdu.... vo vacsine parametrov su SUV horsie ako bezne auta... a su aj drahe ale proste je to tak.... sila ;-)
To je jako "4dveřová coupé" - z obou si berou "to horší" (nemají tuhost coupé + nemají prostor sedanu) - nicméně prodávají se také skvěle a jejich počet jen ROSTE ;-)
Poloprázdná a poloplná jsou STEJNĚ plné - takové 4dveřové coupe ani SUV (vůči svým "normálním" technicky spřízněným verzím) NEbývají.. ;-)
PS: Tak ŠUP SEM s těmi "klady" :-)
Co na nich vidíš ty? Sám jsi tu v několika případech prohlašoval, že bys ho upřednostnil před klasičtější karoserií a to dokonce i u auta jako je S-klasse.
kdyz lekarna ve meste udela nejvetsi trzby a zisk, do tri let jich tam je 10 - v kazde ulici jedna! No ale tolik lekaren nema dost zakazniku... tak se zacnou uplacet doktori, aby predepisovali vic leku?
Tak v česku je nejen "přelékárnováno", ale (abychom zůstali "v oboru") i přečerpacístaniceováno - to zní dost DIVNĚ ;-) prostě máte skoro NÁSOBEK čerpacích stanic než je "běžné" třeba v Německu :-)
PS: Tak možná proto ty snahy vyrobit co nejvíce SUV - vozů s VYŠŠÍ spotřebou, které bývají ve VŠECH ohledech HORŠÍ než "normální" vůz, jen v té spotřebě jsou "výkonnější" ;-)
Audi plánuje MPV postavené na MQB, ve stejné třídě jako je B. Původně měli v plánu větší, ale to pro odezvu na R a 5GT zařízli - bojí se, že by se neprodávalo.
MPV je co největší krabice za co nejméně peněz, takže ne úplně nejvhodnější pro prémiové výrobce a ti si zatím spíše spálili v tomto segmentu prsty, viz MB-R, 5GT nehledě na skutečnost, že v koncernu je na MPV asi primárně VW a když, tak si dovedu představit, že by MPV mohlo slušet Škodě vzhledem k jejímu zaměření. Dobře situovaný člověk asi úplně neocení velkokapacitní stěhovák, protože na běžnou rutinu má jiná auta a na zábavu také. A obecně odhady hovoří, že i chudé vrstvy obyvatelstva MPV už nijak dramaticky nepreferují a růstový potenciál zde moc velký není. SUV jsou zatím stále na vzestupu a toho je potřeba využít, protože až se rozhoupají všichni váhaví střelci tak bude přesuvéčkováno a rejžovačka výrobců skončí.
MB-R je podle mě velké luxusní MPV, variabilní a praktické, možnost 7-místného uspořádání, kufr jak jeskyně, zadní kolmá stěna co mu k zařazení mezi MPV chybí? Pokud je něco kočkopes tak je to 5GT.
MB-R budis, ale pruserom tohoto auta bola cena, ktora prekracoval MB-E a fakt, ze bolo urcene najma pre USA (hlavne ta velkost auta).... AK by existovalo nieco zmysluplnejsie ako napr. MB-B u audi, alebo inej konkurencie (luxusny derivat Tourana a o triedu vyssie Sharana, samozrejme za luxusny priplatok, ale nie cenu, ktora atakuje MB-S, BMW 7 ;-) . S tou krabicou za malo penazi strielas vedla, tieto auta su drahsie ako ich technicky ekvivalent v danej triede (golf vs. touran) a o kusok lacnejsie ako auta o triedu vyssie (passat)
Velké MPV ano, tam je to opravdu krabice. Ale MB Viano se taky neprodává špatně, ne?
Ale myslel jsem spíš auto velikosti MB B - tj. pro 4/5 lidí, pro rodinu, přitom délka golfu. Do města (nebo pro manželku, jak kdo chce) lepší než auta o půl metru delší (=klasická prémine C/E, 3/5, A4/A6).
Našel jsem zmínku, že snad i BMW něco takového připravuje.
Tady máš pravdu, ale při pohledu na MB, BMW a Audi je situace rozdílná, MB a BMW mají řadu dobrých důvodů růst i do mainstreamových segmentů (a dělají to v podobě Smartů, Miniků, Aček, Bček, 2er, 1er etc.) ale u Audi ten důvod moc silný není, v koncernu je "hromada" mainstreamových značek, které tuto úlohu mohou zastat. Konkurentem Bčka je evidentně Golf plus. Takže MPV od Audi nelze vyloučit, ale priorita to asi není, Bčko je sice o něco dražší než Golf plus (ovšem třeba v Německu výrazně levnější než třeba Ačko), ale rozdíl je minimální a těžko předpokládat, že Audi by uspělo s nějakými vyššími maržemi u tohoto segmentu a v tu chvíli motivace v rámci koncernu pustit Audi do takových vod asi dost výrazně ochabuje.
Nechápu rozmach těchhle leštěnek v drtivé většině z toho vyleze Barbí na 12 cm podpatcích nebo Ken s kufříkem a růžovou košilkou v tom horším případě polotriku se zvednutým límečkem. Nikdo z nich s tím neumí zaparkovat stojí přes dvě místa ;-\
U 90-ti % je SUV věc prestiže, protože je velké a vyšší a tak nějak dává zdánlivou převahu nad ostatními, co sedí o 30-50 cm níž. Je těžkopádné, jízdní vlastnosti nic extra, prostorově pověšinou menší než klasický sedan/liftback, kufr nic moc, žere to 10-20 litrů. Snad je jen o trochu bezpečnější - relativně. Takže pro ty, kdo milují "jízdu", je to auto k ničemu - ale to vlastníci SUV moc neřeší, oni ho prostě "MAJÍ" a to jim ke štěstí stačí...
Chapu proc se premiovymi vozy nazyvaji Mercedesy, BMW, Jaguary. Ovsem porad nejsem schopen subjektivne pritakat kategorizaci Audi jakozto premiove znacky. Osobni zkusenost mam s A3, A4 a Q7 a nic jineho nez velmi dobry mainstream v tom nevidim. Pravda, A6 az A8 vypadaji velmi dobre, ale to celek nezachrani.
Kvalita materiálů, technické blbůstky ala el. otevírání kufru, výkon motorů, machr index, pohodlí v autě, odhlučnění..to vše dělá premiovky premiovkama. Můžete si koupit Passata, ale nikdy nedostanete tolik techniky, vymožeností a výkonu jako v A4. A abych nezapomněl..cena. To máte podobné jako Vertu. Umí to to samé co běžná Nokie, ale člověk má v ruce šperk (nesrovnávat s auty ala šperky) za půl milionu.
Sorry ale PŘEDOkolková audi A4 (zkoušela jsem 2.0 Tdi 105 kW) moc "prémiová" NENí (asi snad drahé modely s pohonem všech kol) - to raději Lexus IS300h (nebo raději 350 s 8mistupňovým automatem - o tom si A4 také může "nechat zdát") nebo Infiniti G, nebo samozřejmě BMW 3 nebo MB-C - předokolková A4 je "prémiová" asi opravdu JEN tou výbavou (není tedy tak trochu "prémiová" i Octavia 1.2 s torzkou za 750.000 kč? ;-)
jezdil jsem A6 v quatru... a premie to teda neni. Na d-d-d-1 je pohodlnejsi i moje letita Alfa 164! V Anglii me vozili A6 v kombiku... a ta byla navic vevnitr neuveritelne jednoducha... Sedacky dobry, drncalo to min, ale palubka sedej plast a ten dizl v tom hucel jak lokomotiva. Sorry - nevidim tam NIC premioveho.
No PŘEDOkolka A6 2.0 Tdi opravdu moc NEeee(ní prémie) - 4kolka 4.0 TFSi nebo V6 Bi-TDi jsou samozřejmě něco jiného... :-)
PS: Otázka je: "KTERÝCH se prodá VÍC"? ;-)
UZ ZASE ???!!! >:-[]
vies - u nas sa hovori: "Zi a nechaj zit !"
tak uz to audi raz a navzdy nechaj tak, AUDI JE PREMIOVA Znacka - a ani Ty ani neviem kto s tim nic nenarobis ! >:-[]
ze Ti nevonia pohon prednej napravy v tych cca 15 % predanych A6 - tvoj problem, aj ja by som bol rad keby boli len Quattro, ale s tim tiez nikto z nas nic neurobi :-!
ked tak neznasas pohon na predok, tak co uz nieje C5 davnoooo v SROTE ?! >:-[] >:-[] >:-[]
Pokud myslíš automat ZF, co používá i BMW, tak raději můj Tiptronic. Ne, nebavilo mě, když si auto v průběhu předjíždění ještě přemýšlelo nad převody a řadilo sem a tam.
Jestli objektivně NEJlepší převodovka světa dělala to co popisujete, asi byste měl zajít k doktorovi, ten "tik" pravé nohy se vám zhoršil do NEúnosných rozměrů.. :-)
Nevím, jak může mít tik rozměry, ale ok. Btw prostě jsem prošlápl plyn, auto podřadilo na 7, rozjelo se, začal jsem předjíždět a najednou to podřadilo ještě o dva stupně...a já se ptám proč, vzhledem k tomu, že zrychlování pokračovalo stejným tempem?
Jasně..premiové je jedině Bugatti... ;-)
Audi nechme dělníkům.. :-!
Koncern určitě poděkuje za skvělé rady..
Myslím , že je lepší to nechat na koncovém zákazníkovi!
Jak aby "dav" ROZHODOVAL (co je a co není kvalita)? :-)
PS: Mixo to napsal vlastně víceméně SPRÁVNĚ: modely A6-8 to JSOU "prémiové" vozy (no vypustila bych z toho předokolku A6 2.0 Tdi, ale "to nic" ;-) ), ty menší vozy v kombinaci s předním pohonem - hmm, to zas TAK "prémiové" zboží NEní :-)