Novinky
kdyz lekarna ve meste udela nejvetsi trzby a zisk, do tri let jich tam je 10 - v kazde ulici jedna! No ale tolik lekaren nema dost zakazniku... tak se zacnou uplacet doktori, aby predepisovali vic leku?
Tak v česku je nejen "přelékárnováno", ale (abychom zůstali "v oboru") i přečerpacístaniceováno - to zní dost DIVNĚ 😉 prostě máte skoro NÁSOBEK čerpacích stanic než je "běžné" třeba v Německu 😄
PS: Tak možná proto ty snahy vyrobit co nejvíce SUV - vozů s VYŠŠÍ spotřebou, které bývají ve VŠECH ohledech HORŠÍ než "normální" vůz, jen v té spotřebě jsou "výkonnější" 😉
PS: Tak možná proto ty snahy vyrobit co nejvíce SUV - vozů s VYŠŠÍ spotřebou, které bývají ve VŠECH ohledech HORŠÍ než "normální" vůz, jen v té spotřebě jsou "výkonnější" 😉
Čekal bych spíš nějaké rodinné MPV - těch je v prémii málo (jen jedno?).
Mercedesu B se daří, v ČR je to (těsně) nejprodávanější osobní Mercedes.
Mercedesu B se daří, v ČR je to (těsně) nejprodávanější osobní Mercedes.
Audi plánuje MPV postavené na MQB, ve stejné třídě jako je B. Původně měli v plánu větší, ale to pro odezvu na R a 5GT zařízli - bojí se, že by se neprodávalo.
MPV je co největší krabice za co nejméně peněz, takže ne úplně nejvhodnější pro prémiové výrobce a ti si zatím spíše spálili v tomto segmentu prsty, viz MB-R, 5GT nehledě na skutečnost, že v koncernu je na MPV asi primárně VW a když, tak si dovedu představit, že by MPV mohlo slušet Škodě vzhledem k jejímu zaměření. Dobře situovaný člověk asi úplně neocení velkokapacitní stěhovák, protože na běžnou rutinu má jiná auta a na zábavu také. A obecně odhady hovoří, že i chudé vrstvy obyvatelstva MPV už nijak dramaticky nepreferují a růstový potenciál zde moc velký není. SUV jsou zatím stále na vzestupu a toho je potřeba využít, protože až se rozhoupají všichni váhaví střelci tak bude přesuvéčkováno a rejžovačka výrobců skončí.
MB-R je kockopes a 5GT nema s mpv spolocne nic 😉
MB-R je podle mě velké luxusní MPV, variabilní a praktické, možnost 7-místného uspořádání, kufr jak jeskyně, zadní kolmá stěna co mu k zařazení mezi MPV chybí? Pokud je něco kočkopes tak je to 5GT.
MB-R budis, ale pruserom tohoto auta bola cena, ktora prekracoval MB-E a fakt, ze bolo urcene najma pre USA (hlavne ta velkost auta).... AK by existovalo nieco zmysluplnejsie ako napr. MB-B u audi, alebo inej konkurencie (luxusny derivat Tourana a o triedu vyssie Sharana, samozrejme za luxusny priplatok, ale nie cenu, ktora atakuje MB-S, BMW 7 😉 . S tou krabicou za malo penazi strielas vedla, tieto auta su drahsie ako ich technicky ekvivalent v danej triede (golf vs. touran) a o kusok lacnejsie ako auta o triedu vyssie (passat)
Velké MPV ano, tam je to opravdu krabice. Ale MB Viano se taky neprodává špatně, ne?
Ale myslel jsem spíš auto velikosti MB B - tj. pro 4/5 lidí, pro rodinu, přitom délka golfu. Do města (nebo pro manželku, jak kdo chce) lepší než auta o půl metru delší (=klasická prémine C/E, 3/5, A4/A6).
Našel jsem zmínku, že snad i BMW něco takového připravuje.
Ale myslel jsem spíš auto velikosti MB B - tj. pro 4/5 lidí, pro rodinu, přitom délka golfu. Do města (nebo pro manželku, jak kdo chce) lepší než auta o půl metru delší (=klasická prémine C/E, 3/5, A4/A6).
Našel jsem zmínku, že snad i BMW něco takového připravuje.
Tady máš pravdu, ale při pohledu na MB, BMW a Audi je situace rozdílná, MB a BMW mají řadu dobrých důvodů růst i do mainstreamových segmentů (a dělají to v podobě Smartů, Miniků, Aček, Bček, 2er, 1er etc.) ale u Audi ten důvod moc silný není, v koncernu je "hromada" mainstreamových značek, které tuto úlohu mohou zastat. Konkurentem Bčka je evidentně Golf plus. Takže MPV od Audi nelze vyloučit, ale priorita to asi není, Bčko je sice o něco dražší než Golf plus (ovšem třeba v Německu výrazně levnější než třeba Ačko), ale rozdíl je minimální a těžko předpokládat, že Audi by uspělo s nějakými vyššími maržemi u tohoto segmentu a v tu chvíli motivace v rámci koncernu pustit Audi do takových vod asi dost výrazně ochabuje.
Vzhledem k stále se zhoršujícímu stavu silnic v tom nemám problém a je to lepší aji na hory
Nechápu rozmach těchhle leštěnek v drtivé většině z toho vyleze Barbí na 12 cm podpatcích nebo Ken s kufříkem a růžovou košilkou v tom horším případě polotriku se zvednutým límečkem. Nikdo z nich s tím neumí zaparkovat stojí přes dvě místa ;-\
U 90-ti % je SUV věc prestiže, protože je velké a vyšší a tak nějak dává zdánlivou převahu nad ostatními, co sedí o 30-50 cm níž. Je těžkopádné, jízdní vlastnosti nic extra, prostorově pověšinou menší než klasický sedan/liftback, kufr nic moc, žere to 10-20 litrů. Snad je jen o trochu bezpečnější - relativně. Takže pro ty, kdo milují "jízdu", je to auto k ničemu - ale to vlastníci SUV moc neřeší, oni ho prostě "MAJÍ" a to jim ke štěstí stačí...
Chapu proc se premiovymi vozy nazyvaji Mercedesy, BMW, Jaguary. Ovsem porad nejsem schopen subjektivne pritakat kategorizaci Audi jakozto premiove znacky. Osobni zkusenost mam s A3, A4 a Q7 a nic jineho nez velmi dobry mainstream v tom nevidim. Pravda, A6 az A8 vypadaji velmi dobre, ale to celek nezachrani.
Premiové značky jsou Audi, BMW a Mercedes Jaguár pro mě prémivý není,nevěřím Britské kvalitě
Kvalita materiálů, technické blbůstky ala el. otevírání kufru, výkon motorů, machr index, pohodlí v autě, odhlučnění..to vše dělá premiovky premiovkama. Můžete si koupit Passata, ale nikdy nedostanete tolik techniky, vymožeností a výkonu jako v A4. A abych nezapomněl..cena. To máte podobné jako Vertu. Umí to to samé co běžná Nokie, ale člověk má v ruce šperk (nesrovnávat s auty ala šperky) za půl milionu.
Sorry ale PŘEDOkolková audi A4 (zkoušela jsem 2.0 Tdi 105 kW) moc "prémiová" NENí (asi snad drahé modely s pohonem všech kol) - to raději Lexus IS300h (nebo raději 350 s 8mistupňovým automatem - o tom si A4 také může "nechat zdát") nebo Infiniti G, nebo samozřejmě BMW 3 nebo MB-C - předokolková A4 je "prémiová" asi opravdu JEN tou výbavou (není tedy tak trochu "prémiová" i Octavia 1.2 s torzkou za 750.000 kč? 😉
jezdil jsem A6 v quatru... a premie to teda neni. Na d-d-d-1 je pohodlnejsi i moje letita Alfa 164! V Anglii me vozili A6 v kombiku... a ta byla navic vevnitr neuveritelne jednoducha... Sedacky dobry, drncalo to min, ale palubka sedej plast a ten dizl v tom hucel jak lokomotiva. Sorry - nevidim tam NIC premioveho.
A6 není premie ? >😁 Ukaz mi lepsi interier...ono taky zalezi jaka A6, ta poslední je uplne jinde, ver mi.
No PŘEDOkolka A6 2.0 Tdi opravdu moc NEeee(ní prémie) - 4kolka 4.0 TFSi nebo V6 Bi-TDi jsou samozřejmě něco jiného... 😄
PS: Otázka je: "KTERÝCH se prodá VÍC"? 😉
PS: Otázka je: "KTERÝCH se prodá VÍC"? 😉
UZ ZASE ???!!! >😒]
vies - u nas sa hovori: "Zi a nechaj zit !"
tak uz to audi raz a navzdy nechaj tak, AUDI JE PREMIOVA Znacka - a ani Ty ani neviem kto s tim nic nenarobis ! >😒]
ze Ti nevonia pohon prednej napravy v tych cca 15 % predanych A6 - tvoj problem, aj ja by som bol rad keby boli len Quattro, ale s tim tiez nikto z nas nic neurobi :-!
ked tak neznasas pohon na predok, tak co uz nieje C5 davnoooo v SROTE ?! >😒] >😒] >😒]
vies - u nas sa hovori: "Zi a nechaj zit !"
tak uz to audi raz a navzdy nechaj tak, AUDI JE PREMIOVA Znacka - a ani Ty ani neviem kto s tim nic nenarobis ! >😒]
ze Ti nevonia pohon prednej napravy v tych cca 15 % predanych A6 - tvoj problem, aj ja by som bol rad keby boli len Quattro, ale s tim tiez nikto z nas nic neurobi :-!
ked tak neznasas pohon na predok, tak co uz nieje C5 davnoooo v SROTE ?! >😒] >😒] >😒]
V čem je problém, v té předokolce?
Pokud myslíš automat ZF, co používá i BMW, tak raději můj Tiptronic. Ne, nebavilo mě, když si auto v průběhu předjíždění ještě přemýšlelo nad převody a řadilo sem a tam.
Pokud myslíš automat ZF, co používá i BMW, tak raději můj Tiptronic. Ne, nebavilo mě, když si auto v průběhu předjíždění ještě přemýšlelo nad převody a řadilo sem a tam.
Tiptronic je také ZF. 😄
Jestli objektivně NEJlepší převodovka světa dělala to co popisujete, asi byste měl zajít k doktorovi, ten "tik" pravé nohy se vám zhoršil do NEúnosných rozměrů.. 😄
Nevím, jak může mít tik rozměry, ale ok. Btw prostě jsem prošlápl plyn, auto podřadilo na 7, rozjelo se, začal jsem předjíždět a najednou to podřadilo ještě o dva stupně...a já se ptám proč, vzhledem k tomu, že zrychlování pokračovalo stejným tempem?
Jasně..premiové je jedině Bugatti... 😉
Audi nechme dělníkům.. :-!
Koncern určitě poděkuje za skvělé rady..
Myslím , že je lepší to nechat na koncovém zákazníkovi!
Audi nechme dělníkům.. :-!
Koncern určitě poděkuje za skvělé rady..
Myslím , že je lepší to nechat na koncovém zákazníkovi!
Jak aby "dav" ROZHODOVAL (co je a co není kvalita)? 😄
PS: Mixo to napsal vlastně víceméně SPRÁVNĚ: modely A6-8 to JSOU "prémiové" vozy (no vypustila bych z toho předokolku A6 2.0 Tdi, ale "to nic" 😉 ), ty menší vozy v kombinaci s předním pohonem - hmm, to zas TAK "prémiové" zboží NEní 😄
PS: Mixo to napsal vlastně víceméně SPRÁVNĚ: modely A6-8 to JSOU "prémiové" vozy (no vypustila bych z toho předokolku A6 2.0 Tdi, ale "to nic" 😉 ), ty menší vozy v kombinaci s předním pohonem - hmm, to zas TAK "prémiové" zboží NEní 😄
Každé třetí Audi bude v budoucnu SUV.
co dodat?
no fuj...
co dodat?
no fuj...
Doufám,že ne, to bych potřeboval metr ,abych poznal typ. 😒
PS: A jinak mi "záplava" pohonu všech kol příjde "na hlavu" ca stejně jako že "každé třetí auto (audi)" bude SUV 😐
PS: Což myslím potvrdil i zde nedávno zveřejněný "srovnávací" test "krabice vs kombi"
Čo takto "vypichnúť" to v čom sú lepšie?!
Ja nemám problémy vidieť fľašu poloplnú (na rozdiel od poloprázdnej ako ju vidíš ty) >😁
PS: Tak ŠUP SEM s těmi "klady" 😄
Puvabna mlada dama...
:-!
😄
A uz mlcim.
Nechápem, že nechápeš...
Plus je tu aj parameter vačšej praktickosti.