Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Každé třetí Audi bude v budoucnu SUV

Ingolstadtská automobilka chce v příštích letech dále rozšířit nabídku svých SUV. V jejích plánech figurují hned čtyři takové modely.
Zpět na článek
8. 5. 2013 17:21
8. 5. 2013 17:41
8. 5. 2013 19:04
8. 5. 2013 22:16
8. 5. 2013 22:55
8. 5. 2013 23:21
9. 5. 2013 22:25
9. 5. 2013 09:08
9. 5. 2013 10:24
8. 5. 2013 18:55
8. 5. 2013 20:01
8. 5. 2013 22:52
8. 5. 2013 23:05
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2013 11:44
Tak to KONEČNĚ..
..budou alespoň 4kolky (tedy SNAD :-)
PS: A jinak mi "záplava" pohonu všech kol příjde "na hlavu" ca stejně jako že "každé třetí auto (audi)" bude SUV :-|
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2013 11:52
Re: Tak to KONEČNĚ..
ono vseobecne pocet SUV u kazdej znacky rastie... mercedes pride s GLA.... BMW zase s X4kou cize zase sa viac budu predavat SUV v medaku a v bmw ako doteraz.... audi rozbehne Q4 tiez.... pocet SUV v ponuke jednotlivych znaciek rastie a tak rastu aj ich predaje a percentualne podiely v predajnosti znacky... ved take porsche predava cayenne ako uspesne.... tvori v podstate vacsinu predaja znacky ktora ma tradiciu v sportovych autach a nie v SUV.... a nieco podobne ocakavam aj od jaguara ked nabehne nove SUV..... tiez zatieni predajne vsetky jaguare a spravi znacke riadne predajne cisla a uspechy... jednoducho su SUV v kurze.... tiez mi je to zvlastne ale ok... tak to je... treba to brat tak ako to je a prisposobit sa trhu... kto chce byt uspesny tak SUV v ponuke u neho nesmie chybat
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2013 13:07
Re: Tak to KONEČNĚ..
Vím že "kdo chce být úspěšný musí mít v nabídce SUV" (jak vidno plány audi "čím více tím lépe") - nicméně "krabice" bývá většinou ve VŠEM horší než "normální" vůz na jehož technice je postaveno - snad krom SPOTŘEBY :-)
PS: Což myslím potvrdil i zde nedávno zveřejněný "srovnávací" test "krabice vs kombi"
Avatar - 3_diamanty
8. 5. 2013 13:35
Re: Tak to KONEČNĚ..
ja kylie fakt neviem co ludia na SUV vidia mna sa nepytaj ... ale je fakt ze SUV su super uspesne to je fakt... a ano mas pravdu.... vo vacsine parametrov su SUV horsie ako bezne auta... a su aj drahe ale proste je to tak.... sila ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2013 13:39
Re: Tak to KONEČNĚ..
To je jako "4dveřová coupé" - z obou si berou "to horší" (nemají tuhost coupé + nemají prostor sedanu) - nicméně prodávají se také skvěle a jejich počet jen ROSTE ;-)
Avatar - Snooob
8. 5. 2013 16:37
Re: Tak to KONEČNĚ..
Máš hrozne negatívny postoj!
Čo takto "vypichnúť" to v čom sú lepšie?!
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2013 22:23
Re: Tak to KONEČNĚ..
To si RÁDA přečtu :-)
Avatar - Snooob
9. 5. 2013 08:51
Re: Tak to KONEČNĚ..
Ty sa musíš posnažiť!
Ja nemám problémy vidieť fľašu poloplnú (na rozdiel od poloprázdnej ako ju vidíš ty) >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 13:39
Re: Tak to KONEČNĚ..
Poloprázdná a poloplná jsou STEJNĚ plné - takové 4dveřové coupe ani SUV (vůči svým "normálním" technicky spřízněným verzím) NEbývají.. ;-)
PS: Tak ŠUP SEM s těmi "klady" :-)
8. 5. 2013 13:46
Re: Tak to KONEČNĚ..
Co na nich vidíš ty? Sám jsi tu v několika případech prohlašoval, že bys ho upřednostnil před klasičtější karoserií a to dokonce i u auta jako je S-klasse.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2013 17:41
Re: Tak to KONEČNĚ..
asi to neni az tak podstatny... ale jestli reagujes na Kylie... tak Kylie je dama.
Puvabna mlada dama...
:-!
8. 5. 2013 17:42
Re: Tak to KONEČNĚ..
Jak je z diskuze patrné, reaguji na toppera.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2013 17:51
Re: Tak to KONEČNĚ..
no - to ptave tak uplne patrny neni... a maluje mi to tady linku k prispevku Kylie... tak se omlouvam.
:-)
A uz mlcim.
8. 5. 2013 17:59
Re: Tak to KONEČNĚ..
Linka je tak, jak tu vždy byla. Navíc u příspěvku máš odkaz "reakce na". :-)
Avatar - Snooob
8. 5. 2013 16:29
Re: Tak to KONEČNĚ..
S kúpu auta si ľudia kupujú aj status. Väčšie/silnejšie auto = vačší status!
Nechápem, že nechápeš...
Plus je tu aj parameter vačšej praktickosti.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 5. 2013 12:46
syndrom lekarny?
kdyz lekarna ve meste udela nejvetsi trzby a zisk, do tri let jich tam je 10 - v kazde ulici jedna! No ale tolik lekaren nema dost zakazniku... tak se zacnou uplacet doktori, aby predepisovali vic leku?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2013 13:04
Re: syndrom lekarny?
Tak v česku je nejen "přelékárnováno", ale (abychom zůstali "v oboru") i přečerpacístaniceováno - to zní dost DIVNĚ ;-) prostě máte skoro NÁSOBEK čerpacích stanic než je "běžné" třeba v Německu :-)
PS: Tak možná proto ty snahy vyrobit co nejvíce SUV - vozů s VYŠŠÍ spotřebou, které bývají ve VŠECH ohledech HORŠÍ než "normální" vůz, jen v té spotřebě jsou "výkonnější" ;-)
8. 5. 2013 17:21
MPV?
Čekal bych spíš nějaké rodinné MPV - těch je v prémii málo (jen jedno?).
Mercedesu B se daří, v ČR je to (těsně) nejprodávanější osobní Mercedes.
Rozbalit vlákno
8
8. 5. 2013 17:41
Re: MPV?
Audi plánuje MPV postavené na MQB, ve stejné třídě jako je B. Původně měli v plánu větší, ale to pro odezvu na R a 5GT zařízli - bojí se, že by se neprodávalo.
Avatar - Ham.
8. 5. 2013 19:04
Re: MPV?
MPV je co největší krabice za co nejméně peněz, takže ne úplně nejvhodnější pro prémiové výrobce a ti si zatím spíše spálili v tomto segmentu prsty, viz MB-R, 5GT nehledě na skutečnost, že v koncernu je na MPV asi primárně VW a když, tak si dovedu představit, že by MPV mohlo slušet Škodě vzhledem k jejímu zaměření. Dobře situovaný člověk asi úplně neocení velkokapacitní stěhovák, protože na běžnou rutinu má jiná auta a na zábavu také. A obecně odhady hovoří, že i chudé vrstvy obyvatelstva MPV už nijak dramaticky nepreferují a růstový potenciál zde moc velký není. SUV jsou zatím stále na vzestupu a toho je potřeba využít, protože až se rozhoupají všichni váhaví střelci tak bude přesuvéčkováno a rejžovačka výrobců skončí.
8. 5. 2013 22:16
Re: MPV?
MB-R je kockopes a 5GT nema s mpv spolocne nic ;-)
Avatar - Ham.
8. 5. 2013 22:55
Re: MPV?
MB-R je podle mě velké luxusní MPV, variabilní a praktické, možnost 7-místného uspořádání, kufr jak jeskyně, zadní kolmá stěna co mu k zařazení mezi MPV chybí? Pokud je něco kočkopes tak je to 5GT.
9. 5. 2013 22:25
Re: MPV?
MB-R budis, ale pruserom tohoto auta bola cena, ktora prekracoval MB-E a fakt, ze bolo urcene najma pre USA (hlavne ta velkost auta).... AK by existovalo nieco zmysluplnejsie ako napr. MB-B u audi, alebo inej konkurencie (luxusny derivat Tourana a o triedu vyssie Sharana, samozrejme za luxusny priplatok, ale nie cenu, ktora atakuje MB-S, BMW 7 ;-) . S tou krabicou za malo penazi strielas vedla, tieto auta su drahsie ako ich technicky ekvivalent v danej triede (golf vs. touran) a o kusok lacnejsie ako auta o triedu vyssie (passat)
9. 5. 2013 09:08
Re: MPV?
Velké MPV ano, tam je to opravdu krabice. Ale MB Viano se taky neprodává špatně, ne?

Ale myslel jsem spíš auto velikosti MB B - tj. pro 4/5 lidí, pro rodinu, přitom délka golfu. Do města (nebo pro manželku, jak kdo chce) lepší než auta o půl metru delší (=klasická prémine C/E, 3/5, A4/A6).
Našel jsem zmínku, že snad i BMW něco takového připravuje.
Avatar - Ham.
9. 5. 2013 10:24
Re: MPV?
Tady máš pravdu, ale při pohledu na MB, BMW a Audi je situace rozdílná, MB a BMW mají řadu dobrých důvodů růst i do mainstreamových segmentů (a dělají to v podobě Smartů, Miniků, Aček, Bček, 2er, 1er etc.) ale u Audi ten důvod moc silný není, v koncernu je "hromada" mainstreamových značek, které tuto úlohu mohou zastat. Konkurentem Bčka je evidentně Golf plus. Takže MPV od Audi nelze vyloučit, ale priorita to asi není, Bčko je sice o něco dražší než Golf plus (ovšem třeba v Německu výrazně levnější než třeba Ačko), ale rozdíl je minimální a těžko předpokládat, že Audi by uspělo s nějakými vyššími maržemi u tohoto segmentu a v tu chvíli motivace v rámci koncernu pustit Audi do takových vod asi dost výrazně ochabuje.
Avatar - flyboyeda
8. 5. 2013 18:55
OK
Vzhledem k stále se zhoršujícímu stavu silnic v tom nemám problém a je to lepší aji na hory
Rozbalit vlákno
0
8. 5. 2013 20:01
Osobně
Nechápu rozmach těchhle leštěnek v drtivé většině z toho vyleze Barbí na 12 cm podpatcích nebo Ken s kufříkem a růžovou košilkou v tom horším případě polotriku se zvednutým límečkem. Nikdo z nich s tím neumí zaparkovat stojí přes dvě místa ;-\
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2013 22:52
Re: Osobně
U 90-ti % je SUV věc prestiže, protože je velké a vyšší a tak nějak dává zdánlivou převahu nad ostatními, co sedí o 30-50 cm níž. Je těžkopádné, jízdní vlastnosti nic extra, prostorově pověšinou menší než klasický sedan/liftback, kufr nic moc, žere to 10-20 litrů. Snad je jen o trochu bezpečnější - relativně. Takže pro ty, kdo milují "jízdu", je to auto k ničemu - ale to vlastníci SUV moc neřeší, oni ho prostě "MAJÍ" a to jim ke štěstí stačí...
8. 5. 2013 22:53
Audi a premiovost
Chapu proc se premiovymi vozy nazyvaji Mercedesy, BMW, Jaguary. Ovsem porad nejsem schopen subjektivne pritakat kategorizaci Audi jakozto premiove znacky. Osobni zkusenost mam s A3, A4 a Q7 a nic jineho nez velmi dobry mainstream v tom nevidim. Pravda, A6 az A8 vypadaji velmi dobre, ale to celek nezachrani.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - flyboyeda
8. 5. 2013 23:17
Re: Audi a premiovost
Premiové značky jsou Audi, BMW a Mercedes Jaguár pro mě prémivý není,nevěřím Britské kvalitě
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 01:55
Re: Audi a premiovost
Snad jen že ten Jaguar byl "prémiový" již v dobách kdy...
[odkaz]
..a "prémiovější" konstrukci má i (do)dnes ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
9. 5. 2013 07:02
Re: Audi a premiovost
fi ha - a kolik jsi mel nemeckych a kolik britskych aut, aby Te to dovedlo k tomuhle zaveru? ;-)
Avatar - poterienko
8. 5. 2013 23:20
Re: Audi a premiovost
Kvalita materiálů, technické blbůstky ala el. otevírání kufru, výkon motorů, machr index, pohodlí v autě, odhlučnění..to vše dělá premiovky premiovkama. Můžete si koupit Passata, ale nikdy nedostanete tolik techniky, vymožeností a výkonu jako v A4. A abych nezapomněl..cena. To máte podobné jako Vertu. Umí to to samé co běžná Nokie, ale člověk má v ruce šperk (nesrovnávat s auty ala šperky) za půl milionu.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 02:02
Re: Audi a premiovost
Sorry ale PŘEDOkolková audi A4 (zkoušela jsem 2.0 Tdi 105 kW) moc "prémiová" NENí (asi snad drahé modely s pohonem všech kol) - to raději Lexus IS300h (nebo raději 350 s 8mistupňovým automatem - o tom si A4 také může "nechat zdát") nebo Infiniti G, nebo samozřejmě BMW 3 nebo MB-C - předokolková A4 je "prémiová" asi opravdu JEN tou výbavou (není tedy tak trochu "prémiová" i Octavia 1.2 s torzkou za 750.000 kč? ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
9. 5. 2013 07:09
Re: Audi a premiovost
jezdil jsem A6 v quatru... a premie to teda neni. Na d-d-d-1 je pohodlnejsi i moje letita Alfa 164! V Anglii me vozili A6 v kombiku... a ta byla navic vevnitr neuveritelne jednoducha... Sedacky dobry, drncalo to min, ale palubka sedej plast a ten dizl v tom hucel jak lokomotiva. Sorry - nevidim tam NIC premioveho.
9. 5. 2013 15:58
Re: Audi a premiovost
A6 není premie ? >:D Ukaz mi lepsi interier...ono taky zalezi jaka A6, ta poslední je uplne jinde, ver mi.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 17:13
Re: Audi a premiovost
No PŘEDOkolka A6 2.0 Tdi opravdu moc NEeee(ní prémie) - 4kolka 4.0 TFSi nebo V6 Bi-TDi jsou samozřejmě něco jiného... :-)
PS: Otázka je: "KTERÝCH se prodá VÍC"? ;-)
Avatar - AUDIRS6
9. 5. 2013 18:43
Re: Audi a premiovost
UZ ZASE ???!!! >:-[]
vies - u nas sa hovori: "Zi a nechaj zit !"
tak uz to audi raz a navzdy nechaj tak, AUDI JE PREMIOVA Znacka - a ani Ty ani neviem kto s tim nic nenarobis ! >:-[]
ze Ti nevonia pohon prednej napravy v tych cca 15 % predanych A6 - tvoj problem, aj ja by som bol rad keby boli len Quattro, ale s tim tiez nikto z nas nic neurobi :-!
ked tak neznasas pohon na predok, tak co uz nieje C5 davnoooo v SROTE ?! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - poterienko
9. 5. 2013 10:11
Re: Audi a premiovost
V čem je problém, v té předokolce?

Pokud myslíš automat ZF, co používá i BMW, tak raději můj Tiptronic. Ne, nebavilo mě, když si auto v průběhu předjíždění ještě přemýšlelo nad převody a řadilo sem a tam.
9. 5. 2013 12:06
Re: Audi a premiovost
Tiptronic je také ZF. :-)
Avatar - poterienko
9. 5. 2013 18:49
Re: Audi a premiovost
Díky za novinku. Každopádně asi každému došlo, jakou převodovku myslím.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 13:46
Re: Audi a premiovost
Jestli objektivně NEJlepší převodovka světa dělala to co popisujete, asi byste měl zajít k doktorovi, ten "tik" pravé nohy se vám zhoršil do NEúnosných rozměrů.. :-)
Avatar - poterienko
9. 5. 2013 18:50
Re: Audi a premiovost
Nevím, jak může mít tik rozměry, ale ok. Btw prostě jsem prošlápl plyn, auto podřadilo na 7, rozjelo se, začal jsem předjíždět a najednou to podřadilo ještě o dva stupně...a já se ptám proč, vzhledem k tomu, že zrychlování pokračovalo stejným tempem?
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 21:34
Re: Audi a premiovost
To opravdu NEvím, když ne "tik" (pardon ;-) ) tak špatný software převodovky?
PS: Bylo to na rovině? To by snad ještě mohlo mít vliv...
Avatar - Jaros71
9. 5. 2013 22:56
Re: Audi a premiovost
Jasně..premiové je jedině Bugatti... ;-)
Audi nechme dělníkům.. :-!
Koncern určitě poděkuje za skvělé rady..
Myslím , že je lepší to nechat na koncovém zákazníkovi!
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2013 22:59
Re: Audi a premiovost
Jak aby "dav" ROZHODOVAL (co je a co není kvalita)? :-)
PS: Mixo to napsal vlastně víceméně SPRÁVNĚ: modely A6-8 to JSOU "prémiové" vozy (no vypustila bych z toho předokolku A6 2.0 Tdi, ale "to nic" ;-) ), ty menší vozy v kombinaci s předním pohonem - hmm, to zas TAK "prémiové" zboží NEní :-)
8. 5. 2013 23:05
co dodat
Každé třetí Audi bude v budoucnu SUV.
co dodat?

no fuj...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - poterienko
8. 5. 2013 23:21
Re: co dodat
A1, A2, Q3, A3, A4, Q5, A5, A6, Q7, A7 a A8. Jo, jedno SUV jim chybí >:D :-!
9. 5. 2013 02:03
Každé třetí SUV bude Audi.
Doufám,že ne, to bych potřeboval metr ,abych poznal typ. :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
9. 5. 2013 09:34
Re: Každé třetí SUV bude Audi.
kazdy zakaznik audi dostava automaticky zdarma toto:
[odkaz]

a moze so susedom si pomerat ci ma ine auto ako on alebo maju ten isty model....
>:D aby sa nehadali ze on ma lepsie audi ako sused
9. 5. 2013 13:36
Re: Každé třetí SUV bude Audi.
HYUNDAI sa nam taktiez zacina podobat ako vajce vajcu. ;)