Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kde koupit ojetý vůz?

Říkáte si, co je tohle za otázku? Přece v autobazaru, nebo na inzerát, případně dovézt ze zahraničí.
Zpět na článek
1. 6. 2013 11:48
1. 6. 2013 12:12
1. 6. 2013 20:49
1. 6. 2013 12:22
1. 6. 2013 14:39
1. 6. 2013 15:52
1. 6. 2013 19:17
1. 6. 2013 14:59
1. 6. 2013 12:55
1. 6. 2013 13:43
3. 6. 2013 09:19
1. 6. 2013 14:10
1. 6. 2013 18:34
1. 6. 2013 19:08
1. 6. 2013 19:13
1. 6. 2013 19:26
1. 6. 2013 19:43
1. 6. 2013 20:14
1. 6. 2013 20:16
1. 6. 2013 20:32
1. 6. 2013 20:38
1. 6. 2013 20:42
2. 6. 2013 17:39
1. 6. 2013 18:36
3. 6. 2013 09:52
1. 6. 2013 15:55
1. 6. 2013 16:33
1. 6. 2013 17:06
1. 6. 2013 17:27
1. 6. 2013 20:59
1. 6. 2013 18:32
1. 6. 2013 18:56
1. 6. 2013 19:05
1. 6. 2013 19:15
1. 6. 2013 19:21
1. 6. 2013 19:25
3. 6. 2013 10:46
1. 6. 2013 23:11
3. 6. 2013 10:52
3. 6. 2013 11:28
3. 6. 2013 11:46
1. 6. 2013 18:12
1. 6. 2013 19:32
2. 6. 2013 17:53
1. 6. 2013 20:51
1. 6. 2013 23:35
2. 6. 2013 09:18
1. 6. 2013 12:06
1. 6. 2013 13:03
1. 6. 2013 13:57
1. 6. 2013 14:42
1. 6. 2013 14:55
1. 6. 2013 18:39
1. 6. 2013 18:58
1. 6. 2013 19:09
1. 6. 2013 19:19
1. 6. 2013 19:50
2. 6. 2013 09:54
1. 6. 2013 18:12
1. 6. 2013 21:09
1. 6. 2013 14:43
1. 6. 2013 18:14
1. 6. 2013 17:02
1. 6. 2013 18:15
1. 6. 2013 17:06
1. 6. 2013 18:16
1. 6. 2013 19:25
1. 6. 2013 18:31
1. 6. 2013 19:28
1. 6. 2013 20:01
1. 6. 2013 20:28
1. 6. 2013 21:47
1. 6. 2013 22:13
1. 6. 2013 22:49
1. 6. 2013 23:31
3. 6. 2013 11:17
1. 6. 2013 20:21
1. 6. 2013 23:21
3. 6. 2013 11:20
1. 6. 2013 21:29
1. 6. 2013 21:53
1. 6. 2013 19:59
1. 6. 2013 21:12
1. 6. 2013 14:43
1. 6. 2013 15:15
1. 6. 2013 15:20
1. 6. 2013 22:22
1. 6. 2013 17:23
1. 6. 2013 22:33
1. 6. 2013 23:23
2. 6. 2013 10:05
2. 6. 2013 10:34
2. 6. 2013 11:03
2. 6. 2013 11:17
2. 6. 2013 12:12
2. 6. 2013 12:22
2. 6. 2013 12:33
2. 6. 2013 18:02
2. 6. 2013 17:57
2. 6. 2013 18:17
2. 6. 2013 18:32
2. 6. 2013 22:46
3. 6. 2013 00:28
3. 6. 2013 11:31
3. 6. 2013 11:46
3. 6. 2013 15:33
4. 6. 2013 06:33
20. 1. 2014 18:52
30. 1. 2014 14:55
30. 1. 2014 18:24
12. 5. 2014 11:01
24. 3. 2015 12:42
26. 3. 2015 16:41
27. 3. 2015 12:05
8. 4. 2015 13:33
16. 4. 2015 11:20
21. 4. 2015 12:19
13. 9. 2015 22:47
4. 7. 2016 13:58
27. 10. 2016 18:40
8. 3. 2017 10:53
1. 6. 2013 11:48
KDE KOUPIT
Mírně bych upravil nadpis článku - KDE KOUPIT VŮZ? No odpověď je jasná jak facka v garáži - tam, kde kupuješ boty, televizi a telefon - v obchodě. Takhle to funguje už roky, desetiletí, docela mě překvapuje, že tohle nevíš. Možná jsi to ještě neviděl, ale takřka každá automobilka zde má své prodejny, uvnitř vystavují své modely a - pozor - nyní se soustřeď, ty modely (fakt všechny) si můžeš koupit. Akorát to má háček, musíš chtít... >:D

Já vím, ty nechceš, vyznáváš přece slogan, že nebudeš za ty předražené šunky (namátkou vybírám - Porsche, Lamborghini, Maserati) utrácet své peníze, a tedy ty kupuješ systémem trampolína - čím vyskákanější, tím lepší. No, napřed není od věci si zodpovědět otázku - jak to, že mohou existovat autobazary? Odpověď je prostá jak vytočenej hever - protože je vědecky prokázáno, že touha po autě opravdu nezná lidských hranic.

Neznám sice tvojí běžnou životní praxi, tedy, zda když máš hlad, obrazíš popelnice u vás v ulici, no já byl vychovanej, že když mám hlad, skočím si do obchodu koupit (nepřežvejkanou) housku. No a od té housky to už není moc daleko k autu. No, to jsem asi trochu přehnal, je to prostě kousek. Delší kousek. Taková životní... dejednička. Ale dojdeš. Tedy, pokud tě rodiče dobře vychovali a naučili tě chodit.

Tedy závěr - vydělej si peníze, vyber si nové auto, zaplať jim ho a vyzvedni si ho u nich. Každé jiné řešení je na draka, ale o tom, bys tu třeba zase ty mohl napsat nějakej garážovej cajdák, ne?

P.S. Jedna možnost ale existuje. Jako, že by sis ojetinu koupil sám po... sobě. Kapiš? Prostě až svý auto olítáš, svěříš ho třem áčkum a druhej den si pro něho přijdeš. Znáš jeho mouchy, nic tě na něm nepřekvapí... zajímavé, že tohle bys nikdy neudělal, ale nějakého zajíce v garážovém pytli, to by sis lajsnul... no na to tu existuje jedna dobrá rada - mokrý hadry...

BRAVO (NOVÉ) AUTO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
66
1. 6. 2013 12:01
Re: KDE KOUPIT
BRAVO GTI :yes: :-!
Tomu říkám rozumný názor :yes:
1. 6. 2013 12:04
Re: KDE KOUPIT
P.S. Bohužel si z tebe nebere příklad můj bratr, má na vůz 200 000 a jde do bazaru pro nějakýho olítanýho Jaguara 8-s
1. 6. 2013 12:12
Re: KDE KOUPIT
Tak ať to zkusí v ZOO >:D ;-)
1. 6. 2013 19:53
Re: KDE KOUPIT
Tak to gratuluji není nad olítané Mondeo s logem Jaguáru... ale holky z toho budou vodvařený a budou si trhat rodidla a házet mu je pod nohy. >:D
1. 6. 2013 20:49
Re: KDE KOUPIT
Podla tvojich reakcii na serveri vy dvaja nemozete byt bratia, ved pre neho by musela byt jasna volba AUDI RS6 alebo aspon 2,0 td. Alebo aj ty mas v garazi jaguara ? To by bola bomba >:D
Avatar - Barrichello
2. 6. 2013 00:36
Re: KDE KOUPIT
Když si pridá 150 tak bude ten Jagaur hodně slušnej a nemusí to být překabátěný Mondeo >:-[]
1. 6. 2013 12:22
Re: KDE KOUPIT
to je ale prece hloupost
sou lidi, co kupujou novy auto každý 2 roky a jsou radi ze ho od nich někdo pak koupi.
pak sou lidi co kupojou rocni auta, a po dvou letech je prodaj a jsou zase radi ze to od nich někdo koupi.
atd atd, az nekde na konci tohoto potravního retezce, jsou ti, co kupuji uplne olitany sunky, které pak putuju rovnou do sberu

anebo si myslis ze by bylo dobry aby to novy auto slo po dvou letech, kdy si chces koupit novy, do srotu, anebo byla povinnost ojet auto uplne do mrte a az pak si koupit novy???
1. 6. 2013 12:52
Re: KDE KOUPIT
Fakt? Já myslel, že průměrné stáří vozů v ČR je skoro 14 let ;-)
Avatar - Ozzman
1. 6. 2013 14:39
Re: KDE KOUPIT
A když už víš že to tak je, tak jestli pak víš proč je to číslo tak vysoké? Není to jen tim, že každý jezdí na vylítaný plečce,
1. 6. 2013 14:56
Re: KDE KOUPIT
Jenže topten tady píše, že se auta po 3 letech dávají do šrotu >:D
1. 6. 2013 15:52
Re: KDE KOUPIT
bud nechapes psanej text, kterej si muzes několikrát za sebou precist
nebo ses demagog
nebo oboji
1. 6. 2013 16:11
Re: KDE KOUPIT
Aha, promiň, špatně jsem to pochopil :*)
1. 6. 2013 14:59
Re: KDE KOUPIT
Což zároveň není až taková tragédie. Taková E46 nebo E39 z '99 ve slušném stavu (a že jich jezdí) má mnohem lepší jízdní vlastnosti než drtivá většina současné produkce. Spolehlivé jsou při rozumné péči až až, nežerou, nereznou a vypadají pěkně. Mně to zatím stačí.
1. 6. 2013 12:55
Re: KDE KOUPIT
Lidi nekupují nová auta co dva roky, to uvádíš zcela extrémní, ojedinělý příklad.

Občan (nepodnikatel) kupuje auto (nové) které logicky využije po dobu důstojného garážového života. Rekněme, že referenčním trhem by mohl být trh švýcarský, tam je doba "držby" vozu v průměru kolem osmi let. Samozřejmě, že roli hraje nájezd, vezměmě to tedy přes něj. Životnost automatických převodovek, brzdových kotoučů, silentbloků atd. je někde na hranici 200/250 tisíc km. Neznamená to, že bys měl potom auto vyhodit, ale znamená to, že do něho musíš investovat. Nájedz někde kolem 30 tisíc je slušný europrůměr, což tedy představuje těch sedm/osm let.

Podnikatel v převážné míře optimalizuje firemní investice, takže využívá finančního leasingu či úvěru, resp. jde do leasingu operativního. Ve všech uvedených příkladech se doba užívání auta koncentruje mezi tři až pět let života. Podnikatel zpravidla najíždí více jak těch 30 tisíc, řekněme někde kolem 50 tisíc, no a jak vidíš těch pět let je kolem uvedeného nájezdu těch 200/250 tisíc.

Myslím, že to celé špatně chápeš. Samozřejmě, že ve společnosti, která je založená na tržních vztazích budou existovat jak nová lamba tak vylítané logany. Nepředstavuj si to ale tak, že totožná osoba si pořídí nové Lambo a jako příští auto toho vylítaného logana. Obráceně to také zpravidla nefunguje :-) A tedy tebou položená otázka je naivitou roku. Teď už jde jenom o to, jestli jsi ten týpek v lambu, nebo týpek v loganu.
1. 6. 2013 13:43
Re: KDE KOUPIT
nevim proc az tak extremni
ja ted jezdim autem, které jsem koupil jako rocni s tim, ze pujde tak za 3 roky dal. jenze krize se mnou zamávala tak, ze i když s nim jezdim uz treti rok, ma to najeto jen necelých 100tis, tak se ho zbavovat zatím nebudu.
znam dost lidi, co si porizovali novy auto vždy s ukoncenim lizingu, tedy po trech letech, a to měli najeto třeba jen lehce přes 50tis a nebyli to zadni velci bohaci. leasing je ted tuzim minimalne na 5 let, takze je ted situace jina, ale takhle to fungovalo.
to ze by podnikatel, které je zavislej na aute, se ho zbavoval az na 250tis je docela extrem, jestliže se tedy bavime o beznych autech typu oct nebo pasat, většinou to jde z firmy kolem 150tis, když zacinaj investice...
3. 6. 2013 09:19
Re: KDE KOUPIT
Chlapče, ty tady budeš nový. Tady ti radí teoretici, kteří mají jasné životní názory dané tím, že žádný praktický problém dosud řešit nemuseli. A ti kastují lidi. Podle nich je lepší si pořídit novou Fabku než rok starou Toyotu Avensis. pro někoho třeba jo, ale že by pro každého?
Nechápou, že někdo potřebuje tu káru větší, ani že auto není jediná věc, na kterou si normální člověk musí vydělat. Tvoje názory jsou oproti tomu formovány normální životní praxí. Názory si klidně vyslechni, třeba se s nimi pro mě za mě i pohádej, ale neber je vážněji, než tomuto typu názorů přísluší. OK?
1. 6. 2013 14:10
Re: KDE KOUPIT
No to je zase moudro. >:D

Křišťálově čistá demagogie. To ví každý (možná i Adam Novák), že nové zklame málo kdy.

Tvoje rada má malinkatej háček, kdyby se podle ní všichni řídili a byli tak inteligentní jako ty, tak žádný ojetý vůz by už nebylo možné nikdy nikomu prodat. Všichni by si kupovali jen auta nová. Ale naštěstí tak chytří jako ty nebo dokonce Adam Novák všichni lidé nejsou.
1. 6. 2013 18:34
Re: KDE KOUPIT
No hlavně, jestli se podle té rady můžeš řídit ty ;-) Již jsem ti to psal nejedenkráte, ty máš problémek, že pořád jako koukáš na ty kolem. Na sebe se dívej, o sobě přemýšlej.
1. 6. 2013 19:08
Re: KDE KOUPIT
Ano, vždy když nevíš kudy kam, tak se snažíš poukázat na nějaký můj imaginární problém. Když chceš diskutovat, tak k tématu, prosím.

Téma jsi zvolil sám - všichni mají kupovat jen nové vozy. A jen na to jsem reagoval. Nic víc, nic míň.
1. 6. 2013 19:13
Re: KDE KOUPIT
Jak, že nevím kudy kam? Vím přesně kudy a vím přesně i kam. Zase vedle, gile, nikoliv všichni, nýbrž ty... >:D vždyť tobě jsem věnoval ten příspěvek, pro tebe jsem ho psal... >:-[] Bože gile, nechtěj abych si myslel že máš v nicku věk v měsících ;-)
1. 6. 2013 19:26
Re: KDE KOUPIT
Přestávám ti rozumět. Také nevím, proč neustále zkoumáš můj věk.

Kvalita příspěvku nebývá přímo úměrná dosaženému věku. Když použiji tvých zbraní - podívej se na sebe, na svojí občanku (jestli jí vůbec máš a když ne, tak určitě ne proto, že by jsi byl ještě příliš mladý...... ) >:D
1. 6. 2013 19:43
Re: KDE KOUPIT
Nezkoumám tvůj věk, ale nějak od počátku jsem se domníval, že jsi už po záruce, a tohle mi vždy vytane, když si čas od času přečtu tvé (vskutku infantilní) příspěvky. Tak si vždy řeknu - to není možné, že tohle je dospělej chlap. Ani stopa humoru, nějakého břitkého slova... No vezmi si třeba tu svojí reakci na můj textík shora. Ty vymyslíš tu nebetyčnou naivitu, kde jako tedy mají končit ojetiny. Kapiš, ty nejdeš pod povrch věcí, ty jen papouškuješ (pro mne) dokonalé diskusní bláboly zdejších těch, no však víš... těch intelektuálně skromnějších.

Jak ti to ještě více přiblížit? Znáš "ineisty"? To jsou ti, co když jim něco sdělíš, odpoví - ine. No tak přesně tak na mě působíš. Ty nerozehraješ jemně vtipnou výměnu elegantních úvah, fórků a dedukcí, jen tupě (nezlob se, prosím) sdělíš světu tu úžasnou novinu, že to, co navrhuju, tedy aby sis koupil nové auto není realizovatelné plošně... Zoufalé, gile, zoufalý postoj, zoufalá logika.

Prostě, gile - čekal jsem a čekám od tebe trochu více. Což je tedy vlastně pochvala, jestli tomu vůbec tak nějak rozumíš ;-)
1. 6. 2013 20:14
Re: KDE KOUPIT
Lepší žádný vtip, než špatný, trapný, obstarožní nebo otřepaný. Pouze jsem poukázal na zbytečnost tvého, téměř celostránkového, příspěvku.

Promiň, ale s tebou nemám vážně zájem rozehrávat žádné "vtipné výměny elegantních úvah", někomu se možná tvůj styl líbí, budiž, co si myslím já snad o všech tvých pokusech o vtip, jsem popsal v první větě.
1. 6. 2013 20:16
Re: KDE KOUPIT
No jak píši, jsi nešťastná figurka. Nechme to tedy v rovině toho špičkování, na víc nemáš.
1. 6. 2013 20:32
Re: KDE KOUPIT
Necítím se nešťastný a to je pro mě podstatné daleko víc, než to, co si myslíš ty.
1. 6. 2013 20:38
Re: KDE KOUPIT
Nepokecej si klopy slzama...
2. 6. 2013 17:39
Re: KDE KOUPIT
Nenech se tim ***m rozhodit, ta jeho neschopnost připustit jiný názor, než ten jeho patří k místnímu folklóru ;-)
1. 6. 2013 18:36
Re: KDE KOUPIT
Myslíš to, jak píšu aby sis koupil nový pětkový bávo a vykašlal se na stoletého civika z pátého kolena? Když tak se tu trochu víc intelektuálně rozviň, ať tu každej vidí, zač je toho garážovej loket...
3. 6. 2013 09:52
Re: KDE KOUPIT
Nevím, co myslí on. Ale já si myslím, že kdo si chce koupit auto za milión a má na to, neuvažuje o tom, jezdit v káře za dvacet tisíc.
Spíš to stojí tak, jestli je lepší ojeté Bávo nebo nová Fabka, to můžou být cenoví konkurenti.
1. 6. 2013 15:55
Re: KDE KOUPIT
GTI je na prodej vila bratří Čapkových na Vinohradech. Chtěl jsem ji pořídit, ale otevřel jsi mi oči! Houska se nekupuje přežvejkaná! A toho Filu co mi trčí v pracovně hodím taky do haj.zlu!
1. 6. 2013 16:33
Re: KDE KOUPIT
:-) jj.

(Ale stejně mi to nedá, pokud je signatura na tvém Fillovi jen s jedním "L" tak mi můžeš věřit, je to padělek. ;-) Když ho tedy hodíš do haj.zlu, velká škoda to zase až tak nebude.)
1. 6. 2013 17:06
Re: KDE KOUPIT
Budu si to pamatovat:-)
1. 6. 2013 20:59
Re: KDE KOUPIT
Ale ak ma vecsi format a festovny ram, tak bude skoda hajzllu* ;-)
1. 6. 2013 18:32
Re: KDE KOUPIT
Ty koupi vozidla stavíš na roveň pořízení vily? :-) Kams dal hlavu, Migu? Nebo obrazu? My tu nepíšeme o Jaguaru E-type, ale o autu, které tě doprovází životem přesně jako boty, kalhoty nebo ten mobil. Kde bys tedy jako ty kalhoty chtěl kupovat, v bazaru?
1. 6. 2013 18:56
Re: KDE KOUPIT
To je ale třeba zdůraznit. Pokud jde o běžný spotřební materiál, může být. Třeba taková pěkná Dacia Duster. Máš čtvrt mega na auto /to zní velkolepě!/ a pořídíš za to - třeba takovou rachotinu jako je Dacia Duster.
Ale za čtvrt mega můžeš pořídit dvouleté Mondeo a získáš skutečné auto! A nevím, jestli je lepší koupit funglovku za dvěpade nebo ojeté Mondeo?
Pokud existují skutečně vytrvalci, kteří s autem vydrží 200 tkm nebo deset let, jako třeba můj tchán, potom má koupě auta skutečně smysl. Já kupuju auto většinou na rok nebo na dva...
1. 6. 2013 19:05
Re: KDE KOUPIT
Auto na rok, u toho padaj brady i v Monacu >:D ;-)
1. 6. 2013 19:15
Re: KDE KOUPIT
Jsem jako Aneta Langerová
;-)
1. 6. 2013 19:25
Re: KDE KOUPIT
Jsem prostě lesba.
Ne vážně, jsem mladej kluk, čtyřicet mi bude až za měsíc, takže si můžu takové vylomeniny dovolit :-)
Ale za měsíc začnu prohlížet mercedesy >:-[]
3. 6. 2013 10:46
Re: KDE KOUPIT
Já jsem asi taky lesba (aspoň tedy určitě jsem na ženský)... >:D
1. 6. 2013 23:11
Re: KDE KOUPIT
A nejsi nahodou Aneta? Bo ona je nejspis taky stihacka :-)
Avatar - Barrichello
2. 6. 2013 00:44
Re: KDE KOUPIT
A jak víš že zrovna někde netouží po tom E-typu?

Jak si můžeš dovolit tvrdit že každý touží po nové euromrxce s motorem ze sekačky?
Ty znáš indviduální potřeby všech?
Každý maá jiné potřeby a sny a a tak jeden trpí skrčeninou v jedničkový oktávce a druhý jezdí 5kový BMW a třetí ten Etype a čtvrtej třeba americkýho vetrána ze 70. let jako dailydrivera.

Narozdíl od tebe znam všechny zminované případy.....
A viděl sem ojetiny co vypadaly jak když právě vyjely z fabriky.

Není ojetina jako ojetina to by sis měl uvědomit. Sou tam velmi zásadní rozdíly at už v ceně, kategorii a hlavně stavu a k přístupu předchozího majitele.
Sou káry vylítaný a zhuntovaný a sou káry v bezvadným stavu.

Takže než se řídit radou PR článku a koupit si vylítanou plečku v Auto ESA je jistější volba koupit si zachovalý kousek od fandy značky který měl k vozu vztah a věnoval mu náležitou péči....A ktrému i záleží komu to auto prodá.
3. 6. 2013 10:52
Re: KDE KOUPIT
GTI, jenomže on si nezačal. Srovnávat auto s kalhotami je větší úlet, než srovnávat auto s bydlením. Normální slušné kalhoty pořídíš řekněme v rozmezí 1000-5000 Kč. Normální mainstreamové auto cca za 200-500 tisícovek. Byt/nebo menší dům v rozmezí 2-5 miliónů seženeš taky.
Takže rozdíl jeden řád v poměru auto-dům tady je. U těch kalhot je to o dva řády.
3. 6. 2013 11:28
Re: KDE KOUPIT
Ten byt poridis i 10x levneji (druzstevni), zalezi kde chces bydlet :-)
Avatar - Barrichello
3. 6. 2013 11:38
Re: KDE KOUPIT
V Teplicích vid nebo v Mostě, tam sou byty za 450 akorát tam není kde dělat :o)))
3. 6. 2013 11:46
Re: KDE KOUPIT
U nas jsou i levnejsi a prace zatim jeste nejaka je i kdyz zadna slava to neni.
Tak jsem koukl, neni to u nas, jen stejny kraj a prace tam nejspis nebude, ale je to Bru(n)talni cena za byt v os.vl. [odkaz]
Avatar - flyboyeda
1. 6. 2013 16:58
Re: KDE KOUPIT
Řekl bych že pracuješ pro nějakou automobilku a svým komentářem chceš podpořit přesycený automobilový trh,takže buď pracuješ pro automobilku, nebo máš peněz jako želez že si můžeš dovolit koupit nový auto,ale jestli nejsi ani jeden z jemnovaných případů,tak seš finančně negramotný vůl a tlučhuba
1. 6. 2013 18:12
Re: KDE KOUPIT
Proč bych měl být tlučhuba, to se jako domníváš, že tu vypisuji v příspěvcích postupně svůj maskovaný životopis? >:D Tématem je - kde koupit auto. Ty nevíš bez mé nápovědy, kde je nejlepší koupit auto? >:-[] Já tu názor na tuto problematiku poměrně rozsáhle napsal, nevšiml jsem si, že ty mimo tohoto tvého žalozpěvu by ses tu předmětu věci jakkoli věnoval. A jestli mám hodně či málo peněz, nebo jestli pracuji ve vrátnici u Rollse, na to se vykašli, nebo se tu z toho do roka zvencneš.

Podlé mého soudu nevíš o dané životní problematice, tedy o nákupu auta takřka nic, jen si tu plácáš svoje zmindrákovaný játro.
Avatar - flyboyeda
1. 6. 2013 19:22
Re: KDE KOUPIT
Ty si asi myslíš že si sežral všehcnu moudrost vesmíru,jsi negramotný idiot
1. 6. 2013 19:32
Re: KDE KOUPIT
>:D Dobře jsi vytekl >:-[]
2. 6. 2013 17:53
Re: KDE KOUPIT
Negramotný neni, ani idiot, ale troll ;-)
Avatar - Barrichello
2. 6. 2013 00:48
Re: KDE KOUPIT
Nejlepší ojetinu koupíš od fandy značky kterého najdeš asi nejlíp v klubu daný značky nebo modelu. určitě ho nenajdeš v áčkách nebo v ESA kde by dotyčnýmu dali asi tak pollvinu trží ceny takového vozu a na to jim nikdo není zvědavej >:D

JO ZAPOMĚL SEM DODAT ŽE TOTO SE NEDÁ APLIKVOAT POKUD SHÁNÍ FABII v metle a na hlínách nebo něco stjného ražení. Toto se dá aplikovat na trochu jiné vozy než na masové oračky
2. 6. 2013 16:37
Re: KDE KOUPIT
Jakkoliv je koupe noveho auta nejlepsi a nejjistejsi volbou, tematem je... kde koupit ojety vuz :-)
1. 6. 2013 20:51
Re: KDE KOUPIT
GTI neblbni, tento prispevok si nemal pisat ( aj ked je vynimocne pravdivy ). Kto teraz kupi moje nove auta, ked budu jazdene a ja budem chciet ine ? Teraz babo rad :-!
Avatar - Bristol
1. 6. 2013 22:35
Re: KDE KOUPIT
ano GTI tohle jsme tu už spolu probírali x krát, a vlastně dá se říct ve všem s tebou souhlasím, dokonce i s tím že jen my studenti má skutečný a logický důvod jezdit na ojetinách-a pak ti v nízké přijmové skupině, tím bych to uzavřel
Avatar - Mrakoplas
1. 6. 2013 22:41
Re: KDE KOUPIT
To je ale debilní rada. Kdyby byli všichni takhle chytří, komu bych to měl asi tak prodat. ;-)
Klika je, že ne všichni jsou tak bohatí, jak dobré auto chtějí. Rozhodně kdybych teď prodával svůj Focus, určitě by to pro leckoho byla lepší koupě, než Rapid bez výbavy o Loganu ani nemluvě.
1. 6. 2013 23:35
Re: KDE KOUPIT
Vyjimecne s tebou docela souhlasim, radeji si jednou za x let koupim nove auto nez kupovat ob(rok) ojetinu a spolehat na to, ze to nebude totalni krap.
Ale nekdo zase radeji koupi ojetinu a urcite jsou i mezi nema velmi dobre vozy.
Vetsi risk muze znamenat i vetsi zisk anebo taky v pysk :-)
Avatar - Barrichello
2. 6. 2013 00:29
Re: KDE KOUPIT
Všechny ojetiny sou vyskákaný ludry, i ty za půl mega a mega. Jasně - stačí slatelskat a zvolat BraVWo!!!!\

A všechny nový káry sou boží, hlavně ty drncající ludry za 200 až 300 v holobytu, s motrem ze sekačky se zrychlení 14 vteřin, pochybné kvality s tunou eko nesmyslů a bruselo3,14ovin.
Hlavně že je to nový vid.

Bohžel už pár let platí a to nejen v automobilovým průmyslu že ne vše nový je zároven lepší jak starý.
Ale u aut o to víc, protže čím novější tím víc okradený, projektovaný aby to vydrželo 5 let jako spotřebka.
Je to mixér na kolečkách, až se rozbije zahod ho a kup si novej, neb bysme neměli co dělat.

A uat je ale oproti jiným kategorím ten rozdíl markatnější v tom, že nový jebka za 300 litrů pořád ještě nedohnala kvalitou výroby, zpracování a výbavou ty vhrakanou ludru starou 6 let, která ovšem stála nová....1,5 nebo třeba 3 mega.
A věř že ten rozdíl je setsakra znát a že ta nová jebka za 300 nesahá té vyhrkané ojetině po ventilky.
2. 6. 2013 04:21
Re: KDE KOUPIT
Ogare,ty potřebuješ(a to akutně)pořádně zapřáhnout a to hned na 3 šichty(ranní,noční,odpolední),plus nějakou tu šestnáctku(šichta navíc,tkz"přesčas")týdně,aby jsi se vrátil zpět z hvězdných dálav na tuto planetu....p.s:šichta má 8 hod.,pro uplnost,abys zbytečně netápal. :-)
2. 6. 2013 09:18
Re: KDE KOUPIT
Jen doufam, zes to nepsal behem nocni sichty >:D
2. 6. 2013 14:20
Re: KDE KOUPIT
No .... neveril by si, ale pre priaznivcov koncernu je fakt, že svoje auto raz iným "zúfalcom" dobre pradajú dosť zásadná vec .... >:D
1. 6. 2013 12:06
...
Na nové se studentským polopříjmem nemám, kupuju tedy v rodině anebo na fórech/klubech.
Druhý případ se mi nakonec zdál ještě lepší, protože ta auta profláklých členů všichni znají a squadra tamních rejpalů mě upozornila i na věci, kterých bych si (já ani nikdo jiný) neměl šanci všimnout.
Do bazaru bych pro auto nešel, maximálně tak do autorizáku s výkupem.
Rozbalit vlákno
36
1. 6. 2013 13:03
Re: ...
Mám slabost pro študáky. Měl bys tu rozjet podrobnější diskusi o autech študáků. To jsou totiž jediní šoféři, kteří si mohou dovolit jezdit ty trampolínové modely, dokonce bych to pasoval na jakýsi stylový status - vejška, slušně zajetá holka a slušně zajetá kára. :-) V podstatě je to vrchol života. Tohle si ale každý uvědomí až když už je pro něho pozdě. Proto studuj co nejdéle můžeš. Bezstarostnost života, současně dokonalá orientace v něm, čas v podstatě na všechno, zejména na koníčky, na cestování i na holky, je životní etapa, která tvoří páteř života.

No a kára? Samozřejmě něco stylově originálního. Samozřejmě žádný tuning mindrák, ale poctivou festovní káru, praktickou, abys do ní narval holku i s lyžema, kolo, padák, kajak a míč na basket. Viděl bych to asi na... Golfa VI. Kolo a kajak na střechu, to se rozumí :-)
1. 6. 2013 13:57
Re: ...
Díky za příspěvek!
Je to přesně tak - celý studium se těším, až půjdu do práce a budu žít na vlastní pěst, ale teď, když ta situace nastala, prchám ještě rád zpět do školy. Inu, raději budu doktorem než "jen" inženýrem. :-)
A ty ostatní věci - zájmy, přátelé, začátky, konce, holky, takhle hezký už to nikdy nebude.

No a co se týče aut, nejlepší auto pro studenta je přece to...rodičů >:D
A pro ty ostatní Okta 1.9TDI v kombíku. Někdy bych to ale rád rozvedl dál, přece jen, cest k autu je spousta a ty nejhezčí z nich stejně končí v Mnichově.
1. 6. 2013 14:42
Re: ...
K druhému odstavci : překvapilo mě jak vysoké procento studentů resp. mladých lidí kolem dvacítky, kteří řeší více či méně auta, odmítají Škodu a to i přes všechna pozitiva, která má. A nehraje roli jestli autům rozumí hodně, málo nebo vůbec.
1. 6. 2013 14:55
Re: ...
Myslím, že je to způlky dáno nějakým nerealizovatelným snem o M5, který se jim promítá do výběru auta a pak také způli prázdnou peněženkou - slušnou Fábinu nebo Oktu koupíš až okolo osmdesáti tisíc a většina studentů má na auto, ponákupní servis a povko sotva poloviční rozpočet.

Já také Škodovky nemám moc rád ze zcela konkrétních důvodů, přesto si na ježdění po Praze nechávám jedničkovou Fábii s 1.4 16V. Naprosto neprůstřelná spolehlivost, nikdo mi to nezávidí a dovnitř se vejde překvapivě mnoho. Co víc chtít?
1. 6. 2013 18:39
Re: ...
To může překvapit leda tebe. Jde přece o exotiku, tobě nikdy nebylo dvacet? Asi ještě ne, viď...
1. 6. 2013 18:58
Re: ...
Spíš jsem čekal normální reakci Odana, než tvojí negativistickou. Reagoval jsem jen na jeho "Oktu 1.9 TDI v kombíku".
1. 6. 2013 19:09
Re: ...
Věřejně si tu stěžuješ, jak málo dvacátníků cení Škodu. No nezlob se, ale tohle by i při troše dobré vůle mohlo aspirovat na Zlatý ventilek. Přece mladej kluk chce něco světově jedinečnýho, i kdyby to mněl bejt civik od souseda :-) Ještě si vybavuju jak jsem snil (za oponou) o tom, jak to musí být krásné si pořídit Porsche 924... Nějaké embéčko mi bylo ukradené ;-)
1. 6. 2013 19:19
Re: ...
No, nepochopil jsi mě. Nebo jsi ani nechtěl. Dobře vím, že dvacetiletí netouží zrovna všichni po škodovkách. Jen to jsem chtěl sdělit Odanovi, který to napsal. Ne, opravdu si nestěžuji a ještě k tomu veřejně. Opět demagogie.
1. 6. 2013 19:50
Re: ...
Stěžuješ a ještě k tomu veřejně. Pochopit tě není nic moc složitého.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 09:54
Re: ...
Pozor na to v 18ti ( a to bylo dost po revoluci) sem také snil o Porsche 924 >:D Ale asi z jiného důvodu než ty:D Protože bylo cenově dostupné a bylo to PORSCHE! >:D
1. 6. 2013 21:09
Re: ...
Ono aj po skole to mozes mat pekne, len nesmies prepadnut jednej znacke ;-) zeny, prace, auta ( taky GTI by vedel rozpravat, vid jeho zivotne trapenie z VW >:D , uz nikdy si nekupi Rollsa, tak sniva aspon o praci na jeho vratnici ;-) ), ale skola je skola, ked sa ti niekedy nechce, neujde ...
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 6. 2013 09:43
Re: ...
Sice trochu s křížkem po funuse, ale - jaký si to uděláš, takový to máš... VŠ byla super, taková relativní volnost a nezodpovědnost a jak GTI psal, spousta času na koníčky a opičárny. A trochu s lítostí musím říct, že toho volného času bylo víc přesto, že jsem při VŠ prakticky celou dobu výjma zkouškových makal na plný úvazek... Úbytek času souvisí hlavně se stavěním se na vlastní nohy...

Každopádně si i tak myslím, že nástupem do práce to přece nemusí skončit - základem je nepodlehnout stereotypu a nezačít dělit čas na týden a víkend, zachovat si v sobě trochu té "bezstarostnosti" a "nezodpovědnosti", pak už to jde samo.

A v neposlední řadě pomůže i to, že místo jediného správného NOVÉHO kompaktu, zaparkuje člověk v garáži nějakou placatou trampolínu ič jiný ojetý objekt touhy :-)
Avatar - Ozzman
1. 6. 2013 14:43
Re: ...
Golfa VI? >:D To spíš IV, těmi študáci jezdí :-) VI je drahý
1. 6. 2013 18:14
Re: ...
Aha, taky dobrý :-) :yes:
Avatar - flyboyeda
1. 6. 2013 17:02
Re: ...
Pane jo ty si moudrost sama >:D ,takže teď tvůj život stojí asi za * když už nestudejš podle tý tvý teórie
1. 6. 2013 18:15
Re: ...
Já nenapsal, že nestojí za nic ty mudrlante, ale napsal jsem, že studium vysoké školy je nejdůležitější a nejhodnotnější etapa lidského života. Na tohle nemáš hlavu, normálně to vydejchej a věnuj se tu tradičně svejm mindrákům 8-s
Avatar - flyboyeda
1. 6. 2013 17:06
Re: ...
Studenti jsou největší zátěž státu a vesměs flákači ,tak možná 5 % studentů tam studuje právem ostatní tam jsou naprosto zbytečně,možná ses měl po těch dokončených studijích střelit do hlavy když to je podle tebe vrchol života a aspoň bys tu teď nerozdával ty tvý kreténský rady k ničemu
1. 6. 2013 18:16
Re: ...
:no: :no: :no: Propadni se životní hanbou.
1. 6. 2013 18:31
Re: ...
toto je pravda, většina mých bývalých spolužáků ze střední šla na vysoké školy a 90% z nich skončila po prvním nebo druhém semestru a většina z nich šla znovu na jinou školu další rok a se stejným výsledkem. Od přítelkyně z gymnázia se jich na vysoké udrželo mnohem víc, ale v podstatě nikdo neví co bude po škole dělat, jsou na různých "peďácích" a zemědělských oborech, které jsou jim k ničemu a vůbec o to nejeví zájem. A to z mého pohledu vydělávajícího člověka je obrovské parazitování a mrhání státními penězi..

Já pracuji v IT oboru, kde by paradoxně vysoká škola byla potřeba, ale díky mému zájmu a ochotě jí prostě nepotřebuju a radši vydělávám. Další věc je ta, že vlastně by mě ani neměl kdo živit, takže mi nic jiného ani nezbylo :-)
Avatar - flyboyeda
1. 6. 2013 19:28
Re: ...
Souhlasím a taky studenti furt proti něčemu stávkují,pro mě to jenom znamená , že nemají nic napráci ,hele chodíš do práce máš svý koníčky a máš čas na nějaký stávkování?
1. 6. 2013 20:01
Re: ...
To jsou představy, že bych se ***. Kdy jsi naposledy viděl stávkovat studenty? A s rozumem, pár vymytejch palic se najde vždycky.
Já ti dám volnej čas - to jsou bláboly lidí, kteří buďto VŠ nestudovali nebo je u toho někdo těžce podporoval. Když kombinuješ studium a serioznější práci, volnej čas skoro nemáš...
Avatar - flyboyeda
1. 6. 2013 20:28
Re: ...
Tebe jsem se na nic neptal tak kušuj
1. 6. 2013 21:47
Re: ...
A zrovna tebe se budu ptát, kdy a kam smím psát. >:D
Jestli se ti něco nelíbí, vysmahni z mýho vlákna ;-)
1. 6. 2013 22:49
Re: ...
Však ano, já už nevím jak psát abys mi rozuměl >:-[]
Odanovi být jedno co si eda myslet, Odan být ignorant. Kapiš?
3. 6. 2013 11:17
Re: ...
Asi není. Spíš mi připadá, že se pokouší psát k meritu věci.
Zatím ještě nepobral, že tobě jde asi o něco jiného.
1. 6. 2013 20:21
Re: ...
Zatracení studenti! Pořád protestují skoro jako francouzský dělník! Nebýt těch studentských flákačů a jejich protestu tak se tu ještě dnes stojí pořadníky na Trabanta a jiné skvělé auta.
1. 6. 2013 23:21
Re: ...
Spousta tech studentu by radeji sla pocitat treba integraly, kdyby tusili, jak se to zvrtne... 8-s
3. 6. 2013 11:20
Re: ...
Nojo, zvrtlo se to... Je pravda, že reálná životní úroveň šla v průměru jen cca na dvojnásobek toho co předtím a svoboda společnosti je nesrovnatelně výš, ale ruku na srdce - kdyby se u nás tolik nekradlo a nepodvádělo, mohlo to být ještě mnohem lepší.
1. 6. 2013 21:29
Re: ...
Čas nemám bohužel vůbec na nic, víkend vyjde sotva tak na rodinné návštěvy apod.

Rozhodně si tu ale nechci stěžovat, nelituju ničeho :-)

Nemůžu si ale nevšimnout (neříkám, že jsou to všichni) času mých studujících kamarádů - neustálé srazy na pivo v týdnu, spousta z nich nemá vůbec pojem o dni v týdnu apod. Zároveň jsou jejich starosti značně mimo realitu běžného života a úplně mimo mě. I to je důvod, proč se vždycky směju a naprosto neuznávám náhled na těžký život vysokoškoláků. I v práci vidím, že vysokoškolské vzdělání u nás vůbec nic neznamená.

Ale jak říkám, možná znám zrovna špatné příklady a rozhodně si tady na nic nestěžuju ;-)
1. 6. 2013 21:53
Re: ...
A to jsi nebyl na Erasmu. Hlava by Ti šla kolem dokola. >:-[]
Každej to má jinak, někomu rodiče vysolí měsíčně dvacku a to se to pak žije. Na druhou stranu třeba mezi mými spolužáky není v podstatě nikdo, kdo by nepracoval a víceméně nežil na vlastní pěst. Jasně, piva po večerech jsou, no a? Mám snad sedět doma? Starosti nemám žádný, proč taky? :-)
Na druhou stranu, třeba když se mi včera podařilo jít spát v 0:30 liboval jsem si, jak se mi to podařilo zkrátit a jak se konečně vyspím. Ono není všechno tak černobílý...
Když to spočítám na hodiny, škola a práce mi dá dohromady 1,2 úvazku - taky nic moc, k tomu si připočti ještě průběžný učení a přípravu.
Pravda, ne všichni to tak mají. Kdybych studoval techniku, bydlel na koleji a neměl rád auta, taky se na práci vykašlu a užívám si.
1. 6. 2013 19:59
Re: ...
Co je nevzali tě na vejšku? >:D
1. 6. 2013 21:12
Re: ...
Toto povedz zubarovi, az budes na kresle >:D

Edit: politologov, kulturologov, socialnu pracu neuznavam za vysokoskolske studium, je to na urovni VUMLU, v tychto odboroch suhlasim
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2013 13:35
jazdene auto
by som kupil jedine od cloveka o ktorom nieco viem..... viem ako jazdi, kolko jazdi, kde jazdi a podobne... urcite by som si daval velky pozor na kupu auta od neznamej osoby a za zvlast vyhodnu cenu....

vzhladom na ceny aut ake su ... mi pride coraz nevyhodnejsie siahat po jazdenom aute... chapem ze niekto najazdi 5000 km rocne a neoplati sa mu nove auto.... alebo niekto najazdi naopak 40 000 rocne a auta strieda kazde 2-3 roky a tiez nechce drahe nove auto ktore sa mu neoplati za tu cenu.... aby ho nasledne predal za polovicu...

ked uz auto tak od znameho, alebo od nejakeho seriozneho dedka ktory s tym jazdi domov a do kostola a k doktorom a nikde inde.... a hlavne bacha na krasne tuningovane kusy od mladych .... zvacsa su zvonku krasne ( aspon niektore ) ale zvnutra po technickej stranke katastrofa...

pozeram cenniky... sandero 7300 eur i20 9000 eur, rio 9000 eur, fabia 9500 eur .... ma vobec zmysel kupovat este jazdene auto ked za 9000 eur mozem mat fungel nove auto na urovni so 7 rocnou zarukou a jazdit bez starosti ze ci mi na najblizsej krizovatke nieco neodide..... asi nie....

aj keby som najadil 5000 rocne asi by som skor kupil nove sandero ako nejaku jazdenku ktorej udrzba a prevadzka ma vyjde 2krat tolko ako u noveho auta..... to je len moj nazor...

;-)
Rozbalit vlákno
4
1. 6. 2013 21:49
Re: jazdene auto
Osobne budu radeji servisovat ojetinu nez jezdit rumunskou m*dkou nebo nejakym kapesnim vehiklem v podobne cene. Navic s tim servisem to neni az tak divoky a realne TCO ojetiny pri mensim najezdu vyjde vzdy lepe nez novy srovnatelne kvalitni vuz bez ohledu na to co clovek koupi. Kvalita koupe rozhoduje jenom o tom jak velky ten rozdil bude.
1. 6. 2013 22:26
Re: jazdene auto
Nikomu neberu jeho volbu, ale já jsem snad ani na sekundu nepřemýšlel o tom, že bych koupil nové auto. Takové, jaké bych si představoval, prostě stojí více než 9000 eur (nejsem nějak extrémně náročný, stačí mi menší auto, ale potřebuju vyšší výkon a nízké palivové náklady). Na udržení prodloužené záruky se s novým musí do autorizáku, což náklady na údržbu leckdy zvýší nad úroveň většiny ojetin. Koupě ojetiny má nevýhodu v tom, že člověk musí pečlivě vybírat - jednak vhodný typ auta a poté vhodný kus vybraného typu auta.
1. 6. 2013 23:28
Re: jazdene auto
Co kdyz koupis ojetinu do dejme tomu 2000 eur? V celkem obstojnem stavu, porad myslis, ze te udrzba a provoz vyjde 2x draz? Ojetiny nejsou moje hobby, jen me to tak napadlo :-)
3. 6. 2013 11:25
Re: jazdene auto
Ono toppere hodně záleží na tom, kolik penízků se ti válí na kontě (nebo jak moc jsi se ochoten zadlužit) a do čeho všeho zrovna investuješ. Když mi začala být Felicie v roce 2006 malá, taky jsem musel sáhnout po ojetině. Koupě bytu mě něco stála a volných cca 320 tisíc jsem zrovna neměl.
1. 6. 2013 14:43
2 odstavec
me presvedcil otom, ze nemá zmysl to cist dal, aneb dozvim se uplny prd a ještě dostanu obcasne dementni rady :-)
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2013 15:15
PR
krásné PR, teď jen kdo ho zaplatil AAA nebo Esa?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
1. 6. 2013 15:20
Re: PR
Na fotce je ESA :-) v pozadí se vyjímá malešická spalovna >:D
Avatar - VWrofl
1. 6. 2013 17:23
Pavel Foltýn
"řekl pro deník Aktuálně.cz mluvčí Auto ESA Pavel Foltýn" Co dodat? zdroj [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
1. 6. 2013 21:47
Re: Pavel Foltýn
Tak to už je opravdu moc.
Avatar - Barrichello
2. 6. 2013 00:21
Re: Pavel Foltýn
Kdo jde na to od lesa, připlatí si 30 táců u ESA.

Anebo není nad provize bazarů že. Když si tu stejnou káru od Franty kterej jí tam dá koupím přímo od něj tak tak přesně tyhle prachy ušetřím.

Akorát tomu musíš trochu rozumět, pokud jsi lama co ví akorát kam se lej olej tak si halt připlatíš anebo se musíš řídit radou Herr Koncern Propagandy a jít si koupit za 200 litrů upocneje vehlikl na kterým se štřilo kde to šlo a kterj bude na servisu 10x během záruky a kterj budeš muset rychle střelit než ti ta záruka skončií. Navíc v něm dostaneš skrčeninu a pokud nebudeš chtít holobyt, budseš si muset připlatit i volant
Avatar - Bristol
1. 6. 2013 22:33
bazar
vždy platí že na funglovku ze showroomu prostě musíš mít rozpočet a taky věk...a rozpočtem myslím alespoň 400k na auto...cokoli pod 400k je naprosto zbytečné chodit žebrat do showroomu o nějaká holátka nebo skoroauta-v tomto případě je vždy lepší jít pro rok dva staré auto-ale skutečně auto

když už je můj rozpočet natolik malý že už musím vybírat mezi skutečně ojetými x let starými vozy tak alespoň pokud možno ctít tyto jednoduché zásady:

hledat mezi vozy které nejsou profláknuté a oblíbené mezi fleety, taxikáři a dopravci(koncern, bmw, mercedes, dacia, ford...)-minimalizuje se riziko brutálních nájezdů a fatálních závad

spíše nejezdit do německa-v případě že vámi vyhlednutý model se dá sehnat v ČR-a byl prodán v ČR, u méně běžných vozů jako jsou třeba někteří italové(AR 159, 166, Lancie atd) nebo japonci(accord, legend, integra..) to asi nepujde a člověk nemá na výběr a musí za hranice

nenechat se unést syndromem vysněného vozu(chápu že 15 let staré CLK na AMG kolech vypadá stále skvěle)-z tohoto pramení nutnost brát si sebou nezaujatého společníka, pokud možno někoho kdo se v autech alespoň trochu vyzná

neutrácet za auto veškeré svoje peníze(velmi častá chyba hlavně mladých borců v mém věku)

neignorovat statistiky spolehlivosti konkrétních vozů-například TÜV

no a to by bylo asi tak vše, hodně štěstí při výběru :-)
Rozbalit vlákno
18
1. 6. 2013 23:23
Re: bazar
V zásadě máš pravdu, ale všechno to zdaleka není. Např. statistiky TÜV bych sice neignoroval, ale dal bych přednost zkušenostem z autodílny. Ani ne z autorizované, ale z té, kterou znám nebo mám alespoň reference, která opravuje i starší a i různé vozy a většinou s většími nájezdy. Záleží také na vlastním rozhodnutí, jestli - čistě demonstrativně - koupit úsporný diesel nebo raději atmosféru většího objemu. (Už ubývají.)Diesel sice za stejnou cenu ale s rizikem že přijdou, díky vyššímu nájezdu, vstřiky, DPF, dvouhmota, kde třeba pak náklady na opravy úspory v palivu nedokáží prakticky nikdy už dorovnat.

Pak jsou kromě takových obecných rizik rizika specifická jako třeba pohon olejového čerpadla u koncernových 2.0 tdi, převodovky audi multitronic nebo kroutící se výfukové potrubí Alf s pěti válci a vyššími výkony, zkroutí se tak, že přetrhnou štefty v hlavě, případně zarůstající vstřiky v dieselových Mercedesech. To jen jako příklad, je toho mnoho, něco prakticky u každého výrobce.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 10:05
Re: bazar
Co to je za kec, že do 400 tisíc nekoupíš auto nové a to co koupíš jsou skoroauta? Myslíš, že někdo, kdo shání Fabii si za 400 nepořídí slušnou novou? Nebo i toho Rapida a desítky jiných menších aut.... ? Je jasné, že za 400 nekoupíš Passata, nebo Audinu, ale tohle napsat...

Pochopil bych ten limit třeba 200 tisíc, tam už pod tuto hranici opravdu moc výběr není.

P.S. Jakej je rozdíl mezi skoroautem a autem?
2. 6. 2013 10:34
Re: bazar
To je to mladi :-) , taky je mozne, ze za par let nebude mit na zadne auto, ale to ukaze az cas...ono i do tech cca 200 k(lacku) jsou ty auta minimalne obstojne a do 400 uz se da poridit celkem slusne nove auto.
Avatar - Bristol
2. 6. 2013 11:03
Re: bazar
Pri dnesnich cenach a vyberu referencnich a vozidel do dvou let stari je hloupost koupit podmotorovanou a oholenou funglovku...kazdej ma o tom co je plnohodnotne auto trochu jiny nazor, muj je tento: alespon 100kw, sestikvalt, okna v elektrice, automaticka klima, tempomat...tohle priblizne odpovida te cenove hranici 400 u noveho vozu

Ja rapid a jemu podobna auta nepovazuji za plnohodnotna jednoduse proto ze je tam prilis mnoho viditelnych kompromisu...
2. 6. 2013 11:17
Re: bazar
Pral bych ti, abys po celou dobu sveho zivota mel dost financi na tve plnohodnotne auto ;-)
Taky jsem mel v planu koupit 6kvalt, predpokladal jsem, ze kdyz budu nove auto kupovat az za x let (v mem pripade 9), bude uz 6kvalt standard, ale zatim porad prevazuji 5kvalty, alespon v cenove hladine, kde jsem brousil...
Jinak moje preference nutneho by znely spis ABS, ESP, minimalne 4 bagy, ostatni uz je spis jen chtene, ale ne nutne, napr. ta klima, tempomat, predni okna v elektrice, zadni klidne kliky, at toci klikou, kdyz neplati >:D
A pak jsou veci na ktere jsem rezignoval nafta, kombi (vetsinou jezdim sam) i kdyz me to lakalo, tak by to zvedlo cenu o cca 50% ceny nynejsi. V dobe, kdy neni jiste zda clovek bude mit praci i za rok, je lepsi volit rozumem a ne srdcem :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 12:12
Re: bazar
Je ti 22 let (dle profilu), já jsem v tvé věkové kategorii o trochu starší, ale tyhle pohnutky nechápu . Auto co nemá alespon 100kw není plnohodnotné? Prosímtě čím jezdíš? Asi se přidám k ostatním, přeju ti, abys byl natolik schopný si vydělávat, že si budeš moct kupovat taková auta :-) Myslím, že nadpoloviční většina nemá plnohodnotné auto v ČR dle tvých měřítek >:D

Takže takový Focus HB, nebo Megane HB s 1,6tkou, které koupíš kolem 300-350 tisíc nejsou plnohodnotná auta? Clio, Fabie, I30/Ceed, Astra... Jestli je to tvůj názor, tak se ho drž, ale napiš, že se o něj jedná. Jinak 400 tisíc za ojetinu už málokdo dá, oni i ty referenční vozy pořád nejsou nové a kdybys viděl jak se k ním chovají, pochopil bys ty "mouchy" Sám sem se o tom přesvědčil na vlastní oči :-) Já také preferuji větší vůz (sice také nemám dle tvých měřítek plnohodnotný), ale proto, že ho potřebuji, ale nikdy by me nenapadlo označit o dvě třídy menší auto za cenu mého ojetého za skoroauto. Někomu tohle skoro-auto vyhovuje a má v něm kolikrát lepší výbavu za ty peníze než ty tvoje referenční auta :-)
2. 6. 2013 12:22
Re: bazar
To ja budu klidne jeste vetsi extremista. Mam ted auto, ktere nove stalo pres dvojnasobek zmineneho 400.000Kc limitu a stale bych ho oznacil za skoroauto. Realne pouzitelna auta zacinaji nekde kolem milionu penez, vsechno pod tim jsou jenom kompromisy na kolech. Radeji dam sest set tisic za ojetou premiovku nez jezdit za stejne penize osizenym Fordem Mondeo nebo necim podobnym.
Mel jsem pujceneho Peugeota 508GT, auto skoro za mega a stejne je to auto jeden velky kompromis se kterym se neda moc pohodlne jezdit. Chce to proste sestivalec, moderni automat, poradne sedacky a rozumnou vybavu. Jenze to uz se v te cene proste dostavame na mega velmi zasadne.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 12:33
Re: bazar
Aha. >:D Zajímavý názor >:D Tak to já si radši za zbytek peněz pojedu na dovolenou a budu si vozit zadek v skoroautech:D
Avatar - Bristol
2. 6. 2013 18:02
Re: bazar
S tim souhlasim, kazdy ma ja sve auto jine naroky, ja drtivou cast casu za volantem travim v dalnicnich rychlostech a trapit ram 60kw mrsinu se mi opravdu nechce...respektive vim jak je to diskomfortni
Avatar - Bristol
2. 6. 2013 17:57
Re: bazar
Ano je mi presne 22 a vlastni auto nemam ovsem mam dlouhodobe moznost jezdit auty v rozmezi od 60 do 120kw(v praci) a z meho pohledu je vetsina aut tak do 90kw proste vykonovy kompromis(samozrejme v zavislosti na hmotnosti atd). Muj nazor je ze drtiva vetsina novych aut do rekneme 350-400k je kompromis bud vybavovy(holobit), koncepcni(male nebo jinak odflakle auto) nebo motorovy...pripadne vsecko dohromady, jak rikam je to muj nazor a nenutim nikoho aby se mnou souhlasil...dnesni doba nabizi tolik moznosti ze spokojen muze byt skutecne kazdy. Nejsem evropskeho puvody, tedy mozna mam na auta mirne zkresleny(tak trochu americky) pohled-auta segmentu B a niz proste nepovazuju za auta...a motory pod 1.6 bych si taky nekoupil at by byli jakkolo skvele-ano mel sem moznost je treba 1.2tsi neni to zle, ale ze zasady bych to nerad vlastnil
2. 6. 2013 18:17
Re: bazar
Docela by me zajimalo, co to je ten holobit, to bude asi nejaky rod trilobita :-)
S tim puvodem, nejsi nahodou indickeho puvodu? >:D
A k tem kW, moje dCi ma 48kw, po dalnici se s tim da jet i 180 (tacho) i kdyz netvrdim, ze je to komfortni v nad 130 km rychlostech, jezdis vyrazne rychleji, ze potrebujes auto nad 100kW? ;-)
Avatar - Bristol
2. 6. 2013 18:32
Re: bazar
Ne rozhodne nejsem indickeho puvodu, ale dekuji za optani :-) ne nejezdim vyrazne rychleji, vzdy max 20km nad limitem ale jde o ten komfort, proste vim jak nekomfortni je jizda v techto rychlostech s autem, co pri teto rychlosti se jiz blizi k hranici sveho vlastniho potencialu...

nikomu neodsuzuji jeho vlastni vuz, verim ze kazdy si vybere dle sveho nejlepsiho uvazeni a financnich moznosti :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 22:46
Re: bazar
Takhle tvůj názor beru :-) Ale i ta Oktávka 1.2TSI ve 130kmh + 20km/h není tak nekomfortní jako třeba felicii v téhle rychlosti >:D
Avatar - Bristol
3. 6. 2013 00:28
Re: bazar
Tak o tom nema smysl diskutovat...v autech typu felicia, escort atd se clovek citi jako v mixeru, ale octavia 1.2 bude na dalnici mene komfortni nez treba octavia 1.8tsi coz je z meho pohledu absolutne idealni motorizace do auta tohoto typu a tridy-ovsem to uz davno nejsme na tech avizovanych 400k za funglovku ze? Focus treba naprosto super auto(jizdni vlastnosti) ovsem chce to aspon 1.6EB nebo 2.0TDCi a to jsme zase naprosto mimo limit, jedine auto co se vejde do 400k bez nejakych vyraznejsich kompromisu mi vychazi chevrolet cruze...u vsech ostatnich vozu v teto cenove relaci musi clovek udelat budto vykonovy nebo vybavovy kompromis-nekdy i vsechny dohromady...a o tom to cele je-nove auto ano proc taky ne, ale clovek musi mit odpovidajici rozpocet
3. 6. 2013 11:31
Re: bazar
Holobit je 1/8 holobytu >:D
To ti potvrdí každý ajťák...
Avatar - Bristol
3. 6. 2013 15:33
Re: bazar
pokus o vtip? >:D :yes: docela dobré, ale doufám, že snad každý pochopil co jsem tím "holobitem" myslel: prostě oškubané auto bez výbavy ;-)
4. 6. 2013 06:33
Re: bazar
Jo, uhádl jsi obojí. Pochopil jsem to a pokus o vtip to byl.
Avatar - Barrichello
2. 6. 2013 00:16
Garážové sny aneb jak nebýt uplakanej olizovač plakátů
Jako malej kluk, student nebo študák si měl sen. Ale ten zde leta omílaný plakátový sen kdy si měl nad postelí 911ku, Mustanga, Ferrari, Corvettu, Lambo nebo něco podobného si má pořádnej chlap splnit.
No roky přicházely, z kluka a studenta se stal muž v nejlepších letech a ted jde o to zda si svůj plakátový sen zahodil a koupil sis turbofén na kolečkách (např. Fobiatik HTP) nebo prémiová dehtokamna typu A6 či Prassat Chro Chro anebo zda-li ses rozhodl ten sen splnit.

Protože ta 911ka je dnes už dostupná, stejně jako ta Corvetta, Maserati či 400konovej sedan.
Jenom nesmíš být ten uplakanej žvanil, co má plnou pusinku přiblblých keců o přežvejkaný housce nebo budeš jezdit ve směšným šidítku.
Místo kecání následuj instinkt, následuj srdce a běž si koupit to co si chtěl a po čem si toužil. No a že to není nové?
No vždy ti schtěl tu káru tehdá, dneska už jí nevyrábí a místo ní dělaj eurobastl s DPF, dvouhomtáky, filtry, downsizingem, tunou elekropíxovin takže nelituj.
Když budeš chvíli vybérat a hledat najdeš svůj vysněnej kousek v perfektníém, stavu který strčí za prachy za které ho pořídíš tu novu konkurenci směle do kapsy.

Takže je to celé o tom zda máš koule na vysněnou káru anebo jen garážové plky aby sis odůvodnil nákup nové nákupní jebky s motorkem ze sekačky a tunou ekonesmyslů a dál slintal nad zažloutlým plakátem.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 10:10
Re: Garážové sny aneb jak nebýt uplakanej olizovač plakátů
Hmmm mám vysněné Ferrari 355/348/288... přemýšlím jestli mám koule na to si ho koupit místo toho svého auta (chro chro naftového) a pak v něm vozit psa, kolo, lyže, nebo náklad..... hm.. asi nemám, radši budu uplakanej a mít blbou pusu keců a koupim si eurobastl s DPF a velkym kufrem >:D To je mi zase logika >:D
2. 6. 2013 12:24
Re: Garážové sny aneb jak nebýt uplakanej olizovač plakátů
Každý má ten sen trochu jinde, Ty bys taky mohl mít s nadsázkou místo Mondea třeba takovou B7 RS4 Avant :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 12:37
Re: Garážové sny aneb jak nebýt uplakanej olizovač plakátů
Mohl, ale k Ferrari mě to táhne o dost více, to je ten pravý sen z dětsví, rudé Ferrari ! >:D
Já ti rozumím, ale ruku na srdce živit dízlové mondeo a živit RS4 je trochu rozdíl >:D A ať mi tady někdo nelže , že tyhle supervozy nemají drahý servis, který mnohonásobně převyšuje náklady běžné produkce :-) On to spíše někdo ani nechce říct, ale (neříkám že všechny) mají také své mouchy a ne levné >:D Především ty supersporty, mám také známé, kteří to řeknou naférovkou :-)

Ne kecám... jsem čech a mým snem je Oktávka v turbodíslu na hlínách v kombíku :-)
2. 6. 2013 12:58
Re: Garážové sny aneb jak nebýt uplakanej olizovač plakátů
No, majitele RS4 předchozí generace znám osobně (majitel firmy, ve které dělám) a zrovna v jeho případě to auto nemá mouchy, ale hejno masařek a hovádů. :-| Ale je to očividně spíš smůla na kus znásobená nehoráznými cenami za díly, protože jeho němečtí známí se stejným autem nemají žádný problém.

Já mám těch snů spoustu, ale do popředí vždycky nakonec vystoupí jakékoli červené Ferrari, černé Quattroporte V, stříbrná Carrera GT a k tomu E46 M3 sedan a Delta Integrale Evo2. A pak už jen jezdit a jezdit.
Ale Oktávka na hlínách, to je taky slušnej počin. >:-[]
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 13:01
Re: Garážové sny aneb jak nebýt uplakanej olizovač plakátů
Né nadarmo se jí říká "český sen" >:D A teď mě omluv jdu se v takovém snu povozit >:D jen v turbo.. benzínu >:D
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 11:29
Zlaté automobilové období
Na přelomu milénia byla podle mě automobilová produkce na vrcholu - auta se snažili výrobci dělat co nejkvaltněji, podíl elektroniky nebyl v nesnesitelné míře, vozy byly opravitelné, díly trvanlivé (obecně vzato).

Pak se někdo zamyslel a zjistil, že když se levněji vyrobí, víc se vydělá. Začal tlak na snižování cen, kvalita ve smyslu trvanlivosti šla do háje. V současnosti tu máme rádoby kvalitní vozy, které jsou levné jako nikdy dříve... Jejich životní cyklus ale bude mít podle mě rychlý spád.

Stačí se podívat na mnichovskou produkci, třeba BMW 3 E46 byla skvělá, pak přišla E90 a kvalita produkce zcela jinde... Stejně tak Octavia, příchod 2. generace byl vrcholem produkce. Pak začaly opatření snižování výrobních nákladů. Golf V znamenal s přechodem na Golf VI ten stejný přístup. Passat B6 je vše, jen ne držák a můžeme pokračovat...

Zachovalý Passat B5.5, Octavia 1 FL, Octavia II ze začátku výroby, BMW E46, BMW 5 E39 FL... To jsou podle mě vozy, které když jim neošidíte péči, budou relativně levně sloužit věrně. V těchto vodách bych lovil já.
Rozbalit vlákno
2
2. 6. 2013 12:21
Re: Zlaté automobilové období
Přesně tak, jsou to auta "nafurt".
Výborně udělaná, navíc jich jezdí mraky, což má příjemný důsledek ve formě snadné dostupnosti dílů. Každá závada, která majitele potká, je navíc dobře zdokumentována, protože už ji před ním mělo tisíc jiných vlastníků toho samého vozu - podle mě výhoda.
Diagnostiku si můžeš dělat sám doma kabelem za pár korun. Co víc chtít?
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 6. 2013 09:51
Re: Zlaté automobilové období
Kdybychom žili před 5ti lety, bylo by to super. Jenže už je rok 2013 - všechna tebou zmíněná auta mají 10 let, často velké nájezdy, spousta těch kvalitních, ale přesto spotřebních, dílů, už bude na půlcesty do věčných lovišť.

A co si budeme nalhávat, kvalitní náhradní díly stojí raketu. Jasně je tu druhovýroba, ale člověk si nemuže dělat iluze, že tlumič z druhovýroby bude stejně skvělý, jako ten původní.
2. 6. 2013 13:03
Příbuzný nebo soused
Pokud jde někomu o "jistotu", nejlepší je podle mě koupě od příbuzného, známého nebo souseda. Problém je samozřejmě v tom, že není možnost výběru a nabídka je časově omezená. Ale to něterým lidem nevadí.
Výhodu autobazarů vidím tom, že zpravidla mají garanci původu a že tam jde sjednat například povinné ručení. Já osobně jsem koupil auto v menším bazaru a nemohl jsem si stěžovat, nezkoušeli žádné bazarnické triky a byli vstřícní. Otázkou však je, jak by se chovali k člověku, který autům moc nerozumí.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 13:41
Re: Příbuzný nebo soused
Já bych řekl, že tohle je opravdu otázka konkrétního bazaru. a řídil bych se třeba doporučením známého. Kupoval sem jak ve větším ( ne zas takový jako je AAA či ESA) a poté v malém a u obou spokojenost i když nikdy si nemužu být 100% jistý co s tim vozem všechno bylo, ale prošel sem desítky bazarů a někdy to bylo žalostné jednání a praktiky bazarníků vás přesvědčit, že to jejich auto je to nej také nejsou zrovna vždy uplně korektní :-) a to i v těch AAA či ESA :-)
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 14:11
Re: Příbuzný nebo soused
GARANCE PŮVODU? Mluvíš jako bazarník >:-[] Garance původu je NIC, jen naprosto prázdná a nevymahatelná formulace. Ze zákona máš 2 roky (podle ObchZ) záruku na skryté vady (podle ObčZ myslím jen 1 rok), to je vše. Všechno ostatní jsou jen bazarníkovy kecy.
2. 6. 2013 20:15
Re: Příbuzný nebo soused
Plnění smlouvy vymyhatelné je, pokud má člověk dobrého právníka. Tedy pokud je na kom ji vymáhat :-)
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 23:06
Re: Příbuzný nebo soused
Jasně. Teorie krásná je... Tohle vždy "žeru", ale opravdu :-) A teď mi řekni, jak poznat opravdu dobrého právníka >:-[] Myslím, že poznat dobrou ojetinu je přecijen lehčí úkol ;-)
A druhou věcí, na kterou zapomínáš, je to, že právě ty bazary, které přihazují garance i na to, že se v autě nejedlo rajče, si právě toho opravdu dobrého právníka najali na to, aby pro ně sepsal vzor "neprůstřelných" smluv, ve kterých je vše garantováno, ale nic z toho nejde vymáhat :-!
3. 6. 2013 06:55
Re: Příbuzný nebo soused
Pozor, já nemám na mysli garance technického stavu auta, ale jen a pouze garanci "právních vad" (původu), tzn. že auto není kradené nebo že není součástí exekučního řízení. Technické vady jsou věc jiná, tam většina menších bazarů stejně žádné garance nedává, no a větší bazary to berou jako vějičku. Obecne vzato ... reklamace technické vady může být leckdy problém i u jakéhokoliv nového zboží v zákonné záruce.
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2013 09:30
Re: Příbuzný nebo soused
Na to, aby auto nebylo kradené a předmětem exekučního řízení, na to nepotřebuješ ŽÁDNOU garanci. Stačí věta do kupní smlouvy. Nějaká garance je v tomto smyslu prostě jen návnada bazarníků.
2. 6. 2013 14:50
Nemam problem si odkupit firemne auto po lizingu.
Viem kolko ma skutocne kilometrov, ci bolo havarovane, ake boli na nom servisne opravy a aky sofer na nom jazdil. Dokonca viem, aku malo skutocnu spotrebu paliva.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 15:58
Re: Nemam problem si odkupit firemne auto po lizingu.
to toho víš víc než řidič >:D >:-[] ;-)
2. 6. 2013 18:51
Re: Nemam problem si odkupit firemne auto po lizingu.
Vies, vzdy lepsie, ako ist kupovat zHypnotizovany "vysnivane" auto do bazaru k balkancom a nakoniec prist naspat s uplne inou haraburdou. Preco? Lebo taka fasa cena - no nekup to!
15. 9. 2013 08:53
Autobazar ESA nebrat
taky se Vám stalo že jste zjistili že prodávají stočená auta. Navíc nabízejí fiktivní vozy...
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2014 18:52
PR blábol
Jasně, na inzerát se dávají auta co nevezmou ve výkupu bazaru, ten co napsal tenhle článek si nevidí do huby, napadlo někoho, že inzerát třeba podávají lidi kteří chtějí za svoje auto se kterým pár let jezdili a starali se o něj adekvátní sumu peněz? Že ne všichni chtějí podporovat ty šmejdy z bazarů- na protiúčet do bazaru jsme dali auto jednou- starou felicii odkoupili za 30 000Kč a v zápětí na ní visela cedulka s cenou 57000kč- 27000kč vejvar, když na to auto ani nešáhli!!! Od té doby prodávám auta z rodiny zásadně na inzerát- člověk za auto dostane férovou cenu a ve finále já vydělám a kupující ušetří oproti bazaru- oboustranně výhodné a tomu aby kupujícímu prohlédl auto odborník se nebráním, klidně mu to auto i zvednu a seženu něco na co by si mohli lehnout když si budou chtít prohlédnout auto zespodu, pokud si přivezou diagnostiku, tak ať si auto klidně napíchnou, nemám co skrývat, na případné nedostatky kupujícího upozorním.... zatím jsme takhle prodali 3 auta- koupil je první kupec co přijel a nikdy nebyla jediná stížnost...
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2014 15:06
Re: PR blábol
Takových poctivých lidí jako Vy už tolik není, teda když to posuzuju podle vlastních zkušeností. Ale je pravda, že ne všichni se chovají jako prodejci v autobazarech nebo že se i mezi prodejci nenajde někdo poctivý, kdo by třeba nestáčel tachometry. Určitě to chce obezřetnost při jakémkoliv nákupu auta, ať už u soukromníka a nebo v bazaru.
7. 2. 2014 18:22
Re: PR blábol
No, když jsem já (nebo někdo z rodiny) kupovala auto nebo moto od soukromníka, tak jsem se nikdy nesetkala s tak prasáckým jednáním jako v autobazarech- takže poctivých soukromníků je víc než dost- vždycky jsme o autě/motorce pokecali, třeba mi ukázali faktury ze servisu nebo účty od ND- nikdy nebyl problém, žádná skrytá vada nic, nikdo z prodejců nic nenamítal proti důkladné prohlídce automechanikem, případně napíchnutí na diagnostiku... zatím mám se soukromým prodejem jenom dobré zkušenosti z obou stran barikády- jak jako prodejce, tak jako kupující... další plus je, že soukromník nemá takový psychologický výcvik jako prodejce v bazaru, který ví jak na případného kupujícího zapůsobit aby koupil i totální šrot (když jsem si kdysi hledala brigádu, tak jsem zavadila o prodej rádoby parfémů v obchodních domech- první den nám tloukli do hlavy co máme dělat a říkat- vymyšlená lživá historka- to je průzkum trhu... 5 kroků prodeje- neboli jak psychologicky donutit člověka ke koupi... na krabičce byla cena 1450kč- dnes akční cena 3 za 800kč, přitom reálná hodnota byla max 50kč i s flakonem- chtělo se mi zvracet, od tohoto prvního zkušebního dne jsem tam nebyla)
30. 1. 2014 14:55
nákup
S ojetými auty a autobazary je to těžké. Já takhle jednou kupoval auto a už nikdy víc. Samozřejmě, že byl stočený tachometr a na autě se objevilo plno závad. Takže z autobazaru bych auto nikdy nekoupil. Buď přímo nové z autosalonu a nebo na inzerýát, i když tam byla měl taky obavy. Cca půl roku zpátky jsem kupoval auto přes tenhle portáůl [odkaz] Auto bylo prakticky jako nové, pravidelně servisované, takže spokojenost. Najeto mělo asi 15 tisíc kilometrů. Mají tam pěkné kousky, jen mít větší rozpočet :-)
Rozbalit vlákno
1
30. 1. 2014 18:24
Re: nákup
Když člověk pozoruje zprávy a čte si na netu, co autobazary vyvádějí, tak jsem vděčný, že kdysi dávno svojí první Schade HundredZwanzig jsem si koupil ojetou na inzerát a podruhé jsem si odkoupil firemní auto, u kterého jsem věděl skoro o každém jeho kilometru.
Ale u tohohle prodejce by mne docela zajímalo, jak to mají ošéfované, jak moc jim člověk vidí do kuchyně. Věřím, že by mi asi slepovánku ze dvou bouraček neprodali, ale třeba se servisováním a tacháčem bych byl zvědavý, jak to doloží...
1. 2. 2014 10:34
Kde? Spíše ,,s kým,,
Jsem názoru, že hezký vůz lze koupit i někde v Horní dolní..Důležité je vybírat a nechat si poradit od někoho znalého, nekoupit první co se mi líbí. Už jsem se poučil, udělal pár chyb, nechal se 2x v minulosti prodejci napálit. Na svou nynější Octavii jsem si počkal, málem jsem zase koupil ,,vrak,, ale díky odborníkům ze společnosti Kontrola vozu to dopadlo vše skvěle a nyní mám vůz jaký jsem si přál. Nechci dělat nějaké PR, ale s ohledem na to jak mi pomohli jim chci alespoň takto poděkovat a doporučit je dále. www.kontrolavozu.cz
Rozbalit vlákno
0
12. 5. 2014 11:01
kde koupit?
My jsme kupovali ojeté auto přes [odkaz] - a jsme moc spokojeni
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2015 12:42
koupe auta
Já právě vybírám s přítelem, také zvažujeme leasing nebo úvěr, pořád zatím nevíme, uvidíme, kde to bude vycházet dobře.
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2015 16:41
koupe auta
Karolino zkuste g-credit.cz, s nimi mám skvělou zkušenost. Taky jsem vybíral pěkně dlouho, nechal si udělat hodně nabídek a pres g credit to vychazelo skvele. Hlavne ten jejich přístup je suprovej.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2015 12:05
koupe auta
Martine fakt? Tak díky za doporučení já to řeknu přiteli a určitě se na to podíváme, co by nám mohli nabídnout, doporučit a jak by to vycházelo :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2015 13:33
koupe auta
ano určitě si nechte od nich udělat nabídku, pak se můžete rozhodnout, pak uvidíte sami :yes:
Není zač.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2015 11:20
koupe auta
Tak zatím to vypadá dobře, přítel o tom g creditu vážně uvažuje, nabídka je prý slušná,takže moc děkuji za doporučení :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2015 12:19
koupe auta
No není zač ;) hlavně že vám to pomohlo. Tak at vše vyjde a jste spokojeni ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2015 19:36
Bacha na inzeráty
Vždy při koupi požadujte přítomnost majitele vozu a zajistěte si jeho notářsky ověřený podpis!

Neposílejte zálohu na vůz, dokud nemáte klíčky a s vozem okamžitě odjeďte, aby "nezmizel"!

Pozor na vysoce rizikový komisní prodej u fyzické osoby!

Vždy vyžadujte zkušební jízdu a prohlédněte si vůz na zvedáku za asistence mechanika!
[odkaz]
Prověřte vůz v databázi odcizených aut!

Ověřte, zda na autě není nesplacený leasing, zástava či exekuce!
Rozbalit vlákno
1
18. 6. 2015 20:21
Re: Bacha na inzeráty
celkem uzitecny odkaz, alespon cast z toho je urcite dobre mit na pameti kdyz se kupuje auto. dik
13. 9. 2015 22:47
nana
Tak máme na leasing z aaa >:D u bazarových aut hlavně, jak už tu bylo několikrát zmíněno, pořádně prověřit ověřit vyzkoušet, a budete v pohodě ;)
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2015 14:57
ojeta auta
urcite bych si daval pozor na inzeraty je jich spousta podvodných radsi bych zasel do nejakeho autorizovaného bazaru.
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2016 13:58
Zkušenost
Dobrý den,
my máme parádní zkušenost se serverem www.biginzerce.cz.
Když jsme řešili koupi nového auta, zavítali jsme sem a vyskočilo na nás hned několik zajímavých nabídek. Poté jsme obchod zrealizovali a byli jsme naprosto spokojení.
Velmi ochotný servis.
Díky
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 18:40
Tip
Ohledně kupování ojetých aut opatrně, doporučuji se opřít o nějakou společnost. Např. já jsem kupovala na [odkaz] V autech se moc nevyznám a byla bych snadným terčem podvodníků. Tahle firma mi s koupí pomohla, auto zkontrolovali a zatím jsem s ním neměla sebemenší komplikaci. Doporučuji! :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2017 10:53
koupě auta
Zdravím, chci si kupovat ojeté auto. Ne zas tak staré. Můžete mi doporučit nějaký dobrý bazar, kde jste kupovali auta a bylo vše v pořádku? Díky
Rozbalit vlákno
3
13. 3. 2017 18:21
Re: koupě auta
Já mám koupenou ojetinu z AAA už 3 rokem a vše naprosto v pořádku. Má to od nich i pár lidí z rodiny a taky nikdy nebyl problém. Tak zkus mrknout i nich, třeba si tam vybereš.
21. 3. 2017 10:34
Re: koupě auta
Tak to rád slyším. Na áčka sem se díval a líbí se mi tam pár kousků. V týdnu du na obhlídku. Tak doufám, že to bude fakt dobrý a hned si nějakej odvezu. Díky za tip.
20. 5. 2017 13:25
Re: koupě auta
Hezký den, já jsem kupovala u Auto Podbabská - [odkaz] specializují se hlavě na značky Škoda a Volkswagen, ale musím říct, že odvádějí skvělou práci. Byli velmi ochotní, pomohli mi s výběrem a provedli mě všemi specifikacemi, takže jsem od nich odjížděla ve autě, které naprosto odpovídalo mým představám, s úsměvem na rtech.
27. 7. 2017 13:27
RE: Koupě auta
Z vlastní zkušenosti nedoporučuju bazos a jemu podobný inzertní servery, kde jsem já nebo mí známý koupil nejedno auto a nikdy to nebyl žádnej "šlágr". Teď jezdíme v Dacii, kupovali jsme tady: [odkaz] a férový jednání, možnost zkušební jízdy, auto jezdí jak má a za slušnou cenu.
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2017 18:53
Koupě nákladního auta
Podle mě to s osobáky tak těžké není, bazarů je všude plno a když se optáte známých, kde mají dobrou zkušenost, tak už není takový problém vybrat konkrétní firmu. Horší je, když nakupujete nákladní auto, to už tolik lidí nemá, takže musíte jednat na vlastní pěst. Zrovna tohle před pár měsíci řešil manžel a nakonec se obrátil na [odkaz] , což nakonec byla velmi dobrá volba. :-)
Rozbalit vlákno
0