Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee’d xR: Sportovní hatchback z Koreje? Nebo ze Slovenska?

Značka Kia měla vždy aspirace být sportovnější větví koncernu Hyundai. Bohužel však nikdy nic světoborného do sportovního světa nevypustila. Že by se blýskalo na lepší časy?
Zpět na článek
27. 3. 2007 13:00
neregistrovaný "Pipo"
27. 3. 2007 13:09
anonym
27. 3. 2007 13:23
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:20
27. 3. 2007 13:24
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:28
27. 3. 2007 16:03
neregistrovaný "bingo"
27. 3. 2007 13:29
neregistrovaný "Trix"
27. 3. 2007 14:41
27. 3. 2007 14:45
27. 3. 2007 15:23
27. 3. 2007 16:53
27. 3. 2007 19:24
27. 3. 2007 19:45
anonym
27. 3. 2007 21:26
28. 3. 2007 11:42
28. 3. 2007 12:06
28. 3. 2007 13:08
neregistrovaný "d"
28. 3. 2007 13:30
28. 3. 2007 20:35
neregistrovaný "JirkaHK"
29. 3. 2007 06:26
27. 3. 2007 13:13
anonym
27. 3. 2007 13:13
anonym
27. 3. 2007 13:32
anonym
27. 3. 2007 13:33
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:38
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:43
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:55
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 14:56
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2007 20:35
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 13:48
neregistrovaný "žilkyn"
27. 3. 2007 13:50
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 14:08
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 14:57
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2007 15:16
anonym
28. 3. 2007 14:19
neregistrovaný "cimro"
3. 4. 2007 10:40
anonym
27. 3. 2007 20:42
neregistrovaný "Well"
28. 3. 2007 08:43
anonym
27. 3. 2007 20:22
neregistrovaný "patrik"
27. 3. 2007 13:55
neregistrovaný "andy"
27. 3. 2007 14:27
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 15:14
anonym
27. 3. 2007 18:58
27. 3. 2007 20:35
neregistrovaný "Skylord"
27. 3. 2007 20:45
neregistrovaný "Well"
28. 3. 2007 11:49
27. 3. 2007 14:25
neregistrovaný "jmx"
27. 3. 2007 14:54
neregistrovaný "gybby"
27. 3. 2007 14:56
anonym
27. 3. 2007 15:27
neregistrovaný "erik"
27. 3. 2007 16:04
anonym
27. 3. 2007 20:49
neregistrovaný "Well"
28. 3. 2007 21:46
anonym
27. 3. 2007 14:59
27. 3. 2007 15:59
neregistrovaný "Pipo"
27. 3. 2007 17:12
27. 3. 2007 17:51
neregistrovaný "čmoud"
27. 3. 2007 19:50
anonym
27. 3. 2007 19:36
27. 3. 2007 19:47
27. 3. 2007 20:39
neregistrovaný "patrik"
27. 3. 2007 16:55
27. 3. 2007 17:17
neregistrovaný "Míra"
27. 3. 2007 20:17
27. 3. 2007 20:59
neregistrovaný "Well"
26. 8. 2011 21:03
27. 3. 2007 16:40
neregistrovaný "petrt"
27. 3. 2007 16:56
27. 3. 2007 17:04
neregistrovaný "petrt"
27. 3. 2007 17:13
27. 3. 2007 18:32
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 19:37
29. 3. 2007 06:34
27. 3. 2007 17:07
neregistrovaný "Pipo"
27. 3. 2007 17:16
neregistrovaný "erik"
27. 3. 2007 19:38
27. 3. 2007 17:18
neregistrovaný "petrt"
29. 3. 2007 06:37
27. 3. 2007 19:44
27. 3. 2007 21:36
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 22:07
28. 3. 2007 12:04
neregistrovaný "Well"
28. 3. 2007 13:28
28. 3. 2007 12:09
neregistrovaný "patrik"
28. 3. 2007 13:28
27. 3. 2007 18:07
neregistrovaný "misoo"
27. 3. 2007 19:07
anonym
27. 3. 2007 19:17
anonym
28. 3. 2007 07:51
neregistrovaný "IT"
27. 3. 2007 19:40
neregistrovaný "janek"
27. 3. 2007 19:49
anonym
28. 3. 2007 07:50
neregistrovaný "IT"
28. 3. 2007 10:04
neregistrovaný "dochtor"
28. 3. 2007 12:32
neregistrovaný "patrik"
28. 3. 2007 14:10
neregistrovaný "dochtor"
29. 3. 2007 16:03
neregistrovaný "dochtor"
28. 3. 2007 19:12
anonym
29. 3. 2007 14:58
anonym
25. 4. 2007 15:13
neregistrovaný "muso"
neregistrovaný "Pipo"
27. 3. 2007 13:00
Uuuu
No neviem ci by sa mal obavat ale fanusikovia hot hatch by sa mali zacat tesit. Ci to bude adekvatny konkurent zatial asi vedia len inziniery v Korey ale to ze hot hatch si pri cenach Kii stane dostupnejsim aj obycanjnym ludom, ktory by si mozno za tu cenu mohli kupit tak obycajneho Golfa s 1.6 us mozu zacat setrit. A priznajme si ze z tych obrazkov to vobec nevyzera zle. Kia RULEZ
Rozbalit vlákno
20
anonym
27. 3. 2007 13:09
Re: Uuuu
nezapomen umit hlavu az ji z otvoru vyndas na denni svetlo;)
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:23
Re: Uuuu
Chudáku :no:
27. 3. 2007 13:20
Re: Uuuu
Pipo, Pipo... tak zase jednu pohádku (tahle je už třetí): Za devatero dálnicemi a devatero dílnami žil byl malý chlapec, kterému jeho rodiče dali jméno Lipo. A ten milý Lipo měl rád autíčka. Tatínek mu tedy z LIPOvého dřeva vyřezal malinký cee´d... a ten náš milý Lipo neustále žvatlal - "hač hač hač" a maminka Lipa hladila po hlavičce a říkala mu - Ano, Lipo, hezky hačáš... a milý Lipo nechápavě kroutil hlavou nad světem dospělých a žvatlal dál to své "já či hač, já či hač..." No... a zazvonil zvonec a pohádky je, milý Pipo, konec... P.S. Hot hatch... Pipo... to není párek v rohlíku. Tohle bys snad už vědět měl...
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:24
Re: Uuuu
Příspěvek stejně potentní jako design golfu :no: :no: :no:
27. 3. 2007 13:28
Re: Uuuu
Jak potentní? Pipovi jsem tu už napsal třetí pohádku a mám informace, že si medí >:-[]
neregistrovaný "bingo"
27. 3. 2007 16:03
Re: Uuuu
>:D :yes: ;-)
neregistrovaný "Trix"
27. 3. 2007 13:29
Re: Uuuu
Mario 10/10 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
27. 3. 2007 15:23
Re: Uuuu
??? nechápu, co tím chtěl mistr říct? 8-s
Avatar - Ricardo
27. 3. 2007 19:24
Re: Uuuu
Nevím co tě vede ke snižování Cee'du. Je to auto jako kadé jiné, tak proč by nemohlo mít i kvalitní výkonnou verzi?
27. 3. 2007 21:26
Re: Uuuu
Nikdy nikde jsem cee´d nesnižoval. Ani dnes jej nikde nesnižuji... nemám nic ani proti kvalitní výkonové verzi. Přečti si tu pohádku ještě jednou...
28. 3. 2007 11:42
Re: Uuuu
Akurat som cital porovnavaci test...KIA cee´d, VW Golf VI, Mazda3 a Ford Focus.....skoncil (ako inak) vitazstvom Golfu, ale len o chlp pred cee´dom (Golf ma o kusocek lepsie spracovanie interieru a vzadu viacprvok), s odstupom za nimi Focus a Mazda 3. Byt na mieste Golfu, asi sa noveho sportoveho cee´du trochu bojim...
28. 3. 2007 12:06
Re: Uuuu
ups, GOlf V samozrejme....
neregistrovaný "d"
28. 3. 2007 13:08
Re: Uuuu
CEE'D je pekny aj ten jemny tuning sa mu hodi. Dufam ze tam len daju dobry motor okolo 140kW by nebolo zle >:D
neregistrovaný "JirkaHK"
28. 3. 2007 20:35
Re: Uuuu
Není ti ošklivé, ale také ne mimořádné auto. Jel jsem s 1,6 naftou, vcelku dobrý, ale vzadu se sedět nedá!!! 100km si nedokážu představit - přišel bych o pozadí, tak je to tvrdé!!! Proč tam do těch sedáků nenacpou trochu molitanu či koudele!!! Vzadu je to jako na trakaři , ale v předu je to super!!!
29. 3. 2007 06:26
Re: Uuuu
Tak potom nekupuj ani Golfa ani nic nemecke, lebo vsak chrbat mas len jeden... ;-)
anonym
27. 3. 2007 13:13
...
Anketa: myslite si, ze Ko(py-)rejci projevi trochu invence nebo zkopiruji i vykon v kilowattech ? ;) ach jo...
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 3. 2007 13:13
hothot
Vypada to zatim slibne GO KIA GO :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2007 13:27
K sportovym ambiciam KIA
Zda sa, ze u HMC myslia naplnenie sportovych ambicii vazne. Okrem Cee´d xR je na frankfurtsky autosalon pripravovana premiera kompaktneho coupe, cca. rozmerov TT-cka.
Rozbalit vlákno
6
anonym
27. 3. 2007 13:32
Re: K sportovym ambiciam KIA
Díky za info :yes:
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:33
Re: K sportovym ambiciam KIA
a podpis :-)
27. 3. 2007 13:35
Re: K sportovym ambiciam KIA
;-) ...zabudol som tam napisat, ze to bude zatial iba concept-car
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:38
Re: K sportovym ambiciam KIA
Při rychlosti H-K koncernu snad ne nadlouho :-) Kdy se dostane na článek o budoucnosti Hyundai/Kia?
27. 3. 2007 13:41
Re: K sportovym ambiciam KIA
Teraz by malo vyjst Suzuki, buduci tyzden zacnu americke znacky (kazdy tyzden jedna - spolu ich je 5-6) a potom budu nasledovat Hyundai a Kia. ;-)
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:43
Re: K sportovym ambiciam KIA
:yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 3. 2007 13:37
jeste neni ten spravny cas...
Ano ano, Kia a Hyundai se sice dotahuji obrovskymi kroky na Evropskou uroven a selma Cee'd uz uz lapa po lacnych soustech v podobe Focusu, 307, Meganu a podobnych beznych rodinnych priblizovadel
Jenze kategorie hot hatch je trochu jinde, tam je krome urcite technicke kvality treba i dalsich dvou veci - tradice a image.. a tyto dva zasadni prvky tomuto autu chybi.

Takze muj nazor je takovy: hot hatch Cee'd, proc ne ??? Ale,az jako uplne posledni moznost.. ;-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 3. 2007 13:39
Re: jeste neni ten spravny cas...
a vubec nevim, proc se mi tam neobjevily odstavce, ktere sem si odentroval ;-\
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 13:55
Re: jeste neni ten spravny cas...
Tradice, image jsou jen bláboly evropských automobilek za které skrývají svou nekonkurenceschopnost. V této třídě hraje prim cena. Jestli bude Kia do 550 tisíc, tak se může jít Evropská i Japonská konkurence se svou image bodnout. Doufám, že s tím Korejci přijdou a přinesou zdravou kunkurenci do vod HH. :yes:
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2007 14:56
Re: jeste neni ten spravny cas...
Taky si rad koupim, auto, ktery me bude stat min. Jenze , a tady je to dulezite, tlak na cenu povede ke snizeni kvality aut napric vsemi vyrobci. Dlouhodoby tlak na cenu se nutne musi projevit ve snizeni kvality vyroby, pouzitych materialu atd. Viz. spotrebni elektronika. Takze dobra cena ano, ale vseho s mirou.
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 20:35
Re: jeste neni ten spravny cas...
Tak daleko to nedojde. Kvalita je důležitá, ale rovnítko s cenou neplatí (viz. VW Golf Plus a Turan, P307). U top modelů bych se o kvalitu nebál už vůbec.
28. 3. 2007 11:45
Re: jeste neni ten spravny cas...
Aj tradicia a image musi niekde zacat. Mozno u tejto znacky prave tymto modelom...
Avatar - Bully_
26. 8. 2011 20:49
Re: jeste neni ten spravny cas...
Blahopreji k takovemu optimismu, korejska konkurence je minimalne v nizsi stredni tride po nakonfigurovani schopne vybavy a s prijatelnym motorem dneska ne skoro stejne cenove urovni jako evropske a japonske automobilky. Pochybuju ze daleko vykonnejsi hatch bude stat min nez jeho bezna verze. Navic pujde tezko o hot-hatch ale proste o silny motor v klasickem aute. Tradice a zkusenost nejsou frazemi, na zabavne auto je potreba mnohem vic ingredienci ;-)
Kazdopadne do Frankfurtu se chystam a rad se podivam i na tuhle novinku :yes:
neregistrovaný "žilkyn"
27. 3. 2007 13:48
Re: jeste neni ten spravny cas...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 13:50
Re: jeste neni ten spravny cas...
Když dochází síla a schopnosti, přijde čas argumentace tradicí a image... Wawrisi, taky přesvědčuješ svoji ženu, že měkký je proto aby netlačil? ;-\
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 14:08
Re: jeste neni ten spravny cas...
:yes: >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 3. 2007 14:10
Re: jeste neni ten spravny cas...
1. Ja to tak proste citim. Uz jsem to uvedl i v tom prvnim prispevku - masovky a prakticke auta uz dela Kia na spickove urovni, tady mam na tradici a image uplne stejny nazor, ale hot verze je neco jako tresnicka na dortu, je to neco vic. A Kia mi proste prijde jeste jako malo "ulezela" znacka. Proste bych se v tom aute necitil natolik dobre jako treba ve Fordu, Honde..
ale je to jenom muj osobni nazor..

2. nastesti jeste zadnou zenu nemam a impotenci uz vubec ne.. az se stane pritazlivost zemska vetsi, nez pritazlivost zenska, tak skacu okamzite pod vlak
:-!
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2007 14:57
Re: jeste neni ten spravny cas...
Tvuj rychlik odjizdi z Wilsonaku v 15.50 ;-)
anonym
27. 3. 2007 15:16
Re: jeste neni ten spravny cas...
Clovece, ty zjevne pouzivas jako posledni moznost mysleni >:-[]
Avatar - Ricardo
27. 3. 2007 15:26
Re: jeste neni ten spravny cas...
A co je prosím mezi hot hatchi za tradici (kromě Golfu GTI a Fordových RS, které už se ale nedělají)?
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 3. 2007 17:39
Re: jeste neni ten spravny cas...
no.. tou tradici sem spis myslel zkusenosti s podobnym typem auta.. kdyz to vezmu na skrz, tak krom tebou zmineneho Golfa a Focuse, to je treba Astra (GSi, OPC), Civic (VTi, Type-R), Clio Sport.. nebo treba i Seaty a jejich Cupry..


a co Kia ?? kdy ta udelala neco do sportovna ?? Treba prekvapi a Cee'd xR se stane ikonou, ale moc tomu neverim.

zkusim to rict este trochu jinak, v polovine 90.let se na vsechno z Koreje hledelo skrz prsty a auto teto provenience si tezko koupil nekdo, komu nezalezelo jen na cene. Za tech 10 let Kia a spol. pochopila o co v Evrope jde a ted to tady vsechno zacinaji valcovat a kdyz si ted poridis Korejce, tak na tebe skrz prsty muze hledet pouze ignorant !!

Jenze sportovni hatch je o necem jinem, je to zas dalsi level a podle me si Kia nejdriv musi v tehle pro ni neporbadane oblasti vybudovat jakousi zakladnu a z ni pak stavet..
Vyjadroval sem tu proste jenom subjektivni nazor, ze by mi Kia jako hot hatch moc nevonela...

Jinak samozrejme bravo Kia - nejak se zacinat musi
:yes: :yes:
Avatar - Ricardo
27. 3. 2007 19:31
Re: jeste neni ten spravny cas...
Když to bereš takto tak souhlasím, ale jinak v této velikostní kategorii dělá extrémní verze dlouhou dobu jen Ford a VW (+ Honda, ale to neni "evropská úroveňů :-) ). Je fakt, že Kia nemá zdalek tolik vlastních zkušeností co ostatní, na druhou stranu může jedině překvapit a to v pozitivním smyslu slova.
neregistrovaný "cimro"
28. 3. 2007 14:19
Re: jeste neni ten spravny cas...
Ford je evropská úroveň? Mnoho řečí, málo znalostí!
anonym
3. 4. 2007 10:40
Re: jeste neni ten spravny cas...
VW a Ford můžou být tví oblíbenci, ale pravdou je, že malé auto se silným motorem dělalo dlouhodobě daleko víc automobilek - Renault, Peugeot.. a spousta dalších, i když obvykle už ne tak "tradičních" (Opel, Honda, Daihatsu, MG, Mazda).
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 20:42
Re: jeste neni ten spravny cas...
Hot Hatch není jinej level, je to jen tvrdší podvozek (ten jim někdo s radostí odladí) a silnější motor s turbem cca 200 koní dnes zvládne každý. Když to udrží hmotnost a cenu na uzdě, tak je na úspěch zaděláno. Myslíš, že je Seat Cupra nějakej zázrak??
anonym
28. 3. 2007 08:43
Re: jeste neni ten spravny cas...
Tie SEATY JJ ale tiež bez minulosti, tak napr. 205 GTI
neregistrovaný "patrik"
27. 3. 2007 20:22
Re: jeste neni ten spravny cas...
Je to složitější debata - takže sem jen poznámku - teoreticky by si podle téhle logiky Hyundai vůbec neměl dovolovat vyrábět sportovní kupé. No vida, a vyrábí ho vlastně už od pravěkých časů a v současných generacích si získalo docela slušný odbyt různě po světě. Tenhle chystaný hatch nemusí být nutně hned cupra, stačí, když se na ni dotáhne za tři roky ve druhé generaci... >:D btw, kde vlastně přišla cupra ke své image, možná se tak narodila?
neregistrovaný "andy"
27. 3. 2007 13:55
Originálne príslušenstvo
Teraz som bol u lakýrnika pre tieto spoilery, zajtra sa to montuje na môjho cee´dka :-!
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2007 14:14
Ještě ne...
Dávám klukům korejským ještě deset let. Pak budu uvažovat o jejich autech. Radši si koupím znovu fabii než tohle "jako auto". Třeba mě proklejte do devátého kolena, ale je to můj názor. P.S. Není problém sehnat nového golfa 1,4 (80k), aut. klima, litá kola, komplet v el. i audio a zámku zpátečky za 380 - 400 tis. Je sice o něco dražší, ale v žádném případě není "jako auto" ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 14:27
Re: Ještě ne...
LOL golf 1.4 80k....ceed 1.4 80kW >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
27. 3. 2007 15:14
Re: HAHA
Ale ano kamo, ono totiz jestli korejci budou postupovat stejnym tempem, tak potom se nevyrovnaji evropanum - tem se rovnaji uz ted, prave naopak, potom je predci ;) takze kamo - ne ze davas korejcum 10 let, ale evropanum zbyva uz jen 10 let nez dopadnou jako FORD - s miliardovyma ztratama na ukor Toyoty, tak tady bude nas slavny velky VW ztracet pod korejcema ;)
27. 3. 2007 18:58
Re: HAHA
Obavam se, ze mas pravdu. Ale jak bude vypadat budoucnost dal? Statni subvence dotujici diky odborum prilis vysoke mzdy v tradicnich evropskych automobilkach? Dovoz levne pracujici sily z Afriky? Uz ted v EU tuto praci delaji zhusta Turci (nic proti nim). A pak: pomalu se zacne smazavat vyznam puvodne lokalnich automobilek pro lokalni hospodarstvi - nebude jedno, jestli nekvalifikovanou (malo kvalifikovanou) praci dela v Cechach Pakistanec pro VW nebo Kiu a kvalifikovanou zase treba Nemec pro obe znacky? A nebude snad korejska automobilka kupovat spoustu dilu na miste od mistnich firem? A nehlasil snad VW, ze chce masivne zvysit podil cinskych soucastek ve svych vozech? A diky totalni globalizaci nebude jedno, ze na Mars doleti prvne Japonci s Korejcema, protoze Amici chteli spolupracovat z politickych duvodu s Evropanama, ale tem se nepodarilo vcas senat vsechna razitka? ...no, trochu jsem se nechal unest, pripoustim, vcera mi zubarka trhala osmicku :-) a dneska mi v hlave huci jak ve vysypane prevodovce. Jen jsem chtel rict, ze pokud se casem, castecne i vlastni vinou, dostanou evropske automobily do problemu, bude to smutne, ale katastrofa to nebude.
neregistrovaný "Skylord"
27. 3. 2007 20:35
Re: HAHA
Tak, tak... pracuji v aut. prumyslu a vim, ze VW (vsetne AUDI) zacina vyrabet cim dal vic dilu v Cine. Zacina s tim i Ford. Tak to proste je, a made in EU uz zacina byt minulosti. Cinani dokazu vyrabet velmi kvalitne, pokud pracuji pod vedenim zkusenych.
A navic nelze srovnavat Jizni Koreu s Cinou, oni jsou technologicky mnohem dal.
Tak jak se prosadila Toyota v Evrope (ikdyz na ni zprvu vsichni koukali skrz prsty), tak se muze prosadit treba KIA v Evrope. Pokud budou mit vice auto jako Cee'd, tak je to velmi pravdepodobne.
Navic Cee'd je made in Slovakia stejne jako Porsche Cayen.
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 20:45
Re: HAHA
Golf s 1,4 musí být provokace >:D .
28. 3. 2007 11:49
Re: HAHA
Bolo by to dobre auto, ale len pokial by mal 80-kilowattovu jednastvorku z Kie cee´d....
>:D
neregistrovaný "jmx"
27. 3. 2007 14:25
příslušenství
podívejte se na oficiální stránky kia, oddíl příslušenství www.kiamotors.cz, tam ten optipaket najdete
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "gybby"
27. 3. 2007 14:54
Re: příslušenství
Zobrazený vůz je ověšen značkovým příslušenstvím KIA, které si může každý zákazník koupit ke svém u cee´du... :-) Takže XR může mít v garáži každý... :-!
anonym
27. 3. 2007 14:56
Re: příslušenství
No ja mám kiu a velice spokojen ,jezdil jsem v peugeot 405,fiat punto,berlingo,ford, renault 19,laguna i megan a ve všech delší dobu.No a ted kočíruju kia cerato ,jsem maximálně spokojen motor výbava podle představ ,jízdní vlastnosti taky a dal jsem 370000 , za octávku bych dal ve stejné výbavě 500000 a za golfa taky no ten by měl o něco lepší výbavu ,ale kde vzít těch 130000,když zato mám pomalu picanto.A prostorově nemůžu octavku , natož golf
vůbec srovnat. Jel tady z těch rejpalů někdo vůbec v kii nebo má plno mindráků z toho, že je to Korejec. A slova kopím zase radši fabii no dobrý ty vůbec nevíš o čem mluvíš zkus překonat svou lásku ke škodě a jdi se svést je to zdarma hochu a pak dej vědět co jsi zjistil a uvidíme .
neregistrovaný "erik"
27. 3. 2007 15:27
Re: cenaxND a servis
Nejsem zaujatý proti žádné značce, zároveň uvažuji o koupi auta okolo 400tis., ale proč koupit Kiu? ... Poslední číslo Světa motorů 13/2007 přináší srovnávací test FocusxGolfxAurisxCeed. Jízdní vlastnosti, kvalita zpracování, parametry motoru vše je O.K., co mne ale zarazilo, jsou ceny náhradních dílů vyšší od focusu stejně jako více jak dvojnásobné platby za garanční prohlídky. Nechce tímto Kia kompenzovat dlouhou záruku a "dobrou cenu", i když focus v akci je levnější? tak proč Kia!?
anonym
27. 3. 2007 16:04
Re: cenaxND a servis
No máš pravdu ,ale vše je jednou poprvé a to ,že máš možnost sednout do každého auta co se ti zamane a projet se v něm, je tvá veliká výhoda ,tak proč se neprojet i v kii. Zkus co nejvíc značek co můžeš ,porovnej je a pak vyber ,ale nedělej ukvapené závěry. Možná pak napíšeš proč vlastně Kia ne ? A on i ten Ford není zrovna nejkvalitnější má ho tchán a pár známých a nic moc.
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 20:49
Re: cenaxND a servis
Když chceš koupit nové auto, tak tě snad spíš zajímá délky záruky, než cena náhradních dílů. Japonec měl taky drahý náhradní díly, ale narozdíl od Evropana je většinou nikdy nepotřeboval.
28. 3. 2007 12:05
Re: cenaxND a servis
S tou kvalitou asi ako ktory model. Co som nedavno cital podla TUV su najkvalitnejsie 2-3 roky jazdene vozy Opel Meriva a Ford Fusion (opravte ma niekto ak sa mylim). Ja uz davnejsie uvazujem o kupe auta, tento rok to chcem zrealizovat, v uvahu pripadalo vela vozov, ale postupne ten vyber zuzujem. Zatial to vychadza na ten Fusion. Kiu som vylucil kvoli cene (uvazujem do 450 tis. Sk), v nej sa mi do ceny nevosla klima, Lacetti SW ma odradil nekvalitnymi materialmi v interieri a smrdel horsie ako nova Skoda 1203, Dacia ak ju dovybavim vsetkym potrebnym vyjde cez 500 tisic, u Suzuki SX som cakal lepsi kufor a lepsiu kvalitu, Ignis je maly, Roomster je uzky, najma vzadu ma hrozne sedacky, navyse vyjde tiez uz velmi draho, ostavaju Jazz, Meriva, Note a Fusion. Posledne menovany vyjde na 435 litrov s dvomi airbagmi, radiom s CD, elektrickymi zrkadlami a prednymi oknami, svetlami do hmly, klimou a elektronmi...
anonym
28. 3. 2007 21:46
Re: cenaxND a servis
Jednoznačně NISSAN NOTE,mám ho a je suprovej!!!
29. 3. 2007 06:31
Re: cenaxND a servis
To beriem, takisto ako beriem ze Meriva a Fusion su rovnako kvalitne a dobre. Ovsem v cenach uz je dost podstatny rozdiel, zial, pre mna dost rozhodujuci. V podobnej vybave Jazz 468 tisic, Meriva 530, Note 500, Fusion 435...
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 14:59
Ceed GTI
Ceed je trefa do černého, produkt doby a marketingu, jen je třeba mít stále na paměti, že stojí a padá s cenou, což momentálně znamená úspěch. O.K., přejme mu vše dobré, je to kvalitní zástupce svého segmentu, ale aby tu někteří nad jednou fotkou jeho oplastované verze dělali kříž nad osudem nebohého Golfu GTI, pánové, budíček!!! Běžte se projet některým ze současných evropských hothatchů. To jsou tisíce hodin práce vývojových sport center evropských automobilek, a to už po několik modelových generací, dobrý HH je alchymie, představa, že v automobilce, jejíž prioritou nikdy nebyly vypilované jízdní vlastnosti, se toto změní s příchodem jednoho modelu a naservírují nám něco jiného než jen snížený a přitvrzený ceed s trochou plastu, je velmi velmi naivní. Možná za dvě za tři generace, do té doby, kdo chce HH za 600 musí koupit evropský B segment.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Pipo"
27. 3. 2007 15:59
Re: Ceed GTI
Tvoja a GTI-ho demagogia tu nikoho nezaujima zite si ten svoj velky sen o golfe VI ze ked pride zmetie vsetku konkurenciu >:D
jedine tak vo vasich MOKRYCH SNOCH. Ste dvaja impotenti, ktory si tu navzajom masiruju ega a robia si srandu z inych ked povedia inu no za to objektivnu pravdu. Casi ked Golf kraloval nizsej strednej (to bolo asi len vtedy ked s nim vznikla >:-[] ) su davno prec a prichodom lepsej, lacnejsej a designovo krajsej konkurencie je us tu a vasho GURU mozu len uctievat len posledny trosky, ktore veria v zazrak. Tlacenice o tradicii a imagi, na to sa zmoze len ten uhohy managment VW. Co kedy ten vas VW GTI dokazal, ukazte mi sportove uspechy toho vasho VW, kde nic tu nic. Aj v Dakare sa snazia a nic, no proste upadok jasny. A co bude v buducnosti s VW no podla mna len Skoda a Audi, ktore budu tahat cely koncern a este aj Seat ten Vas VW predbehne. A tie kidy GTI je to fakt dement ktory len trepe o nicom, je to basnik, ktory nema myslienku a tak spieba len o tom istom. Dinar & GTI :no: :no: :no:
27. 3. 2007 17:12
Re: Ceed GTI
>:D Mokrý, dementní impotent >:D >:-[] co si masíruje ego... ubohý management >:D VW... hele... Pipo... s tebou je to vážný. Vážně... >:D :yes:
neregistrovaný "čmoud"
27. 3. 2007 17:51
Re: Ceed GTI
Vás v ústavu pouštějí k netu????
anonym
27. 3. 2007 19:50
Re: Ceed GTI
>:D :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 3. 2007 17:48
Re: Ceed GTI
Ackoliv povetsionu s Dinarem, GTIm a podobnyma nesouhlasim a treba zminovany Golf GTI mi pripada jako totalne nudny(tim myslim pouze v porovnani s ostatnimi HH), tak tady musim s Dinarem souhlasit...

Je totalni pakovina aby si Kia jen tak z prstu vycucala HH, ktery bude predcit produkty automobilek, ktere muzou tezit z ohromnych zkusenosti z vyvoje podobneho typu auta.. to je proste blbost...
Avatar - Ricardo
27. 3. 2007 19:36
Re: Ceed GTI
Korejci jsou dost chytří na to, aby věděli, že když se budou chtít postavit jiným HH, jejich auto bude muset být minimálně stejně dobré. Nepíšu to proto, že bych byl Kia-fan, ale proto, že tohle je přesně způsob jak oni pracují. A může se vám to líbit nebo ne, ale je jen otázka času, kdy k tomu dojde.
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 19:47
Re: Ceed GTI
Souhlas, a píšu to tam, možná druhá třetí generace se může vyrovnat evropským HH, udělat i z dobrého standardního hatche dobrý HOT hatch, chce spoustu zkušeností.
neregistrovaný "patrik"
27. 3. 2007 20:39
Re: Ceed GTI
Ale vlastně tady děláme advokáty pro a proti v kauze, o které nemáme žádné ověřené informace. Myslím, že jsme až příliš snadno přijali za pravdu spekulaci o horkém hači od Kie. Když uvážíme etudu, kterou si Schreyer narychlo střihnul s kabriem, aby Kia zaujala na veletrhu publikum něčím sexy, může být i tahle zpráva o sportovním hatchi jen další balónek z fabriky, aby se udrželo napětí. Když ubereme plyn, tak pravda by mohla být spíš ta, že Kia možná chystá mírně opaprikovanou verzi cee'du 3D, nějaký milý kočkolap pro mladé testosterony. Koneckonců si právě na takových postupných modelech může v klidu udělat přípravu, než se do nějakého HH pustí natvrdo - jinak řečeno by to docela mohlo sedět na tvou prognózu druhé až třetí generace. :-)
neregistrovaný "Míra"
27. 3. 2007 17:17
Re: Ceed GTI
Vidím, že se na scéně objedvil další G-BLB. To nemáte ve Volkswagen ČR co na práci ?
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 20:59
Re: Ceed GTI
To mi řekni, kde je ta alchymije? Každý Hothatch má jen přitvrzený podvozek a stabilizátory, výkonější na krátko zpřevodovaný motor a lepší sedačky (maximálně upravený převod řízení). Je to kompromis mezi běžným vozem a okruhovým speciálem, každý vyrobce posadil svůj HH trošku jinam. Nevím proč by to Kia nemohla zvládnout stejně jako Seat, VW nebo Opel? Pouč mě ;-)
Avatar - Bully_
26. 8. 2011 21:03
Re: Ceed GTI
Pokud ma jenom tohle tak o zadny Hot-hatch nemuze jit. Co dela HH neni bezna verze se silnejsim motorem ale jeho charakter, tech uprav byva mnohem vic a zalezi na jejich vzajemnem vyladeni aby vsechno fungovalo jak ma. Bohuzel mas ale pravdu ze tebou popsanou cestou se vydava cim dal vic automobilek, turbo, par napisu Sport a vetsi spoiler ale zabavne auto nedela.
neregistrovaný "petrt"
27. 3. 2007 16:40
kiiiia
A hele, chudákovi slovákovi někdo šáhnul na kiu a už je zle:-) No já nedávno ten "zázrak" viděl živě, a už chápu proč je o 70t. levnější než konkurence. Je to na ní vidět na první pohled. Ale ne že by to byla chyba, to auto nepřetáhne zákazníky focusu ani golfu. ale ty co by jinak měli jen na fabii/corsu, clio/ si můžou koupi větší. Nic víc. Takovej navoněnej logan. Navíc Kia má DVA konkurenceschopné modely / ceed a sorento/ a už tady z ní dělají pomalu druhou Toyotu... to je docela zábava. >:-[]
Rozbalit vlákno
19
27. 3. 2007 16:56
Re: kiiiia
Přesně, jak píšeš... - nic víc... :yes:
neregistrovaný "petrt"
27. 3. 2007 17:04
Re: kiiiia
Jinak já teda proti tomu autu nic nemám, ve srovnání s tím co kia vyráběla ještě před pár lety/ příšerné rio 1, nic moc carens, "ůžasná" pride, bestialní besta nebo první carnival/ je to obrovský pokrok. Ale dělat z toho pomalu premianta třídy... ani náhodou.
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2007 18:32
Re: kiiiia
Na víc se nezmůžeš? Guru, bambusovej kovboj, nic? Potence klesá... :no:
29. 3. 2007 06:34
Re: kiiiia
Sadni si do toho a chod sa odviezt....potom komentuj. Trepes nezmysly. Porovnavat cee´d a Logan....to ako keby si povedal, ze Mercedes je skodovka so znakom prelepenym trojcipou hviezdou...
neregistrovaný "Pipo"
27. 3. 2007 17:07
Re: kiiiia
Aha cechoun s mindrakama. Zokonplexovany patriot s rasistickymi naraskami co dodat GTI a Dinar maju noveho partaka. Neviem co tu riesis to tu neni o tom, ze sa kija vyraba u nas aj 207 sa u nas vyraba a za to sa jej nebudem zastavat. Ide o to ze je to dobre auto za dobre peniaza na rozdiel od Golfu. Ale tasko to vysvetlit ludom co vyrastaju na nemeckej demagogii, ze vsetko co je ich je dobre a preto si treba za to priplatit ale jedine za co platis je za za to ze nemecky robotnici si sunky valaju lebo im odbory vybojovali tak pracovne podmienky, ze VW neostava nic ine len predavat, za tie premrstene ceny. Si este pametam ked vsetci tu nadavali na japoncov a nemci vsade vyhlasovali, ze oni maju kvalitnejsie auta, no jasne kde nie su argumenty budeme sa ohanat imagom a tradiciou ale ked sa ti ta predrazena tradicia bude kazdy chvilu kazit a budes platit obrovske supy za nahradne diely dufam, ze si ju uzijes >:-[] >:-[]
neregistrovaný "erik"
27. 3. 2007 17:16
Re: kiiiia
Jak píši výše, náhradní díly pro Kiu jsou dražší než Focus a dokonce i Golf, servisní prohlídky jakbysmet. Když objektivně, tak se vším všudy.
Avatar - Ricardo
27. 3. 2007 19:38
Re: kiiiia
Díly ti zaplatí pojišťovna a garančky nějak zkousneš...
neregistrovaný "petrt"
27. 3. 2007 17:18
Re: kiiiia
Hele sorry, já nechtěl urazit slováky. Jen mi připadá že vyrábět to třeba v mongolsku určitě by se to tu tak nehájilo. Byl to jen rejpanec, jestli se tě to dotklo tak promin. Ale co se týka toho auta stojim si na svem. Je levnější než třeba golf, ale taky tak vypadá. Jo a jak tu už někdo psal- kia zrovna levné ND nemá, ba naopak. Jo a servisní itervaly jsou přesně jednou tak často než má ten nekvalitní golf, a za stejné peníze. Po 15t. km, prům. jedna za 5000kč. Golf po 30t. Dokonce i Toyota je levnější, a tam jsou v servisech vydřiduši páč jinak než na záruční tě neviděj. >:D
29. 3. 2007 06:37
Re: kiiiia
To by ma zaujimalo, co na tom cee´de vypada lacno. Konkretne. V materialoch a spracovani som si nevsimol nejake zvlastne rozdiely, ani zvonka, ani vnutri vozu. Najma nie v neprospech korejca. Uvidime, ked pride novy Golf VI. teda ak ho pani z Nemecka nezlacnia tak ako novu Fabiu a nebude tiez jak ta Fabia lacnejsie vyzerat...
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 19:44
Re: kiiiia
Povrchnost je tvoje jméno, Pipo, v tom co píšu o chystaném HH na základě Ceedu, není ani slovo snižující kvality standardního Ceedu. Několikrát jsem tu už psal své dojmy po svezení i srovnání s Evropany, vždy s kladným hodnocením pro Ceed. To, že obchodní úspěch Ceedu je v nabitém segmentu spojen s nabídkou ceny nižší než u srovnatelné konkurence je fakt, logický, a podobnou strategii jako teď Kia použila např. Škodovka při uvedení Octavie I, s jakým úspěchem, víme všichni. Ale nic z toho neplatí pro sportovní verzi, tady nemá Kia z čeho brát, tohle bude první pokus a nevidím důvod, proč bych si měl myslet, že se evropští konkurenti zápasící na tomto extrémě konkurenčním písečku (rozuměj trhu Hothatchů) x let, pilující svá auta v několika generacích začnou hnet třást před prvním počinem, na tomto poli zcela nezkušené, firmy. Na to si klidně vsadím, ty si vsaď třeba na Ceed GTI, ale svoje povrchní soudy o zakomplexovaných patriotech si nech.
neregistrovaný "Well"
27. 3. 2007 21:36
Re: kiiiia
Ceed bude bodovat hlavně cenou a to je v tomhle segmentu důležitější než vytříbené jízdní vlastnosti (sám GTI vždycky tvrdil, že rozdíl nemůžeš poznat ;-) ) . Pokuď bude auto dostatečně lehké a výkonné, tak o zábavu nouze nebude. Chceš Golfa 1,6 FSI nebo Ceeda GTI?? Stejně tu lamentujeme nad smyšlenou představou, ale tenhle okruh aut potřebuje cenově profouknout, snad se Kia odváží.
27. 3. 2007 22:07
Re: kiiiia
Pozor, pozor... horký zboží snad kupuje jezdec, kterej umí a kterej tedy umí i rozeznat... Jinak se musím ozvat - "cee´d GTI" to je vyloučené z podstaty. Myslím to pojmenování. Možná by se ale mohlo uchytit - cee´d PRD - rozumíš, jako P (potentní) R (racing) D (dělo)... co? ;-) P.S. Víš, co je zoufalé... tady desetiletí každá automobilka šlechtí své hothatche, ceděj (bez asociací) krev, odlaďujou další a další generace... a pak si tu přečteš, že nějaká automobilka z Koree, o které před deseti léty zakopávali jen fanoušci, vypustí fotku údajného PéeRDéčka... a někteří diskutéři tu rázem zapudí věškerou tu evropskou (samo i Japonskou) genezi jménem Hothatch... Dokonce tu někdo (nebyl jsi to ty?) napsal, že HH je vlastně jen trochu přitvrzenej podvozek a silnější motor... tak Welle, jestli je opravdu přesvědčení některých diskutérů, že HH je tohle... pak si říkám, kde se tahle zabedněnost bere? Nakonec, hele, nějakej Ferrari 599 GTB Fiorano... vždyť tu někdo píše, že Hyundai vyrábí úspěšně coupé a taky dobrý... Jo, diskutovat tu můžem třeba i na úrovni křováků... kteří by radvanec považovali za korunovační kočár. Cee¨d je nepochybně od Kia její první respektuhodnej počin v Evropě v nižší střední. Vizualita je tak 3 roky za aktuálním evropským trendem. Který trend to je ukáže GOLF 6 za rok a Focus 3 taktéž brzy... Koneckonců, evropské ostré hrany, na nichž už pár let jede Astra jsou velmi pádným důkazem, jak se to má v Evropě dělat. Jestliže tu mám dokonalou nabídku v podobě opravdu renomovaným výrobců, jakým je nepochybně Ford, Opel, VW, Honda, Mazda... mohl by mi někdo odpovědět na otázku, proč bych měl nabídku těchto výrobců zavrhnout a koupit třeba cee´d? Já to nevím. Opravdu to nevím. Odpověď na tohle dilema již dal nahoře kolega, trefně dovozuje, že cee´d amozřejmě nemůže odlákat zákazníky evropskejch ikon třídy, ovšem ti, co s vyplazeným jazykem došetřili na subkompakt... pojednou cití naději na větší auto, a tu jim cee´d za takřka stejné peníze nabízí... Ovšem pozor... v životě, je vždy něco za něco.
neregistrovaný "Well"
28. 3. 2007 12:04
Re: kiiiia
To by byla sranda, kdyby se to auto fakt jmenovalo GTI. To by bylo na změnu nicku, viď ;-) . Já si přeju, aby s tím Kia přišla, protože rozjede novou cenovou válku a já si za tři roky koupím CTR o sto tisíc levnější ;-) .
neregistrovaný "patrik"
28. 3. 2007 12:09
Re: kiiiia
O Hyundaii Coupé jsem tu psal já, ale v jiné souvislosti, než mi přilepuješ: nikdo nemá na začátku image, a pokud ji chce získat, musí vlézt do vody a zkoušet plavat, i když je nejdřív směšný. Na počátku byl prehistorický Hyundai Scoupé a po několika generacích se Coupé dostalo na úroveň odpovídající té části cílových zákazníků, které chtěl Hyundai oslovit. Nezískal tím samozřejmě image výrobce ferrari, do prémiových výšin ani nemířil, ale cenné zkušenosti s vývojem a předpolí pro budování image v budoucnu. A nebýt toho, nemohla by dnes nedávno ještě polomrtvá Kia koketovat s nějakým sportovně laděným modelem. Nahoře už jsem taky psal, že nevěřím zatím v nic jiného než nějaké trochu okořeněné autíčko od Kie, možná jen nějakou verzi 3D hatche. Jinak: srovnávání cee'du s golfem, focusem a spol. je imho střelba na klamný cíl, cee'd přece míři na jiné objekty ve svém segmentu - ovšem i členové evropského politbyra by měli pečlivě sledovat dění v předsíni. Pěkný den :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 3. 2007 17:52
Re: zhruba tak nejak..
Na fotkach se mi Cee'd libil moc, ale kdyz sem ho videl na zivo, bylo to presne jak rikas - urcity rozdil tam jeste porad de poznat... karoserie najednou nevypadala tak uzasne dynamicky jako na webu, ani interier nebyl dilensky zazrak..

Oproti Ceratu to je svetelny skok a rozdil oproti premiove konkurenci uz je fakt docela malinky, ale porad tam je...
neregistrovaný "misoo"
27. 3. 2007 18:07
ceed xr?
no ludkovia, tak pred par dnami som v blave na vlastne oci videl jeden ceed. neviem ci to bol tuning, alebo nejaka testovacka, ale bola to parada, vsetci co sli okolo ocumovali jak divi hehe. tmavoseda farba, cierno-strieborne 18-ky, znizene, trochu ine plasty vpredu, na bokoch a vzadu, maska bola ina s nejakym logom, uz neviem presne co tam bolo, ale mohlo to byt aj xr. nakukol som aj dnu a interier sa mi zdal normalny, tak neviem... kazdopadne to vyzeralo paradne ! :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
27. 3. 2007 19:07
Re: ceed xr?
No ohledně těch prohlídek si nejsem jistý jestli 30000 km je dobrý nápad. Ještě jsem se nesetkal aby mi někdo doporučil výměnu oleje a filtru po 30000 ,navíc u nového motoru,který si má sednout tzn. ozubená kola a jiné díly se trošku obrousí navzájem a to nepopřete. Keci o tom jak je kde kvalitní opracování si nechte jinam. Takže ,když to shrnu jak asi dopadne auto,kterému kolujou 30000 km v motoru pevné částice a narazíme li na filtr tak ten ,když se zanese tak to přes něj prostě nejde.Každý solidní mechanik nebo strojař vám doporučí u nového auta výměnu po 5000 km a pak podle předpisu. Další pokud vím tak malá prohlídka u KIA 3500 kč a velká 5000 kč tak nevím ,ale tchán s Fiestou platil podobně . Já jsem čech a škodovku krom superbu nějak nemusím z VW můžu jetu nebo passat
v sedanu golf se mi nelíbí proto jsem nekoupil ani ceed ,ale itak si myslím, že to není špatné auto.
anonym
27. 3. 2007 19:17
Re: ceed xr?
Ohledně zminované ceny ,není to tak dávno co se tady psalo o rozdílech výrobních cen u nás a v německu a o tom jak němci uvažují převést výrobu na východ. Proto nechápu ceny škodovek ti teda rýžujou pánové.U nás se právě hodně hřeší na tradici a zvyk a ta kvalita s tím asi moc nesouvisí co? Je to pro nás taková železná košile jak se na mě budou dívat ,když přijedu asijcem . At si každý jezdí čím chce hlavně ,že je spokojený majitel.
neregistrovaný "IT"
28. 3. 2007 07:51
Re: ceed xr?
Nebo-li nemáš problém,že někdo jezdí Škodou.Jeho problém,ne? :-!
neregistrovaný "janek"
27. 3. 2007 19:40
kia ceed neni ze slovenska
ale z nemecka, protoze byla v rüsselsheimu vyvinuta nemeckymi ing. Aspon ztim dela kia reklamu v anglii. Kde se auta montuji je relativne jedno, na pase muze preacovat kazdy idiot.
Rozbalit vlákno
7
anonym
27. 3. 2007 19:49
Re: kia ceed neni ze slovenska
Janku, to ale muzes rict i o Skode a TPCA
neregistrovaný "IT"
28. 3. 2007 07:50
Re: kia ceed neni ze slovenska
Jenže Škoda má svůj vývoj,po dostavění technolog.centra to bude zhruba 1700 lidí,má svoji vysokou školu,takže tam není jen montáž.V TPCA,Nošovicích,Žilině jen montovny.Realita.Nic víc.Konečně,nejsme akcionáři,tak co to řešit. :no:
neregistrovaný "dochtor"
28. 3. 2007 10:04
Re: kia ceed neni ze slovenska
:yes: to je fakt, a fakt je aj že Škodovka je tu o nejaký rôčik dlhšie :-)
neregistrovaný "patrik"
28. 3. 2007 12:32
Re: kia ceed neni ze slovenska
Možná téhle debatě nerozumím - Kia má korejské vlastníky a vrcholový management, takže je to zkrátka korejské auto. Škoda je v jiné situaci, je to česká fabrika prodaná německému vlastníkovi, dnes tedy společnost v nadnárodní skupině. Jinak novodobá startovní čára pro Škodu i Kiu leží pozoruhodně blízko - kolem roku 1998 - obě firmy předtím prožily nepěkný stav, ze kterého se musely odpíchnout, pokud chtěly přežít. Škoda získala komparativní výhodu ze začlenění do vyzrálého výrobce automobilů a uvedení na evropský trh. Hyundai jako nová matka Kie byl v r.1998 teprve na začátku své radikální přeměny, avšak mohl zase Kie poskytnout uvedení na globální trh a přidržet ji od začátku u poměrně značné modelové šíře.
neregistrovaný "dochtor"
28. 3. 2007 14:10
Re: kia ceed neni ze slovenska
Takže Škoda pred 1998 neexistovala, resp. nemala vývojové centrum? A to centrum čírou náhodou nebolo na území ČR?
29. 3. 2007 06:42
Re: kia ceed neni ze slovenska
Nechaj ho, on vtedy este nebol na svete, nemoze si to pamatat. Ziadna historia neexistuje! >:D >:D >:D
neregistrovaný "dochtor"
29. 3. 2007 16:03
Re: kia ceed neni ze slovenska
To je fakt.
A už vôbec nemá cenu spomínať ľudí ako bol pán Ivan Mičík... To skrátka nikdy nebolo :-!
anonym
28. 3. 2007 19:12
Kia dělá rozruch...
v celé Evropě a celá tahle debata a jiné o Cee'du to potvrzují. A je to jen a jen dobre. konkurence je totiž dobrá věc a to především pro nás-spotřebitele, jen ať se prémioví výrobci bojí a jsou tlačeni... Škoda prohlásila: "NA záruku Kii Cee'd nebudem nijak reagovat, pro nás je prioritní kvalita" Tomu moc nerozumím. Kvalita a záruka jsou tak trochu spojité nádoby ne? Jak měřit kvalitu? Nijak jinak, než časem...uvidíme. Ještě k těm úvahám o tom, že Kia si zárukou vlastně zajišťuje další příjmy v podobě vysokých plateb při garančkách a jiných plateb a že vlastně se spolehlivostí a kvalitou u Kie nic nezměnilo a majitelé budou v servisu stejně tak často jako dosud u hercek typu Sephia apod je naprosto nesmyslná. za úvahu stojí dlouhodobější důsledek takového uvažování - žádný zákazník by se ke Kii nevrátil, a jestli vám něco říká "slovo z úst" a jeho síla, tak Kia by na tom šíleně byla bita. Věřte že management Kii je na tom o něco lépe s informacemi než my :-)
Rozbalit vlákno
3
29. 3. 2007 06:43
Re: Kia dělá rozruch...
:yes:
anonym
29. 3. 2007 14:58
Re: Kia dělá rozruch...
Přesně ,na to aby někdo dal sedmiletou záruku a nebyl schopný ji dostát. By asi bylo zbytečné stavět fabriky na výrobu aut ,když je nikdo po špatných zkušenostech nebude kupovat.Ohledně škodovky a VW jsem už potkal né jednoho ,ale více majitelů ,kteří zrovna spolehlivostí moc nadšení nebyli a to jak tvrdíte jsou špičková auta.Každý má něco ,je pravdou ,že při koupi auta je třeba uvážit co v něm chci převážet . Já svou zatím tří člennou rodinu v budoucnu čtyřčlenou,rpoto chci auto velikosti Octavie ,klima ,posilovač, okna el.aby trochu jel a cena ? No jsem dělník a tak těch 300000 až 400000 je promě dost,když počítám , že mi vydrží těch 10-15 let, ročně najedu těch 7-10000 km. Výběr je Fábia, Cordoba ,Akccent, Matrix,Megane ,Thalia,Logan,Cerato,Ceed jel jsem ve všech .Kdyby na tom nebyl renault v poslední době tak špatně se spolehlivostí asi bych volil ho, ale takto není Kia zase tak špatná volba.
neregistrovaný "muso"
25. 4. 2007 15:13
Re: Kia dělá rozruch...
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: