Kia je v poslední době nejdynamičtěji se rozvíjející značkou. Na evropském trhu zaznamenává velký úspěch a z toho také pramení snaha o představování stále nových a lepších vozů.
skoda, ze je to korejec
pri svojich rozmeroch to zrejeme bude velmi priestranne auto
tymto pozdravujem vsetkych priaznivcov Skody Octavia
dufam, ze Kia nebude tento model (ani ako sedan) prezentovat ako zastupcu strednej triedy
Skoda, ze je to Korejec… to je docela snobska hlaska, jestli tim myslis, ze auto je sice dobre, ale bohuzel korejska znacka neni dost repre.
Narazky na skodu, proc?… vzdyt když prisla v 96 s Octavii s vnejsimi rozmery stredni tridy, ale prodavala ji za cenu mensi nez staly hatchbacky evropskych vyrobcu, nedelala nic jineho, nez co ted dela KIA. Vetsi auto, v pripade KIA i srovnatelna vybava, ale cena o segment nize.
Jestli bude stat jako stejne vybavena Fabia, Polo, Corsa, Fiesta, bude mit urcite uspech, a to i v zapadni Evrope. Když zkousli auto (Skoda) z vychodu, zkousnou casem i Korejce.
Dobry priklad je Sorento, nevim jestli by někdo predpokladal, ze na auto od KIA se budou delat poradniky. …J
Samozrejme mi nevadi, ze je to korejec - nakoniec sam mam Mazdu BTW v prvom momente som v tom aute poznal klon Mazdy 3 (benzinove motory mi prisli podla zakladnych charakteristik dost podobne). Nakoniec modely Pride, Sephia, Clarus su ked nie identicke tak mechnicky dost podobne..
Ale spat k teme, tou "snobskou hlaskou" som chcel povedat, ze povod robi tomuto auto znacnu marketingovu nevyhodu.
Skratka bude musiet byt medzi ostatnymi ovela lepsie/lacnejsie ako vsetci ti fordi, volkswageny... aby dosiahlo to rovnaky predajny vysledok.
Narazka na skodu len preto ze s VONKAJSIMI rozmermi strednej triedy nedosiahla priestor (posudzujem len podla cisel) tohto auticka o 20cm kratsieho. Definicia strednej triedy je zrejme prilis relativna na to aby sa s nou dalo realne argumentovat. Je to skratka cisty marketing - sposob ako presvedcit zakaznika ze ma to co nema.
myslim si, ze kia zacina slapat. tu v statoch dava najvacsiu zaruku. 10 rokov alebo 100000 mil. a pozrite sa na www.kia.com. ponuka je dost vyvazena a ma zaujimave ceny. taka kia amanti, ktora sa radi do vyssej sytrednej triedy by v europe zotrela rozne luxusnejsie znacky, ale bohuzial, lebo ludia za tym stale vidia koreu. pritom motoricky moze byt na urovni. a narocny us trh dokazuje, ze tato znacka ma perspektivu.
Kia je možná pěkné levné auto,ale vymstí se vám absolutně nejdražšíni náhradními díly.Ve srovnání třeba s Fábií,vás stejná oprava bude stát trojnásobně víc.