ze ako prvy model ju dostane o rok nove sorento alebo sa mylim?
uvidime..... mne by sa pozdavala aj do soulu , to je taka hracka ako stvorena pre mestskych ludi ktori chcu automat....
pravdepodobne ju vsak dostanu postupne vsetky modely.... a to je fakt dobra sprava pre fanusikov automatov v kii, uz je na case s tymi automatmi sa trosku pohnut dalej..... ved konkurencia tiez nespi :yes:
Niesom si istý či dvojspojka je ten správny krok, ale aspoň že nespia a vyvíjajú. Podľa mňa s vychytaným hydromeničom trebárs od Aisinu by tiež zlý krok nespravili a ušetrili by peniaze za vývoj dvojspojky. No uvidíme aká bude spoľahlivosť a zladenosť s agregátmi v jednotlivých modeloch. No a samozrejme aj to či sa prejaví avizovaná úspora nielen na papieri, ale aj v reálnych podmienkach.
Ste si isti tym, ze vie prevodovka "přeskočit na kterýkoliv ze sedmi rychlostních stupňů"???
Podla mna uz z principu konstrukcie vie preskocit iba z parneho na neparny a opacne, po cesky zo sudeho na lichy a opacne. Tazko si viem predstavit, ze by vedela preskocit z 7 na 3 :-)
A ci vie preskocit priamo z napr. 5 na 2 bez nejakeho medzistupna, tym som si tiez nie isty...
Tak pokud takhle rychle stihnete odřadit, proč by to neměla udělat? Akorát ta prodleva bude o maličko delší u stupňů na stejné hřídeli. U manuálu není problém z pětky dvojku, tady to asi rychlost cvakání pádly/tlačítky nedovolí.
Tak 7->3 to tezko zvladne, 7->2 by jit melo... Pochybuju, ze v tomhle konkretnim pripade bude dvouspojka rychlejsi nez dve slapnuti na spojku a jeden pohyb pakou :-)
7->3 to bude radit nasledovne - 7-6-3. Samozrejme zalezi na tom, jak to ma poskladana kola na hridelich.
Proč by to neměla dokázat? Je to jen o rozepnutí jedné spojky a sepnutí jiné, na stejné hřídeli. Akorát ty spojky nebudou předpřipravené, jako tomu u dvouspojek běžně bývá při postupném řazení (to je taky jejich jediná výhoda - rychlost), tedy tam bude prodleva v řazení. Otázkou zůstávají otáčky, jestli to vůbec elektronika pustí.