Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia představila novou sedmistupňovou převodovku DCT

Kia v Ženevě představila zcela novou sedmistupňovou převodovku DCT. Ve vozech se objeví příští rok.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2014 17:37
predpokladam
ze ako prvy model ju dostane o rok nove sorento alebo sa mylim?

uvidime..... mne by sa pozdavala aj do soulu , to je taka hracka ako stvorena pre mestskych ludi ktori chcu automat....

pravdepodobne ju vsak dostanu postupne vsetky modely.... a to je fakt dobra sprava pre fanusikov automatov v kii, uz je na case s tymi automatmi sa trosku pohnut dalej..... ved konkurencia tiez nespi :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
5. 3. 2014 17:52
Re: predpokladam
Niesom si istý či dvojspojka je ten správny krok, ale aspoň že nespia a vyvíjajú. Podľa mňa s vychytaným hydromeničom trebárs od Aisinu by tiež zlý krok nespravili a ušetrili by peniaze za vývoj dvojspojky. No uvidíme aká bude spoľahlivosť a zladenosť s agregátmi v jednotlivých modeloch. No a samozrejme aj to či sa prejaví avizovaná úspora nielen na papieri, ale aj v reálnych podmienkach.
5. 3. 2014 18:37
ze by se kia konecne dostala na uroven
jakou mela skodofka uz pred 5 lety?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Julča
5. 3. 2014 18:41
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
Ta od VW není žádný zázrak, škubatura hrozná a životnost také nic moc, počítáno na 150t km!
Avatar - RWD
5. 3. 2014 20:20
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
150tkm na displayi nebo 450tkm na motoru? :-)
Avatar - Choochoo
5. 3. 2014 21:50
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
a myslis tu prvni nebo treti dle km? :-)
5. 3. 2014 23:19
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
Vyměnit obložení spojky, zde spojek, po 150 tisících km je celkem běžné opotřebení, ne porucha
Avatar - Choochoo
5. 3. 2014 21:51
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
dle nabidky jiste, vyvojove to bude opacne, mozna o dvojnasobek ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2014 08:44
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
Jo, je smutné, že výrobci ostatních aut musí klesat na úroveň mediálně tlačeného konzernu...
6. 3. 2014 08:50
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
Víš o tom, že i h/k je koncern?
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2014 10:50
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
Kdo nechce, nepochopí.
6. 3. 2014 12:17
Re: ze by se kia konecne dostala na uroven
Tak vysvětluj. Rád si počtu o koncernových konspiračních mediálních tlačenkách.
6. 3. 2014 07:48
Technicka otazka
Ste si isti tym, ze vie prevodovka "přeskočit na kterýkoliv ze sedmi rychlostních stupňů"???

Podla mna uz z principu konstrukcie vie preskocit iba z parneho na neparny a opacne, po cesky zo sudeho na lichy a opacne. Tazko si viem predstavit, ze by vedela preskocit z 7 na 3 :-)

A ci vie preskocit priamo z napr. 5 na 2 bez nejakeho medzistupna, tym som si tiez nie isty...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2014 08:46
Re: Technicka otazka
Tak pokud takhle rychle stihnete odřadit, proč by to neměla udělat? Akorát ta prodleva bude o maličko delší u stupňů na stejné hřídeli. U manuálu není problém z pětky dvojku, tady to asi rychlost cvakání pádly/tlačítky nedovolí.
6. 3. 2014 09:51
Re: Technicka otazka
Tak 7->3 to tezko zvladne, 7->2 by jit melo... Pochybuju, ze v tomhle konkretnim pripade bude dvouspojka rychlejsi nez dve slapnuti na spojku a jeden pohyb pakou :-)
7->3 to bude radit nasledovne - 7-6-3. Samozrejme zalezi na tom, jak to ma poskladana kola na hridelich.
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2014 10:50
Re: Technicka otazka
Proč by to neměla dokázat? Je to jen o rozepnutí jedné spojky a sepnutí jiné, na stejné hřídeli. Akorát ty spojky nebudou předpřipravené, jako tomu u dvouspojek běžně bývá při postupném řazení (to je taky jejich jediná výhoda - rychlost), tedy tam bude prodleva v řazení. Otázkou zůstávají otáčky, jestli to vůbec elektronika pustí.