Suzuki capuccino melo myslim 0,6 turbo v 90 letech. Zivotnosti bych se nebal, musi to mit odzkouseny a korejci si zatim nemuzou dovolit vyrabet poruchovy auta.
1,2tsi je něco jako 1,6 a 1,8 atm. Tohle je něco jako 1,4. Ty KW to už je dneska asi přežitek. Docela jsem zvědaví, jak půjde na odbyt převodovka MQ100 která je jestli se nepletu do 120Nm. Což asi i 0,9tsi co asi bude, přesáhne. Také je možnost, že se bude prozativně dokavaď bude montovat do 1,2HTP. Nevěřím, že ten motor 1,0 pokryje celou výrobu.
"Spolu se snížením nákladů prostřednictvím zvýšené efektivity přináší nový motor Kia majitelům úsporu i v nízkých nákladech na údržbu během celého životního cyklu." - To je důležitej fakt, kterej mě u motoru zajímá mnohem víc než výkon.